VW Golf mk2 GT 1.8->1.8T - 1988 - RTSK

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

RTSK
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 22 Jaan 2020, 23:35
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

VW Golf mk2 GT 1.8->1.8T - 1988 - RTSK

Lugemata postitus Postitas RTSK » 10 Dets 2021, 14:26

Tervist Volkariklubi rahvas!

Olen palju jälginud teiste ehitusi ja toimetamisi. Lõpuks otsustasin, et teen ikkagi enda teema ka siia, kuna mul juba üks valge Golf 2 GT ostetud sai eelmise aasta suvel.
Auto ise oli ostes täiesti originaal seisus ja vahepeal oli lausa mõttes teha vanasõidukiks. Sõites sain aru, et originaal vedrustusega ikka ei kannata ringi rännata. Esimese modifikatsioonina saigi @Asko käest coiloverid ja need alla kruvitud. Seejärel leidsin uued veljed, kuna originaal plekkvelg oli jube väike(14") ja selleks, et ülevaatuselt läbi saada pidin nagunii rehvid ära vahetama.
Autol on kella järgi 152k läbisõit ja kulumismärkide puudumine viitab ka sellele sarnasele kilometraažile. Kui vedrustus oli hea ja velg all, siis sai selgeks, et rool on jube kaugel, niiet ostsin sportrooli. Minu käes on auto sõitnud võibolla natuke üle tuhande kilomeetri ja seisab enamus ajast, kuna kütusekulu jääb kuhugi 12l per 100km juurde ja sellise jöunumbri(66kw) juures ei ole see mitte kuidagi väärt. Ehk siis tuli vajadus millegi võimsama järgi. Kunagi sai sõidetud isegi ühe vr6 mk2ga, hääle poolest väga äge masin aga see tegi auto imelikult raskeks ja polnud ikka päris õige minumeelest. 1.8T oli järgmine valik ja täpselt seda ma otsima hakkasingi. Mitu kuud igapäevast otsimist sattusin ühe VW Bora peale mida olin varem ka auto24s müügil näinud, aga see kord oli tegu oksjoniga. Käisin autot enne oksjoni lõppu vaatamas ka, mootoripoolest kõik nagu toimis ja eriti uhkeks tegi asja see, et Boral oli juba 132kw mootor peal.
Oksjon võidetud, tõin auto koju ära ja nüüd siis päev hiljem on autol esiots maas ja armatuur välja võetud, et saaks konditsioneeri kätte.

Mootorivahetusega seoses on mul väga palju küsimusi
Mis mootri ja kastikäppasid peaks kasutama? Bora mootorikood on AWP ja kast on 02m, plaan oleks kasutada seda sama 02m kasti(jah ma tean, et viiene kast oleks kergem ja parem aga kuna mul juba on 02m olemas siis kasutaks selle ära lihtsalt)
Juhtmemajandus tuleb ka ise vist aretada?? Kuna golfi aastaarvu(1988) järgi on tal CE1 juhtmestik ja see ei ühendu kuidagi uuema mootoriga.
Äge oleks kui saaks püsika ka golfi üle tõsta.
Kas Bora pedalboxi saab kruvida otse golfi külge? Kuna nagu ma aru saan, siis bora on hüdraulilise siduriga, mitte trossiga nagu golf algselt on.
Ideaalis võiks jääda golfi kellaplokk ja sellega tekib veel omakorda miljoneid küsimärke. Ei tea mis on saanud @Markko projektist kus tegi CAN peal toimiva golf 2 kellaploki, see teoorias peaks päris hästi istuma golfi millel 1.8t vahel.
Kui keegi on tegelenud varem 1.8T swapiga mk2 siis oleks väga huvitatud rääkima sellel teemal mõne targemaga.

Üks pilt kah kõnealusest Golfist
24F1C777-63E1-4483-BD39-08E3C2249627.jpeg
Viimati muutis RTSK, 09 Sept 2022, 10:54, muudetud 3 korda kokku.

