VW Passat B8 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
murf
Huviline
Postitusi: 884
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Passat B8 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 05 Jaan 2022, 01:38

2015 sattusin esimese Passat B8 otsa ja täna võib mõningate mööndustega öelda, et möödunud ajaga pole s.ttagi muutunud ja jälle sama sara! :spin: Detsembris veeres hoovile järjekorras 5-s B8 :crazy: Jada on: 1.8TSI sedaan -> 1.4TSI sedaan -> 2.0TSI Alltrack -> 1.5TSI sedaan (8.5) -> ja nüüd 2.0TSI sedaan. Kõik isendid DSG kastiga. Esimesest sai kunagi ka teema tehtud, oli vist esimene B8 foorumis. Aja jooksul transformeerus Alltracki teemaks.
4 esimest B8-t andis tööandja, Alltracki ostsin küll liisingu lõppedes ka ära. 2 kuud enamasti seisis ja kuna 3 autot ukse ees tegid tsikliga liikumise tülikaks ning tekitasid naabrites kadedust :lol: , siis läks müüki. Kaugele küll ei liikunud, jäi kodukülla. Suvel andsin tööandjale B8.5 tagasi ja 5 kuud nautisin jalakäija rõõme või kasutasin: naise auto, tsikkel, el.tõuks, Bolt ja CityBee rendikad. Elu oli lihtne.

Detsembris aga hakkas tunduma, et 2022 on vist ikka autot vaja. Ka naabrite üleolevad pilgud, 1 auto ja see kah Opel, hakkasid tüütama :lol:, seega sai süvenetud Auto24 portaalis pakutavasse. Alguses piilusin baierlasi, 3 seeria GT, mis on selline love or hate kujuga. Soovitud varustusega, M-pakett + xDrive + Weba jne. isendit aga suht võimatu leida, alati oli midagi puudu. Mis siis ikka, järgmisena VW. Kindel soov oli TSI, Webasto, mõistlik läbisõit, kontrollitav ajalugu ja üht-teist veel. Otsingusse võimsusvahemik 110-140kW ja scrollima, nii Golf kui Passat. Golfide valik oli olematu, silma jäi üks Passat B8.5 Executive 1.5TSI. Kuna viimatine tööauto oli samuti 1.5TSI millest hoolimata esialgsest kartusest püsivaid hingelisi traumasid ei jäänud, siis läbis esmase valiksõela. Kuna peale Weba ja lisa Executive paketi miskit erilist polnud, siis paar päeva ikka mõtlesin. Positiivsena mõjus võimalus ühe paagitäiega 1350 km sõita. N küsisin ka spetside arvamust ja sain vastuseks: "nii ja naa pakkumine". Vot siis. No ok, vaatame siis veel edasi. R hommikul uuesti A24 lahti ja unustasin kW filtri lisada ning voilaa! 2.0TSI, varustus :o , hind :thumbup: . Kiirelt link uuesti spetsidele ja seekord vastus: "Run Forrest, run!". Kiire kõne müüjale, sealt info: "Auto alles ja kuni E kellegagi käsi löödud pole. Täna näidata ei jõua, homme saab. Aga ära väga hommikul tule, mul täna raske õhtu ees.". No ok, teeme lõuna ajal, a ingel [VW Bot: "Keel korda!"] ma olen esimene, eksju!
Ülejäänud päev möödus kehvasid müügipilte ja varustuselisti võrreldes. Tundus, et varustuse list pole kuulutuses päris õige. Paistis olevat mõningaid puudujääke, mis minu jaoks polnud dealbreaker. Samas paistsid muud toredad maasikad, mida kuulutuses polnud. Laupäeval selgus kohapeal, et kahtlused olid õiged. Puudu DLA ja muu kaasnev mudru, plussidena esiklaasisoojendus + heliisolatsiooniga klaasid + "Area View". Igatahes win situatsioon. Samas oli ka paar lisamiinust: 60tuh km hooldus tegemata, vahetatud oli ainult mootoriõli. Lisaks vajas uuendamist piduriring ning lisanokitsemist on mõnes kohas veel. Natuke kauplemist, raha ja auto vahetasid omanikke, online omanikuvahetus algatatud ning koju ma temaga sealt vurasin. Ahjaa, tüübil oli päris kena 7-ne baierlane ka pakkuda. Selle jätsin siiski talle hoovi alles.


