VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Moderaator: etnies858
- seitsmene
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 24 Apr 2011, 10:05
- Auto: VW Passat 1.4 Ecofuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Mõtlesin, et panen siia kirja, mis ma oma sõidukiga teinud olen ja millal, et endal ka meelest ei läheks. VAG-i autodega on mul kogemusi üksjagu, gaasikaga pole ennem küll kokku puutunud.
Tegin paar hädapärast pilti ka, inimestele ju ikka meeldib pilte vaadata.
Tuba on selline, eks veidi ajahambast puretud, ometi mitte kõige hullem:
Rootsist on ta tulnud, palju pabereid ja arveid on ka kaasas. Kõik, mis vaja, on seal tehtud. Eestis pole ma enam nii kindel, et siin väga palju regulaarselt seda hooldusvälpa jälgitud on, see oli ka põhjus, miks ma täna otsustasin "garaažipäeva" teha. Et vahetaks õli, tuvastaks miski kolina esisillas ja hindaks niisama visuaalselt, mis seis on. Mõned asjad läksid lihtsamalt, kolin tuvastus ja lasi ennast kõrvaldada, õlivahetus polnud ka miski eriline raketiteadus. Selle käigus jäi silma pudedaks muutunud vaakimivolla, mille varuosa puudumisel otsustasin siis ajutiseltki veidi teibiga järgi aidata. Ise oletasin, et selle "hüdra" iga kombits on eraldi asi, foorumlane aitas teadmisega välja, et kogu see kupatus on üks tükk. Oletasin, et halvemaks ju ikka ei tee, peab äkki mõne ajagi vaakumit kinni.
Päris plaanipäraselt see ei läinud; käisin enne asjade hankimist vennaga poroovisõidul - et kuula kolinat, enne kui kanali peal kangutama hakkame - selle ajal hakkas tühikäigul mootor aistevahel tükati kõvasti raputama. Kadus see sakutamine sama kiiresti kui ilmus.
Kui kõik tööd tehtud, siis käivitamisel polnud nii meeldiv üllatus - ropult lonkav tühikäik ja vaevu vabisev mootor.
Algeline veakoodide lugemine ülemäära palju selgust ei toonud:
Car Scanner ELM OBD2
DTC report
Selected brand: Saab
VIN: WVWZZZ3CZCE127170
============1==============
P0016
Raw code: 0016
ECU: Engine control unit
Status: Confirmed
OBDII: Crankshaft position/camshaft position, bank 1 sensor A - correlation
============2==============
P2293
Raw code: 2293
ECU: Engine control unit
Status: Confirmed
OBDII: Fuel pressure regulator 2 - performance problem
Kõik see tants toimus bensiiniga, kukalt kratsides panin siis gaasi ka paaki - läks pisut paremaks küll see tulemus. Üks veakood (2293) kadus koguni ära. Ometi ei saa seda praegust olukorda heaks pidada, vajab väga kiireloomulist lahendamist. Ise ei oskagi kohe uisapäisa hakata kõiki internetis nimetatud seotud varuosi vahetama.
Tegin paar hädapärast pilti ka, inimestele ju ikka meeldib pilte vaadata.
Tuba on selline, eks veidi ajahambast puretud, ometi mitte kõige hullem:
Rootsist on ta tulnud, palju pabereid ja arveid on ka kaasas. Kõik, mis vaja, on seal tehtud. Eestis pole ma enam nii kindel, et siin väga palju regulaarselt seda hooldusvälpa jälgitud on, see oli ka põhjus, miks ma täna otsustasin "garaažipäeva" teha. Et vahetaks õli, tuvastaks miski kolina esisillas ja hindaks niisama visuaalselt, mis seis on. Mõned asjad läksid lihtsamalt, kolin tuvastus ja lasi ennast kõrvaldada, õlivahetus polnud ka miski eriline raketiteadus. Selle käigus jäi silma pudedaks muutunud vaakimivolla, mille varuosa puudumisel otsustasin siis ajutiseltki veidi teibiga järgi aidata. Ise oletasin, et selle "hüdra" iga kombits on eraldi asi, foorumlane aitas teadmisega välja, et kogu see kupatus on üks tükk. Oletasin, et halvemaks ju ikka ei tee, peab äkki mõne ajagi vaakumit kinni.
