VW Transporter T5.2 2.0 BiTDI 132kW 4Motion - '10 - eavp

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Econoline
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 12 Mär 2004, 17:30
Auto: VW Passat Variant 1,9 81kw 99a, Golf Variant 1,9 66kw 00, Transporter 2,5 96kw 06
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Transporter T5.2 2.0 BiTDI 132kW 4Motion - '10 - eavp

Lugemata postitus Postitas Econoline » 17 Aug 2022, 21:38

Ei midagi isikliku, oma kogemus t5-ga: peale ostu läksin eelülevaatusele, et saada arvele endine kiirabi, öeldi, et võimalik vaid elamuautona, prinditi nõuded välja. Paar nädalat hiljem läksin registreerimia, tehti 10-20 fotot(võimalik, et ka rohkem) ja registreeriti sõiduautona. Küsisin siis, et kas midagi valesti, ei elamuks ei sobi, vastuseks oli vaid kõik on ok. Kuna algselt tahtsin just sõiduautona registreerida(eri riikides võib see kasulik olla), siis kehitasin õlgu ja lahkusin. Mul oli sisuks kulunud paarkümmend ja sain mida tahtsin... selleks uurisin, mis lõpptulemus võiks olla .
ex Passat 1992, ex Caddy 2005, hm...Passat 1999 on rohkem kui ootasin :)

eavp
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 19 Okt 2019, 23:06
Asukoht: Tallinna ümbruses
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 9 korda

VW Transporter T5.2 2.0 BiTDI 132kW 4Motion - '10 - eavp

Lugemata postitus Postitas eavp » 18 Aug 2022, 05:40

Minul läks lisaistmete paigaldus omal ajal üsna valutult (09.07.2019). Avestarki paber istmete paigalduse kohta, ise paigaldatud kasutatud T6 vaheseinast pilte ei tehtudki. Aknad olid mul juba varem panna lastud, sellest samuti eraldi pilti ei tehtud , ainult pildid igalt küljelt. Kuna tahtsin autot kõrgemaks (siis oli veel plaanis tõstetav katus) , siis lasti kaasas olnud tuulutusseen katusele panna, mõõdeti ja klõpsiti paar pilti. Nüüd kõrgus 2040 mm , nii et sobib hetkel ventilaatoriga ja saaks ka tõstetava katuse panna. Varem oli 2000mm.

Elamuauto üheks nõudeks meil on põranda külge kinnitatud magamisase. Teisi nõudeid ma täpselt isegi ei tea. Pärast kohtuvaidlust olevat loobutud sellest nõudest, et iga istekoht peab ka autos magamiskoha saama.

Aga kui see peaks veel kehtima, siis selle vastu aitab kahe voodiga Cabbunk.

Praegu on mul ühene VW T5/T6 versioon, aga vajadusel saab alumise koha poest juurde tellida.

Sai nüüd ka voodile plastikud külge ja sahtli esipaneel ette. Läks välimuses palju viisakamaks.
Viimati muutis eavp, 18 Aug 2022, 05:43, muudetud 1 kord kokku.
OLD VWS` DON´T LEAK OIL
THEY MARK THEIR SPOT!

eavp
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 19 Okt 2019, 23:06
Asukoht: Tallinna ümbruses
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 9 korda

VW Transporter T5.2 2.0 BiTDI 132kW 4Motion - '10 - eavp

Lugemata postitus Postitas eavp » 01 Sept 2022, 06:43

Hiljuti sai auto endale uue esistange millesse said siis tulede pesurid ja esimesed parkimisandurid.

Pesurid siis seoses tuledega. Järgmisena tuleb tulede automaat regulaator, ilmselt siis kufatec.de komplekt. Klaasipesu paak sai kasutatud T6 küljest (kuigi mu ühe sõbra 2003 a. rootsi kaubikul on samuti juba tulede pesurid ja paagi taseme andur) koos mootoritega. Minul oli varem üks pump ja ilma taseme andurita, mis sellest, et rootsist. Külge läks uus T6 voolik pesurile, koos siis kombineeritult T5 kasutatud vooliku ja T5 pesurite otstega.

Nüüd on küsimus, kas tulede pesu mootori 2 otsa ühendada traditsiooniliselt või panna eraldi lüliti ja relee ja kasutada siis vastavalt vajadusele?