Auto:
  • Mudel: Passat B8 Highline sedaan 2.0TSI (162KW) DSG-6
  • Sünnikuupäev: 23.05.2017 (MY 2018)
  • Varustus: Highline, lisatud Executive pakett
  • Värv: Reflex Silver metallik
  • Velg: "London" R17
  • Sisu: Alcantara/Vienna, Black
  • Nooruspõlve veetnud Lätis, läbisõit 68+ tuh, ajalugu kontrollitav. Maarjamaale jõudis 11.2021.

Põnevamad lisad:
  • Adaptive Chassis Control DCC
  • Active Info Display ja valik infoprofiile
  • "Discover Pro", 23.3 cm puutetundlik ekraan
  • Helisüsteem "DYNAUDIO Confidence"
  • Mobiiltelefoniliides "Comfort"
  • LED-esituled koos dünaamiliste pöördtuledega ja eraldi LED-päevatuledega
  • LED-tagatuled (Highline), tumendatud
  • Võtmeta lukustus- ja käivitussüsteem "Keyless Access"
  • Anduritega juhitav tagaluugi avamine ja elektriline sulgemine
  • Elektriliselt kokkuklapitavad küljepeeglid, juhi poolel isetumenev
  • Süsteem "Park Pilot" - parkimisandurid ees ja taga
  • "Area View" - 360-kraadiline panoraamvaade koos tahavaatekaameraga "Rear View"
  • Ümberreastumisabiline "Side Assist" ja tagant läheneva sõiduki hoiatus
  • Tumendatud tagumised küljeklaasid ja tagaklaas, heliisolatsiooniga lamineeritud turvaklaasist aknad
  • Kallutatav ja lükatav panoraam-klaaskatus
  • Seisusoojendus ja -tuulutus koos kaugjuhtimise ja taimeriga
  • Traatideta soojendusega, infrapunakiirgust peegeldav esiklaas
  • Nahkkatte ja soojendusega multifunktsionaalrool koos käiguvahetushoobadega
  • Kolmetsooniline kliimaseade "Climatronic" koos täiendavate tagumistejuhtseadistega
  • Varuratas valuveljel 17"
  • Kummimatid
  • Mootoritähise eemaldamine
Lätlane oli etteantud eelarvet targalt kasutanud, jätnud valimata R-Line ja muu tilu-lilu ning võtnud vajalikud lisad. Kokkuvõttes täitsa minu maitse järgi komplekteeritud, paari pisiveaga :clap:


Tänaseks tehtud/vahetatud
Kuna 60tuh hooldus oli tegemata, siis sellest sai alustatud.
  • DSG õli ja filter
  • Süüteküünlad
  • Õhufiltrid, mootor + salong
  • Pidurikettad ja -klotsid, täisring
  • Veermikukontroll
  • Lisaks pagassimatt, lihtsam puhtana hoida
Kraaps ja kummardus Møller Ülemiste poistele-tüdrukutele. Nimesid ei maini, asjaosalised teavad ise endale pika pai teha :thumbup:


Veel teha
  • Korralik välipesu ja sisepuhastus. Näeb mis seisukorras värvkate täpsemalt on ja otsustab mis lisaks - poleer või läigestamine, keraamika... Seest ka korralikult üle, inimeste arusaam tip-top puhtusest on erinev ja mõni koht tahab suuremat hoolt saada. Näiteks katuseluugi sirm.
  • Veermikukontrollis avastati paar tähelepanu vajavat kohta - esiõõtsa tagumised puksid ja 1 esiamort kergelt õline.
  • Katuseluuk - puhastada, hooldada, õlitada. Ootab kevade ära.
  • Suverehvid ja kui leiaks ka kena R18 velje. Sobiv kompromiss mugavuse ja esteetika osas ning saaks laiema rehvi, et 162kW paremini teega haakuks.
  • DLA lisamine, VW friikide käest juba uuritud ja jääb ootele kuni tekib vajadus klaasivahetuseks.
  • Nipet-näpet veel, mis sõitmist kuidagi ei sega

Kuna ilmad on nagu on ja korralikku pesu pole auto veel saanud, siis pildimaterjal kesine. No ja välimus on nagunii tagasihoidlik ja mittemidagiütlev.