Päris plaanipäraselt see ei läinud; käisin enne asjade hankimist vennaga poroovisõidul - et kuula kolinat, enne kui kanali peal kangutama hakkame - selle ajal hakkas tühikäigul mootor aistevahel tükati kõvasti raputama. Kadus see sakutamine sama kiiresti kui ilmus.
Kui kõik tööd tehtud, siis käivitamisel polnud nii meeldiv üllatus - ropult lonkav tühikäik ja vaevu vabisev mootor.
Algeline veakoodide lugemine ülemäära palju selgust ei toonud:
Car Scanner ELM OBD2
DTC report
Selected brand: Saab
VIN: WVWZZZ3CZCE127170
============1==============
P0016
Raw code: 0016
ECU: Engine control unit
Status: Confirmed
OBDII: Crankshaft position/camshaft position, bank 1 sensor A - correlation
============2==============
P2293
Raw code: 2293
ECU: Engine control unit
Status: Confirmed
OBDII: Fuel pressure regulator 2 - performance problem
Kõik see tants toimus bensiiniga, kukalt kratsides panin siis gaasi ka paaki - läks pisut paremaks küll see tulemus. Üks veakood (2293) kadus koguni ära. Ometi ei saa seda praegust olukorda heaks pidada, vajab väga kiireloomulist lahendamist. Ise ei oskagi kohe uisapäisa hakata kõiki internetis nimetatud seotud varuosi vahetama.
Viimati muutis seitsmene, 06 Juul 2022, 10:21, muudetud 1 kord kokku.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1744
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 405 korda
- Tänatud: 199 korda
VW Passat 2012 1.4 TSI Ecofuel - seitsmene
Edu autoga aga lihtsalt huvi pärast, et mis põhjusel TÄNA gaasika ostsid? Hinnad laes ja ei lange ka.
-
- Huviline
- Postitusi: 298
- Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 14 korda
VW Passat 2012 1.4 TSI Ecofuel - seitsmene
Olen varasemalt gaasikat ka ise pidanud ( siis kui hind oli tugevalt alla 1EUR/kg; keskmine kulu jäi 3,2-3,6kg/100km Touran DSG 110kW ) ning olen ka praegu mõlgutanud mõtteid, et uuesti võtta. Kui jätta kõrvale tihedam tankimisvajadus, siis kulud tulevad ikkagi pisut väiksemad kui keskmise diisliga sõites ( 5l/100km ). Bensukast rääkimata.
Teemaautorile - tundub, et suur osa pahandustest on ikkagi seotud bensiiniga töötamisest. Küllap on pihustid vaja üle käia, kütusesurve kontrollida jne. Kindlasti on soodsam leida mingi mõistlik diagnostikalahendus kui soovituste peale juppe vahetama hakata.
Muide teema, mis pole läbi käinud ja milles mul teadmine puudub - kui CNG bensiini pihustid läbi on, siis kas need ongi päris läbi või aitab siin ka mingi puhastamine a la ultraheli vms?
Teemaautorile - tundub, et suur osa pahandustest on ikkagi seotud bensiiniga töötamisest. Küllap on pihustid vaja üle käia, kütusesurve kontrollida jne. Kindlasti on soodsam leida mingi mõistlik diagnostikalahendus kui soovituste peale juppe vahetama hakata.
Muide teema, mis pole läbi käinud ja milles mul teadmine puudub - kui CNG bensiini pihustid läbi on, siis kas need ongi päris läbi või aitab siin ka mingi puhastamine a la ultraheli vms?
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed
Uued rehvid ja veljed
- seitsmene
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 24 Apr 2011, 10:05
- Auto: VW Passat 1.4 Ecofuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
VW Passat 2012 1.4 TSI Ecofuel - seitsmene
Gaasika kasuks pani otsustama õige mitu asja - esiteks see, et mu sõbral on samasugune palju aastaid, vastupidiselt hirmu- ja õuduslugudele pole tema autoga õieti midagi märkimisväärset juhtunud kõikide aastate jooksul. Nüüd juba üle 500 tuhande kellas. Teiseks hind, gaas on kallis, see on auto enda hinna oluliselt soodsamaks kruvinud. Ja kolmandaks siis see kulu: mul on palju sõitmist ja just linnas, olen juba jõudnud reaaalselt tankimisest tankimiseni testida, kui palju seda kütust siis kulub. Mina olen saanud väga soodsad tulemused. Selle tingib ilmselt asjaolu, et ma sõidan palju öösel, siis on linn tühi ja mingit tavalist linnatsüklit see ei meenuta.
