VW Passat B8 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5174
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 232 korda
Tänatud: 273 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas tito » 24 Apr 2023, 06:59

murf kirjutas:
21 Apr 2023, 12:14
Kurtsin ka endiselt vasakust esinurgast kostuvat kääksu ning lähtudes @tito soovitusest, käidi libestiga kõrgusandurist üle.
See oli lihtsalt üks mõte, mis assotsieerus mul Honda ajast kääksudega.
Põhisoovitus oli, et vaheta enda bensiini tarbiv preparaat diisli vastu ja mured kaovad rõõmud jäävad :D
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

murf
Huviline
Postitusi: 896
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 182 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 24 Apr 2023, 09:08

tito kirjutas:
24 Apr 2023, 06:59
murf kirjutas:
21 Apr 2023, 12:14
Kurtsin ka endiselt vasakust esinurgast kostuvat kääksu ning lähtudes @tito soovitusest, käidi libestiga kõrgusandurist üle.
See oli lihtsalt üks mõte, mis assotsieerus mul Honda ajast kääksudega.
Põhisoovitus oli, et vaheta enda bensiini tarbiv preparaat diisli vastu ja mured kaovad rõõmud jäävad :D
Millist rõõmu see masuudikas pakub? Nailonsokk jalga ja kujutlen end rekkajuhiks? :roll:
No täna uus katse, proovime @jussike soovitust. Näeb siis kes on seal teie majas teravaim pliiats :lol:

Kasutaja avatar
kraff
Klubiline
Postitusi: 715
Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
Asukoht: Tallinn/Võru
Tänanud: 81 korda
Tänatud: 53 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas kraff » 24 Apr 2023, 09:15

Kes tänasid kasutajat kraff selle postituse eest:
murf

murf
Huviline
Postitusi: 896
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 182 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 24 Apr 2023, 09:50

kraff kirjutas:
24 Apr 2023, 09:15
Seda ei ole sattunud lugema https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2019/ ... 6-9999.pdf
Tänud vihje eest, uurime.

twist
Huviline
Postitusi: 402
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 57 korda
Tänatud: 62 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas twist » 24 Apr 2023, 09:59

kraff kirjutas:
24 Apr 2023, 09:15
Seda ei ole sattunud lugema https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2019/ ... 6-9999.pdf
See jutt ju Passat NMS kohta, ehk B7 veermik.
Päris B8-l vedrutaldrik teise kujuga ja selline situatsioon on võimatu tekkima.
Kes tänasid kasutajat twist selle postituse eest:
kraff

Kasutaja avatar
kraff
Klubiline
Postitusi: 715
Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
Asukoht: Tallinn/Võru
Tänanud: 81 korda
Tänatud: 53 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas kraff » 24 Apr 2023, 10:05

Kui auto poritiiba käega vajutada kas siis ka häält teeb? Kui teeb, siis kanalit vaja.

murf
Huviline
Postitusi: 896
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 182 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 24 Apr 2023, 10:38

kraff kirjutas:
24 Apr 2023, 10:05
Kui auto poritiiba käega vajutada kas siis ka häält teeb? Kui teeb, siis kanalit vaja.
Ei mäleta kas olen proovinud või mitte. Aga lamavast üle sõites ei tee, kääksub parempöörde ajal ja sellisel aeglasel kiirusel, kui koormus peale vajub. Mingi ingli [VW Bot: "Keel korda!"] kotermann on.

Marko_L
Huviline
Postitusi: 148
Liitunud: 05 Okt 2008, 12:42
Auto: B8 Passat Highline, 1.8 TSI.
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 7 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas Marko_L » 24 Apr 2023, 14:04

Mul B8 1.8 TSI vagun ja täpselt sama. Paremale pöörates ainult ja üldse mitte suure hooga.

murf
Huviline
Postitusi: 896
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 182 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 25 Apr 2023, 08:14

Marko_L kirjutas:
24 Apr 2023, 14:04
Mul B8 1.8 TSI vagun ja täpselt sama. Paremale pöörates ainult ja üldse mitte suure hooga.
Just. Paistab, et ma polegi ainuke, kelle autos mingi kotermann pesitseb.

