See oli lihtsalt üks mõte, mis assotsieerus mul Honda ajast kääksudega.
Põhisoovitus oli, et vaheta enda bensiini tarbiv preparaat diisli vastu ja mured kaovad rõõmud jäävad
Moderaator: etnies858
See oli lihtsalt üks mõte, mis assotsieerus mul Honda ajast kääksudega.
Millist rõõmu see masuudikas pakub? Nailonsokk jalga ja kujutlen end rekkajuhiks?
Tänud vihje eest, uurime.kraff kirjutas: ↑24 Apr 2023, 09:15 Seda ei ole sattunud lugema https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2019/ ... 6-9999.pdf
See jutt ju Passat NMS kohta, ehk B7 veermik.kraff kirjutas: ↑24 Apr 2023, 09:15 Seda ei ole sattunud lugema https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2019/ ... 6-9999.pdf
Ei mäleta kas olen proovinud või mitte. Aga lamavast üle sõites ei tee, kääksub parempöörde ajal ja sellisel aeglasel kiirusel, kui koormus peale vajub. Mingi ingli [VW Bot: "Keel korda!"] kotermann on.
Just. Paistab, et ma polegi ainuke, kelle autos mingi kotermann pesitseb.
Kas stabika pukse ka määriti?twist kirjutas: ↑02 Jaan 2023, 22:37 Pidasin silmas miinuskraadide kääksu. See parempöörde kääks võib olla vasakpoolne stabika puks. Ma õlitasin esimesel korral sisuliselt kõik nähtavad kummipuksid ja hiljem olen vaid õõtsa tagumisi määrinud.
Stabikatel lükkasin peene kruvika puksi ja varda vahele ning lihtsalt ujutasin silikooniga.
Kuni probleem lahendatud saab, tunnen kaasa, sest see kääks on mega tüütu. Ma ei kujuta ette, kust on tulnud arusaam, et see B8 puhul normaalne on.
Stabika pukse ei määritud. Forss uuris ja puuris ning nende sõnul sealt probleem ei tule, eile vaatasid kogu esisilla üle.
Jep, a nüüd on kääks ka otsesõidul. Miks ja millest see tekkis? Kuidas mootoripatjade seadistamine seda mõjutas?
Ma ei julge. Äkki jään teile võlgu ja jätate mu Pasteedi endale tagatiseks.
Kui nad selle üles leiavad, siis sharing is caring.
Mingi teate viskas jah ning tehasejuhend andis kah tegutsemisjuhise. Nii ma aru sain. See oli siis teistkordsel külastusel. Mida ta esimesel korral näitas, seda ma ei tea.