T5 lülitid on alates 2010 kõik mitte fikseeritavad, nii et ohtu pumba sisse jäämiseks ei ole.

See 4l pesuvee paak on üsna pisike, kuigi mul pole isegi mitte tagaklaasi.
OLD VWS` DON´T LEAK OIL
THEY MARK THEIR SPOT!

pppp
Veteran
Postitusi: 2242
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 13 korda

VW Transporter T5.2 2.0 BiTDI 132kW 4Motion - '10 - eavp

Lugemata postitus Postitas pppp » 01 Sept 2022, 10:45

Olles mõnda suht tagasihoidliku suurusega klaasipesuvee paagi ja tulede pesuritega autot pidanud, eelistaks iga kell eraldi nupu all olevaid tulepesureid.
Kes tänasid kasutajat pppp selle postituse eest:
tito

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

VW Transporter T5.2 2.0 BiTDI 132kW 4Motion - '10 - eavp

Lugemata postitus Postitas tito » 01 Sept 2022, 15:10

Vana hea Golf 2 oli sellessuhtes ikka auto oma 9l paagiga :)
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1728
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 401 korda
Tänatud: 194 korda

VW Transporter T5.2 2.0 BiTDI 132kW 4Motion - '10 - eavp

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 02 Sept 2022, 05:35

Huvitav, miks need paagid nii väikesed kõigil autodel? Land roveril rõvedalt ruumi, kus pesupaak ja ikka mingi 5l

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5319
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

VW Transporter T5.2 2.0 BiTDI 132kW 4Motion - '10 - eavp

Lugemata postitus Postitas jussike » 02 Sept 2022, 07:28

etnies858 kirjutas:
02 Sept 2022, 05:35
Huvitav, miks need paagid nii väikesed kõigil autodel? Land roveril rõvedalt ruumi, kus pesupaak ja ikka mingi 5l
Üks põhjus võib olla täitmis tiheduse vajadus, st mida kiiremini paak tühjaks saab, seda tihedamni seda täidad ja siis pole erilist ohtu, et sa suvise pesuvee külmade saabudes sisse unustad.
Kes tänasid kasutajat jussike selle postituse eest:
etnies858
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

VW Transporter T5.2 2.0 BiTDI 132kW 4Motion - '10 - eavp

Lugemata postitus Postitas tito » 02 Sept 2022, 10:19

Pigem see ikka roheliste teema, kergem kaal on kütusesääst ja väiksem jalajälg :P
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

eavp
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 19 Okt 2019, 23:06
Asukoht: Tallinna ümbruses
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 9 korda

VW Transporter T5.2 2.0 BiTDI 132kW 4Motion - '10 - eavp

Lugemata postitus Postitas eavp » 02 Sept 2022, 10:30

Ma arvan, et klaasipesu paagid on pisikesed saksamaa eeskujul. Meil on veel putukaid ja pori, nii et klaasipesu vedelikku on palju ja tihti vaja. Nädal suvistel saksamaa teedel ja klaasipesu vedelikku ei kulu.

Esiteks on nende näljas linnuparved pintslisse pistnud kõik putukad, mis kiirteele võiksid eksida. Linnu aga pestakse, pori ei ole. Peale selle on ka tihedalt ootamatuid hoovihmu (mitte küll alati), mis klaasi puhtaks teevad.

Eks seepärast saksa insenerid ratsisidki ära paagi suuruse. Neil ju seda külmumise ohtu peaegu ei ole. Tuleb lihtsalt kasutada suvist vedelikku, mis on kuni -2 või -4 kraadi. Vähemalt talvise pähe on seda meil raske turustada.

Praegu aga plaanin ühendada eraldi nupu alla. Sobiv vaba nupp on küll (A) tähega, ehk siis start-stopi oma. Pilt VW kood 7E0905217
Millegipärast Transporteritele alates 2010 -2014 on üsna nutune nupuvalik. Pidi küll kuskil olema mees, kes graveerib läpaka klaviatuurile soovitud valgeid tähti. Kahjuks on selle info valdaja hetkel lapseootuspuhkusel.

Mis kujund peaks olema tulede pesuri nupul? Mul juba tagumiste udutulede pildiga lüliti lülitab laeventilaatorit sisse või välja puhuma. Muidu oleks see paremini sobinud.
Viimati muutis eavp, 02 Sept 2022, 10:31, muudetud 1 kord kokku.
OLD VWS` DON´T LEAK OIL
THEY MARK THEIR SPOT!