Kasutaja avatar
Rocco2
Huviline
Postitusi: 280
Liitunud: 29 Sept 2016, 20:55
Auto: Scirocco mk2
Asukoht:
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 43 korda

VW Golf mk2 GT 1.8 - 1988 - RTSK

Lugemata postitus Postitas Rocco2 » 10 Dets 2021, 15:33

Rahakoti rauad löö aga valla ja enamus raudvara saat siit kätte: https://epytec.de/de/FilterResult/index ... 307758?p=1

RTSK
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 22 Jaan 2020, 23:35
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

VW Golf mk2 GT 1.8 - 1988 - RTSK

Lugemata postitus Postitas RTSK » 10 Dets 2021, 17:39

Vaesele tudengile kohaselt on mul budget, mis ei ulatu tuhandetesse :D

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

VW Golf mk2 GT 1.8 - 1988 - RTSK

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 10 Dets 2021, 18:07

Tegid liiga suure hüppe,minnes G2helt. G4ljale. Bora on ju G 4. Oleks siis Vento (G3).Mootori padjad,õhufiltri asetus? Rääkimatta mootori aju panna klappima armatuuriga. Mega palju on andureid boral võrreldes G2hel.

Kasutaja avatar
Rocco2
Huviline
Postitusi: 280
Liitunud: 29 Sept 2016, 20:55
Auto: Scirocco mk2
Asukoht:
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 43 korda

VW Golf mk2 GT 1.8 - 1988 - RTSK

Lugemata postitus Postitas Rocco2 » 10 Dets 2021, 18:48

RTSK kirjutas:
10 Dets 2021, 17:39
Vaesele tudengile kohaselt on mul budget, mis ei ulatu tuhandetesse :D
Siis osavate käte voor.
Teed ise kõik käpad, veovõllid lõikad parajaks, tasakaalustad. Siduri teed hüdro peale ja juhtmepuntra harutad õigeks ning ongit olemas.

Noor poiss, mõni aasta nikerdamist siia sinna, mis see ikka on😜 vähemalt on huvitav.

Aga tegelt neid 1.8t vahetusi foorumid ja interneedus täis, vähegi viitsid kodutööd teha siis poles probleemis.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

VW Golf mk2 GT 1.8 - 1988 - RTSK

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 10 Dets 2021, 22:46

Mis mõttes Rocco2, siis pole probleemi? Vale lahendus on teema algatajal. Labane näide. Tahan. Soovin. OH. Internet JU nii ütles.Homme vaatan,naabrimees ütles,Tehnik ,,ütles,, .Nüüd teemasse. Kahjuks on see projekt MÕTTETU. Ja tegemist on ju KAHE ukselisega .´Raua kohapealt võin asja paika panna ,kuid elektroonika .? Surnud ring. Loe teksti G4jast. Vähe kurtmist oma arvuti kaabeldusest ,aga siiski otsib oma vigadele kaablit. G4 . G2. on ju aju vaba. Mootori aju vaba. Kuhu mahub vajadusel kaabeldus.? Bora mootor. ? Nalja teed . Küsida ikka võ

Kasutaja avatar
kaupo51
Huviline
Postitusi: 186
Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 22 korda

VW Golf mk2 GT 1.8 - 1988 - RTSK

Lugemata postitus Postitas kaupo51 » 10 Dets 2021, 23:29

Kui ma loen vahetevahel mõnes margifoorumis teemat "A la mul on 50kw auto mis ei liigu väga edasi, kas ma saaksin ta kuidagi võimsamaks? Kui ma näiteks talle turbo peale panen, mida pean veel ümber ehitama?". Mul tekib alati küsimus, miks sa mees seda 50 kw autot maha ei müü ning ei osta tehaseseades sama brändi 120-130 kw autot? Tavaliselt on tehas ühte ja sama mudelit lasknud välja erinevate kilovattidega. Kui see 50kw -ne auto on originaalilähedane, siis ei peaks ju raske olema tast lahti saada? Paljud hindavad auto puhul originaalilähedust. Ah et see kange mootoriga auto on kallis! Õige, aga ümber ehitamine ei ole ka odav lõbu. Hakatakse projektiga pihta, siis saab raha, jaks või mõlemad otsa (või on veel mõni muu põhjus) ja hakatakse seda poolikut projekti müüma. Selle müük on minu arvates raskem kui originaalilähedase sõiduki müük.
Ehk siis osta näiteks Golf III 2.8 ja saad kohe võimsa autoga kihutama hakata. :)

Riho72
Huviline
Postitusi: 554
Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
Asukoht: Tln
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

VW Golf mk2 GT 1.8 - 1988 - RTSK

Lugemata postitus Postitas Riho72 » 10 Dets 2021, 23:40

Raske südamega olen Kaupoga nõus, jäta Golf originaaliks ja Borat võid hakata tuunima, tuleb odavam ja on ka reaalsem et saad miskit tehtud.
Kooli kõrvalt ja ilma rahata see projekt kaugele ei jõua.
Vabandust, kui tegin liiga.
Lugupidamisega Riho

