VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2570
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 02 Dets 2023, 23:15

G3el. ei ole vaja veepumpa jahutus vedeliku probleemi torkida.

GolfGT
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 21 Juul 2023, 20:16
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT

Lugemata postitus Postitas GolfGT » 03 Dets 2023, 17:12

IMG_20231203_121639.jpg
IMG_20231203_125558.jpg
IMG_20231203_165314.jpg

Alhambra
Huviline
Postitusi: 596
Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
Auto: Seat alhambra
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 34 korda

VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT

Lugemata postitus Postitas Alhambra » 03 Dets 2023, 22:42

Eesmärki täidavad ilmselt suurepäraselt, aga välimuse mõttes küll ei kannata eriti kriitikat :)

GolfGT
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 21 Juul 2023, 20:16
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT

Lugemata postitus Postitas GolfGT » 04 Dets 2023, 04:19

Alhambra kirjutas:
03 Dets 2023, 22:42
Eesmärki täidavad ilmselt suurepäraselt, aga välimuse mõttes küll ei kannata eriti kriitikat :)
Mulle meeldivad. Algul oli plaan punased panna, aga lõpuks otsustasin valgete kasuks.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2570
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 04 Dets 2023, 20:03

Disain. Kui paned tumedale G3 ele. valged pori lapakad, Siis tuleb ju disaini teha. See valge ju karjub tumedal. Aga tee karbid värvi kohapealt valgeks (hea ütelda),Ukse liistud valgeks . Mingine Disain oleks ju olemas. Mida on mõttes,kui ostan õrnroosa kutsika.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2570
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 04 Dets 2023, 20:04

Disain. Kui paned tumedale G3 ele. valged pori lapakad, Siis tuleb ju disaini teha. See valge ju karjub tumedal. Aga tee karbid värvi kohapealt valgeks (hea ütelda),Ukse liistud valgeks . Mingine Disain oleks ju olemas. Mida on mõttes,kui ostan õrnroosa kutsika.

GolfGT
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 21 Juul 2023, 20:16
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT

Lugemata postitus Postitas GolfGT » 22 Dets 2023, 15:57

Vahetasin täna ühe vaakumvooliku ära ja töö käigus märkasin ühe lõdviku sees kreemjat ollust. Esimene mõte oli et mahlad segamini aga mujal vaadates seda ei paistnud. Lõdvikul on ka väike auk sees. Kas see ollus on tekkinud sellest tingitult?
Lõdvik
IMG_20231222_143624.jpg
Seest
IMG_20231222_143345.jpg
Auk
IMG_20231222_143544.jpg
Lisaks tahtsin täna sportsummuti alla toppida. Suure õhinaga läksin vahetama, aga ma nii loll et ostsin valed klambrid ja vale kraadiga põlve. Lisaks pean veel mingi vahejupi ka vahele panema, et summuti ikka taha lõpuni ulatuks ja mingi süsteemi peaksin mõtlema kuidas summuti kummipuksi külge saada kinnitada.
Viimati muutis GolfGT, 22 Dets 2023, 15:58, muudetud 1 kord kokku.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7840
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 179 korda

VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT

Lugemata postitus Postitas GTI » 23 Dets 2023, 11:38

Selle valge olluse (õliemulsioon) põhjuseks on lühikesed otsad, külm mootor ning vahelduv välistemperatuur. Soovitatav oleks profülaktika mõttes perioodiliselt mõni pikem maanteeots sõita. Kui see voolik sellest ollusest ummistub ja kinni külmub siis on probleemid käes - surve karteris, tihenditest väljapressiv õli jne. Mõistlik koos voolikuga ka klapikaas maha võtta ja seal sees olev sõel puhtaks teha.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

GolfGT
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 21 Juul 2023, 20:16
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT

Lugemata postitus Postitas GolfGT » 29 Dets 2023, 12:53

GTI kirjutas:
23 Dets 2023, 11:38
Selle valge olluse (õliemulsioon) põhjuseks on lühikesed otsad, külm mootor ning vahelduv välistemperatuur. Soovitatav oleks profülaktika mõttes perioodiliselt mõni pikem maanteeots sõita. Kui see voolik sellest ollusest ummistub ja kinni külmub siis on probleemid käes - surve karteris, tihenditest väljapressiv õli jne. Mõistlik koos voolikuga ka klapikaas maha võtta ja seal sees olev sõel puhtaks teha.
Enamjaolt peale ostu olengi ainult linnas tööle ja koju otsi vuranud.
Vahetasin tuulutusvooliku uue vastu. Puhastasin ka selle sõela ära. Sa mainisid et klapikaanes on sõel. Mul see sõel oli seal toru sees. Kas on siis klapikaane sees veel üks sõel või on see sõel elukohta vahetanud mingit pidi? Plokist tuleva toru sisse vaadates tekkis mõte, et peaks ka selle ära vahetama.
IMG_20231229_120753.jpg
Uus tuulutusvoolik
IMG_20231229_121516.jpg
Sõel
IMG_20231229_121617.jpg
Räpane sõel
IMG_20231229_122319.jpg
Puhas sõel
IMG_20231229_122333.jpg
Tuulutustoru seest
Manused
IMG_20231229_123831.jpg
Küljes

