VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 21 Juul 2023, 20:16
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Õhtust! Pole väga aega hetkel olnud autoga tegeleda, aga mõtteid on peas küll ja küll mida võiks teha. Olen vist arusaamisele jõudnud, et antud mootorit väga järgi aidata ei saa. Kui siis ainult mootori vahetus. Seda hetkel plaanis pole. Eriti huvitaks kus saaks klaasfiibrist detaile. Sellised kohad kus juba vormid olemas ja toodavad rallikatele. Küsisin ühest kohast kapoti kohta ja kuna neil vorm puudub, siis oli hind ulmeline, ca 4500€. Kui keegi teab mõnda kohta soovitada, siis oleks super. Oleks vaja kapotti, laiad esitiivad, laiad tagatiivad, tagaluuk. Kui mootori poole pealt minekut juurde ei saa, siis saab kaalu pealt. Aitäh vastuste eest!
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 21 Juul 2023, 20:16
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Tere! Ise küsin ise vastan. Leidsin välismaise portaali kus saab mõistliku hinnaga fiiber detaile golfidele.
Lisaks sai kaks viimast probleemi lahendatud mille tõttu auto seisma jäi. Eeldasin et flantsi vahetusega kaob käivituse mure ära, aga probleem ikka õhus. Flants läks siis Automega oma ja voolikut võtsin ka Forssist 2m. Vahetasin nii pealevoolu kui tagasivoolu omad ära.
Uued voolikud Uued voolikud ja klambrid Kõik koos ja proovitiirule
Lisaks sai kaks viimast probleemi lahendatud mille tõttu auto seisma jäi. Eeldasin et flantsi vahetusega kaob käivituse mure ära, aga probleem ikka õhus. Flants läks siis Automega oma ja voolikut võtsin ka Forssist 2m. Vahetasin nii pealevoolu kui tagasivoolu omad ära.
Uued voolikud Uued voolikud ja klambrid Kõik koos ja proovitiirule
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 687
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 49 korda
- Kontakt:
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Kas raatsid jagada, kust neid fiiberdetaile saab ka ? Saadavad Eestisse ka lihtsal moel?
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 21 Juul 2023, 20:16
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
https://www.pesch.cz/en/product/fibergl ... -vw-golf-3
Eesti oli ka valikus, aga pole uurinud palju shipping läheb. Muidugi kapott ja luuk tulevad ilma raamita, aga igatahes etem kui 4500€ maksta kapoti eest siin Eestis
-
- Huviline
- Postitusi: 518
- Liitunud: 12 Veebr 2006, 12:52
- Auto: VW Transporter TDI, VW Amarok
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Rallipood.ee seal täitsa müügil
Ilmselt tellivad ka sealt samast.
Ilmselt tellivad ka sealt samast.
Pukseerimishaagise rent http://pukseerimishaagis.webs.com/
Puksiirabi Tartus https://www.facebook.com/Treilamees/
Puksiirabi Tartus https://www.facebook.com/Treilamees/
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 21 Juul 2023, 20:16
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
On tõesti, kapott 165 + transport. Ilmselt otse tellides tuleks ehk odavam, kuna ka rallipood tahab kasumit teenida
-
- Moderaator
- Postitusi: 7846
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 158 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Võta siis juba wide body kit : https://www.magnatuning.com/en/product/ ... e-Body-Kit
saad erilise välimusega auto
saad erilise välimusega auto
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 21 Juul 2023, 20:16
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Milleks fiiber? Selleks et auto kergemaks teha. Kaaluvõit=kiirem sõit. Plaan on temast teha rajapill, millega vahetevahel käia rajal sõitmas ja ennast välja elada. Bodykiti ei taha, ei tee temast näituseautot.