Rahulolu on peamine

Panzerfaust
Huviline
Postitusi: 49
Liitunud: 19 Mai 2021, 21:43
Auto: Golf
Asukoht: Ida-Virumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

VW Golf mk2 GT 1.8 - 1988 - RTSK

Lugemata postitus Postitas Panzerfaust » 11 Dets 2021, 01:09

Kui raha pole ja tahad raha säästa, siis tuleb põllumajanduslik swap hoopis teha, ehk 1.6D või 1.9TDI. :D
(⊙‿⊙)

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

VW Golf mk2 GT 1.8 - 1988 - RTSK

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 11 Dets 2021, 15:31

Kunagi kui noor olin panin Ventole Passati 66 kw. T D i. mootori. Koos kasti ja summutiga. Asja tegi kordades lihtsamaks,kui tegin kõrgsurve pumba ajuvabaks,mehaaniliseks. Trossiga ajam. Aga siin foorumis on ütlemine rahast. Mina liitun ja ütlen,et tahtmine on taevariik. Arvan,et said targemaks,kui enne mõtte välgatust, mis pani sind Borat juppidena ostma. Mootori aju paneb suured piirangud peale,kui tahta mootorit vahetada mingi teise koodi vastu. Elektroonika paneb mootori käima. Raua teema oleks minule ,kui mitte võileib laual,aga huvitab.

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

VW Golf mk2 GT 1.8 - 1988 - RTSK

Lugemata postitus Postitas CD-R » 12 Dets 2021, 18:29

Rahaliselt on ilmselt kõige mõtekam panna sinna 02a tüüpi käigukast, see kannatab veidi retsimist ka, eriti kui remapi teed. Veovõllid ja kinnitused saad tehase juppidest klappima. Leiad selle ilmselt kõige lihtsamalt mõne passat b3/b4-ja küljest, pedalboxi saad ka sealt koos hoovastiku ja kõigega. Ilmselt stock seades kannataks värske siduriga su auto originaal kast ka seda mootorit, kui väga rehve küpsetada ei taha ja siduriga rahulik oled. Omast kogemusest võin öelda, et 020 tüüpi kastile väga ei meeldi kui esimesega rehvid põlema lased ja siis siduri pauguga veel teise peale lajatad, diffri sisu kipub asfaldi peale maha jääma.
Kes tänasid kasutajat CD-R selle postituse eest:
RTSK

Isetehtud
Uustulnuk
Postitusi: 2
Liitunud: 15 Mai 2017, 19:57
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Golf mk2 GT 1.8 - 1988 - RTSK

Lugemata postitus Postitas Isetehtud » 13 Dets 2021, 18:56

Lähened asjale veidi valesti kui arvad, et selle swapiga saad kuidagi ökomaks auto.. aga

Mis mootri ja kastikäppasid peaks kasutama? Bora mootorikood on AWP ja kast on 02m, plaan oleks kasutada seda sama 02m kasti(jah ma tean, et viiene kast oleks kergem ja parem aga kuna mul juba on 02m olemas siis kasutaks selle ära lihtsalt)

Samad mootori käpad mis sul juba golfi küljes on, juhul kui seal ikka on 1.8 66kw
Kuna sa ilmselt pole ise ühtegi swappi elus teinud siis tee enda elu odavamaks ja lihtsmaks.
Jäta sinna esialgu see sama golfi kast mis sul on, saad auto ka sellega sõitvaks, ning tulevikus vaatad kas vajad/tahad 02M, mis nõuab veidi raha ja on võimalik paigaldada ka trossiga ( sellejaoks spetsiaalne asi olemas, et õlisidur jätta mängust välja )

Juhtmemajandus tuleb ka ise vist aretada?? Kuna golfi aastaarvu(1988) järgi on tal CE1 juhtmestik ja see ei ühendu kuidagi uuema mootoriga
.

Kõigepealt on sul vaja leida inimene kes suudab selle aju lahti võtta, vahetama peab ära kivi mis eemaldab immo ajust, siis ei pea sa golfi sisse ära peitma süütelukku/roolilinti jms muud majandust veel...
Mu enda 2.0 MKIV pealt võetud AQY swap g2l on juhtmetega nii, raalisime välja mkiv juhtmestikule kütusepumba relee, läbi golfi süüteluku mis töötab nagu originaalis lihtsalt eraldi releega. Jah oleks saanud ka olemas olevast kaitmekarbist võtta sama relee jne aga nii oli lihtsam.
Ja siis otsisin ajule toite golfi küljest läbi süüteluku.
Ega väga muud polnudki vist.
Pusimiseks läheb siis kui jõuad punkti kus pead hakkama otsima toiteid mkiv juhtmestikule, ala pihustid jne. Võtab mõned päevad ja veidi ajumahtu endalt.
Minu juhtmestikust on kõik can ja muu praht välja roogitud. Põhimõtteliselt saab ka puki otsas selle kombo käima panna kui ühendada mõned + juhtmed, ajutoide ja küttepump. 1.8T samast ajastust niiet töötab umbes samamoodi kõik see värk kui 8v 2.0 MKIV pealt. ( AEG,AQY jms)