5.jpeg
7.jpeg
9.jpeg
8.jpeg
Viimati muutis murf, 19 Mai 2023, 09:52, muudetud 3 korda kokku.
Kes tänasid kasutajat murf selle postituse eest:
Puuriit

Kasutaja avatar
Puuriit
Huviline
Postitusi: 316
Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
Auto: Tesla Model 3 SR+ 239kw 2022
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 101 korda
Tänatud: 101 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas Puuriit » 05 Jaan 2022, 07:58

Muljetavaldav ja samas kummaline varustuse list - pean silmas esiklaasi kaamera puudumist olukorras, kus kõik muu on külge pandud. Endal sai klaasivahetus kaskoga tehtud millele pidin omast taskus 35€ juurde maksma. Kaamera, peeglikatte ja valmis juhtmestiku sai ise välja aetud ning friigid vedasid, konfisid ja kalibreerisid. Saad supsti DLA, adaptiivse Lane Assisti, liiklusmärgi tuvastuse ja kui väga tahad, siis vist (?) ka predictive ACC kuigi see on pigem nuhtlus.

PS: ühes 1.4TSI teemas olevad 18" BBS SR veljed koos ühe suve sõitnud rehvidega pmst saadaval.
Viimati muutis Puuriit, 05 Jaan 2022, 08:01, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas tito » 05 Jaan 2022, 08:44

Varustuse list tõesti imelik a juu sai linnukeste ladumisel summa täis :)
TEH i kuldsed sõnad- BMW s on mugavam nutta :mrgreen:
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Kasutaja avatar
martin333
Huviline
Postitusi: 340
Liitunud: 11 Juul 2019, 09:24
Auto: BMW 330i
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 75 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas martin333 » 05 Jaan 2022, 08:46

Vähemalt said seieritega kella tagasi, selle üle on mul hea meel.
Kes tänasid kasutajat martin333 selle postituse eest:
murf
Päev on lühike, kuid ööbik.

murf
Huviline
Postitusi: 884
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 05 Jaan 2022, 10:30

DLA puudumine on kõige väiksem probleem ja lihtsalt parandatav. Ses suhtes on esimese omaniku valikud õiged olnud, et on valinud asjad mille lisamine hiljem keerukam või liiga kulukas.
Kes tänasid kasutajat murf selle postituse eest:
Puuriit

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 198 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas Golhv » 05 Jaan 2022, 10:32

mine sõida mõne B8 DLA'ga mälestuse värskendamiseks, enne kui retroma hakkad, peale Matrixit ta teab-mis-ulme-hea polegi enam, võibolla pole pointi, oleneb retro hinnast muidugi.
Ma eile just tulin ühe 2018a B8'ga millel DLA peal Tallinnast Pärnusse, toimetab, agaaaaa, matrix tulega ilmselt liialt harjunud juba :D
Viimati muutis Golhv, 05 Jaan 2022, 10:33, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1529
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 153 korda
Tänatud: 421 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 05 Jaan 2022, 10:42

Matrix on jah igatepidi parem. On eks Ingvar:D On onju. Sakslased puhkavad jah? Ingvar?:D
DLA on teatavasti juba 10 aastat vana süsteem ja vähesed arendused ehk tehtud. Katik on katik ja tuli keerab ikka sama moodi maha. Mul on muidugi Passati sedaaniga love and hate suhe. meeldib sedaan auto, aga praktilisust on ka vaja. Sedaan pagass on suhteliselt kehva selleks. Muus osas ilus auto ja muretuid kilomeetreid:)
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

murf
Huviline
Postitusi: 884
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 05 Jaan 2022, 11:03

tito kirjutas:
05 Jaan 2022, 08:44
TEH i kuldsed sõnad- BMW s on mugavam nutta :mrgreen:
Tihti sa Tourani pärast seal istumas käid? :D
Kes tänasid kasutajat murf selle postituse eest:
MustVälk

murf
Huviline
Postitusi: 884
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 05 Jaan 2022, 11:08

@Golhv :thumbup: soovitus, seda enam et mul B8 DLA kogemus puudub üldse. @jussike viid sõidule? :wave:
Ega see 8.5 Matrix ka mingi 5+ polnud, hilja aktiveerub (pimedus) ja ausalt naise Opel joonistab neid mustreid ühtlasemalt. VW puhul vahest häirised need süttimised-kustumised ja arusaamatud varjutused.

murf
Huviline
Postitusi: 884
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 05 Jaan 2022, 11:13