Kas on sellele mootorile ka performance osasid pakkuda? Olen netist uurinud, aga pole väga leidnud peale väljalaske ja sisselaske midagi
Kas on sellele mootorile ka performance osasid pakkuda? Olen netist uurinud, aga pole väga leidnud peale väljalaske ja sisselaske midagi
-
- Huviline
- Postitusi: 328
- Liitunud: 31 Mai 2010, 13:42
- Auto: Golf 7.5
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 6 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Kas rajale minekuks poleks mõistlikum esmalt panustada headesse rehvidesse, piduritesse ning korralik veermik+kvaliteetne vedrustus. Võimalik, et ma ka eksin, aga tundub, et need võiksid olla head alustalad, et saada korralik rajatunnetus ja paremad ringiajad. Kerge kapott ja kerged kerepaneelid esmalt ilmselt suurt ajavõitu ei too. Tubli, et tegutsed, aga tasuks kaaluda võibolla teisest otsast lähenemist sellele ideele.
SOUTHERN STANCE "Sellega kõik algab ja lõpeb. Kes asja teisiti näeb on reetur."
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 21 Juul 2023, 20:16
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Loomulikult on need asjad mis vajavad tegemist. Ka sinu välja toodud asjad on plaanis välja vahetada, lihtsalt uurin juba kõiki võimalikke asju mida välja vahetada, paremaks teha ning siis tasapisi tegutseda nii palju kui vaba aega ja raha on.Kriisa kirjutas: ↑15 Sept 2023, 10:35 Kas rajale minekuks poleks mõistlikum esmalt panustada headesse rehvidesse, piduritesse ning korralik veermik+kvaliteetne vedrustus. Võimalik, et ma ka eksin, aga tundub, et need võiksid olla head alustalad, et saada korralik rajatunnetus ja paremad ringiajad. Kerge kapott ja kerged kerepaneelid esmalt ilmselt suurt ajavõitu ei too. Tubli, et tegutsed, aga tasuks kaaluda võibolla teisest otsast lähenemist sellele ideele.
-
- Veteran
- Postitusi: 2245
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 16 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Mingil ajal oli popp vahetada plokikaas Audi 80 2-liitrise monopritsemootori (66 kW) oma vastu - sellel on suurema läbimõõduga sisselaskeklapid (aga muidu näeb välja kui tavaline karpa/monopritse plokikaas).
-
- Huviline
- Postitusi: 2576
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Kasutaja pppp Peep. Küsin ,kuna 1,8 moto ja 2,0 moto plokid erinevad seoses silindri läbimõõduga.Ei kahtle sinu ütlemises,kuid silindri läbimõõt on ju teine.Seega. Plokikaane sobivus poltide kohapealt siis klapib mõlemale blokkidele. Kuidas on 1,8 ja ploki kõrgus 2,0. Lihtsalt läbimõõt hülsist. Küsin.
-
- Huviline
- Postitusi: 2576
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Kasutaja pppp Peep. Küsin ,kuna 1,8 moto ja 2,0 moto plokid erinevad seoses silindri läbimõõduga.Ei kahtle sinu ütlemises,kuid silindri läbimõõt on ju teine.Seega. Plokikaane sobivus poltide kohapealt siis klapib mõlemale blokkidele. Kuidas on 1,8 ja ploki kõrgus 2,0. Lihtsalt läbimõõt hülsist. Küsin.
-
- Huviline
- Postitusi: 466
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänatud: 19 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Kõige odavam jõudu juurde leida on võimsam mootor panna- 2.0 85kw ja 2.0 100kw on ilmselt tänapäeval veel kätte saadavad või siis 1.8t. Paksu rahakotiga saab sellest 1.8-sast ka kindlasti teha midagi, rallikrossis oli näha,et see pritsepea tegelikult ei piira nii hullult, vähemalt üks sõber kurtis kunagi, et tema 2.0 110kw astrat kiusab mingi monopritsega g2.
Muidu vast parts bin tuuningut tehes olemasolevale mootorile oleks minu esimesed sammud 2.0 85kw 4-2-1 malm kolle, 1.8 79/82kw G nukkvõll. Õnneks 66kw monopritsel g3-me vahel on juba kõrge surveaste. Juhul kui selle 2.0 66kw mootoril on sama suured klapid kui 1.8/2.0 GTI motodel, siis seda plokikaant on kindlasti hea mõte kasutada. Ilmselt kõige nõmedam osa on see, et kes sellele tehase ajule pärast mingi vastava softi teeks, et sellest tuuningust mingit kasu oleks.
