VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2051
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 166 korda

VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene

Lugemata postitus Postitas siLc » 29 Okt 2022, 16:33

Originaal veepump endiselt 400€ juures.

https://tellimiskeskus.forss.ee/otsing/03C121004K/0

MartenL
Huviline
Postitusi: 524
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 39 korda

VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene

Lugemata postitus Postitas MartenL » 29 Okt 2022, 18:29

Vt sealsamas lingil annab originaali all asendusi ka (ina ja geba). huvitav kas need päriselt gaasika omad või ikkagi bensuka omad.

Pb7
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 25 Okt 2022, 04:28
Asukoht: Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene

Lugemata postitus Postitas Pb7 » 29 Okt 2022, 21:49

Esimesest käigust raske kohahlt minna, eritti kui on märg

Pb7
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 25 Okt 2022, 04:28
Asukoht: Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene

Lugemata postitus Postitas Pb7 » 29 Okt 2022, 22:04

Igal on see jama

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 900
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 163 korda
Tänatud: 80 korda

VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene

Lugemata postitus Postitas Pulku » 30 Okt 2022, 00:20

3.a tagasi vahetasin enda omal. Veepump oli miski 265€ ning koos jahutusvedeliku ja töörahaga läks kokku 385€. Ei mäleta, kas miskit tehti veel :think:

Kasutaja avatar
seitsmene
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 24 Apr 2011, 10:05
Auto: VW Passat 1.4 Ecofuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene

Lugemata postitus Postitas seitsmene » 03 Nov 2022, 15:05

Pulku kirjutas:
30 Okt 2022, 00:20
3.a tagasi vahetasin enda omal. Veepump oli miski 265€ ning koos jahutusvedeliku ja töörahaga läks kokku 385€. Ei mäleta, kas miskit tehti veel :think:
MartenL kirjutas:
29 Okt 2022, 18:29
Vt sealsamas lingil annab originaali all asendusi ka (ina ja geba). huvitav kas need päriselt gaasika omad või ikkagi bensuka omad.
Mulle läks kõik see lõbu maksma veidi alla 300. Lasin sedakorda enda jaoks uues kohas teha (kuivõrd pole eriti keeruline tegemine) - Lasnamäe Fixuses. Sinna sain enamvähem kohe jutule. Pump sai INA, see on ikka päris gaasika oma, teised sinna ei sobi ka. Aeromotors ja Iparts pakuvad juba 120 tuuri B varuosa.

ca 286000 km. Ei viitsinud veel kogu arvetepahnast välja tuhnida, millal seda pumpa varem vahetatud on. Jubetum lõtk oli seal sees küll.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7862
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene

Lugemata postitus Postitas R36 » 03 Nov 2022, 16:03

Tahaks kohe seda INA koodi näha.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1731
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 401 korda
Tänatud: 194 korda

VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 03 Nov 2022, 17:51

Interis ka päris lai valik peerukatla veepumpasid, mille nime pole kuulnud ka varem.

Kasutaja avatar
seitsmene
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 24 Apr 2011, 10:05
Auto: VW Passat 1.4 Ecofuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene

Lugemata postitus Postitas seitsmene » 03 Nov 2022, 21:26

R36 kirjutas:
03 Nov 2022, 16:03
Tahaks kohe seda INA koodi näha.
590-538073210

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1731
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 401 korda
Tänatud: 194 korda

VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 03 Nov 2022, 21:42

Kui ma nüüd ei eksi siis see konkreetne veepump on tavalisele 1.4tsi turbo+kompressor mootorile. Kui ma R36 juttu õigesti mäletan siis labad sees väiksemad kui cng versioonidel.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7862
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene

Lugemata postitus Postitas R36 » 03 Nov 2022, 22:28

Analoogi võib IC ja astromoto kirjutada mida iganes.

Uurisin ka veidi täna seda teemat ja mulle kinnitati, et b-osa siiski gaasikatlale pole. See ei tähenda, et 1.4TwinChargeri veepumpa sinna panna ei saa aga pumpade labade kujunduses on erinevus.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
seitsmene
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 24 Apr 2011, 10:05
Auto: VW Passat 1.4 Ecofuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene

Lugemata postitus Postitas seitsmene » 03 Nov 2022, 23:30

etnies858 kirjutas:
03 Nov 2022, 21:42
Kui ma nüüd ei eksi siis see konkreetne veepump on tavalisele 1.4tsi turbo+kompressor mootorile. Kui ma R36 juttu õigesti mäletan siis labad sees väiksemad kui cng versioonidel.
Fixusnet.fi pakub sellise koodiga pumpa, autdoc annab ka sama. Ma ei viitsinud praegu rohem kaevata. Ilmselt sellel fixuse omal võib mingi seos olla, kuivõrd kontor on sama. Soomlastel, tõsi, maksab see sama vidin pisut rohkem. Justkui leidsin kodumaise Fixuse lehelt ka mingi viite, ei mäleta enam, kus see oli. Kuivõrd miskit traagikat ei ole pumbavahetus kaasa toonud, siis ma ülemäära mures ei ole ka praegu.