twist
Huviline
Postitusi: 402
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 57 korda
Tänatud: 62 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas twist » 25 Apr 2023, 08:28

twist kirjutas:
02 Jaan 2023, 22:37
Pidasin silmas miinuskraadide kääksu. See parempöörde kääks võib olla vasakpoolne stabika puks. Ma õlitasin esimesel korral sisuliselt kõik nähtavad kummipuksid ja hiljem olen vaid õõtsa tagumisi määrinud.
Stabikatel lükkasin peene kruvika puksi ja varda vahele ning lihtsalt ujutasin silikooniga.
Kuni probleem lahendatud saab, tunnen kaasa, sest see kääks on mega tüütu. Ma ei kujuta ette, kust on tulnud arusaam, et see B8 puhul normaalne on.
Kas stabika pukse ka määriti?

murf
Huviline
Postitusi: 896
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 182 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 25 Apr 2023, 12:52

twist kirjutas:
25 Apr 2023, 08:28
Kas stabika pukse ka määriti?
Stabika pukse ei määritud. Forss uuris ja puuris ning nende sõnul sealt probleem ei tule, eile vaatasid kogu esisilla üle.
1 idee mis neil tuli, oli miskit veovõlliga, et nagu liiga vasakule olevat moto ja surub liigselt peale. Sättisid mootoripatju ehk nihutasid mootorit tsipa paremale. No ja tundus nagu parem, samas mingil hetkel ikka häälekas.
Täna hommikul sõidan linna ja :evil: kägiseb jälle ja kusjuures ka otsesõidul. Nagu kohalt päästad, kääks. Pronksi tn teeremont oli kääks-kääks, no ilmselgelt tegi see mootoripatjade kallal askeldamine asja hullemaks. 2h hiljem sõidan kodu poole tagasi ja ingel [VW Bot: "Keel korda!"], no ei kääksu enam. Provotseerin igatpidi, otsisin ka miski künkliku põllutee ja no ei, vait nagu kult rukkis. Väga õrnalt miskil hetkel ehk tegi häält.
Nüüd on mõistus otsas nii mul kui Forssil. Ikkagi amordis viga? Autol el.amordid ja juhipoolne märg kah nats.
Viimati muutis murf, 20 Mai 2023, 21:12, muudetud 1 kord kokku.

twist
Huviline
Postitusi: 402
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 57 korda
Tänatud: 62 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas twist » 25 Apr 2023, 14:00

Stabikapuksides ei saa tõesti probleem olla, sest neid päris nõme määrida.
Ehk viskavad siis amordi tugilaagrile silma peale? Pöörde ajal kääksumine võib kuivale laagrile vihjata küll.

murf
Huviline
Postitusi: 896
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 182 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 26 Apr 2023, 14:47

twist kirjutas:
25 Apr 2023, 14:00
Stabikapuksides ei saa tõesti probleem olla, sest neid päris nõme määrida.
Ehk viskavad siis amordi tugilaagrile silma peale? Pöörde ajal kääksumine võib kuivale laagrile vihjata küll.
Jep, a nüüd on kääks ka otsesõidul. Miks ja millest see tekkis? Kuidas mootoripatjade seadistamine seda mõjutas?
Mootoripadi ise võb seda heli tekitada?

murf
Huviline
Postitusi: 896
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 182 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 28 Apr 2023, 10:10

Kuidagi ei taha, ja seda mitmel erineval põhjusel, hakata siin konkureerima @tito Tourani teemaga, aga Pasteet viskab üllatusi.

