VW Transporter T5.2 2.0 BiTDI 132kW 4Motion - '10 - eavp

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
eavp
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 19 Okt 2019, 23:06
Asukoht: Tallinna ümbruses
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 8 korda

VW Transporter T5.2 2.0 BiTDI 132kW 4Motion - '10 - eavp

Lugemata postitus Postitas eavp »

Natuke andmeid
Esmane registreerimine: 16.04.2010 Rootsis
Kategooria: veoauto
Kere nimetus: kaubik
Kere värvus: valge Candy Weiss
Mootor: 1968 cm³
Mootori võimsus: 132 kW
Kütus: Diislikütus
Käigukast: Automaat
Veoskeem: nelikvedu
Läbisõi 287700

Ostu eesmärk- kaubikust peab saama M1 Elamuauto. Kunagi tulevikus.

Ostetud 14.06.2019 Tartust, umbes pool aastat pärast Rootsist eestisse toomist ja platsil seismist.

Üsna kohe pärast ostmist - Ümberehitusluba 09.07.2019 - Kahe istekoha lisamine Avestark OÜ-s.

Enne seda sai eemaldatud vahesein ja põrand ja lastud jälle Tartus ühes autoklaasifirmas paigaldada 2 lahti käivat akent. Juhi taha ja lükandukse sisse teine. Oleks siiski tulnud otsida kuskilt originaalid, sest neile on metallist tuulutusreste saada, minu omadele mitte. Tootja asub inglismaal.

Miks paigaldus oli Tartus- lihtsalt poja naabrimees oli selle firma omanik ja sai ilma pikkade järjekordadeta.

Avestark paigaldas 3 täispikkuses paarissiini ja 2 istet, mida nendel pea igasse kohta tõsta saab. Oleks teadnud siinidest natuke varem, oleks ostnud Schnierle siinid, mida ka sakslased kasutavad. Minu omad lähevad aukude valemilt kokku inglaste Unwin inva asjade standardiga. Toolid oleks sobinud mõlemale siinile.
Kuigi Avestark kuulutas, et toole saab 180 kraadi keerata, siis ainult nii, et kruvid jalad tooli põhja küljest ja keerad 180 kraadi. Nimelt isme kinnitus siinile töötab ainult ühte pidi tõmbele.

Kas valiks ikka veel firma Avestark? Jah, endiselt. Tööga rahul ja paindlik graafik pisikeste tööde jaoks.

ARK jaoks sai ostetud kasutatud T6 metallvahesein (jällegi Avestarki koostööpartneri toodang) mida sõber natuke parajamaks keevitas. Kinnituse kere külge lahendasin tõmbemutritega ja kinnitusega siinidele. ARK esindaja ei teinud sellest isegi pilti.

Kõik ülejäänud ülevaatused ilma vaheseinata, põranda küljes siinidel ainult 6 koormakinnitus aasa. Nii pidi ka sobima.

Ostmise ja tänase päeva vahel on toimunud veel hunnik lisade paigaldusi. Neist tulevikus, ajalises järjekorras, nii palju kui ajalugu mäletan.

See kaubik sai soetatud juba algusest peale selleks, et temast saaks tulekus M1 klassi Elamuauto. Kahjuks teekond selleni, on pikk ja konarlik.

Samuti oli juba alguses soov, et ei mingeid nähtavaid 220V elektri luuke, küljele välja avanevaid plastikust suvilaaknaid, vee sisse valamise luuke, WC kasseti tühjendamise luuke, suvila katuseluuke jne. Ehk siis kõike seda, mille järgi kaubikust ehitatud tööstuslikul elamuautol ilmeksimatult saab ära määrata, millega tegu.
Viimati muutis etnies858, 07 Juul 2022, 06:57, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pealkiri muudetud
OLD VWS` DON´T LEAK OIL
THEY MARK THEIR SPOT!

Sellel teemal on 46 vastust

Vastuste nägemiseks peate olema registreeritud liige ja sisse logitud.


Registreeru Logi sisse
 
Vasta

Mine “Huviliste autod”