Pilt

Pilt
Viimati muutis seitsmene, 03 Nov 2022, 23:35, muudetud 1 kord kokku.

twist
Huviline
Postitusi: 403
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 57 korda
Tänatud: 62 korda

VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene

Lugemata postitus Postitas twist » 04 Nov 2022, 09:50

Pakuvad ka teised peale INA seda CNG veepumpa. Ise muidugi eelistaks ka INA.
Vahe tavalisega on tiiviku läbimõõdus: 54 vs 60mm.
See vahe on piisavalt suur, et on ka pildilt tuvastatav.

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 900
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 163 korda
Tänatud: 80 korda

VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene

Lugemata postitus Postitas Pulku » 04 Nov 2022, 11:57

:think: Ma kui jopski küsiks nüüd, et kuidas see vahe nüüd tunda peaks andma?

twist
Huviline
Postitusi: 403
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 57 korda
Tänatud: 62 korda

VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene

Lugemata postitus Postitas twist » 04 Nov 2022, 12:19

Ilmselt kui 2h järjest täislastis 150-ga Autobahnil lased, siis väiksema pumbaga temp 5C kõrgem vms.
Tavasõidus ringi joristades seda vahet niikuinii ei märkaks.

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1731
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 401 korda
Tänatud: 194 korda

VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 04 Nov 2022, 12:56

Maa eii tea, maanteel haagisega ja 30c sooja siis õli temp oli 150 kandis. Siis juba võib veits ohtlik olla see väiksem pump

Kasutaja avatar
links
Klubiline
Postitusi: 1030
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Auto: 1.9 TDI hallmetallik
Asukoht: Eestimaa
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 91 korda

VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene

Lugemata postitus Postitas links » 04 Nov 2022, 13:46

etnies858 kirjutas:
04 Nov 2022, 12:56
Maa eii tea, maanteel haagisega ja 30c sooja siis õli temp oli 150 kandis. Siis juba võib veits ohtlik olla see väiksem pump
Maa eii tea, mis raskusega haagiseid tavaolekus veetakse, et õli saada 150 kraadile :D

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1731
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 401 korda
Tänatud: 194 korda

VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 04 Nov 2022, 15:03

Karavaniga polnud mingi probleem need numbrid kätte saada.

Kasutaja avatar
seitsmene
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 24 Apr 2011, 10:05
Auto: VW Passat 1.4 Ecofuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene

Lugemata postitus Postitas seitsmene » 18 Dets 2022, 15:05

Vahepeal on asju ikka juhtunud autoga - laenasin seda sõbrale, kes suutis tagumise ukseklaasi juhiuksest alla kerida. Üles see millegipärast nupust ei tule. Käis siis enne lumetormi seda tundmatus töökojas putitamas. Seal tehtud lihunikutöö päädis klaasi üles kinni teipimisega. Parandaja-härrad olid lahenduseks leidnud klaasi plastpunnide väljakolkimise, mis seda trossimehhanismi küljes kinni hoiavad. Sellega koos oli hulgaliselt pisemaid asju katki või puudu. Tubli töö!

Ja uuematest arengutest märkasin siin veidi külmema ilmaga, et ühtäkki sõidu ajal lööb sinise jahutusvedeliku tule põlema armatuuris. Hakkasin siis vaatama seda lähemalt, õlitemperatuur kõigub kümne miinuskraadise ilmaga seal 60C kandis, jahutusvedelik pendeldab 50-tes. Seda on ilmselgelt liiga vähe. Kui ma termostaate otsima hakkasin, siis jäi silma, et neid pakutakse erinevate sulgumise ja avamise temperatuuridega. Polegi nüüd päris selge, et mis see õige skaala on. Eks see väike mootor ilmselt talvel kiiresti soojaks ei käigi, aga see temperatuur on siiski kuritegelikult käest, kahtlustan termostaati.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3372
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 807 korda
Tänatud: 131 korda

VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 18 Dets 2022, 15:34

Seda on huvitav teada. Viimane kord kui ma esindusest küsisin termostaati, siis see on üks suur tükk mis maksab üle 300 euro. :D
Tõenäoliselt saab selle sees eraldi elemente vahetada. Eesti jaoks võid kõige suurema avamis temperatuuri omad võtta.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2051
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 166 korda

VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene

Lugemata postitus Postitas siLc » 18 Dets 2022, 15:51

Varuosakataloog näitab, et mooduli sisse termostaate saab eraldi ka. Avamistempiks näitab 80-95C.