2 päeva jutti hommikul foori taga nii mõnegi kaasliikleja korralikult tatti pritsima pannud. Probleem siis lühidalt:
Päev 1, sõidan tööle sellise 40-50 kiirusega ja gaasi kergelt järgi lastes tunne nagu nõksutaks, seda siis sellise suht külma mootoriga veel. Jõuan esimese valgusfoori juurde ja start/stop lükkab seisma. Foor roheline ja pidurit vabastades käima ei lähe. Käbe siis käik neutraali, start nupust käima, start/stop ka kiirelt off-asendisse ja sain fooritsükli edasi, täpselt essaks sinna foori taha. Ja sureb lihtsalt lampi välja :shock: Enne seda viskas korra veel pöörded üles-alla kõikuma kah. No kõik liigutused uuesti ja raibe käima ei lähe. Läheb ja kohe kooleb uuesti, nii miskit 10x jutti ja seejärel ei läinud enam käimagi, niisama tegi törts ja kõik. Viskas ka miski kirja AID peale, et käivita käsitsi või midagi sellist.
Hommikune tipptund ja esimene vend foori taga oma liikumatu saraga, ega ma :thumbup: kaasliiklejatelt saanud :oops: Proovisin siis kõike, ka uste lukustamist jne., kõik toimib ja ühel hetkel miski a 20-ndal korral plaksti käivitus ning rohkem sel päeval probleeme polnud. Sõitis nagu kulda.
Päev 2, hommikul suht sama tee ja jälle tundub, et gaasi järgi andes nagu nõksutaks. Jõuan esimese foorini ja no ei hakka asja põnevaks ajama ning küsima, et arvake ära mis juhtus. Ära ta suri ja loomulikult ma foori taga essa ju. Aga sain saatana käima ja roosaga üle, tagumine vend jäi sinna foori taha üksi ropendama vist. Ja edasi sama lugu, korra nagu pöörded veel kõikusid, aga muidu päeva jooksul rohkem probleemi polnud. Start/stop oli muidugi off-asendis kah.
Täna hommikul käis naine sõitmas, sai ilma probleemideta sõidetud. 1 korra on varem ka juhtunud, et start/stop suretab välja ja ise käima ei lähe. Loomulikult oli see Ülemiste ristmik, õhtune tipptund ja mina seal rivis esimene :D Aga siis sai start nupust käima ja minema ning rohkem probleemi polnud, kuni siis käesoleva nädalani.

Ideid, kuskohast viga otsida? :roll:

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5339
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 606 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas jussike » 28 Apr 2023, 11:40

Nuka asendi andur?
Ega siin ilma diagnostita miskit tarka välja ei suuda pakkuda. Kui spetsialistid aku välistasid, kuigi mul tegi sarnast trikki just pool surnud aku tõttu.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5174
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 232 korda
Tänatud: 273 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas tito » 28 Apr 2023, 19:26

Touranile ei paku siin foorumis miski pingit- vähemalt ma ei tea, et keegi 5 lidrase Phaetoni teemat siin peaks 😂
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

murf
Huviline
Postitusi: 896
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 182 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 18 Mai 2023, 19:39

Pasteet läks täna Mølleri detektiivide kätte ja loodetavasti leiavad need 2 kotermanni ülesse. See lampi väljasuremine ja mingi kääks vasakust eesnurgast ajas ikka :grind: :grind:
Õnneks juhtusin Mølleri täpselt ajal, mil 2 kotermanni aktiivselt mu närvirakke harvendasid ja Silver silmapiiril oli ning ta kohe rooli sain. Muidu kirjelda alati hoolduspoistele probleemi nii värvikalt kui tahad, aga kui nemad proovisõitu teevad, siis 99% kordadel kotermannid magavad. Nüüd sai Silver ka kohe jaole ja probleemist selge live etteaste.
Nüüd fingers crossed, et probleemkohad leitakse ja pärast arve tasumist nädalavahetuseks ikka õlleraha ka jääb.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5339
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 606 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas jussike » 18 Mai 2023, 19:43

Aga sa osta õlled enne ära :idea:
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Marko_L
Huviline
Postitusi: 148
Liitunud: 05 Okt 2008, 12:42
Auto: B8 Passat Highline, 1.8 TSI.
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 7 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas Marko_L » 18 Mai 2023, 20:17

Kääksu osas tahaks feedbacki lugeda.

murf
Huviline
Postitusi: 896
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 182 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 18 Mai 2023, 21:46

jussike kirjutas:
18 Mai 2023, 19:43
Aga sa osta õlled enne ära :idea:
Ma ei julge. Äkki jään teile võlgu ja jätate mu Pasteedi endale tagatiseks.
Eks kui teie majas kogu viimane füür ära võetakse, siis tulen jõlgun sinu terrassil kuni sul kopa ette viskab ja ühe pilku mulle ulatad :mrgreen:

murf
Huviline
Postitusi: 896
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 182 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 18 Mai 2023, 21:47

Marko_L kirjutas:
18 Mai 2023, 20:17
Kääksu osas tahaks feedbacki lugeda.
Kui nad selle üles leiavad, siis sharing is caring.

murf
Huviline
Postitusi: 896
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 182 korda

VW Passat B8 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 29 Mai 2023, 15:44