Kas Bora pedalboxi saab kruvida otse golfi külge? Kuna nagu ma aru saan, siis bora on hüdraulilise siduriga, mitte trossiga nagu golf algselt on.


Ei saa, tulemüüris pole vastavaid auke jne.
Ja bora on kahe siduri silindriga, üks on pedaali küljes teine kasti küljes. Selle saab ka trossi peale ümber vahetada, mida vägapaljud välismaalased ka teinud on.

Üldiselt on su elu lihtsam kui võtad välismaa vw foorumi lahti ja teed ise väikese uuringu kuidas mis miks ja mida, lõppmatu arv teemasid 1.8T kohta...

Väga täpselt ei viitsind kõike aspekte kirja panna aga üldpildist vb saad aru, et midagi kontimurdvat pole.

Enda swapi tegin juba miski 2014 vist, siiani elus ja sõidab.
020 kast, 2.0 85kw AQY mootor , g3 kütusepaak kus juba 3bar küttepump ilusti paagis sees
Kes tänasid kasutajat Isetehtud selle postituse eest:
RTSK

Petzo
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
Telefon: 55596240
Auto: Golf II
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 32 korda

VW Golf mk2 GT 1.8 - 1988 - RTSK

Lugemata postitus Postitas Petzo » 13 Dets 2021, 21:34

Isetehtud kirjutas:
13 Dets 2021, 18:56
Kas 02m kastile on ikka cable clutch kit saadaval?

Teemaalgatajat natuke kiidan ka, sest on näha, et päris esimese asjana foorumisse ei roninud vaid vaatas enne mis netis asja kohta räägitakse.
Elektri poolt leiab juhtmestiku tegemise juhiseid mitmeid, suund tasub UK poole võtta neil õpetusi nii ce1 kui ce2 masinatele.
Kast tasub tõesti jätta kas originaal või äärmisel juhul 02a vastu vahetada,
Rait.

Isetehtud
Uustulnuk
Postitusi: 2
Liitunud: 15 Mai 2017, 19:57
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Golf mk2 GT 1.8 - 1988 - RTSK

Lugemata postitus Postitas Isetehtud » 14 Dets 2021, 07:49

Petzo kirjutas:
13 Dets 2021, 21:34
Isetehtud kirjutas:
13 Dets 2021, 18:56
Kas 02m kastile on ikka cable clutch kit saadaval?

Teemaalgatajat natuke kiidan ka, sest on näha, et päris esimese asjana foorumisse ei roninud vaid vaatas enne mis netis asja kohta räägitakse.
Elektri poolt leiab juhtmestiku tegemise juhiseid mitmeid, suund tasub UK poole võtta neil õpetusi nii ce1 kui ce2 masinatele.
Kast tasub tõesti jätta kas originaal või äärmisel juhul 02a vastu vahetada,


Minu paha, 02M siiski ei ole jah, 02Ale saab.

RTSK
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 22 Jaan 2020, 23:35
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

VW Golf mk2 GT 1.8 - 1988 - RTSK

Lugemata postitus Postitas RTSK » 15 Dets 2021, 11:35

Isetehtud kirjutas:
13 Dets 2021, 18:56
Lähened asjale veidi valesti kui arvad, et selle swapiga saad kuidagi ökomaks auto.. aga

Mis mootri ja kastikäppasid peaks kasutama? Bora mootorikood on AWP ja kast on 02m, plaan oleks kasutada seda sama 02m kasti(jah ma tean, et viiene kast oleks kergem ja parem aga kuna mul juba on 02m olemas siis kasutaks selle ära lihtsalt)

Samad mootori käpad mis sul juba golfi küljes on, juhul kui seal ikka on 1.8 66kw
Kuna sa ilmselt pole ise ühtegi swappi elus teinud siis tee enda elu odavamaks ja lihtsmaks.
Jäta sinna esialgu see sama golfi kast mis sul on, saad auto ka sellega sõitvaks, ning tulevikus vaatad kas vajad/tahad 02M, mis nõuab veidi raha ja on võimalik paigaldada ka trossiga ( sellejaoks spetsiaalne asi olemas, et õlisidur jätta mängust välja )

Juhtmemajandus tuleb ka ise vist aretada?? Kuna golfi aastaarvu(1988) järgi on tal CE1 juhtmestik ja see ei ühendu kuidagi uuema mootoriga
.

