VW Passat B8.5 R-Line 1,5 - 2020 - powerlife
Moderaator: etnies858
- powerlife
- Huviline
- Postitusi: 86
- Liitunud: 23 Sept 2012, 14:56
- Auto: VW passat
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 6 korda
VW Passat B8.5 R-Line 1,5 - 2020 - powerlife
Tere jälle.
Kuna vana b7 sai mõned kuud tagasi maha müüdud, siis sai otsitud uuemat, sai vaadatud 3 passatit ja 2 volvot. Viimase välistas see et kuna hind oli suht paigas mille piiridesse võiks uuem auto jääda siis volvo jäi alla. Sai siis 3 passatit vaatamas käidud ja ega see valik väga lihtne polnud nagu eelmises teemas ka soovitati siis webastoga auto meie talves väga hea asi, siis pidingi kahe passati vahel valima, kas nelik või esivedu. Nelik oleks praeguste ilmadega päris lõbus oleks olnud, aga kuna autol aasta jäi 2018 ja 2020 R-line meeldis välimuselt rohkem, siis saigi otsustatud valge passati kasuks ja sai koju toodud. Praeguseks siis kusagil 2000km läbitud ja muljed päris head. Eriti mugavaks teeb sõidu praegu pimedas IQ led matrix esituled. Aga mis ma ikka jauran, nagu kuulutuses kirjas siis passat 2020, mootoriks 1,5 110kw (ei uskunud kui ei oleks proovinud et suht reipalt liigub), küttekulu praeguste ilmade ja teedega on 5,4. Ega ei oskagi praegu nagu midagi lisada rohkem,lisan mõne pildi ja midagi varustusest mis peal.
IQ.LIGHT - maatriks-leedesituled
Dünaamiline kaugtulede automaatlülitus Dynamic Light Assist
Dünaamilised suunatuled
Võtmeta avamis- ja käivitussüsteem Keyless Access
Anduritega juhitav tagaluugi avamine ja elektriline sulgemine
20,3 cm puuteekraan Discover Pro
Digitaalne näidikuplokk Active Info Display
Juhtmevaba App-Connect funktsioon
Tagurduskaamera
Elektriliselt reguleeritavad ja kokkuklapitavad soojendusega välispeeglid
Soojendusega nahkkattega multifunktsionaalne rool koos käiguvahetuslabadega
Juhiabi Travel Assist
Reahoidmisabiline Lane Assist
Liiklusummiku abi Traffic Jam Assist
Pikivaheregulaatoriga püsikiirushoidik ACC koos Stop & Go funktsiooniga
Otsasõidu eest hoiatav süsteem Front Assist koos autonoomse hädapidurdussüsteemiga
Jalakäijate jälgimine
Elektromehaaniline käsipidur Auto Hold funktsiooniga
R-Line välisviimistlus
Valuveljed Liverpool R18
Seisusoojendus ja -tuulutus koos kaugjuhtimisega
Kuna vana b7 sai mõned kuud tagasi maha müüdud, siis sai otsitud uuemat, sai vaadatud 3 passatit ja 2 volvot. Viimase välistas see et kuna hind oli suht paigas mille piiridesse võiks uuem auto jääda siis volvo jäi alla. Sai siis 3 passatit vaatamas käidud ja ega see valik väga lihtne polnud nagu eelmises teemas ka soovitati siis webastoga auto meie talves väga hea asi, siis pidingi kahe passati vahel valima, kas nelik või esivedu. Nelik oleks praeguste ilmadega päris lõbus oleks olnud, aga kuna autol aasta jäi 2018 ja 2020 R-line meeldis välimuselt rohkem, siis saigi otsustatud valge passati kasuks ja sai koju toodud. Praeguseks siis kusagil 2000km läbitud ja muljed päris head. Eriti mugavaks teeb sõidu praegu pimedas IQ led matrix esituled. Aga mis ma ikka jauran, nagu kuulutuses kirjas siis passat 2020, mootoriks 1,5 110kw (ei uskunud kui ei oleks proovinud et suht reipalt liigub), küttekulu praeguste ilmade ja teedega on 5,4. Ega ei oskagi praegu nagu midagi lisada rohkem,lisan mõne pildi ja midagi varustusest mis peal.