Sai täna Møllerit külastatud, hoovi peal väike arutelu peetud, kangutatud üht ja teist, doktorid tõid ka stetoskoobid välja ning konsiilium jõudis vist vähemalt ühe probleemi jälile. Järgmisel teisipäeval läheb operatsioonile ja siis näeb, kas see kääks kaob või mitte.
Teise probleemi osas on ka arenguid. Pikema observeerimise tulemusena on tekkinud parem arusaam, millal probleem tekib ja millal kaob. Doktorid määrasid esmase diagnoosi ja ravi kah, järgmisel teisipäeval selgub, kas ravi avaldab mõju või näitab meile hoopis keskmist sõrme.
Viimati muutis murf, 31 Mai 2023, 17:05, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat murf selle postituse eest:
vredestein

murf
Huviline
Postitusi: 896
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 182 korda

VW Passat B8 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 19 Juun 2023, 11:11

Tänaseks julgeb viimaste probleemidega joone alla tõmmata ja selle kääksu ning mootori väljasuremise saaga lõppenuks lugeda.
Kääksumise põhjus polnudki veermikus, vaid nagu ma ise kahtlustasin, hoopis käigukasti padi. Kahtlus süvenes, kui pärast viimast Forssi külastust, kus mootorit natuke nihutati, tekkis probleem ka otsesõidul. Varem esines KÄÄKS ainult parempöörde ajal. Sõltuvalt ilmast ja "#"%#¤% teab millest, oli see vahel valjem ja vahepeal puudus üldse. Forss aga ei tahtnud minu kahtlust uurida ja pakkus, et likvideerime kõigepealt niiske amordi ning vaatame seejärel edasi. Jäin eriarvamusele ja suundusin Mollerisse. Ka seal esimesel korral lahendust ei leitud, kahtlustati endiselt veermikku ja leiti ka võimalik murekoht. Ja kuigi pärast seda isegi ehk tundus see häiriv heli vaiksem, siis päris lahti ei saanud. Ok, Mollerisse tagasi. Uurisime ja puurisime siis koos Silveri ja mehaanikuga ning keskendusime juba käigukasti padjale. Mõningase arutelu järel olime kõik 3 veendunud, et seal padja sees see kotermann elabki. Jupp tellimusse ja 07.06. läks operatsioonile. Õhtul järgi minnes näidati töökojas seda vana patja ka, kruustangide vahele kinni ja käega kangutades oli kriuks-kriuks selgelt kuulda.
Ja samal päeval sai teine operatsioon veel tehtud - sisselaske nukkvõlli juhtklapi ja solenoidi vahetus. See oli siis põhjuseks, miks mootor aegajalt tühikäigul välja suri. Probleem oli kummaline, külmalt käivitus ja töötas probleemideta. Aga kui sai korraks koormust, kasvõi 100m sõitu, siis nagu pöörded tühikäigu kanti vajusid, nii kutu. Ja käima läks nii, et gaasi pidi peal hoidma, muidu kooles kohe uuesti. Pärast vähe jõulisemat sõitu probleem jällegi kadus ja töötas nagu kellavärk. Kuni siis järgmise korrani, mil kõik otsast peale algas.

Saanud nüüd sõita ja proovida erivevaid teid ning olusid ja paistab, et antud kotermannid on lahkunud. Kui nad just suvepuhkusel pole :shh:
Silverile :thumbup: ja :clap: personaalse aja ja pühendumise eest. 5+ teenus!
Kes tänasid kasutajat murf selle postituse eest:
MustVälkvredesteinMarko_L

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B8 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 19 Juun 2023, 22:50

Kas see nukkvõlli teema kuidagi diagnostikaseadmele ka ilmutas ennast?

murf
Huviline
Postitusi: 896
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 182 korda

VW Passat B8 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 19 Juun 2023, 23:39

tobimarg kirjutas:
19 Juun 2023, 22:50
Kas see nukkvõlli teema kuidagi diagnostikaseadmele ka ilmutas ennast?
Mingi teate viskas jah ning tehasejuhend andis kah tegutsemisjuhise. Nii ma aru sain. See oli siis teistkordsel külastusel. Mida ta esimesel korral näitas, seda ma ei tea.
Korra sain ka mootoritule põlema, kuid järgmiseks päevaks oli see kadunud.
Kes tänasid kasutajat murf selle postituse eest:
tobimarg

Vasta

Mine “Huviliste autod”