VW JETTA MK2 Projekt---Syncro
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 819
- Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
- Telefon: 55596240
- Auto: Golf II
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 32 korda
VW JETTA MK2 Projekt---Syncro
Ma ei suuda meenutada kas olen siia teemasse kirjutanud, aga kui olen, siis topelt ei kärise.
1. Soovitan omalt poolt diffrist vabajooksu siduri ära kaotada. Vaakumi puudumisel kaotab tagurdades veo ära see seadeldis ja mõeldud on ta selleks, et kui pidurdades tagarattad peaks plokki lööma, lahutab see tagasilla lahti. Reaalselt mõjutab see tuntavalt tagasilla järgi haakumist ja ma suutsin ühel masinal selle isegi libisema saada.
2. Keera diffri pealmistesse kinnitusaukudesse tikkpoldid, omal palju lihtsam diffrit alla panna ja ära võtta
3. 3. seeria bmwdel on täpselt sama suured kardaani leevendid mis volkaril, vahe vaid selles, et bmw on m10 volkari m8 poldide vastu ja bmw omad mõlemat pidu tasapinnas, ehk siis need avaused viscos ja kardaanis kuhu puks sisse istub on kasutud. Kirjutan sellepärast, et olen tagaveolisena 3 tükki neid volkari leevendeid pilbasteks lasknud, bmw omad siiani peavad. (Tvui tvui tvui) hind oli ka äkki isegi soodsam. Kui infi rohkem tahad, siis pm
1. Soovitan omalt poolt diffrist vabajooksu siduri ära kaotada. Vaakumi puudumisel kaotab tagurdades veo ära see seadeldis ja mõeldud on ta selleks, et kui pidurdades tagarattad peaks plokki lööma, lahutab see tagasilla lahti. Reaalselt mõjutab see tuntavalt tagasilla järgi haakumist ja ma suutsin ühel masinal selle isegi libisema saada.
2. Keera diffri pealmistesse kinnitusaukudesse tikkpoldid, omal palju lihtsam diffrit alla panna ja ära võtta
3. 3. seeria bmwdel on täpselt sama suured kardaani leevendid mis volkaril, vahe vaid selles, et bmw on m10 volkari m8 poldide vastu ja bmw omad mõlemat pidu tasapinnas, ehk siis need avaused viscos ja kardaanis kuhu puks sisse istub on kasutud. Kirjutan sellepärast, et olen tagaveolisena 3 tükki neid volkari leevendeid pilbasteks lasknud, bmw omad siiani peavad. (Tvui tvui tvui) hind oli ka äkki isegi soodsam. Kui infi rohkem tahad, siis pm
Rait.
-
- Huviline
- Postitusi: 667
- Liitunud: 13 Apr 2008, 14:50
- Auto: mõned passatid
- Asukoht: valgamaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW JETTA MK2 Projekt---Syncro
seda ei soovita teha, kui peaks tekkima tahtmine jäärajal sõita vms siis pole võimalik käsipidurit kasutada, samuti keerates olenevalt ülekannetest võib seda vaja minna, üks jääraja a3 millel se ära kaotatud, see ka suvel asfaltil murrab.Petzo kirjutas: ↑28 Nov 2022, 21:28Ma ei suuda meenutada kas olen siia teemasse kirjutanud, aga kui olen, siis topelt ei kärise.
1. Soovitan omalt poolt diffrist vabajooksu siduri ära kaotada. Vaakumi puudumisel kaotab tagurdades veo ära see seadeldis ja mõeldud on ta selleks, et kui pidurdades tagarattad peaks plokki lööma, lahutab see tagasilla lahti. Reaalselt mõjutab see tuntavalt tagasilla järgi haakumist ja ma suutsin ühel masinal selle isegi libisema saada.
-
- Klubiline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 04 Sept 2013, 14:52
- Telefon: 51 901 801
- Auto: Opel, Vw jetta 2 1.6 td , Vw golf 2 Country 1990 1.8 72 kw
- Asukoht: Tallinn-Märjamaa-Velise
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 46 korda
VW JETTA MK2 Projekt---Syncro
Tere.