Bensiini pealt töötades oli juba varem tunda, et tühikäigul on mootor natuke "rahutu". Gaasiga seda ei olnud. Tuhnisin erinevates keeltes arveid ja katsusin aru saada, millal küünlaid viimati vahetatud on, ei leidnudki. See oli ka õlivahetuse ajal mootorikatte maha tirimise põhjuseks, et vaatan, kas on silmata mingeid inimtegevuse värskeid jälgi. Sealt siis jäi silma see pragune toru ka. Pihustite ultrahelitamisest pean ilmselt mingeid arvamusi targematelt küsima, kas see on mõistlik ja tulemuslik tegevus.margus kirjutas: ↑06 Juul 2022, 08:34Teemaautorile - tundub, et suur osa pahandustest on ikkagi seotud bensiiniga töötamisest. Küllap on pihustid vaja üle käia, kütusesurve kontrollida jne. Kindlasti on soodsam leida mingi mõistlik diagnostikalahendus kui soovituste peale juppe vahetama hakata.
Muide teema, mis pole läbi käinud ja milles mul teadmine puudub - kui CNG bensiini pihustid läbi on, siis kas need ongi päris läbi või aitab siin ka mingi puhastamine a la ultraheli vms?
Praeguste veakoodide iseloomu vaadates kargab pähe kuidagi sellesuunaline mõte, et kas see vahetatud õli nüüd oli päris õige, mis sisse sai? Et tal nüüd oleks korraga kett välja veninud või hammas üle visanud, ma väga tõenäoliseks ei pea. Pool ööd uurisin netis kaaskannatajate mõtisklusi, ühe võimalusena jäi silma see õliga seonduv. Mingid muud variandid on ka kahtlemata võimalikud, eks ma pean katsuma esmalt korralikuma diagnoosimise kusagil ette võtta.
- seitsmene
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 24 Apr 2011, 10:05
- Auto: VW Passat 1.4 Ecofuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Vahel on nii, et inimene peab uskuma. Kohe kõvasti uskuma vääramatusse iseparanemise võimesse ja volkkarijumala soosingusse. Minul aitas - õhtul andis järele üks veakood koos MIL signaaliga, seda siis gaasi pealt. Teine kood andis teada, et tema staatus on - pending. Varasema confirmed asemel. Auto oli hommikuks järele mõelnud ja pending osutus ka kadunuks. Sõitsin täna huvist siis gaasi tühjaks, et mis siis bensu pealt sõites toimuma hakkab. Ja mitte midagi erilist ei sündinudki. Sõidab, nagu polekski midagi juhtunud.
Mõtlesin uurida, et kas kellelgi on kogemust ukse mustade aknaraamistustega, arvatavasti seal midagi väga värviga ei paranda, kuidas need kätte saadakse ja kust uued peaks hankima? Mäletan, et osadel sõidukitel olid sarnased detailid veidrate kohtade pealt needitud, endaoma pole saanud mahti harutama hakata, et mismoodi neid üldse eemaldada saaks.
Mõtlesin uurida, et kas kellelgi on kogemust ukse mustade aknaraamistustega, arvatavasti seal midagi väga värviga ei paranda, kuidas need kätte saadakse ja kust uued peaks hankima? Mäletan, et osadel sõidukitel olid sarnased detailid veidrate kohtade pealt needitud, endaoma pole saanud mahti harutama hakata, et mismoodi neid üldse eemaldada saaks.
- seitsmene
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 24 Apr 2011, 10:05
- Auto: VW Passat 1.4 Ecofuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Tuhat tänu, eks ma hakkan otsima. Tuleb välja, et asju on veel, mida mul vaja on - gaasiballoone varjav põhjakate vaja leida. Mul õnnestus sümboolse ajaühikuga Gazneti hooldusesse pääseda, seal siis tühipalja hooldusega asi ei piirdunud, remontida oli ikka ka vaja. Ja põhjakatte vajadus seostub ka just seal käimisega. Huvitaval kombel ei ole B7 eriti lammutustes esindatud. Ja kui on, siis ilmtingimata kusagil teises riigi otsas. Tänavapildis võiks küll pakkuda, et Passat on vist kõige levinum auto üldse.