SanderSPS kirjutas:
05 Jaan 2022, 10:42
DLA on teatavasti juba 10 aastat vana süsteem ja vähesed arendused ehk tehtud. Katik on katik ja tuli keerab ikka sama moodi maha. Mul on muidugi Passati sedaaniga love and hate suhe. meeldib sedaan auto, aga praktilisust on ka vaja. Sedaan pagass on suhteliselt kehva selleks. Muus osas ilus auto ja muretuid kilomeetreid:)
B8 DLA on ikkagi katikuga ja seal üksikuid LED-e ei kustutata?
Sedaan on sedaan, ega sealt luugiaugust mingite asjade kättesaamine, eriti kui need pagassi eesotsas, pole mugav jah. Selle eest on kotikonks :thumbup: , tagaklaas püsib puhas ning sisemüra ka vähem. Õnneks maja ees 1 univeraalkerega Opel kah, vajadusel saab sellega toimetada, kuigi Alltrackiga oli igat pidi mugavam.

murf
Huviline
Postitusi: 884
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 05 Jaan 2022, 11:19

Puuriit kirjutas:
05 Jaan 2022, 07:58
Endal sai klaasivahetus kaskoga tehtud millele pidin omast taskus 35€ juurde maksma. ... Saad supsti DLA, adaptiivse Lane Assisti, liiklusmärgi tuvastuse ja kui väga tahad, siis vist (?) ka predictive ACC kuigi see on pigem nuhtlus.

PS: ühes 1.4TSI teemas olevad 18" BBS SR veljed koos ühe suve sõitnud rehvidega pmst saadaval.
Esiklaas hetkel nagu uus, vist on hiljuti vahetuses käinud. Aga kunagi ei tea millal see kivi sinna lendab, enne seda pole DLA teema.
Kõik need märgilugejag, Lane Assist ja muud kaasnevad n minu jaoks 0 väärtusega. Lane Assist on nagunii 99% ajast OFF, see 1% lihtsalt unustan.

BBS pole minu maitse kahjuks. Tänud pakkumast siiski!

twist
Huviline
Postitusi: 390
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 62 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas twist » 05 Jaan 2022, 11:40

Golhv kirjutas:
05 Jaan 2022, 10:32
mine sõida mõne B8 DLA'ga mälestuse värskendamiseks, enne kui retroma hakkad, peale Matrixit ta teab-mis-ulme-hea polegi enam, võibolla pole pointi, oleneb retro hinnast muidugi.
Ma eile just tulin ühe 2018a B8'ga millel DLA peal Tallinnast Pärnusse, toimetab, agaaaaa, matrix tulega ilmselt liialt harjunud juba :D
Mu meelest üldse kõik VW-d suht halvad. Bentley on palju parem :D

Kui inimesel on B8 mitte B8.5 siis jutt maatriksist niivõinaa ei päde, sest seda sinna retroda pole lihtsalt mõistlik. Ja DLA vs fikseeritud tuli on ikka öö ja päev mugavuse poolest.

Aga auto on ilus ja olen omanikuga samal arvamusel Lane Assist kohapealt.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas tito » 05 Jaan 2022, 12:07

murf kirjutas:
05 Jaan 2022, 11:03
Tihti sa Tourani pärast seal istumas käid? :D
Iga päev kui maja eest Bemmi võtan või maja ette tagasi pargin ja Touranit näen, poetan paar pisarat ikka...
Kes tänasid kasutajat tito selle postituse eest:
murfMustVälk
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1529
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 153 korda
Tänatud: 421 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 05 Jaan 2022, 13:25

twist kirjutas:
05 Jaan 2022, 11:40
Golhv kirjutas:
05 Jaan 2022, 10:32
mine sõida mõne B8 DLA'ga mälestuse värskendamiseks, enne kui retroma hakkad, peale Matrixit ta teab-mis-ulme-hea polegi enam, võibolla pole pointi, oleneb retro hinnast muidugi.
Ma eile just tulin ühe 2018a B8'ga millel DLA peal Tallinnast Pärnusse, toimetab, agaaaaa, matrix tulega ilmselt liialt harjunud juba :D
Mu meelest üldse kõik VW-d suht halvad. Bentley on palju parem :D

Kui inimesel on B8 mitte B8.5 siis jutt maatriksist niivõinaa ei päde, sest seda sinna retroda pole lihtsalt mõistlik. Ja DLA vs fikseeritud tuli on ikka öö ja päev mugavuse poolest.

