VW Passat B8 R-line 1.5 TSI - 2019 - k6rsik
Moderaator: etnies858
VW Passat B8 R-line 1.5 TSI - 2019 - k6rsik
Tere
Üle pika aja tagasi. Viimati oli kasutuses 2004 Touran.
Uue valikul oli mitmeid marke kuid valik sai tehtud parajasti just selline.
Viimane auto oli Mondeo 2014 ja sealt tulenesid mõned eluks vajalikud lisad, mis uuel kenasti olemas.
Universaali asemel sai sedaan (õnged mahuvad suusaluugist läbi).
Auto ise Eestist ja peaaegu kõige vajalikuga varustatud.
Üle pika aja tagasi. Viimati oli kasutuses 2004 Touran.
Uue valikul oli mitmeid marke kuid valik sai tehtud parajasti just selline.
Viimane auto oli Mondeo 2014 ja sealt tulenesid mõned eluks vajalikud lisad, mis uuel kenasti olemas.
Universaali asemel sai sedaan (õnged mahuvad suusaluugist läbi).
Auto ise Eestist ja peaaegu kõige vajalikuga varustatud.
Viimati muutis k6rsik, 21 Juul 2023, 19:06, muudetud 1 kord kokku.
VW Passat B8 R-line 1.5 TSI - 2019 - k6rsik
1000km ja 60l bensiini hiljem on emotsioon väga positiivne. Sõita väga mõnus. Esimene automaatkastiga auto, seni pea 20a käsitsi kastis õli seganud.
Ls hetkel ca 64000tkm. Tagaluugi kinnitõmbamine veel randmes pole, peab näpuga vahest pealtpoolt kaasa aitama. Elekriline luuk kuluks siin ära.
Üks probleem kah, ei saanud kuidagi klubikleepsu tähti kätte kleepsu aluselt. Kas sellega on mingi nipp?
Ls hetkel ca 64000tkm. Tagaluugi kinnitõmbamine veel randmes pole, peab näpuga vahest pealtpoolt kaasa aitama. Elekriline luuk kuluks siin ära.
Üks probleem kah, ei saanud kuidagi klubikleepsu tähti kätte kleepsu aluselt. Kas sellega on mingi nipp?
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 107 korda
- Tänatud: 35 korda
VW Passat B8 R-line 1.5 TSI - 2019 - k6rsik
Sile pill Mul B7 sedaanil olid pagassile käejäljed lakki sisse hõõrdunud sellest luugi kinni vajutamisest Ei käinud vist asi päris õigesti, altpoolt pidi ikka hooga tõmbama, et asi lukustama saada ja seepärast oli vist juba eelmine omanik seda kätega litsunud pealtpoolt. Aga kui asi õigesti käib, siis vast jah harjumise asi.
-
- Huviline
- Postitusi: 71
- Liitunud: 20 Sept 2010, 07:19
- Auto: Volkswagen- rahva auto, tõlkes.
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 5 korda
VW Passat B8 R-line 1.5 TSI - 2019 - k6rsik
Touranil ju sama asi luugiga. Aga ise olen tavaari, mis ei määri, ikka tagaistmetele pannud. Ilus vidin, aga ise istmete pärast juba ei valiks, palju hooldust vist vaja nendega? Aga jah käigukast manuaal ikka kiirem. See jah maitse asi.
VW Passat B8 R-line 1.5 TSI - 2019 - k6rsik
Mustale autole must kleeps. Parakul tuli vaid üks "I" täht kaasa. Eks mingi aeg proovib uuesti
Pilt kah imelikku pidi
Pilt kah imelikku pidi
VW Passat B8 R-line 1.5 TSI - 2019 - k6rsik
Eile läksid alla lamellid Sailun IceBlazer Arctic 215/55/R17 98H. Plaan nendega siis edaspidi aastaläbi sõita. Sügisel arvatavasti uus paar soetada ning see tagasillale lasta panna. Tagasilla omad ette. Kuidas asi praktikas välja näeb saab teada tulevikus
-
- Huviline
- Postitusi: 903
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 158 korda
VW Passat B8 R-line 1.5 TSI - 2019 - k6rsik
Miks aasta läbi lamelliga sõita? Mis see eelis või eesmärk on, keskkonnahoid, koonerdamine, ...või miski muu?