03C121110R väike termostaat
03C121110L suur termostaat
Kes tänasid kasutajat siLc selle postituse eest:
MustVälk

Kasutaja avatar
seitsmene
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 24 Apr 2011, 10:05
Auto: VW Passat 1.4 Ecofuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene

Lugemata postitus Postitas seitsmene » 03 Mär 2023, 18:43

Termostaatide teema on tänaseks juba unustatud, küljes ja toimib kõik, nagu peab.
Suutsin siis märgata nüüd ühel ilusal päeval, et gaasi kulu on sõites imetabaselt väike, foori taga saadab autot mädamuna lehk ja õivarrast uurides oli õli liiga palju ja korralik bensuhais küljes. Mis siis ikka - bensu kõrgsurvepump ilmselt. Kõik halvad asjad juhtuvad sinuga ühel heal päeval.
Tellisin siis vidinad-pudinad koos uue õliga ära ja täna läksin töökotta kõike seda vahetama. Kristiine ristmikul parempööret tehes käis "kusagilt nagu vasakult tagant" kõva pauk, ega saanud arugi, mis see nüüd on. Nagu oleks kerest läbi käinud, selline "vedrune" kolakas. Töökoja ees käisn veel autole ringi peale -- on nagu ühekõrgusel ikka. Justkui ei ole siis vedru.

Kui õli välja niristamiseks auto tõstukiga maast lahti sai, siis käisin uurimas, soperdasin sõrmedega seal tagumise õõtsa sees. Ja mis sa kostad - ongi vedru katki.

Pilt

No mis seal ikka, katkise vedruga ju sõita ei taha, õnneks sai uued küllalt ruttu kätte ja auto ka tõstukil - tehtagu!

Pilt

Pilt

Kui järg parempoolse vedruni jõudis, siis oli mul imestamist -- see oli ka katki, seepärast ilmselt mingit kõrguse erinevust silmaga näha polnudki. Mõlemad murdunud justkui üsna värskelt, murdepind pole roostes ega muid märke, et ammu oleks katki olnud. Mul pole õnnestunud siiani kolinat kuulda, mis häälega see vedru katki paugatab, ometi ei taha ma uskuda, et ühekorraga mõlemad vedrud katki läksid. Selline lugu siis sedakorda.

Pilt

Ls 291

Kasutaja avatar
seitsmene
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 24 Apr 2011, 10:05
Auto: VW Passat 1.4 Ecofuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene

Lugemata postitus Postitas seitsmene » 01 Apr 2023, 16:32

Päike käib juba kõrgemalt, seetõttu tekkis ka huvi aru saada, mis moodi tagumise ukse klaas korralikult üles-alla käima vormistada. Nupust oskas see ennast alla keerata nii juhi- kui tagumisest ukse lülitist, üles ei kummastki. Tagumiste lülitite (parem-vasak) omavaheline vahetamine andis tulemuse, et ka teine ukseklaas sõitis kohe, ilma lülitamata alla. Üles enam mitte. Isiklikud veakoodide lugemise võimalused on piiratud, olemasolev sinihamba seade mingit viga ei loe.
Proovisin siis selgust saada, millised komponendid üldse osalevad selles skeemis, eriti põhjapanevat teadmist ei tekkinud. Näib, et kogu arusaam, mida ja millal liigutada, on sellessamas mootoris endas (3C0959704), miskit muud "aju" ma ei tuvasta.
Pelgalt tagumise lüliti vahetamine ilmselt tulemust ei anna, kuivõrd juhiuksest peaks see kombo siis ju ka praegu ülespoole ka sõitma. Ise oskan praegu ainult oletada, et see mootor ise on lisaks lülitile alla andnud. Pole ka teada, kes ja mis meetoditega on proovinud seda kunagi elustada, muuhulgas oli katki ka tõstuki tross, selle sain uue külge.

Pilt

Kasutaja avatar
seitsmene
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 24 Apr 2011, 10:05
Auto: VW Passat 1.4 Ecofuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene

Lugemata postitus Postitas seitsmene » 26 Apr 2023, 12:14

Bensupumbast sai rõõm üsna üürike, praegusel juhul tervitab mind eriti külma mootoriga rõõmus plirin, samuti lööb mootoritule põlema kui bensu peale lülitab. Kukla kratsimise järel oskan arvata, et äkki see on vigane pump? Veateated pidin ära kustutama, muidu ei tahtnud sest sõidust külmemaga midagi välja tulla, eks peale gaasi juurdekallamist saab niikuinii jälle näha, mis see viga siis peaks olema.
Kas kellelgi mingit analoogset kogemust on ette näidata?

Ma ei tea täpselt, kuidas see video lisamine siia käib, katsetan kuidagi nii siis.
https://www.veed.io/view/6ee74c8c-2a4a- ... rue&panel=

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7862
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene

Lugemata postitus Postitas R36 » 26 Apr 2023, 23:01

Mis värk selle karterituule ja termoga on?
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Vasta

Mine “Huviliste autod”