Aga auto on ilus ja olen omanikuga samal arvamusel Lane Assist kohapealt.
Mees on omanud 8.5te ka ju.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

twist
Huviline
Postitusi: 390
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 62 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas twist » 05 Jaan 2022, 14:38

SanderSPS kirjutas:
05 Jaan 2022, 13:25
twist kirjutas:
05 Jaan 2022, 11:40
Golhv kirjutas:
05 Jaan 2022, 10:32
mine sõida mõne B8 DLA'ga mälestuse värskendamiseks, enne kui retroma hakkad, peale Matrixit ta teab-mis-ulme-hea polegi enam, võibolla pole pointi, oleneb retro hinnast muidugi.
Ma eile just tulin ühe 2018a B8'ga millel DLA peal Tallinnast Pärnusse, toimetab, agaaaaa, matrix tulega ilmselt liialt harjunud juba :D
Mu meelest üldse kõik VW-d suht halvad. Bentley on palju parem :D

Kui inimesel on B8 mitte B8.5 siis jutt maatriksist niivõinaa ei päde, sest seda sinna retroda pole lihtsalt mõistlik. Ja DLA vs fikseeritud tuli on ikka öö ja päev mugavuse poolest.

Aga auto on ilus ja olen omanikuga samal arvamusel Lane Assist kohapealt.
Mees on omanud 8.5te ka ju.
Jah, oskan lugeda. Mu jutt käis selle pihta, et maatriks on nii hea, et DLA-d polegi mõtet paigaldada.
Ärge saage valesti aru, Maatriks on super, aga B8-le seda ju ei paigalda. Seega tulebki võtta next best ehk DLA.
Saan ma õigesti aru, et praegu pole isegi Light Assisti autol?

Kasutaja avatar
Puuriit
Huviline
Postitusi: 316
Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
Auto: Tesla Model 3 SR+ 239kw 2022
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 101 korda
Tänatud: 101 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas Puuriit » 05 Jaan 2022, 14:43

Esiklaasi kaamera puudu seega pole seal midagi. DLA iseenesest ju toimib ka, lihtsalt on aeglasem ning ebatäpsem. Parempoolse teeääre valgustab igal juhul ära.
Viimati muutis Puuriit, 05 Jaan 2022, 14:46, muudetud 2 korda kokku.

murf
Huviline
Postitusi: 884
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 05 Jaan 2022, 17:33

Hetkel jah kaamera puudu ja ainus assist on enda vasak käsi.

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 198 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas Golhv » 06 Jaan 2022, 16:48

twist kirjutas:
05 Jaan 2022, 11:40
Golhv kirjutas:
05 Jaan 2022, 10:32
mine sõida mõne B8 DLA'ga mälestuse värskendamiseks, enne kui retroma hakkad, peale Matrixit ta teab-mis-ulme-hea polegi enam, võibolla pole pointi, oleneb retro hinnast muidugi.
Ma eile just tulin ühe 2018a B8'ga millel DLA peal Tallinnast Pärnusse, toimetab, agaaaaa, matrix tulega ilmselt liialt harjunud juba :D
Mu meelest üldse kõik VW-d suht halvad. Bentley on palju parem :D

Kui inimesel on B8 mitte B8.5 siis jutt maatriksist niivõinaa ei päde, sest seda sinna retroda pole lihtsalt mõistlik. Ja DLA vs fikseeritud tuli on ikka öö ja päev mugavuse poolest.

Aga auto on ilus ja olen omanikuga samal arvamusel Lane Assist kohapealt.
Lugeda oskad aga mõtle kaasa ka, ütlesingi ju, et kõik oleneb hinnast, kas on mõttet DLA'd panna või vahetad ise edasi, kuna Murf sõitis Matrixiga ka nagunii mõnd aega siis on see võrdlusmoment lihtsalt sees, eriti kui hinnasilt retrol suur on.
Kes tänasid kasutajat Golhv selle postituse eest:
maddis

murf
Huviline
Postitusi: 884
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 06 Jaan 2022, 18:21

Golhv kirjutas:
06 Jaan 2022, 16:48
Lugeda oskad aga mõtle kaasa ka, ütlesingi ju, et kõik oleneb hinnast, kas on mõttet DLA'd panna või vahetad ise edasi, kuna Murf sõitis Matrixiga ka nagunii mõnd aega siis on see võrdlusmoment lihtsalt sees, eriti kui hinnasilt retrol suur on.
Eks see hinnasilt on alati suhteline, mõnele suur ja mõnele väike. Üldiselt kehtib see, et ei maksa karta suuri väljaminekuid, vaid väikseid sissetulekuid.
DLA asja otsustab siis kui esiklaasi peaks olema vaja vahetada. No ja äkki Jussike laseb enne enda oma peal efekti testida kah.