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2570
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 29 Dets 2023, 15:39

Klapikambri kaanes. Viimane pilt näitab täpset asukohta.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2570
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 29 Dets 2023, 15:51

Aga. Pidin uuesti postitama. Vaadake pilte esimesest postitusest. Voolik ja klamber. Siis viimane pilt voolikust ja klambrist. Tegu oleks nagu ajakirjast,leia vähemalt üks erinevus. Kui töö pooleli jäi siis ju teine asi.

GolfGT
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 21 Juul 2023, 20:16
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT

Lugemata postitus Postitas GolfGT » 29 Dets 2023, 18:02

t6nis3 kirjutas:
29 Dets 2023, 15:51
Aga. Pidin uuesti postitama. Vaadake pilte esimesest postitusest. Voolik ja klamber. Siis viimane pilt voolikust ja klambrist. Tegu oleks nagu ajakirjast,leia vähemalt üks erinevus. Kui töö pooleli jäi siis ju teine asi.
Mõistan sinu mure. Nüüdseks on kõik ilusti paigas, uus voolik maru jäik ja andis väänata seda otsa. Kerge sõit ja läks pehmeks ning kõik ilusti otsa pandud.
Tiirul käies järsku lappi andes tõmbab hinge kinni ja kuna käivitamisega probleem ning tühikäigul sureb välja, siis sai süütepool ära vahetatud. Nüüd jääb käivitades gaas peale, alla ei kuku. Viskab pöörded 2000 peale ja jääb pidama.
Edit: täna hommikul võtsin mõneks minutiks akuklemmi maha ja kõik toimib. Enam ei poo kinni kiirendades ja pöörded ei jää peale.
Viimati muutis GolfGT, 30 Dets 2023, 12:09, muudetud 1 kord kokku.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2570
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 30 Dets 2023, 18:24

Süüte pool ei kunagi puutu asjasse . On ju kontakti vaba süüde. Siiski kurjajuur on karburaator.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7840
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 179 korda

VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT

Lugemata postitus Postitas GTI » 30 Dets 2023, 18:36

Sel auto ei ole karburaatorit - niipalju vanakooli mees võiks seda ikka teada.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
kaupo51
Huviline
Postitusi: 192
Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 24 korda

VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT

Lugemata postitus Postitas kaupo51 » 30 Dets 2023, 20:41

Sel autol peaks olema peal Mono-Motronic ehk rahvakeeli monopritse. Vanal auto võib süütepooli igaks juhuks ära vahetada alati, need tavaliselt ei maksa palju raha tänapäeval.

GolfGT
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 21 Juul 2023, 20:16
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT

Lugemata postitus Postitas GolfGT » 31 Dets 2023, 14:05

t6nis3 kirjutas:
30 Dets 2023, 18:24
Süüte pool ei kunagi puutu asjasse . On ju kontakti vaba süüde. Siiski kurjajuur on karburaator.
Vast ikka puutub küll ja minu autol ei ole karburaatorit vaid monopritse. Peale vahetust kadus kakkumine ära.
Uus toprani oma maksis ümmarguselt 30€ forssis.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5351
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 609 korda

VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT

Lugemata postitus Postitas jussike » 31 Dets 2023, 14:49

Njah, Topran on muidugi sihuke tootja, et võib vabalt rohkem vahetuse rõõmuks kujuneda, st pikka pidu ei pruugi olla, järgmine võta miski asjaliku firma oma.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2570
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 31 Dets 2023, 22:18

Jussike,jussike. Nimeta siis omaltpoolt ,,nõnda nimetatud,, asjalik firma. Mina oleks siin foorumis kohe blokeeringu saanud sinusuguse jutu peale. Tühi,teemasse mitte sobiv jutt. Sobib,kui ütled omateada sobiv firma detail.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5351
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 609 korda

VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT

Lugemata postitus Postitas jussike » 31 Dets 2023, 23:23

Valeo, Hella,Bosch......
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

GolfGT
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 21 Juul 2023, 20:16
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT

Lugemata postitus Postitas GolfGT » 17 Jaan 2024, 11:34

IMG_20240115_132004.jpg
Kas on Tartus kedagi kes teeb mu golfile diagnosti? Saab sellel üldse mingeid koode lugeda?