Kasutaja avatar
Elevant
Klubiline
Postitusi: 801
Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX/VW Polo 9N3/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T/Passat B6/Dodge RAM 1500
Asukoht: Läänemaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 53 korda

VW Transporter T5.2 2.0 BiTDI 132kW 4Motion - '10 - eavp

Lugemata postitus Postitas Elevant » 02 Sept 2022, 11:24

eavp kirjutas:
02 Sept 2022, 10:30
Ma arvan, et klaasipesu paagid on pisikesed saksamaa eeskujul. Meil on veel putukaid ja pori, nii et klaasipesu vedelikku on palju ja tihti vaja. Nädal suvistel saksamaa teedel ja klaasipesu vedelikku ei kulu.
Pole vist kunagi Saksas öösel sõitnud?

PriitV
Klubiline
Postitusi: 253
Liitunud: 10 Mär 2016, 22:53
Auto: passat b7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 40 korda
Tänatud: 54 korda

VW Transporter T5.2 2.0 BiTDI 132kW 4Motion - '10 - eavp

Lugemata postitus Postitas PriitV » 02 Sept 2022, 12:41

eavp kirjutas:
02 Sept 2022, 10:30

Mis kujund peaks olema tulede pesuri nupul? Mul juba tagumiste udutulede pildiga lüliti lülitab laeventilaatorit sisse või välja puhuma. Muidu oleks see paremini sobinud.
image.png
Kes tänasid kasutajat PriitV selle postituse eest:
eavp

eavp
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 19 Okt 2019, 23:06
Asukoht: Tallinna ümbruses
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 9 korda

VW Transporter T5.2 2.0 BiTDI 132kW 4Motion - '10 - eavp

Lugemata postitus Postitas eavp » 25 Sept 2022, 14:54

Vahepeal jõudis "paigaldusgraafikus" ettepoole esiistmete vahetus T6 omadega. Ostetud said poolast elektrilised istmed ja kummalgi istmel on nüüd vahel ka oma pöördkonsool. Hinnavahe konsoolidel üle 100 euro ja odavam on ka viletsam. Kõigub ilma kaasreisijata ja plaat annab all painduma.

Istmete valikul sai seekord määravaks legaalsus, kuna tegu sama mudeli järgmise põlvkonna istmetega, mis ei erine T5.2 paigaldatud elektrilistest istmetest .

Paigaldamiseks lisandus ka www.kufatec.de juhtmekomplekt. Kabelsatz Sitzverstellung mit Memory für VW T5 7E, T6 SG
Artikel-Nr.: 43398 Täpsustuseks nii palju, et paigaldusjuhendis kirjas olev 15A kaitse pidas kõrvalistujal vastu 5 minutit nupunäppimist, nii et soovitan kohe panna 30A.

Istmesoojendused töötavad, istmete avariipadjad vajavad veel tarka ükendajat.

Pilt

Pilt

Juhi istmel on vaheplaat firmalt Aguti. Tugev ja lollikindel. Kahjuks fikseerib ainult 2 asendis 180 kraadise vahega. Kõrgust lisab umbes 4 cm.

Järgmise nädala plaanis on - Automatische Leuchtweitenregulierung (ALWR) paigaldus ja tuledepesu pumba lõplik ühendamine eraldi lüliti alla.

Pärast seda saavad, vähemalt endale, "tsipake legaalsemaks" ka retrofitparts.ee ehitatud esituled.
OLD VWS` DON´T LEAK OIL
THEY MARK THEIR SPOT!

eavp
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 19 Okt 2019, 23:06
Asukoht: Tallinna ümbruses
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 9 korda

VW Transporter T5.2 2.0 BiTDI 132kW 4Motion - '10 - eavp

Lugemata postitus Postitas eavp » 29 Sept 2022, 12:37

Vabad nupupesad said eilsega kõik täis. Graveeringut nupule ei saanud aga selle eest start-stopp sisse/välja nupp toimib ikkagi tulede pesuri lülitina.
Tulede pesu paagile on veel ühendamata, Forsist tellitud ja värskelt saabunud anduri pistik. Peab muidugi märkima, et amazon.de lehelt oleks saanud märksa kiiremini ja odavamalt, aga ilmselgelt mitte originaali.