-
- Veteran
- Postitusi: 3379
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 818 korda
- Tänatud: 131 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Järelikult B7 Passatiga ei juhtu niipalju õnnetusi ja nende tehnika ka kestab!
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 61
- Liitunud: 12 Apr 2017, 09:53
- Auto: efofuel, touran, 2,0
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Kütuse hinna suhtes väga muretsema ei pea. Sest ei ole mõtet tuntavalt kõrgemal hoida gaasi hinda- see jääb ju muidu ostmata. Ja et sõda läbi ei saa, nii pessimistlik ma ka poleks, jah mil kujul, nagu 91 aastal, siis kukub gaasi hind pea kohe ju. Sul vast suurem bensupaak ka, mul vaid 10 liitrit vist ainult.
- seitsmene
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 24 Apr 2011, 10:05
- Auto: VW Passat 1.4 Ecofuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Bensupaak oli vist 31 kiitrit mälu järgi.
Täna hakkasin mõtlema, et mida siis õigupoolest tähendab see sisemise peegli küljes roheliselt põlev tuli? Mu ühe varasema auto peegel andis selliselt oma hädadest teada, kui ta peegli tulesid erineval kombel vilgutas. Kaasasolev raamatukuhi on kõik rootsikeelne, selle tõlkimine on vaevaline ja sageli ei saa sellest tõlkes viimaks midagi kasulikku aru ega teada.
Täna panin tähele, et esimesed udukad on seest märjad, tükk aega ei leidnud sellele mingit seletust, kuni tuli meelde korralik vihm mõned päevad tagasi. Tallinnas on üks vahva tänav, kuhu sel puhul korralik järv tekib. Ja ma alles keset seda üüratut lompi märkasin, et r*isk, liiga sügav! Hilja oli juba seal manööverdama ja ümber pöörama asuda, sõitsin siis ikka läbi. Ju sealt see vesi siis tuledesse pääses. Nüüd ei teagi, mismoodi seda seisu peaks kuivatama asuma. Iseenesest töötab seal kõik, välja see vesi sealt ilmselt ilma inimkäe abita väga ei saa enam.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 75 korda
- Kontakt:
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
see tuluke peaks isetumenev peegel olema. Ehk kui keegi sul täistuledega taga uhab, siis peegel tumendab seda ära. Saad seda funktsiooni nupust sisse välja lülitada. Ma nüüd muidugi ei tea, kas see kuidagi ka küljepeeglitega seotud on või see toimib automaatselt. Vähemalt osadel ka see võimekus olemas.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2057
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
On küll seotud - piisava varustustaseme korral on juhi küljepeegel isetumenev ja signaal tuleb sisepeeglist. Seda kas on isetumenev külgepeegel või mitte näeb ära peegliklaasi ümber õrnast mustast randist.
-
- Veteran
- Postitusi: 3379
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 818 korda
- Tänatud: 131 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Täna juba 20 või 30 kiltsa sõitsin põleva kütuse tulega. 28 liitrit läks sisse.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- Pulku
- Klubiline
- Postitusi: 904
- Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
- Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 165 korda
- Tänatud: 80 korda
-
- Veteran
- Postitusi: 3379
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 818 korda
- Tänatud: 131 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Võibolla.
Pole autoga teinud seda trikki, et paak tühjaks ja siis nullist täis.
Mootor rattal pole kütuse tuld (või noh kunagi oli enne spido vahetust) ja sellega sai küll nii, et kanister tagakohvris valmis kuniks välja suri. Nüüd tean kindlalt, et 300 kiltsa sõidan ja 15 liitrit tangin.
Pole autoga teinud seda trikki, et paak tühjaks ja siis nullist täis.
Mootor rattal pole kütuse tuld (või noh kunagi oli enne spido vahetust) ja sellega sai küll nii, et kanister tagakohvris valmis kuniks välja suri. Nüüd tean kindlalt, et 300 kiltsa sõidan ja 15 liitrit tangin.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- links
- Klubiline
- Postitusi: 1031
- Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
- Auto: 1.9 TDI hallmetallik
- Asukoht: Eestimaa
- Tänanud: 61 korda
- Tänatud: 92 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Vaevalt nüüd niimoodi trikitada ka tasuks, kes seda paagipumpa viitsib vahetadaMustVälk kirjutas: ↑13 Juul 2022, 11:12Võibolla.