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1746
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 315 korda
- Tänatud: 179 korda
VW Passat B8 R-line 1.5 TSI - 2019 - k6rsik
See täiesti tavaline, et sügisel paned lamellid alla ja järgmine sügis uuesti sama teema. Huvitav on see, et tagant ette tõsta.. Lamell kaotab oma omadused kui kuuma ilmaga kasutada neid ja siis talvel uisutad ringi.
VW Passat B8 R-line 1.5 TSI - 2019 - k6rsik
Mõned põhjused:
Igale talvele vastu värske rehvipaariga tagasillal
Vähem jahmerdamist rehvitöökojas - 1x vs 2x aastas
95% linnasõit
Nagu öeldud - praktika näitab asja mõttekust
Igale talvele vastu värske rehvipaariga tagasillal
Vähem jahmerdamist rehvitöökojas - 1x vs 2x aastas
95% linnasõit
Nagu öeldud - praktika näitab asja mõttekust
Viimati muutis k6rsik, 12 Sept 2023, 10:30, muudetud 1 kord kokku.
-
- Veteran
- Postitusi: 3384
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 712 korda
- Tänatud: 97 korda
VW Passat B8 R-line 1.5 TSI - 2019 - k6rsik
Eraldi veljed, siis ei pea ka järjekorras olema.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 903
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 158 korda
VW Passat B8 R-line 1.5 TSI - 2019 - k6rsik
Eks lamellil ja lamellil ole vahe. Olen proovinud kevadel pikemalt lasta 2 erineva lamelliga. GY UG2 läks ikka vedelaks ja libedaks +10 temp ja edasi juures. Nokian Snowproof, ingli [VW Bot: "Keel korda!"] Kesk-Euroopa versioon, see oli parimas elemendis +10 juures, muidu oli jäik nagu puuklots.
Eks sõita saab muidugi, vanasti lasti üldse aastaringselt suvekatega. Aga see vähem jahmerdamist rehvitöökojas, kamoon max 1h aastas võitu? Really?
Eks sõita saab muidugi, vanasti lasti üldse aastaringselt suvekatega. Aga see vähem jahmerdamist rehvitöökojas, kamoon max 1h aastas võitu? Really?
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 901
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 72 korda
- Tänatud: 100 korda
VW Passat B8 R-line 1.5 TSI - 2019 - k6rsik
ei, aga mõnus ju kui nende lamellidega +20'ga rehv viruringil viliseb ja pidurdusmaa on elupikk ning vihmaga pidamine täiesti nadi. Nagu sõidaks koguaeg talvel, vähemalt ei lähe talveks oskused käest ära ja värki
- kaupo51
- Huviline
- Postitusi: 198
- Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
- Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 25 korda
VW Passat B8 R-line 1.5 TSI - 2019 - k6rsik
Eks ta pisut liiklusohtlik ole suvel pluss kolmekümnega maanteel lamelliga järsku pidurdada. Auto juhitavus on ka hoopis teine, kui suverehviga.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 510 korda
VW Passat B8 R-line 1.5 TSI - 2019 - k6rsik
Tsiteerin ennast:
Peale hoolduse ja rehvi vahetuse polegi miskit märkimis väärset toimunud. Välja arvatud seik, et viimased lamelli päevad sattusid esimestele soojadele päevadele ja nagu kiuste oli siis vaja kesk Eestis vaja käia. Minnes oli juba selline tunne, et miskit on valesti Tartu mnt 120km/h lõigul kerge tuiamine, ajasin selle külgtuule süüks. Tagasi tulles oli asi märksa hullem, kohati hakkas suisa hirm, et läheb käest ära. Kahtlustasin juba, et miski on kuskil sillas alla andnud. Hoole käigus kahjuks või õnneks silla regullini ei jõutud. Nüüd suvekatega sama distants läbitud ja auto istub kui raudnael seal kus olema peab, isegi tugev tuul ei kottinud. Nii et kel mõte lamellidega aasta ringselt vurada, mõelge heaga ümber, pole mõtet riskida, eriti kui on värsked, ehk siis esimese hooaja lamellid