Pilt

VW teeb T5/T6 jaoks nelja klaasipesu vedeliku paaki. Ühe pumbaga, kahe pumbaga ja kumbagi versiooni taseme anduriga ja ilma. Minu paak on T6 küljest- VW kood 7E0955453A
Sõbra 2003 T5 kaubikul on tasemeandur küljes, aga siis ilmselt VW ei koonerdanud kaubikutel veel iga detailiga. Tasemeanduri VW kood järelpaiglduseks 7M0919376

Pumba ühendamiseks sai lihtsuse huvides ostetud www.k-electronic-shop.de lehelt T6 pesurite juhtmekomplekt koos releega. Artikelnummer: 67954 Lülitile läks külge Forsist pärit originaalpesa juhtmetega. Pesurite voolik on osaliselt T6 komplektilt 7E0955970B ja pesurid ise T5 omad, siis seal küljes T5 tuledepesuri voolikuotsad lammutusest.

ALWR lükkub 2 nädalat edasi, seoses tõstukile mahtumisega.

Parempoolsetest lülititest tagumiste udutulede lüliti lülitab ümer lae ventilaatori-kas sisse või välja puhuma ja ümmargune nupp on ventika kiiruse jaoks. Kõik ülejäänud nupud nii paremal kui vasakul toimivad vastavalt peal olevale pildile.

Kuidas ja kuhu nuppe juurde tekitada veel ei tea, aga tulevikus vaja mahutada nupp el. küljeukse ja tagaluugi jaoks.
Kumbagi pole isegi sellist leidnud, mis oleks minu vabadesse pesadesse mahtunud.
OLD VWS` DON´T LEAK OIL
THEY MARK THEIR SPOT!

PriitV
Klubiline
Postitusi: 253
Liitunud: 10 Mär 2016, 22:53
Auto: passat b7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 40 korda
Tänatud: 54 korda

VW Transporter T5.2 2.0 BiTDI 132kW 4Motion - '10 - eavp

Lugemata postitus Postitas PriitV » 29 Sept 2022, 14:06

Mida see blind spoti nupp sul teeb?

eavp
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 19 Okt 2019, 23:06
Asukoht: Tallinna ümbruses
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 9 korda

VW Transporter T5.2 2.0 BiTDI 132kW 4Motion - '10 - eavp

Lugemata postitus Postitas eavp » 29 Sept 2022, 21:11

PriitV kirjutas:
29 Sept 2022, 14:06
Mida see blind spoti nupp sul teeb?
Eks ta seda teebki, et lülitab sisse või välja. Kui sees, siis umbes 25km/h hakkab armatuuris ka roheline samasugune peegli märgiga tuli põlema.
Lähedust näitavad dioodid on küljepeeglite korpuste küljes, valgustugevuse andur vihmasensoris.(ilma selleta tööle ei saa, ka see on järelpaigaldus) Viimane aitab siis reguleerida seda, kas 4 dioodi põleb täie heledusega või siis pimedas märksa tagasihoidlikumalt. Regullida saab heledust ka läbi armatuuri keskel oleva menüü, kus oli vist 4 või 5 tugevusastet.


Üldiselt on tegu T5 originaal osade järelpaigaldusega, radariplokid koos kinnitustega Leedust , juhtplokk poolast, peeglid poolast, juhtmed tegi elektrik. Siiani näitab tagant tulevaid autosid ilusti. Korra on Lidl poe aluses parklas pärast tagurpidi käigu lülitamist ja tagurdama hakkamist ka tagant mõõduva auto peale hoiatanud.

Kui liiga lähedal olles rea vahetuseks suund sisse lülitada, siis vilgutab ka päeval hoiatuseks maksimum heledusega.

Ainult Saue raudteeveadukti keskmise osa postid ajasid teda segadusse ja vilgutas samuti tulesid. Täna seda viadukti juba õnneks lammutati.
OLD VWS` DON´T LEAK OIL
THEY MARK THEIR SPOT!

