VW Passat B8 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
Kasutaja avatar
aus
Huviline
Postitusi: 1075
Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
Telefon: 5238749
Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 112 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas aus » 04 Aug 2022, 08:44

Jap, mul said külge 5Q0 puksid veebruaris ja nüüd juba kääksuvad. Küll vähem, aga siiski.
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.

twist
Huviline
Postitusi: 390
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 62 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas twist » 04 Aug 2022, 09:12

Kääksumise vastu aitab vaid eelnevalt mainitud TT täispuks. Tühimikega puksiga on vaid aja küsimus, mil see kääksuma hakkab ja iga poole aasta tagant ennetav määrimine on ka tüütu.
PS: Kummipuks autot kardiks kindlasti ei tee. Eriti kui sul DCC ja 17" velg.

murf
Huviline
Postitusi: 884
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 08 Aug 2022, 11:23

twist kirjutas:
04 Aug 2022, 09:12
Kääksumise vastu aitab vaid eelnevalt mainitud TT täispuks. Tühimikega puksiga on vaid aja küsimus, mil see kääksuma hakkab ja iga poole aasta tagant ennetav määrimine on ka tüütu.
PS: Kummipuks autot kardiks kindlasti ei tee. Eriti kui sul DCC ja 17" velg.
Sa endal lahendad endiselt määrimisega? Ma nüüs siin nagu vasikas kevadel aiavärava ees, ei suuda otsustada mis puksid sinna panna.
17" velg vajab järgmisel suvel siiski väljavahetamist, kuna auto karjub laiema rehvi järele. Vähegi tõsisem kickdown lööb ratta tühja ja 215mm rehv ei suuda seda seda kW/Nm maas hoida ka 2-3 käigu puhul. L õhtul pidin Renault elektrika käest fooriraces peaaegu ära saama, jube piinlik :lol:

twist
Huviline
Postitusi: 390
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 62 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas twist » 08 Aug 2022, 11:42

murf kirjutas:
08 Aug 2022, 11:23
twist kirjutas:
04 Aug 2022, 09:12
Kääksumise vastu aitab vaid eelnevalt mainitud TT täispuks. Tühimikega puksiga on vaid aja küsimus, mil see kääksuma hakkab ja iga poole aasta tagant ennetav määrimine on ka tüütu.
PS: Kummipuks autot kardiks kindlasti ei tee. Eriti kui sul DCC ja 17" velg.
Sa endal lahendad endiselt määrimisega? Ma nüüs siin nagu vasikas kevadel aiavärava ees, ei suuda otsustada mis puksid sinna panna.
17" velg vajab järgmisel suvel siiski väljavahetamist, kuna auto karjub laiema rehvi järele. Vähegi tõsisem kickdown lööb ratta tühja ja 215mm rehv ei suuda seda seda kW/Nm maas hoida ka 2-3 käigu puhul. L õhtul pidin Renault elektrika käest fooriraces peaaegu ära saama, jube piinlik :lol:
Mina lahendan endiselt määrimisega, kuna puksid iseenesest ilusad ja pole isu niisama tühja pärast sillastendi ette võtta.
Vanematel PQ35 autodel olen neid tühimikega pukse asendanud S3 täiskummist puksiga ja pole mingeid negatiivseid kõrvalmõjusid tuvastanud. Seal küll puks teistpidi, aga efekt sama.

murf
Huviline
Postitusi: 884
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 08 Aug 2022, 14:33

aus kirjutas:
04 Aug 2022, 08:44
Jap, mul said külge 5Q0 puksid veebruaris ja nüüd juba kääksuvad. Küll vähem, aga siiski.
Aga jäikuse või roolitunnetuse osas on mingit vahet Passati originaaliga ka tunda?

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 198 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas Golhv » 08 Aug 2022, 16:31

ma ikka ajan oma rida, pane madaladus, siis ei saa nii kiirelt neid kääksusid tekitavaid kohti ületada, et kääks esile saaks tulla. Roolitunnetus ka igati parem. Mul oli siin 4 kuud tööautoks 2019 Passat, Lõuna-Eestis oli korduvalt hirm, et kraabin peeglid vastu maad ära kurvides.
ja Vb ei saa elektriliselt renool tuppa ka kui tuuletakistus väiksem on :D

murf
Huviline
Postitusi: 884
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 08 Aug 2022, 16:51