Teen siin jälle väikse ülevaate,pärast tagasilla alla proovimist keevitasin pagaasniku põhja kinni enne oli ainult kruvidega pandud.Markeri joone järgi on näha kui palju pagassi põhi tõuseb. lisan mõned pildid veel sai lõigatud välja kardaani tunnel ja syncro oma külge proovitud ja kinnitatud hetkel kruvidega. Syncro kardaanitunnel vajab veel roostest puhastust (liivaprits) ja krunti siis saab ka selle kinni keevitatud. lisan mõned pildid
Järgneb.......
Rainer
Teen siin jälle väikse ülevaate,pärast tagasilla alla proovimist keevitasin pagaasniku põhja kinni enne oli ainult kruvidega pandud.Markeri joone järgi on näha kui palju pagassi põhi tõuseb. lisan mõned pildid veel sai lõigatud välja kardaani tunnel ja syncro oma külge proovitud ja kinnitatud hetkel kruvidega. Syncro kardaanitunnel vajab veel roostest puhastust (liivaprits) ja krunti siis saab ka selle kinni keevitatud. lisan mõned pildid
Järgneb.......
Rainer
Viimati muutis franz, 01 Jaan 2023, 19:56, muudetud 3 korda kokku.
Tänaseid toimetusi ära viska homse varna --neid võib ka teha ülehomme!!!
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.
-
- Klubiline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 04 Sept 2013, 14:52
- Telefon: 51 901 801
- Auto: Opel, Vw jetta 2 1.6 td , Vw golf 2 Country 1990 1.8 72 kw
- Asukoht: Tallinn-Märjamaa-Velise
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 46 korda
VW JETTA MK2 Projekt---Syncro
Järg......
RainerTänaseid toimetusi ära viska homse varna --neid võib ka teha ülehomme!!!
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.
-
- Huviline
- Postitusi: 2576
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
VW JETTA MK2 Projekt---Syncro
See ,et näed vaeva Jettaga,seda jälgin.Mina panin jettale omalajal kerele vahele 19 d, siis 1,6 Td. Paberid korras. Kuid nelivedu ? Milleks. ÕIGE on siis,kui aistevahel on ka diisel mootor ja manuaal kast.Minul nii on.
-
- Klubiline
- Postitusi: 2202
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Bora
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 144 korda
VW JETTA MK2 Projekt---Syncro
Teemasse ka - väga äge projekt! Hea on vaadata, et inimesed vaeva näevad selliste masinatega. Kas sellist ümberehitust on võimalik Maanteeametis ametlikult registrisse ka saada?
-
- Klubiline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 04 Sept 2013, 14:52
- Telefon: 51 901 801
- Auto: Opel, Vw jetta 2 1.6 td , Vw golf 2 Country 1990 1.8 72 kw
- Asukoht: Tallinn-Märjamaa-Velise
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 46 korda
VW JETTA MK2 Projekt---Syncro
Tere.
Ei ole uurinud kas on võimalik see ümberehitus ka ametlikult registreerida,aga see jettal ei ole tehnilises passis ega ka Transpordiameti andmetel (sõiduki taustakontroll) määratud veoskeem ehk ei ole kirjas et on esiveoline,
Rainer
Tänaseid toimetusi ära viska homse varna --neid võib ka teha ülehomme!!!
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.
-
- Veteran
- Postitusi: 3379
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 818 korda
- Tänatud: 131 korda
VW JETTA MK2 Projekt---Syncro
Iga inimese arvamus on individuaalne ja ei ole mõnikord tõde ega tõsiselt võetav arvamus.
Lihtsalt see kuidas seda arvamust serveeritakse võib eos ära rikkuda terve selle arvamuse mõtte isegi kui on hea arvamus!
Iga endast ja teistest lugupidav inimene oleks ammu õppinud midagi, aga välja arvatud see mees keda ma ei taha isegi siia kirja panna.
Kahju, et ma OT'ga natuke tegelen teise inimese teemas, aga loodan, et väga ei pahandata.
Teemasse ka, et vanasti vist oli vaja ümberehitus luba. Ehk siis paljud on niimoodi saanud paljud asjad legaalseks.
Ja tean ühte juhust mille legaalsuse tõestamise vaidlus käis kõrgemates kohtuastmetes.
Loomulikult maanteeamet jäi kaotajaks!