IQ.LIGHT - maatriks-leedesituled
Dünaamiline kaugtulede automaatlülitus Dynamic Light Assist
Dünaamilised suunatuled
Võtmeta avamis- ja käivitussüsteem Keyless Access
Anduritega juhitav tagaluugi avamine ja elektriline sulgemine
20,3 cm puuteekraan Discover Pro
Digitaalne näidikuplokk Active Info Display
Juhtmevaba App-Connect funktsioon
Tagurduskaamera
Elektriliselt reguleeritavad ja kokkuklapitavad soojendusega välispeeglid
Soojendusega nahkkattega multifunktsionaalne rool koos käiguvahetuslabadega
Juhiabi Travel Assist
Reahoidmisabiline Lane Assist
Liiklusummiku abi Traffic Jam Assist
Pikivaheregulaatoriga püsikiirushoidik ACC koos Stop & Go funktsiooniga
Otsasõidu eest hoiatav süsteem Front Assist koos autonoomse hädapidurdussüsteemiga
Jalakäijate jälgimine
Elektromehaaniline käsipidur Auto Hold funktsiooniga
R-Line välisviimistlus
Valuveljed Liverpool R18
Seisusoojendus ja -tuulutus koos kaugjuhtimisega
Viimati muutis powerlife, 23 Jaan 2022, 21:27, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1945
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 150 korda
- Tänatud: 55 korda
VW Passat B8.5 R-Line 1,5 - 2020 - powerlife
Kena ratsu. Pole veel Rakvere vahel märganud Lased vist maanteed, et kulunumbrid nii kaunid? See Rakvere vahel hekseldamine pole ühegi autoga väga ökonoomne tegevus.
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1533
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 153 korda
- Tänatud: 422 korda
VW Passat B8.5 R-Line 1,5 - 2020 - powerlife
Ilus auto. Peab vist kellaploki visuaalid ära vahetama endal. Kõigil on muidu samasugused:D
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
- Ra1ts
- Huviline
- Postitusi: 278
- Liitunud: 09 Mär 2014, 15:27
- Auto: VW Arteon 2.0 R-Line TDI 140kw 4motion
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 70 korda
VW Passat B8.5 R-Line 1,5 - 2020 - powerlife
Sul autos enamus asjad olemas ja nüüd käid ja otsid ringid, et saaks ometigi midagi ära näppida enda omal?
- powerlife
- Huviline
- Postitusi: 86
- Liitunud: 23 Sept 2012, 14:56
- Auto: VW passat
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 6 korda
VW Passat B8.5 R-Line 1,5 - 2020 - powerlife
suhteliselt igapäevasel rakvere-jõhvi ja tallinn. Keegi oskab kommenteerida meedia kohta, et kas see ok kui ta on aeglane, saan aru et alguses ongi aga et ka hiljem, kas vajaks mingit uuendust?
- Puuriit
- Huviline
- Postitusi: 316
- Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
- Auto: Tesla Model 3 SR+ 239kw 2022
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 101 korda
- Tänatud: 101 korda
VW Passat B8.5 R-Line 1,5 - 2020 - powerlife
Mine lase sama asi tehaMindfreak kirjutas: ↑13 Dets 2021, 10:13Viimane meediaseadme uuendus on muutnud kogu MIB3 kasutatavause oluliselt paremaks.
Lisaks juhtmevaba Androidauto lisandumisele on ka algne sisselogimine oluliselt kiirem - enam ei pea pool minutit vaatama keerlevat ringi kuni saab esiklaasi soojenduse sisse lülitada Samuti tundub 360 kaamerate pilt sujuvam ning üldiselt meediaseade kiirem. Soovitan algusotsa B8.5 Passatite omanikel lasta uuendus ära teha
@aus enam suurtel ristmikel juhtmevaba AA ka ei kaota ühendust!