Golhv kirjutas:
08 Aug 2022, 16:31
ma ikka ajan oma rida, pane madaladus, siis ei saa nii kiirelt neid kääksusid tekitavaid kohti ületada, et kääks esile saaks tulla. Roolitunnetus ka igati parem. Mul oli siin 4 kuud tööautoks 2019 Passat, Lõuna-Eestis oli korduvalt hirm, et kraabin peeglid vastu maad ära kurvides.
ja Vb ei saa elektriliselt renool tuppa ka kui tuuletakistus väiksem on :D
Golf läks juba madalduse alla? :lol:
Tuuletakistuses polnudki viga, aga seda rehvivilet oli ikka jupp aega ja päris mitme käiguvahetuse ajal. No tõbras pani nõksu varem minema kah ja lõpuks soovis mul üldse reavahetusel külje maha sõita :twisted: Ei uskunud vist, et see Passat seal kõrval on ja kohe :wave: tagatulesid näitab.
Madaldusse ei viitsi selle hallmetalliku puhul investeerida. Lasen katuse mustaks värvida, see annab piisavalt kW juurde :mrgreen:
Viimati muutis murf, 08 Aug 2022, 16:53, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
aus
Huviline
Postitusi: 1075
Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
Telefon: 5238749
Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 112 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas aus » 08 Aug 2022, 19:12

murf kirjutas:
08 Aug 2022, 14:33
aus kirjutas:
04 Aug 2022, 08:44
Jap, mul said külge 5Q0 puksid veebruaris ja nüüd juba kääksuvad. Küll vähem, aga siiski.
Aga jäikuse või roolitunnetuse osas on mingit vahet Passati originaaliga ka tunda?
Ei tunne küll mingit vahet.
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 198 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas Golhv » 09 Aug 2022, 21:54

Sellel on juba delivery hetkest madaldus ja flants all. Madaldus oli ca 300euri muidu. Aga too on endise elukaaslase oma (:
.
6A2BEB01-8EED-4C12-99E3-2E0890526232.jpeg
Tööautole pole peale tooni midagi pannud ja endal nagu polegi autot enam.
.
B8E11684-3A5D-492D-B869-BFC8AE2AA633.jpeg
.

Aegaajalt saan Clubsport’iga väiksed tiirud teha, saab adreka vajaduse täis :D
.
9A61A8E9-9090-45D1-9106-6CEAB5B11110.jpeg
murf kirjutas:
08 Aug 2022, 16:51
Golhv kirjutas:
08 Aug 2022, 16:31
ma ikka ajan oma rida, pane madaladus, siis ei saa nii kiirelt neid kääksusid tekitavaid kohti ületada, et kääks esile saaks tulla. Roolitunnetus ka igati parem. Mul oli siin 4 kuud tööautoks 2019 Passat, Lõuna-Eestis oli korduvalt hirm, et kraabin peeglid vastu maad ära kurvides.
ja Vb ei saa elektriliselt renool tuppa ka kui tuuletakistus väiksem on :D
Golf läks juba madalduse alla? :lol:
Tuuletakistuses polnudki viga, aga seda rehvivilet oli ikka jupp aega ja päris mitme käiguvahetuse ajal. No tõbras pani nõksu varem minema kah ja lõpuks soovis mul üldse reavahetusel külje maha sõita :twisted: Ei uskunud vist, et see Passat seal kõrval on ja kohe :wave: tagatulesid näitab.
Madaldusse ei viitsi selle hallmetalliku puhul investeerida. Lasen katuse mustaks värvida, see annab piisavalt kW juurde :mrgreen:

murf
Huviline
Postitusi: 884
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 03 Dets 2022, 16:31

murf kirjutas:
08 Aug 2022, 16:51
Golhv kirjutas:
08 Aug 2022, 16:31
ma ikka ajan oma rida, pane madaladus, siis ei saa nii kiirelt neid kääksusid tekitavaid kohti ületada, et kääks esile saaks tulla. Roolitunnetus ka igati parem. Mul oli siin 4 kuud tööautoks 2019 Passat, Lõuna-Eestis oli korduvalt hirm, et kraabin peeglid vastu maad ära kurvides.
ja Vb ei saa elektriliselt renool tuppa ka kui tuuletakistus väiksem on :D
Lasen katuse mustaks värvida, see annab piisavalt kW juurde :mrgreen:
.....
Mõeldud, mõeldud, värvitud, värvitud ja voila! :P
F4571B72-DF9D-49A4-B94F-890D68BE1D6C.jpeg

murf
Huviline
Postitusi: 884
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 02 Jaan 2023, 18:30