Soovin edu ehitamisel. Korralikud autod tulebki ise ehitada!
Lihtsalt see kuidas seda arvamust serveeritakse võib eos ära rikkuda terve selle arvamuse mõtte isegi kui on hea arvamus!
Iga endast ja teistest lugupidav inimene oleks ammu õppinud midagi, aga välja arvatud see mees keda ma ei taha isegi siia kirja panna.
Kahju, et ma OT'ga natuke tegelen teise inimese teemas, aga loodan, et väga ei pahandata.
Teemasse ka, et vanasti vist oli vaja ümberehitus luba. Ehk siis paljud on niimoodi saanud paljud asjad legaalseks.
Ja tean ühte juhust mille legaalsuse tõestamise vaidlus käis kõrgemates kohtuastmetes.
Loomulikult maanteeamet jäi kaotajaks!
Soovin edu ehitamisel. Korralikud autod tulebki ise ehitada!
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 1313
- Liitunud: 14 Mär 2003, 11:15
- Telefon: 5260210
- Auto: Skoda Octavia VRS///Golf mkII Rallye G60 syncro
- Asukoht: Tallinn//Saku
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 48 korda
- Kontakt:
VW JETTA MK2 Projekt---Syncro
See ongi nn legaalne sest uurisin MNTst ka kui kirjas pole veoskeemi siis olgu või 3 sillaga ja keegi ei saa midagi öelda.
https://www.facebook.com/MotorUnioneEst/
Poleerimis, keraamika, autoremont jne pakkumised küsi minult
Poleerimis, keraamika, autoremont jne pakkumised küsi minult
-
- Huviline
- Postitusi: 819
- Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
- Telefon: 55596240
- Auto: Golf II
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 32 korda
VW JETTA MK2 Projekt---Syncro
Pole küll päris sama asi, aga minul infoks selline näide lisaks tuua:
Tehase mk3 Syncro, passis veoskeem ja käigukast puuduvad, küll aga on kirjas "Modifikatsioon: SYNCRO"
Käisin üv eel korra punktist läbi, et sillad läbi loksutataks. tuli kutt auto alt välja ja ütles, et sul ju syncro, aga kardaan ja poolteljed puudu. ütlesin, et passis veoskeem puuudub. Selle peale teavitati mind, et osadel masinatel passis küll veoskeem puudub, aga kui on modifikatsioon syncro(4motion, quattro vms), võib ülevaataja programm nõuda neliveo komplektsuse kontrollimist. Palusin seepeale järgi vaadata, et kas pean tõesti üv jaoks jubinad alla keerama, öeldi mulle, et seda ei näe enne kui ülevaatust on alustatud. Mina ei tea kuidas see programm neil välja näeb ja kui palju seda järgima peab ning kui palju eelnev info üldse tõele vastab, aga minu masinal õnneks see nõue puudus.
Rait.
-
- Klubiline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 04 Sept 2013, 14:52
- Telefon: 51 901 801
- Auto: Opel, Vw jetta 2 1.6 td , Vw golf 2 Country 1990 1.8 72 kw
- Asukoht: Tallinn-Märjamaa-Velise
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 46 korda
VW JETTA MK2 Projekt---Syncro
Tervitus.
Olen vahepeal jälle garaazi jõudnud ja sai kardaani tunnel puhastatud krunditud ja kere külge keevitatud. JA SIIS ................... hakkasin vaatama ja puhastama vasakpoolset karpi ja põhjaalust ja muudkui lõikasin ja lõikasin ja järele ei jäänud väga palju. Ka tagumine sillakinnituse koht poolraamil sai välja lõigatud ja esimese ukseposti alt ,kus on tõstuki käpajaoks ülestõstmis koht sai ära lõigatud: ...........järgneb
Rainer
Olen vahepeal jälle garaazi jõudnud ja sai kardaani tunnel puhastatud krunditud ja kere külge keevitatud. JA SIIS ................... hakkasin vaatama ja puhastama vasakpoolset karpi ja põhjaalust ja muudkui lõikasin ja lõikasin ja järele ei jäänud väga palju. Ka tagumine sillakinnituse koht poolraamil sai välja lõigatud ja esimese ukseposti alt ,kus on tõstuki käpajaoks ülestõstmis koht sai ära lõigatud: ...........järgneb
Rainer
Tänaseid toimetusi ära viska homse varna --neid võib ka teha ülehomme!!!