Kõigepealt on sul vaja leida inimene kes suudab selle aju lahti võtta, vahetama peab ära kivi mis eemaldab immo ajust, siis ei pea sa golfi sisse ära peitma süütelukku/roolilinti jms muud majandust veel...
Mu enda 2.0 MKIV pealt võetud AQY swap g2l on juhtmetega nii, raalisime välja mkiv juhtmestikule kütusepumba relee, läbi golfi süüteluku mis töötab nagu originaalis lihtsalt eraldi releega. Jah oleks saanud ka olemas olevast kaitmekarbist võtta sama relee jne aga nii oli lihtsam.
Ja siis otsisin ajule toite golfi küljest läbi süüteluku.
Ega väga muud polnudki vist.
Pusimiseks läheb siis kui jõuad punkti kus pead hakkama otsima toiteid mkiv juhtmestikule, ala pihustid jne. Võtab mõned päevad ja veidi ajumahtu endalt.
Minu juhtmestikust on kõik can ja muu praht välja roogitud. Põhimõtteliselt saab ka puki otsas selle kombo käima panna kui ühendada mõned + juhtmed, ajutoide ja küttepump. 1.8T samast ajastust niiet töötab umbes samamoodi kõik see värk kui 8v 2.0 MKIV pealt. ( AEG,AQY jms)



Kas Bora pedalboxi saab kruvida otse golfi külge? Kuna nagu ma aru saan, siis bora on hüdraulilise siduriga, mitte trossiga nagu golf algselt on.


Ei saa, tulemüüris pole vastavaid auke jne.
Ja bora on kahe siduri silindriga, üks on pedaali küljes teine kasti küljes. Selle saab ka trossi peale ümber vahetada, mida vägapaljud välismaalased ka teinud on.

Üldiselt on su elu lihtsam kui võtad välismaa vw foorumi lahti ja teed ise väikese uuringu kuidas mis miks ja mida, lõppmatu arv teemasid 1.8T kohta...

Väga täpselt ei viitsind kõike aspekte kirja panna aga üldpildist vb saad aru, et midagi kontimurdvat pole.

Enda swapi tegin juba miski 2014 vist, siiani elus ja sõidab.
020 kast, 2.0 85kw AQY mootor , g3 kütusepaak kus juba 3bar küttepump ilusti paagis sees
Hea kohe lugeda, kui saab kellegilt konkreetse ja selge pildi:)
Plaan pole autot ökonoomsemaks saada vaid ikka projektiga sai algust tehtud selleks, et saada autot jõulisemaks. Aga väga tore on näha, et keegi on golf 4 pealt eestis suutnud panna mootori golf 2te:)
Olen varem mootorivahtust teinud, kuid see oli Audi peal ja enamus asjad olid suheliselt bolt in. Autoks oli A4 B5 1.8>2.8Q manuaal
Kõige eelduste järgi on immo juba antud Boralt maha võetud, kuid eks seda näeb hiljem ja kui ongi immo peal siis tuleb tõesti aju viia tegemisse.
Välismaised 1.8T teemad on mul hetkel tõesti sellised kohustuslik kirjandus nime all ja neid ma olen vähemalt viimane aasta lugenud. Nagu siin, on ka seal väga eriarvamustega inimesi. Ja tundub, et nii palju kui on foorumisse kirjutajaid on erinevad lähenemisi sellisele mootorivahetusele.

yupj
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 22 Mär 2018, 17:59
Asukoht: Lõuna-Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Golf mk2 GT 1.8 - 1988 - RTSK

Lugemata postitus Postitas yupj » 16 Dets 2021, 16:28

Pole see 1.8t swap nii hirmsat midagi. Eriti kui terve doonor võtta on. Pigem on keerulisemaks osaks see raua ümber tõstmine. Elektroonikaga on see eelis, et kui võtad ette toreda lehekülje nimega a2resource.com, siis saad sealt G2 elektriskeeme mustmiljonis erivarjandis. Hakkad seal järjest näpuga järge ajama ning juhtmeid kokku viima. Elu teeb hulganisti lihtsamaks kui armatuuri välja oled võtnud. Saad kõikvõimalikud juhtmed ja muu vajaliku ära mahutada.
Mahub ilma probleemideta ka mootoriaju jms G2 peale ära. On G2 peale istutatud ka G4 ahjusid koos kliimapaneelide ja kõige muuga. Kõik oleneb kui kannatlikult varuosi otsida, sest vahepeal õnnestub päris mõistliku summa eest igasugu pudinad kokku krabada.