Paneks üle pika aja ka kirja, mis vahepeal tehtud või juhtunud on.
Kuna ülevaatusel sai esimene kord FAIL tehtud, siis oli vasaku esimese sarniiri vahetus esimene "must be" tegevus. No ja mis sa sellest ühest ikka vahetad, läksid mõlemad vahetusse. Kuna need lamavate politseinike ületamisel kääksuvad õõtsapuksid käisid jätkuvalt närvidele, siis läksid need ka sama soojaga vahetusse. Toimus see 08/22 ja teostuse tegi Forss, kokku siis:
- Esimeste õõtsade tagumiste pukside vahetus
- Sarniiride vahetus
- Esi- ja tagasilla regull

Pukside osas sai mõeldud pikalt ning lõpuks läksid täispuksid, TTRS 8S0407183B. Lamavate peal probleem kadus tõesti, aga vaikust ikka ei saabunud. Parempöörde ajal vasakul miskit kääksub. Ja vot keegi aru ei saa, et mis. Käisin Forssis, uurisime ja puurisime Jussiga, no ei saa sotti mis seal häälitseb. Vasakule pöörates vaikus, parempöörde ajal KÄÄKS. :evil: Ükskord peab ikka tõsisema Sherlocki korraldama ja selle põhjuse välja uurima, seni pole veel viitsinud.
twist kirjutas:
04 Aug 2022, 09:12
Kääksumise vastu aitab vaid eelnevalt mainitud TT täispuks. Tühimikega puksiga on vaid aja küsimus, mil see kääksuma hakkab ja iga poole aasta tagant ennetav määrimine on ka tüütu.
Ja ei aita see TT täispuks kah ikkagi. Tuli talv ja tulid tuisud või kuidas see lasteluuletus oligi. Aga nagu temperatuur õues -kraadidesse läks, hakkasid ka täispuksid lamavate peal kääksuma. Läks temp jälle + poolele tagasi, vaikus majas. Nüüd siis kirun talve ja ootan kevadet. :crazy:

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas tito » 02 Jaan 2023, 20:43

Ma tean mis viga põhjustab!
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

murf
Huviline
Postitusi: 884
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 02 Jaan 2023, 21:08

tito kirjutas:
02 Jaan 2023, 20:43
Ma tean mis viga põhjustab!
See puks rooli ja pedaalide vahel? :lol:
Kes tänasid kasutajat murf selle postituse eest:
vredestein

twist
Huviline
Postitusi: 390
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 62 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas twist » 02 Jaan 2023, 21:55

Müstika, et kinnine puks kääksub. Pole seal ju tühimikke, mis seda hõõrdumist põhjustavad.
Muide, enda omal uputasin 6kuud/11000km tagasi pukse silikooniga ja siiani täielik vaikus. Ehk on hoopis eesmine puks see, mis kääksub?

murf
Huviline
Postitusi: 884
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 02 Jaan 2023, 22:02

@twist sa pead nüüd silmas kumba kääksu? Parempöördel toimuvat või seda -kraadidel ilmnevat?

twist
Huviline
Postitusi: 390
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 62 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas twist » 02 Jaan 2023, 22:37

Pidasin silmas miinuskraadide kääksu. See parempöörde kääks võib olla vasakpoolne stabika puks. Ma õlitasin esimesel korral sisuliselt kõik nähtavad kummipuksid ja hiljem olen vaid õõtsa tagumisi määrinud.
Stabikatel lükkasin peene kruvika puksi ja varda vahele ning lihtsalt ujutasin silikooniga.
Kuni probleem lahendatud saab, tunnen kaasa, sest see kääks on mega tüütu. Ma ei kujuta ette, kust on tulnud arusaam, et see B8 puhul normaalne on.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas tito » 03 Jaan 2023, 07:58

murf kirjutas:
02 Jaan 2023, 21:08
See puks rooli ja pedaalide vahel? :lol:
Nekää, pole lõkalõkalõka mootor ja naastrehve, see oleks kuulmiskeskuse juba apaatseks muutnud ja ilmselt mingit kääksu ei kuuleks :mrgreen:
Ondajees töötasin, siis noil apostraatidel oli suht tavaline, et tulede kõrgutasemesanduri hoob tegi kääksu- äkki sul ka mõni hoob kinni jäämas seal. Nagu twist soovitas, libesti pihku ja igatahes :)
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

murf
Huviline
Postitusi: 884
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 03 Jaan 2023, 09:42