PriitV
Klubiline
Postitusi: 253
Liitunud: 10 Mär 2016, 22:53
Auto: passat b7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 40 korda
Tänatud: 54 korda

VW Transporter T5.2 2.0 BiTDI 132kW 4Motion - '10 - eavp

Lugemata postitus Postitas PriitV » 30 Sept 2022, 05:40

No selge jälle targem, et suurel autol käib blind spoti on/off läbi suure plastiknupu 😀 pole nende kohta end väga harinud ning tume maa kõik. Pimenurgaandurid sul siis 5q0 või juba 2q0 et ristiliiklusest juttu teevad.
Vihmasensori info on küll huvitav, enda vanal passatil 2q0 radaritega kadus kellaplokist heleduse muutmise võimalus ära, mis sensor sul kasutusel on?
Viimati muutis PriitV, 30 Sept 2022, 05:45, muudetud 1 kord kokku.

eavp
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 19 Okt 2019, 23:06
Asukoht: Tallinna ümbruses
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 9 korda

VW Transporter T5.2 2.0 BiTDI 132kW 4Motion - '10 - eavp

Lugemata postitus Postitas eavp » 04 Okt 2022, 14:43

Vihmasenson ei ole originaal ja VCDS seadmega annab üldse mingi veateate

01520 - Rain and Light Recognition Sensor (G397)
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 16
Reset counter: 156
Mileage: 349153 km
Time Indication: 0
Date: 2016.11.05
Time: 18:32:30

Aga pole mõtet veel sellepärast ka vahetada, sest klaas on terve ja asi toimib. Kui ma ei eksi, on sensor ostetud Forss kaudu teadlikult odavama mitteoriginaalina.
Lähedusandurid on 7E0 907 568 B (taga paremal) ja
7E0 907 568 A

Kufatec pildi andmetel on "õige" nupupaigutus selline
Pilt

mul aga seal, kuhu elektrik pani.
OLD VWS` DON´T LEAK OIL
THEY MARK THEIR SPOT!

eavp
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 19 Okt 2019, 23:06
Asukoht: Tallinna ümbruses
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 9 korda

VW Transporter T5.2 2.0 BiTDI 132kW 4Motion - '10 - eavp

Lugemata postitus Postitas eavp » 24 Okt 2022, 20:11

Järjekordne lisa paigaldus jäi poolikuks.

Vaja oleks teada VW T5 Xenon esitulede kõrguse regulaatori mootori koodi. Või siis T6 LED tulede mootori koodi.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Vahepeal avastasin, et uus iste on ikka endiselt liiga kõrge ja ostsin Aguti H250 istmekonsooli, mis juba tehasest tuleb kapteniistme alusega. Kõrgus kokku sama, mis T5/6 originaal istmekonsoolil.
Nüüd nokk kinni, saba lahti, kuna varasemalt sai sinna istme alla pärast tõsist metallilõikumist mahutatud 100Ah aku.
Uuel konsoolil on aga aku maksimum laius lubatud 275 mm, standardakud 75 ja 80 Ah algavad 278 mm.

Ostsin uue aku , et siis mitte jälle väiksemale tagasi minna.
80 Ah, Käivitusvool 1200 A, Pinge 12,8V, Pikkus 278 mm, Laius 175 mm, Kõrgus 190 mm

Kuna tegu LiFePO4 akuga, siis ilmselt seda otse VW süsteemi ei saa panna. Juurde sai muretsetud Victron Energy isoleeritud DC-DC laadija 12/12-30A
Viimast saab programmeerida laadima ka ainult siis, kui mootor töötab. Eestis olid otsas, tuleb saksamaalt. Elektriku aeg on juba 03.11.22

Kas midagi on veel juurde vaja, et saaks vahetuse rahulikult ära teha?
OLD VWS` DON´T LEAK OIL
THEY MARK THEIR SPOT!

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

VW Transporter T5.2 2.0 BiTDI 132kW 4Motion - '10 - eavp

Lugemata postitus Postitas siLc » 25 Okt 2022, 06:13

eavp kirjutas:
24 Okt 2022, 20:11
Järjekordne lisa paigaldus jäi poolikuks.

Vaja oleks teada VW T5 Xenon esitulede kõrguse regulaatori mootori koodi. Või siis T6 LED tulede mootori koodi.
T5.1 7E5941295
T6 on LED esituled ja regulaator on teise koodiga 3D0941295
Kes tänasid kasutajat siLc selle postituse eest:
eavp

eavp
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 19 Okt 2019, 23:06
Asukoht: Tallinna ümbruses
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 9 korda

VW Transporter T5.2 2.0 BiTDI 132kW 4Motion - '10 - eavp

Lugemata postitus Postitas eavp » 08 Nov 2022, 11:46

Selgus, et Aguti H250 istmekonsool on isegi kõrgem, kui minu praegune retsitud (aku kinnitus välja lõigatud) T5 konsool koos Aguti keeratava alusega.
Ostetud siis campingwagner.de lehelt Aguti 210 konsool, mis tootja andmetel on madalam. Aku sai juba istme alt välja ja "ajutiselt" läks asemele haagissuvilast Liotron 12,8V 200Ah LiFePO4 aku seina äärde püsti ja istme alla Victron Energy Smart isoleeritud DC-DC laadija 12/12-30A.