Pole autoga teinud seda trikki, et paak tühjaks ja siis nullist täis.
Mootor rattal pole kütuse tuld (või noh kunagi oli enne spido vahetust) ja sellega sai küll nii, et kanister tagakohvris valmis kuniks välja suri. Nüüd tean kindlalt, et 300 kiltsa sõidan ja 15 liitrit tangin.
- seitsmene
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 24 Apr 2011, 10:05
- Auto: VW Passat 1.4 Ecofuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Seda ma ei oskagi arvata, kas see küljapeegel nüüd tumeneb või mitte. Pole päris täpselt aru ka saanud, kust ma täpselt teada saan, mis tal on või mida pole. Ostmise viimane argument oli tagurduskaamera.
Viimati muutis seitsmene, 13 Juul 2022, 14:32, muudetud 1 kord kokku.
- kraff
- Klubiline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
- Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 53 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Pildilt paistab, et on isetumenev. Peegli servast veidi seepool jookseb tumeneva ala joon.
https://i.ebayimg.com/images/g/6QcAAOSw ... -l1600.jpg Vasak tumenev, parem mittetumenev.
https://i.ebayimg.com/images/g/6QcAAOSw ... -l1600.jpg Vasak tumenev, parem mittetumenev.
- seitsmene
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 24 Apr 2011, 10:05
- Auto: VW Passat 1.4 Ecofuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Olen märkama hakanud, et see DSG käiguvahetus ei ole mulle ikka kuidagi loogilisemaks muutunud. Vahel mõtlen, et milleks talle üldse esimene käik, kui kohalt armastab ka teisega ära minna. Ja libistada seal siis mehiselt. Teoreetiliselt peaks olema ju ka mingi võimalus seda softi kuidagi muuta, et ta päris sedasi ei toimetaks - minuomal on käigukastiga mingi remont läbitud, paberimajandust selle kohta küll pole. Teadmata, mis tehti, kus ja millal täpselt.
Ilmselt peaks selle kasti õli ka igaksjuhuks uuesti ära vahetama, pole ju õnneks raketiteadus. Olen aru saanud, et DSG hingeelu saab üsna põhjalikult ka kaabli otsas testida, ilmselt oleks see siis ka mõistlik asi kavasse võtta. Palju on maailma erinevates foorumites juttu sellest kasti "tehaseseadesse" taastamisest, kalibreerimisest või mis iganes sõna seal siis kasutusel on. Ollakse tulihindeliselt poolt ja samamoodi ka vastu. Argumente nagu näikse olevat mõlemal leeril. Ma pole küll söandanud enne midagi näperdama hakata, kui mingigi ettekujutus tekib, mis selle kastiga siis ikkagi on.
Ja esimesed õõtsapuksid on, mõistagi, täiesti õhtal. Aeromotorsi toodete hulgast jäi silma miski kiirabi, õppesõiduki ja takso tarvis valmistatud puks, ma tegelikkuses ei oska isegi arvata, kas ta mingil moel sellest tavalisest siis erineb.
Ilmselt peaks selle kasti õli ka igaksjuhuks uuesti ära vahetama, pole ju õnneks raketiteadus. Olen aru saanud, et DSG hingeelu saab üsna põhjalikult ka kaabli otsas testida, ilmselt oleks see siis ka mõistlik asi kavasse võtta. Palju on maailma erinevates foorumites juttu sellest kasti "tehaseseadesse" taastamisest, kalibreerimisest või mis iganes sõna seal siis kasutusel on. Ollakse tulihindeliselt poolt ja samamoodi ka vastu. Argumente nagu näikse olevat mõlemal leeril. Ma pole küll söandanud enne midagi näperdama hakata, kui mingigi ettekujutus tekib, mis selle kastiga siis ikkagi on.