@tito oleks tõstukit ja õiget sorti libestit, kodused veepõhised vist ei sobi :lol: , küll siis mökerdaks. Kui teaks ka mida kõike seal määrima peaks.
Kes tänasid kasutajat murf selle postituse eest:
tobimarg

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 387
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 46 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas evald112 » 17 Jaan 2023, 10:37

NO ingel [VW Bot: "Keel korda!"]. Mul ka täispuks, DCC ja veel lisaks eibachi madaldus. No ei kääksu ühestki asendist. Ei kääksunud vanad piludega ja murenenud puksid ka.

murf
Huviline
Postitusi: 884
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 17 Jaan 2023, 12:15

evald112 kirjutas:
17 Jaan 2023, 10:37
NO ingel [VW Bot: "Keel korda!"]. Mul ka täispuks, DCC ja veel lisaks eibachi madaldus. No ei kääksu ühestki asendist. Ei kääksunud vanad piludega ja murenenud puksid ka.
Deem seda teab millest see tuleb, et ühel kääksub ja teisel mitte. Hetkel kah lamavatel vait, ainult parempöörde kääks alles. Laiskusest pole endiselt viitsinud uurida, mis kotermann seal on.

murf
Huviline
Postitusi: 884
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 21 Apr 2023, 12:14

Vahepeal viskas 82 tuh kellale ja auto nõudis õlivahetust ja hooldust, vähemalt nii ta teavitas igal käivitamisel. Huvi pärast sai hinnapakkumine võetud nii Forssist kui Mollerist ja esimene võitis -25% parema hinnaga, oli piisav argument neid külastada. Uus mootoriõli + filter, lisaks õhu- ja salongifilter ning piduriõli vahetus. Jah.vedeliku külmakindlus endiselt väga hea.
Kurtsin ka endiselt vasakust esinurgast kostuvat kääksu ning lähtudes @tito soovitusest, käidi libestiga kõrgusandurist üle. Tulemus, ...., mitte s.ttagi pole muutunud. Müstika :evil: Kuna lähiajal tuleb Forssi tagasi minna, 1 tagavedru alt katki, siis saaks veelkord üritada probleemi lahendada. Aga kuskohast seda veel võiks otsida? Kellelgi veel häid ideid, mida määrida või vaadata?

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5318
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas jussike » 21 Apr 2023, 12:19

Stabika kont?
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

miilits
Huviline
Postitusi: 2186
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 5kolm423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 123 korda
Kontakt:

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas miilits » 21 Apr 2023, 13:38

murf kirjutas:
21 Apr 2023, 12:14
Vahepeal viskas 82 tuh kellale ja auto nõudis õlivahetust ja hooldust, vähemalt nii ta teavitas igal käivitamisel. Huvi pärast sai hinnapakkumine võetud nii Forssist kui Mollerist ja esimene võitis -25% parema hinnaga, oli piisav argument neid külastada. Uus mootoriõli + filter, lisaks õhu- ja salongifilter ning piduriõli vahetus. Jah.vedeliku külmakindlus endiselt väga hea.
Kurtsin ka endiselt vasakust esinurgast kostuvat kääksu ning lähtudes @tito soovitusest, käidi libestiga kõrgusandurist üle. Tulemus, ...., mitte s.ttagi pole muutunud. Müstika :evil: Kuna lähiajal tuleb Forssi tagasi minna, 1 tagavedru alt katki, siis saaks veelkord üritada probleemi lahendada. Aga kuskohast seda veel võiks otsida? Kellelgi veel häid ideid, mida määrida või vaadata?
mis see forsi pakkumise oli õlile? pean ka kuskil ettevõtma selle kohe
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....

murf
Huviline
Postitusi: 884
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 21 Apr 2023, 14:20

miilits kirjutas:
21 Apr 2023, 13:38
mis see forsi pakkumise oli õlile? pean ka kuskil ettevõtma selle kohe
Läks PS.

murf
Huviline
Postitusi: 884
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 22 Apr 2023, 09:46

jussike kirjutas:
21 Apr 2023, 12:19
Stabika kont?
Peab vist suuremast määrdevannist läbi sõitma :roll:

Vasta

Mine “Huviliste autod”