Üldkokkuvõttes on see swap täiesti võimalik ka budget buildina aga ajakulu on suurem. Samas igati äge õppimisprojekt. Mina oleksin kahe käega poolt, kui üks 1.8t swapitud G2 Eesti maanteid mõõtma hakkaks. Mingeid täpsemaid numbreid ja asju ma välja sulle tuua paraku ei oska, aga võta seesamune a2resource ja bora elektriskeemid ette ja hakka juhtmeid klappima panema. Bora aju tahab kindlasti immo-offi saada ja peale seda saab salongi suhtkoht G2 originaaliks jätta.

Eks ta paras frankenstein tuleb, aga sellised projektid on kõvasti huvitavamad.

Petzo
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
Telefon: 55596240
Auto: Golf II
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 32 korda

VW Golf mk2 GT 1.8 - 1988 - RTSK

Lugemata postitus Postitas Petzo » 16 Dets 2021, 20:05

yupj kirjutas:
16 Dets 2021, 16:28
Pole see 1.8t swap nii hirmsat midagi. Eriti kui terve doonor võtta on. Pigem on keerulisemaks osaks see raua ümber tõstmine. Elektroonikaga on see eelis, et kui võtad ette toreda lehekülje nimega a2resource.com, siis saad sealt G2 elektriskeeme mustmiljonis erivarjandis. Hakkad seal järjest näpuga järge ajama ning juhtmeid kokku viima. Elu teeb hulganisti lihtsamaks kui armatuuri välja oled võtnud. Saad kõikvõimalikud juhtmed ja muu vajaliku ära mahutada.
Mahub ilma probleemideta ka mootoriaju jms G2 peale ära. On G2 peale istutatud ka G4 ahjusid koos kliimapaneelide ja kõige muuga. Kõik oleneb kui kannatlikult varuosi otsida, sest vahepeal õnnestub päris mõistliku summa eest igasugu pudinad kokku krabada.

Üldkokkuvõttes on see swap täiesti võimalik ka budget buildina aga ajakulu on suurem. Samas igati äge õppimisprojekt. Mina oleksin kahe käega poolt, kui üks 1.8t swapitud G2 Eesti maanteid mõõtma hakkaks. Mingeid täpsemaid numbreid ja asju ma välja sulle tuua paraku ei oska, aga võta seesamune a2resource ja bora elektriskeemid ette ja hakka juhtmeid klappima panema. Bora aju tahab kindlasti immo-offi saada ja peale seda saab salongi suhtkoht G2 originaaliks jätta.

Eks ta paras frankenstein tuleb, aga sellised projektid on kõvasti huvitavamad.
Suht jalgratta leiutamine on see skeemide taga ajamine.
https://clubgti.com/forums/index.php?th ... ss.267196/
Kes tänasid kasutajat Petzo selle postituse eest:
franz
Rait.

Kasutaja avatar
Markko
Klubiline
Postitusi: 194
Liitunud: 05 Sept 2005, 13:18
Auto: G3 1,9 TD, Golf 2 Syncro, Passat B5 1.8T, Tiguan 2.0 TSI 4Motion R-Line
Asukoht: Aruküla
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 18 korda

VW Golf mk2 GT 1.8 - 1988 - RTSK

Lugemata postitus Postitas Markko » 30 Dets 2021, 20:44

Hei ja jõudu, tore näha et keegi veel 1.8T mk2-le swappida tahab :)

Dashi kohapealt - see projekt on veidi ripakile jäänud - mu enda swap ei ole piisavalt kaugel et selle peal saaks reaalselt asju katsetada - ühesõnaga ma (alg)seadistamise lihtsustamiseks olen koodi ja excelit näppinud, et seadistamine veidi arusaadavam oleks. Aga kui huvi siis kirjuta privas ja võime lähemalt rääkida asjast, surnud see projekt ei ole, lihtsalt mul endal kohe pole vaja, Asko müüs eelmise golfi maha ja Rallyel on nagunii palju coolim dash :D siis mul on ta siin muude tegemiste kõrval nö lauanurgale lükatud.

Aga, swapi kohapealt - golfe ma ei tea kas on Eestis tehtud, aga corradosid on küll swapitud.