Kes pole kindel kas on tehtud või mitte siis pärast uuendust on minul selline tarkvara versioon:
- powerlife
- Huviline
- Postitusi: 86
- Liitunud: 23 Sept 2012, 14:56
- Auto: VW passat
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 6 korda
VW Passat B8.5 R-Line 1,5 - 2020 - powerlife
Tere, kuna ida Møller kõnedele ei vasta ja tagasi ka pole helistanud, siis hetkel uuendus tegemata. Küsimus,praeguste ilmadega kus sajab seda tatti alla ja viskab märgi eest kähku umbe ja acc ja asjad välja, ei ole lahendust sellele kui jääda seisma ja teha puhtaks ning 20 km pärast jälle sama tegevus? Pole mingeid vahendeid et see lörts jääks vähem sinna? Või pigem kannatada ära jube närvi ajab vahepeal see
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1533
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 153 korda
- Tänatud: 422 korda
VW Passat B8.5 R-Line 1,5 - 2020 - powerlife
Üle tuleb elada see aeg ja nii ongi. Kui välja lükkab, siis vaheta acc limiteri vastu menüüs. On osad kaamerad mis on soojendusega, aga isegi need ei saa väga hästi oma eesmärgiga hakkama ja hoolimata autost.powerlife kirjutas: ↑20 Veebr 2022, 23:36Tere, kuna ida Møller kõnedele ei vasta ja tagasi ka pole helistanud, siis hetkel uuendus tegemata. Küsimus,praeguste ilmadega kus sajab seda tatti alla ja viskab märgi eest kähku umbe ja acc ja asjad välja, ei ole lahendust sellele kui jääda seisma ja teha puhtaks ning 20 km pärast jälle sama tegevus? Pole mingeid vahendeid et see lörts jääks vähem sinna? Või pigem kannatada ära jube närvi ajab vahepeal see
Mina leidsin hea lahenduse sellele. Piisav pikivahe eessõitva autoga. Need igasugused rainaway ja muu kaka üldiselt väga ei toimi selle märgi peal.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
- powerlife
- Huviline
- Postitusi: 86
- Liitunud: 23 Sept 2012, 14:56
- Auto: VW passat
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 6 korda
VW Passat B8.5 R-Line 1,5 - 2020 - powerlife
Eks siis peab proovima ja ära kannatama selle aja. Aga ma ei hakka uut teemat tegema, saab keegi nõu anda äkki, palju volkari 18 velgede eest küsida mõistlik, kriime veits leidub, 1 suve sõitnud rehvid korralikud peal.
-
- Huviline
- Postitusi: 885
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 181 korda
VW Passat B8.5 R-Line 1,5 - 2020 - powerlife
Korralik rehv tähendab mida? Michelin PS4 või Sailun?
Viimati muutis murf, 21 Veebr 2022, 12:21, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 885
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 181 korda
VW Passat B8.5 R-Line 1,5 - 2020 - powerlife
Sain aru mida sa silmas pidasid, aga oluline on ikka ka mis rehvidega tegu. Hind sõltub ikka sellest ka, kas nad uuena maksid 160 eur või 60 eur TK. Minu silmis isiklikult need Sailunid veljele mingit väärtust ei lisa, lihtsalt näiteks.
Kusagil mingi hetk jäid silma B8 originaalid, 18" ja samuti heas korras ning 1 hooaja sõitnud Pirelli C7 rehvidega. Hinnaks oli neil 1k EUR, tundub et läksid ära. Kui sellest näitest abi oli, siis kalkuleeri oma soov välja.
- powerlife
- Huviline
- Postitusi: 86
- Liitunud: 23 Sept 2012, 14:56
- Auto: VW passat
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 6 korda
VW Passat B8.5 R-Line 1,5 - 2020 - powerlife
sai siis jõhvi mölleris käidud ja meediumile "värskendus" sain auto kätte ja minu meelest midagi ei muutunud paremaks/kiiremaks, olen aru saanud et peaks muutuma ka android auto juhtmevabaks? Võibolla peaks äkki sammuma Tallinna esindusse, seal äkki natuke asjalikumad vennad.
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1533
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 153 korda
- Tänatud: 422 korda
VW Passat B8.5 R-Line 1,5 - 2020 - powerlife
powerlife kirjutas: ↑30 Mär 2022, 12:10sai siis jõhvi mölleris käidud ja meediumile "värskendus" sain auto kätte ja minu meelest midagi ei muutunud paremaks/kiiremaks, olen aru saanud et peaks muutuma ka android auto juhtmevabaks? Võibolla peaks äkki sammuma Tallinna esindusse, seal äkki natuke asjalikumad vennad.
Aaagaaaa äkki siis võrdled ülevaloleval pildil versiooni numbrit ja enda versiooni numbrit?:)
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
- powerlife
- Huviline
- Postitusi: 86
- Liitunud: 23 Sept 2012, 14:56
- Auto: VW passat
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 6 korda
-
- Klubiline
- Postitusi: 101
- Liitunud: 14 Jaan 2018, 09:52
- Auto: VW Passat B8.5
- Asukoht: Tallinn ei ole kaugel
- Tänanud: 172 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Passat B8.5 R-Line 1,5 - 2020 - powerlife
Uuemaid uuendusi tuli ainult paar tükki ja jagus vaid kiirematele. Pead järgmist partiid ootama või siis olemasolevaga leppima