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.
-
- Klubiline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 04 Sept 2013, 14:52
- Telefon: 51 901 801
- Auto: Opel, Vw jetta 2 1.6 td , Vw golf 2 Country 1990 1.8 72 kw
- Asukoht: Tallinn-Märjamaa-Velise
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 46 korda
VW JETTA MK2 Projekt---Syncro
.....Järgneb:
plekid mis siis külge peaksid minema: sai proovitud plekke külge: külge jõudsin keevitada ainult taga sillakinnituse-poolraami otsa: Rainer
plekid mis siis külge peaksid minema: sai proovitud plekke külge: külge jõudsin keevitada ainult taga sillakinnituse-poolraami otsa: Rainer
Tänaseid toimetusi ära viska homse varna --neid võib ka teha ülehomme!!!
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7845
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
VW JETTA MK2 Projekt---Syncro
Kas need Klokkeri plekid lähevad ilma mingi lisakruntimise või sisepindade katmiseta külge?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Klubiline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 04 Sept 2013, 14:52
- Telefon: 51 901 801
- Auto: Opel, Vw jetta 2 1.6 td , Vw golf 2 Country 1990 1.8 72 kw
- Asukoht: Tallinn-Märjamaa-Velise
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 46 korda
VW JETTA MK2 Projekt---Syncro
Tere.
Vahelehe lisan kindlasti.
Rainer
Viimati muutis franz, 16 Mai 2023, 11:21, muudetud 1 kord kokku.
Tänaseid toimetusi ära viska homse varna --neid võib ka teha ülehomme!!!
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.
-
- Klubiline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 04 Sept 2013, 14:52
- Telefon: 51 901 801
- Auto: Opel, Vw jetta 2 1.6 td , Vw golf 2 Country 1990 1.8 72 kw
- Asukoht: Tallinn-Märjamaa-Velise
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 46 korda
VW JETTA MK2 Projekt---Syncro
Tere.
plekkid krundin seest kindlasti üle ja hiljem s.o. peale värvimist läheb ka sisepinna vaha.
Rainer
Tänaseid toimetusi ära viska homse varna --neid võib ka teha ülehomme!!!
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.
-
- Klubiline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 04 Sept 2013, 14:52
- Telefon: 51 901 801
- Auto: Opel, Vw jetta 2 1.6 td , Vw golf 2 Country 1990 1.8 72 kw
- Asukoht: Tallinn-Märjamaa-Velise
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 46 korda
VW JETTA MK2 Projekt---Syncro
Tere.
Teen väikese ülevaate tehtust,sai tehtud karbi vahelehed ja külge keevitatud veel jõudsin külge panna karbi ja põhjaaluse pleki riba -lehe ja ka karp sai külge keevitatud. Kõik plekid mis läksid külge sai krunditud ja seestpoolt nii öelda üle tõrvatud -selleks kasutasin tectyl bodysafe kere bituumenmastiks püstoliga peale kandmiseks. .................järgneb
Rainer
Teen väikese ülevaate tehtust,sai tehtud karbi vahelehed ja külge keevitatud veel jõudsin külge panna karbi ja põhjaaluse pleki riba -lehe ja ka karp sai külge keevitatud. Kõik plekid mis läksid külge sai krunditud ja seestpoolt nii öelda üle tõrvatud -selleks kasutasin tectyl bodysafe kere bituumenmastiks püstoliga peale kandmiseks. .................järgneb
Rainer
Tänaseid toimetusi ära viska homse varna --neid võib ka teha ülehomme!!!
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.
-
- Klubiline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 04 Sept 2013, 14:52
- Telefon: 51 901 801
- Auto: Opel, Vw jetta 2 1.6 td , Vw golf 2 Country 1990 1.8 72 kw
- Asukoht: Tallinn-Märjamaa-Velise
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 46 korda
VW JETTA MK2 Projekt---Syncro
............järg
Rainer
Rainer
Tänaseid toimetusi ära viska homse varna --neid võib ka teha ülehomme!!!
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.