Siin üks ammu surnud ettevõtte juhend mille ma wayback machine abil veel kätte sain (enamus pilte on muidugi kaduma läinud) https://web.archive.org/web/20160807182 ... guide.html
Seal üsna hea ülevaade asjadest mis sobivad, mis mitte ja millega asendada. Seal küll trossiga drossel, 132 kW peaks olema DBW eelduste kohaselt? Aga ka selle kohta on väljamaa foorumites hulganisti infot.

Minu arust on see 1.8 20Vt mootor juba piisavalt vana ja lihtne, selle kohta on nii palju infot saadaval, varuosasid on saadaval nii uuena kui romulast ja pole ka niiväga kallid, et ära lõhkumise kartuses midagi tegemata peaks jääma :D Ideaalne õppeprojekt minu arust.

Ajusid pole vaja karta. Jõudu ja edu projektiga.
Manused
Kes tänasid kasutajat Markko selle postituse eest:
franzERN
You know what conrods are in it? No. Wanna find out? - "Tuning Fork"

RTSK
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 22 Jaan 2020, 23:35
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

VW Golf mk2 GT 1.8 - 1988 - RTSK

Lugemata postitus Postitas RTSK » 16 Jaan 2022, 16:08

Head uut ja mida iganes, sest garaazis on alati täiesti teine ajatsoon. :)

Mul on heameel, et on siiski ka inimesi kes usuvad sellisesse projekti, mitte ei ürita võimalikult palju sind moraalselt alla vedada, täiesti mõtetu üritus jnejne. Aga igastahes, see selleks...
Vahepeal on palju juhtunud, Bora sai täiesti jubinateks võetud ja garaazi laiali laotatud. Juhtmestikust hakkasin ebavajalikke asju välja noppima ja samal ajal taustal tegelesin veel mootori lahti lammutamisega. Plokikaas käis lihvimises ja survestamises. Tihendeid ja muid jubinaid mootorisse sai ostetud u. 450 euri eest. Mootori kakkusin plokini puhtaks ja see sai ka üle värvitud. Kui turbo sai maha tõstetud avastasin, et sellel ikka räme lõtk sees, niiet läksin uue turbo jahile, leidsin k04-023 BAM mootorilt mida leiab Audi TT ja Audi S3 pealt. Turbo on taastatud ja uus kuumakoda ka küljes.
Sõbra vabalthingava 1.8 pealt sain ka endale uued nukad, need pidavat paremad olema kui originaal 1.8t omad, kuna avab klappi rohkem.
Golf on ka jõudnud omadega juba garaazi ja sellelt sai kohe mootor maha kistud ja armatuur ka välja nokitud. Kui mootor oli väljas sain golfi originaal salongipuhurikasti välja ja siis hakkas kohe bora kliimaga kasti paigaldamine. Paar auku tuli tulemüüri juurde teha, aga mitte midagi ületamatut.
Seejärel alustasin juhtmestiku panemisega golfi, siis sain aru, et mul on täiesti mõtetu seda bora juhtmestikku golfi peale aretada ja hakkasin lihtsalt vajalikke juhtmeid golfile peale laduma. Nüüdseks on suur osa tehtud, Bora ajust juhtmed tuppa toodud ja mootori juhtmestik on mootori peal tagasi.
Juhtmestiku paigalduse tulemusena hakkas ka automaatne kliimaplokk tööle.
OBD järgi on hetkel aju arust viga ainult vaakumi osa, mis enamus läks nagunii prügikasti koos lisaõhupumba ja EGRiga. EGRi augule sai laseriga välja lõigatud plaat.
Hetkel läks külge golfi originaal kast, selleks, et ARKi onudele meeldivad originaal kinnitused ja seda ma ei saa pakkuda neile oma kuuese kastiga. Noh ja kuna enne ümber registreerimist tuleb autoga käia kaalumas, siis viiese kastiga saabki sinna natuke ilusama numbri. Kui registreerimine on tehtud hakkab kuuese kasti kinnituste leiutamine ja veovõllidega jagelemine.
Roolilatt oli originaalis mul ilma võimuta, kuid see mure sai lahendatud golf 3 võimuga roolilatiga.
Elektrooiline gaasipedaal sai ka golfi pedalboxi külge aretatud ja istub isegi ilusamini, kui golfi originaal pedaal.