MartenL
Huviline
Postitusi: 524
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 39 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas MartenL » 06 Jaan 2022, 19:55

B8 asemel osta 2x kallim B8.5 lihtsalt paremate esitulede pärast ei tundu liialt mõistlik otsus. 60k sõitnud B8 kestab veel muretult tükkaega.
Kes tänasid kasutajat MartenL selle postituse eest:
twist

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 198 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas Golhv » 07 Jaan 2022, 11:08

MartenL kirjutas:
06 Jaan 2022, 19:55
B8 asemel osta 2x kallim B8.5 lihtsalt paremate esitulede pärast ei tundu liialt mõistlik otsus. 60k sõitnud B8 kestab veel muretult tükkaega.
viidates kahekordsele hinnavahele viitad ka pmst tutikale autole? siis on vahe pigem mõistlik ju :)

murf
Huviline
Postitusi: 884
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 07 Jaan 2022, 12:24

Golhv kirjutas:
07 Jaan 2022, 11:08
MartenL kirjutas:
06 Jaan 2022, 19:55
B8 asemel osta 2x kallim B8.5 lihtsalt paremate esitulede pärast ei tundu liialt mõistlik otsus. 60k sõitnud B8 kestab veel muretult tükkaega.
viidates kahekordsele hinnavahele viitad ka pmst tutikale autole? siis on vahe pigem mõistlik ju :)
No sama varustuse ja mootoriga tutikat 2x kallimalt kätte vist veel ei saaks? Sama motot küll valikus pole täna, aga mis ta hinnakiri võik olla, ca 39k?
Viimati muutis murf, 07 Jaan 2022, 12:28, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
Puuriit
Huviline
Postitusi: 316
Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
Auto: Tesla Model 3 SR+ 239kw 2022
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 101 korda
Tänatud: 101 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas Puuriit » 07 Jaan 2022, 15:07

Pigem 45k kui võtad aluseks 140kw mootori ja sinna juurde Comfort pakett + H&K heli ja veel nipet näpet vastavalt sinu auto lisade nimistule. Sirvisin hiljuti enda autovahetusega seoses erinevad variandid läbi k.a. uuesti sedaan ja Passati hind on kosmosesse ära kerkinud nagu ka kõige muu puhul.

murf
Huviline
Postitusi: 884
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 07 Jaan 2022, 15:44

Autode hinnad on päris jaburalt tõusnud jah. 2015 sain esimese B8 1.8TSI Highline + lisad, 2021 sain B8.5 1.4TSI Executive + lisad. Mootor kehvem ja ka lisasid oli vähem, aga hind oli ca 20% kõrgem. Oleks 140kW võtnud ja lisad võrdsustanud, siis oleks vahe olnud 35% ringis.
Käisin Molleris hoolduses aasta viimastel päevadel ja salongis oli kasutatud Arteon Shooting Brake, ok diisel ja 4-motion - hinnasilt 51k :o Siis jäin küll mõtlema, et mis see uue hind oli siis?

Kasutaja avatar
martin333
Huviline
Postitusi: 340
Liitunud: 11 Juul 2019, 09:24
Auto: BMW 330i
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 75 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas martin333 » 07 Jaan 2022, 16:58

murf kirjutas:
07 Jaan 2022, 15:44
Autode hinnad on päris jaburalt tõusnud jah. 2015 sain esimese B8 1.8TSI Highline + lisad, 2021 sain B8.5 1.4TSI Executive + lisad. Mootor kehvem ja ka lisasid oli vähem, aga hind oli ca 20% kõrgem. Oleks 140kW võtnud ja lisad võrdsustanud, siis oleks vahe olnud 35% ringis.
Käisin Molleris hoolduses aasta viimastel päevadel ja salongis oli kasutatud Arteon Shooting Brake, ok diisel ja 4-motion - hinnasilt 51k :o Siis jäin küll mõtlema, et mis see uue hind oli siis?
Baashind sellisel nelik-diislil on 47-48k, pane mõned ekstrad juurde ja eks siis hind sinna 60 tuhande kanti jääb, mis hakkab vaikselt Audi-BMW territooriumile sisenema.
Päev on lühike, kuid ööbik.

Vasta

Mine “Huviliste autod”