Ja esimesed õõtsapuksid on, mõistagi, täiesti õhtal. Aeromotorsi toodete hulgast jäi silma miski kiirabi, õppesõiduki ja takso tarvis valmistatud puks, ma tegelikkuses ei oska isegi arvata, kas ta mingil moel sellest tavalisest siis erineb.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1744
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 405 korda
- Tänatud: 199 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Õli pole mõtet vahetada, tähendab on kui pole vahetatud aga ta viskabki kohe teisele käigule ja ainuke leevendus softi modimine, et alates 20km/h pealt muudaks teisel vms
- seitsmene
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 24 Apr 2011, 10:05
- Auto: VW Passat 1.4 Ecofuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Kas see softi modimine on miski custom teema või on olemas mingid ametlikud uuendused, kus seda omadust timmitakse?
Ma selle kasti suhtes olen ettevaatlik, miski imelik kolks on ka vahetevahel tunda, kui vedu järgi gaasipedaalist suruda. Ma ei tea, kas see on veovõll või oskab kast ka sedasi tuju tõsta.
Ma ühe teise VAG-i uuema auto jätsingi kunagi just seepärast ostmata, et kõik käigukastid olid mingi jamaga. Vplkkaril ei tahaks seda nüüd oma oskamatusest kohe ribadeks lasta.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1744
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 405 korda
- Tänatud: 199 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Custom ja kui kolks sõites vaata veovõllid üle, kui kohapeal ka mingi kolks käib siis hooratas
- Pulku
- Klubiline
- Postitusi: 904
- Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
- Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 165 korda
- Tänatud: 80 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Kasti õli vahetus Mooni Forssis maksis alla 50eur viimati kui õigesti mäletan. Ma nüüd ei mäleta, mis värk selle dsg softi teemaga oli aga forss tol korral niisama seda muuta/uuendada ei soovitanud.
Viimati muutis Pulku, 15 Juul 2022, 23:06, muudetud 1 kord kokku.
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2057
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Kui soov on, et teist käiku ei libistaks nii palju, siis uuema tehasesoftiga seda ei saavuta - vähemalt enda proovitud kasti softid 5279, 6248 ja 6570 ei tee mingit vahet selles osas. Samas ma ei saa aru miks seda libistamist niipalju kardate. Mu masinal sidurid kunagi ammu 2014a vahetatud 40000km pealt, uuendatud soft versioonile 5279 ja sellega on teist libistades kenasti kestnud 195000km-ni ja ilmselt kestab ka edasi. Igapäevaselt ummikus ei istu aga 80% sõitu on ikka linnas.
Kaabli olemasolul saate kasti aju mõõteplokkidest hinnata sidurite tervist -> https://www.drive2.com/l/538134801689871767/ (vajadusel kasutage Google Translate)
Kaabli olemasolul saate kasti aju mõõteplokkidest hinnata sidurite tervist -> https://www.drive2.com/l/538134801689871767/ (vajadusel kasutage Google Translate)
- seitsmene
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 24 Apr 2011, 10:05
- Auto: VW Passat 1.4 Ecofuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Minu mudeli läbisõit on kusagil 270 tuuris praegu, näib küllalt realistlik. Mis mind selle kasti juures närviliseks teeb, on sjaolu, et ma ei taipa temast eriti midagi - praegu olen ma märkama hakanud, et vahetevahel vedu järgi võttes kolksatab miski (võimalik, et veovõll), samuti on teinekord tunda kerget raputamist just esimese käiguga kohalt minnes - tundub halb. Selle auto käigukastiga on väidetavalt mingi remont tehtud - mis, millal, pole aimugi. See oli ka õlivahetamise üks ajend, et näeks siis oma silmaga, misasi sealt üldse välja voolab. Mis värvi ja kui palju. See oletatav kastiremont peaks olema tehtud umbes 70 tuhat km tagasi, kohe Eestisse saabudes. Hirmul on, teadagi, suured silmad - aga nii on; mida ei tunne, see veidi ka pelutab.siLc kirjutas: ↑16 Juul 2022, 06:55Kui soov on, et teist käiku ei libistaks nii palju, siis uuema tehasesoftiga seda ei saavuta - vähemalt enda proovitud kasti softid 5279, 6248 ja 6570 ei tee mingit vahet selles osas. Samas ma ei saa aru miks seda libistamist niipalju kardate. Mu masinal sidurid kunagi ammu 2014a vahetatud 40000km pealt, uuendatud soft versioonile 5279 ja sellega on teist libistades kenasti kestnud 195000km-ni ja ilmselt kestab ka edasi. Igapäevaselt ummikus ei istu aga 80% sõitu on ikka linnas.