Natuke pildimaterjali ka siia, sest kes ikka seda formaalsust niiväga lugeda jaksab
IMG_6212.jpg
IMG_6270.jpg
IMG_6271.jpg
IMG_6338.jpg
IMG_6365.jpg
IMG_6537.jpg
IMG_6552.jpg
IMG_6656.jpg
IMG_6710.jpg
Piduritega seoses oleks mul vaja saada golf 3 käändmikke, millel oleksid supportide jaoks lihtsalt kaks auku., niiet kui kellegil on pakkuda, siis PM.
Projekt on veel vägagi poolik, niiet üritan vahel arvuti taha istuda ja siia update postitada:)

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5318
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

VW Golf mk2 GT 1.8 - 1988 - RTSK

Lugemata postitus Postitas jussike » 16 Jaan 2022, 16:38

Veaks natuke moraalset tuju alla.
Teed kõik ilusaks ja läikivaks ja siis torkad rämedalt roostes mootori tala alla.....
Saad andeks, kui see ajutine lahendus.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

RTSK
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 22 Jaan 2020, 23:35
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

VW Golf mk2 GT 1.8 - 1988 - RTSK

Lugemata postitus Postitas RTSK » 16 Jaan 2022, 19:37

jussike kirjutas:
16 Jaan 2022, 16:38
Veaks natuke moraalset tuju alla.
Teed kõik ilusaks ja läikivaks ja siis torkad rämedalt roostes mootori tala alla.....
Saad andeks, kui see ajutine lahendus.
:lol: ma kusjuures enne pildi üleslaadimist veel mõtlesin, huvitav kas keegi paneb tähele või mitte.
Aga sa ei pea absoluutselt muretsema, sest seda tala tuleb hakata korralikult korrigeerima, et bora radikas ette mahuks, niiet see tala saab ka lõpuks omale väärilise värvikihi:)

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

VW Golf mk2 GT 1.8 - 1988 - RTSK

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 16 Jaan 2022, 22:39

Väga äge näha kuidas asi reaalselt areneb :thumbup: Eks paljudel ole see, et suured plaanid, võetakse auto laiali, mõistetakse töö suurust, siis seisab 3 aastat ja läheb pooliku projektina müüki. Siin puhul on näha, et taipu ja oskusi on, loodetavasti ei tule ka motivatsioonist puudust. Igastahes edu ja jääme järgmisi uuendusi ootama. :) Päris huvitav, et mitu generatsiooni uuem soojenduse kast nii sarnane vanale on, muidugi päris mõnus kui saab ka toimiva kliima.

Niru
Huviline
Postitusi: 159
Liitunud: 26 Juun 2012, 23:15
Auto: VW Touran 1,6 TDI DSG 2015
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Golf mk2 GT 1.8 - 1988 - RTSK

Lugemata postitus Postitas Niru » 20 Jaan 2022, 00:19

Sellise auto väärtus seisneb origiaalseisus, kui oli kerelt ja sisult kobe oleks võinud säilitada, ümberehitustega läheb palju kaduma. Hea kui projektid valmis saavad ja harvem kui ka perfektselt töötavad, ilma et kuskilt lonkaks. Aga loomulikult igaüks teeb oma valikud.

twist
Huviline
Postitusi: 390
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 62 korda

VW Golf mk2 GT 1.8 - 1988 - RTSK

Lugemata postitus Postitas twist » 20 Jaan 2022, 08:29

Niru kirjutas:
20 Jaan 2022, 00:19
Sellise auto väärtus seisneb origiaalseisus.
Julgen vastu vaielda.
1. GT pole mingi väärtus võrreldes GTI, G60 ja muude erilistega.
2. Sõitev 1,8T on igati toredam kui kuskile aianurka mädanema jäänud originaalkorras 1,8 GT.
3. Mk2 Golf-e toodeti üle 6 miljoni. Küllap on maailmas tuhandeid selliseid GT-sid säilinud. Ja kui üks hetk pole siis küll kuskil muuseumis on :D

RTSK
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 22 Jaan 2020, 23:35
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

VW Golf mk2 GT 1.8 - 1988 - RTSK

Lugemata postitus Postitas RTSK » 21 Jaan 2022, 13:58

Nõustun ka twist kasutajaga, kuna originaalseisus on golf ikka jube igav auto. Ehituse mõte ongi selles, et oleks rohkem tahtmist antud autoga sõita. Originaalina ei ole see kahjuks nauditav ja siis ei tahaks rohkem kilomeetreid odomeetrile ka lisada.
Auto sai ostetud kunagi mõttega, et sellest saab ideaalne suvekruiiser ja seda mõtet ka hetkel taga ajan.

Vasta

Mine “Huviliste autod”