Nüüd peaks kõik vajalik istme alla ära mahtuma, kaasa arvatud siis inverter ja 220V kiire ümberlüliti US-12
Aguti 210 on juba Smartpostis ja järgmine nädal külge. Siis selgub, kas kogu vaev istmetega ka ennast ära tasus. Eesmärk on ikkagi võimalikult madalal ja mugavalt istuda.

Tulede jaoks sai ostetud veel üks huvitav vidin. Kui on soov vanemale autole T6 Ledid ette panna ja neid lihtsalt samast nupust kust ka varem ülesse-alla juhtida, käib vahele see vahetükk
Pilt Pilt tuleb siis, kui asi kohale saabub, mis on samuti juba hetkel poola poole teel.
Valmistatud juba mitmeid aastaid käsitööna ja väikepartiina ühe saksa foorumi liikme poolt.

Siin on juhend paigalduseks http://www.perearstike.ee/matkaauto/ALW ... on%203.pdf
Minul tuleb muidugi enne ära vahetada lasta tulede juhtmootorid. Siis võib ka ALWR kevadeks tööle saada.
Viimati muutis eavp, 14 Nov 2022, 12:58, muudetud 1 kord kokku.
OLD VWS` DON´T LEAK OIL
THEY MARK THEIR SPOT!

eavp
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 19 Okt 2019, 23:06
Asukoht: Tallinna ümbruses
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 9 korda

VW Transporter T5.2 2.0 BiTDI 132kW 4Motion - '10 - eavp

Lugemata postitus Postitas eavp » 23 Nov 2022, 19:44

Tulede juhtmootorid täna ostetud. Koodiga 7E5941295 Transporter 2012 - 2015
https://driveavto.su/vag/catalog/vw/tra ... wid-96831/

Uued ja tükihind tuli 65.- eurot koos saatmisega kahelt eri müüjalt. ebay väikekuulutused

Sobivad ka ühele teisele 2017a VW mudelile, võibolla seepärast oli nii vähe saada. Suures ebays meie naaber lätist müüs hinnaga 130 eurot saatmisega ja inglismaal 110 eurot +30% maksud eestis.

Hetkel küljes Aguti H250 istmekonsool juhi pool ja Aguti H210 kõrvalistuja pool. Minu kaval nipp kõrvalistuja konsooli juhile panna läbi ei läinud, sest ülemise plaadi keeramise kohad on nihutatud.
Austriast sõidab juba kohale juhi poolne Aguti H210, siis saab ka tegelikuses istme madalamaks. Kuigi, ka selle 250 mudeliga on vähemalt need praegused elektrilised Multivan PanAmerica mudeli istmed kaugemale sõidetavad, kui oli originaal istmeraamiga ja Aguti 4cm kõrguse pöördplaadiga. Viimane on videos keskmine
OLD VWS` DON´T LEAK OIL
THEY MARK THEIR SPOT!

eavp
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 19 Okt 2019, 23:06
Asukoht: Tallinna ümbruses
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 9 korda

VW Transporter T5.2 2.0 BiTDI 132kW 4Motion - '10 - eavp

Lugemata postitus Postitas eavp » 05 Mai 2023, 19:35

Täna sai siis lõpuks tulede automaatse reguleeringu autol tööle. Asi venis seepärast nii kaua, et ostetud mootorid tavatule sisse siiski ei mahtunud. Samuti polnud kuskilt saada xenon tulede küljes olevat 12 otsaga pistikut.

Nii ostsin T5 originaal kasutatud xenon tuled. Klaasil markeering ja puha. Sisu on nüüd muidugi natuke vingem. Tootja Retrofit Parts.

Kel nüüd ka tekkis soov T5 tulesid mittelegaalseks ehitada, siis müüakse internetis ka sellist komplekti

Tulede sisu
OLD VWS` DON´T LEAK OIL
THEY MARK THEIR SPOT!

Vasta

Mine “Huviliste autod”