Peale hoolduse ja rehvi vahetuse polegi miskit märkimis väärset toimunud. Välja arvatud seik, et viimased lamelli päevad sattusid esimestele soojadele päevadele ja nagu kiuste oli siis vaja kesk Eestis vaja käia. Minnes oli juba selline tunne, et miskit on valesti Tartu mnt 120km/h lõigul kerge tuiamine, ajasin selle külgtuule süüks. Tagasi tulles oli asi märksa hullem, kohati hakkas suisa hirm, et läheb käest ära. Kahtlustasin juba, et miski on kuskil sillas alla andnud. Hoole käigus kahjuks või õnneks silla regullini ei jõutud. Nüüd suvekatega sama distants läbitud ja auto istub kui raudnael seal kus olema peab, isegi tugev tuul ei kottinud. Nii et kel mõte lamellidega aasta ringselt vurada, mõelge heaga ümber, pole mõtet riskida, eriti kui on värsked, ehk siis esimese hooaja lamellid
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
VW Passat B8 R-line 1.5 TSI - 2019 - k6rsik
Palju väärt mõtteid. Nagu mainisin on see plaan. Lihtsalt mitmed naabrid harrastavad sarnast teguviisi. Kahe päeva jooksul pole linnavahel Barumi suvekatega vahet märganud. Trassile pole veel jõudnud.
Küsiks omalt poolt, et millise kiirusindeksiga on nood sooja ilmaga ujuma hakanud rehvid olnud?
Küsiks omalt poolt, et millise kiirusindeksiga on nood sooja ilmaga ujuma hakanud rehvid olnud?
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 510 korda
VW Passat B8 R-line 1.5 TSI - 2019 - k6rsik
Ilmselgelt linna kiirusel vahet ei tunne.
Arvad, et kõrgem kiirus indeks muudab lamelli kõvemaks ja kuumale vastupidavamaks? Vaevalt keegi mõistusega inimene talvel eriti üle 110 km/h kiiruseid arendab.
Kui talve hooaja algul meeles on, siis võin seda indeksit vaadata. Rehvideks olid viimastes testides esiridades olevad GoodYear UltraGripid.
Arvad, et kõrgem kiirus indeks muudab lamelli kõvemaks ja kuumale vastupidavamaks? Vaevalt keegi mõistusega inimene talvel eriti üle 110 km/h kiiruseid arendab.
Kui talve hooaja algul meeles on, siis võin seda indeksit vaadata. Rehvideks olid viimastes testides esiridades olevad GoodYear UltraGripid.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 2195
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 R-line 1.5 TSI - 2019 - k6rsik
Mis kiirustega sa seal ringil kàid?
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 901
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 72 korda
- Tänatud: 100 korda
VW Passat B8 R-line 1.5 TSI - 2019 - k6rsik
piisab 30kmh järsemalt pöörata või kiirendada soojemal suveilmal kui kiun taga on lamelliga ja auto on vedel kui sült
VW Passat B8 R-line 1.5 TSI - 2019 - k6rsik
Kuna sopane hooaeg on algamas soetasin uued jalamatid salongi ja puuduva pagasimati. Juhi jalaalune on oluliselt suuremal alal kaetud. Teised matid enamvähem sama suured kui originaalid. Valmistatud Ukrainas
-
- Huviline
- Postitusi: 597
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 34 korda
VW Passat B8 R-line 1.5 TSI - 2019 - k6rsik
Kui saladus ei ole siis kust soetasid matid? Endal küll teist marki auto kasutusel, aga oleks ka vaja talve matte.
Kuidas materjal ja üldine kvaliteet esmapilgul tundub?
Kuidas materjal ja üldine kvaliteet esmapilgul tundub?
VW Passat B8 R-line 1.5 TSI - 2019 - k6rsik
Mina ostsin openauto.ee (Leedu). Proua Opelile ostsin topdiski.lv (Läti). Nädala jooksul toodi koju kulleriga. Materjal on õhem kui tehase oma, kinnituskohad klapivad ilusti, ei haise, pigem kummine kui plastine. Üldilme viisakas
Viimati muutis k6rsik, 22 Sept 2023, 19:19, muudetud 1 kord kokku.