Viimati vahetasin tempi anduri ära. Nüüd näitab 100 kraadi. Vana anduriga näitas 80 kraadi. Täna panin auto käima, lasin soojaks minna ja alumine lõdvik külm. Kas radikas umbes?
Siiani ei ole autot ikkagi korralikult tööle saanud. On paremaks läinud, aga mitte päris see. Seega keegi teab kus saab sellel koode lugeda, hakkab juba villand saama lampi asjade vahetusest. Järgmine talv tahaks raja peale ka jõuda.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7840
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 179 korda

VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT

Lugemata postitus Postitas GTI » 17 Jaan 2024, 12:14

Tavaline obd koodilugeja + 2+2 üleminek teeb töö ära.
Miks sa anduri ära vahetasid - tahtsid suuremat näitu kellale? :) Kui sõites keema ei lähe siis ei tasu muretseda - osa temp. anduritega mida kaubandus olematu raha eest pakub võibki lutsu visata. Kaabliga saadki kontrollida palju näitab aju temp. andur mis mootori tööd juhib ja kui suur on erinevus armatuuri temp.näidiku omaga. Mäletamist mööda temp. näidikut juhtiv andur veakoodi ei anna, küll aga aju temp. andur annab.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

GolfGT
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 21 Juul 2023, 20:16
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT

Lugemata postitus Postitas GolfGT » 17 Jaan 2024, 12:32

GTI kirjutas:
17 Jaan 2024, 12:14
Tavaline obd koodilugeja + 2+2 üleminek teeb töö ära.
Miks sa anduri ära vahetasid - tahtsid suuremat näitu kellale? :)
Sai vahetatud, et ehk on andur vigane. Kas sellesama anduri kõrval peaks veel üks andur olema? Seal on koht olemas, aga andurit ei ole.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7840
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 179 korda

VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT

Lugemata postitus Postitas GTI » 17 Jaan 2024, 12:53

Sel peaks olema must 4-jalaga andur, millest üks klemmipaar on näidikule ja teine ajule. Tühi koht jahutusflantsis peaks olema konditsioneeri puhul lisaandur.
Kes tänasid kasutajat GTI selle postituse eest:
GolfGT
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

GTI
Moderaator
Postitusi: 7840
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 179 korda

VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT

Lugemata postitus Postitas GTI » 17 Jaan 2024, 13:02

https://vwts.ru/vw/g3/vw-golf-3-aam-abs ... on-eng.pdf
siin veidi selle mootori diagnoosimisest ning anduritest
Kes tänasid kasutajat GTI selle postituse eest:
GolfGT
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

GolfGT
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 21 Juul 2023, 20:16
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT

Lugemata postitus Postitas GolfGT » 12 Apr 2024, 19:26

Pole ammu kirjutanud midagi, ega pole väga millestki kirjutada ka😀.
Mingi kuu aega tagasi hakkasin jagajat vahetama, võtsin vana välja ja hakkasin uut sisse panema ning selgus et vale jagaja sai tellitud. Panin vana tagasi ja enam käima ei läinud. Täna soetasin lammarist kasutatud jagaja. Panin peale ja paugust läks käima. Nüüd uus häda, tühikäigul pöörded 2000 ligi ja gaasi andes sureb välja(mitte kogu aeg)
IMG_20240412_153024.jpg
Pritsepead mudides ka pöörded muutuvad. Padi on hiljuti vahetatud. Kas võib olla viga tühikäigumootoris? Mingi õhuleke? Drosselklapi asendi andur?
Keretöödele peaks hakkama ka mõtlema. Toksasin õrnalt vastu karpi ja kohe pudenes sealt rohkelt roostet.
IMG_20240316_161133.jpg
Tagumised tiivad ka väga kiita ei ole
IMG_20240328_094636.jpg
Arvan et peaks tiiva plastikud eemaldama. Talvel koguneb sinna vahele sool ja seal all on hea roostetada, kuigi välimuse poolelt on nad ilusad.

Up. Leidsin põhjuse. Vähem kui aasta tagasi vahetatud padi ja juba ribadeks.
IMG_20240413_133830.jpg
Viimati muutis GolfGT, 13 Apr 2024, 13:26, muudetud 1 kord kokku.

Vasta

Mine “Huviliste autod”