Ise kunagi täpselt sama autoga(isegi samat värvi) alustatajana soovitan esmalt kere korda teha, unustaks ära ka igast klaasplast detailid, nendega on jõle palju vaeva ja vähe tulemust. Rajal eriti praeguse motoga on piduritest küll, hoia nad korras. Vedrustusse investeerida, esialgu vast kõlbaks isegi odavad coilid aga pigem soovitan kohe midagi asjalikku panna. Odavatele coilidele ilmselt hea alternatiiv oleks mingid head uued gaasiamordid. Vahel kasutatud kujul on liikunud ka KW coile või mingeid bilstein b6/b8 kit-e. Kui väga palju maanteel sõitma ei pea siis golf 4 1.4 55kw kast võib ka seda lahja mootori situatsiooni aidata. Peaülekanded on nendel kastidel 4.2-4.4. Tasub muidugi ennem ostmist käigukasti kood järgi uurida ja, et oleks 02k tüüpi kast. Saab veidi käigud lühemaks ja veojõudu juurde.
Muidu vast parts bin tuuningut tehes olemasolevale mootorile oleks minu esimesed sammud 2.0 85kw 4-2-1 malm kolle, 1.8 79/82kw G nukkvõll. Õnneks 66kw monopritsel g3-me vahel on juba kõrge surveaste. Juhul kui selle 2.0 66kw mootoril on sama suured klapid kui 1.8/2.0 GTI motodel, siis seda plokikaant on kindlasti hea mõte kasutada. Ilmselt kõige nõmedam osa on see, et kes sellele tehase ajule pärast mingi vastava softi teeks, et sellest tuuningust mingit kasu oleks.
Ise kunagi täpselt sama autoga(isegi samat värvi) alustatajana soovitan esmalt kere korda teha, unustaks ära ka igast klaasplast detailid, nendega on jõle palju vaeva ja vähe tulemust. Rajal eriti praeguse motoga on piduritest küll, hoia nad korras. Vedrustusse investeerida, esialgu vast kõlbaks isegi odavad coilid aga pigem soovitan kohe midagi asjalikku panna. Odavatele coilidele ilmselt hea alternatiiv oleks mingid head uued gaasiamordid. Vahel kasutatud kujul on liikunud ka KW coile või mingeid bilstein b6/b8 kit-e. Kui väga palju maanteel sõitma ei pea siis golf 4 1.4 55kw kast võib ka seda lahja mootori situatsiooni aidata. Peaülekanded on nendel kastidel 4.2-4.4. Tasub muidugi ennem ostmist käigukasti kood järgi uurida ja, et oleks 02k tüüpi kast. Saab veidi käigud lühemaks ja veojõudu juurde.
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 21 Juul 2023, 20:16
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Tere!
Pole ammu postitanud ja ilmselt talvel väga ei postita ka. Kuna ilmad on vihmased ja õues külm siis väga ei saa õues nokitseda kuna mul puudub koht kus nikerdada.
Täna sai autol ülevaatus ära tehtud ja endalegi üllatuseks läks peaaegu puhtalt läbi. Noriti ainult külgmiste suundade pärast kuna olevat liiga valged ning parem esituli näitab liiga alla. Tavaliselt ülevaataja reguleerib paika, aga mulle väitis sellel on liiga keeruline. Eelnevalt postitatud väärt nõuanded mida mootoriga ette võtta olen võtnud arvesse ja ilmselt jääb teostamine pigem kevadesse. Talvel siis otsin juppe ja kevadel hakkan tegelema asjaga.
Pole ammu postitanud ja ilmselt talvel väga ei postita ka. Kuna ilmad on vihmased ja õues külm siis väga ei saa õues nokitseda kuna mul puudub koht kus nikerdada.
Täna sai autol ülevaatus ära tehtud ja endalegi üllatuseks läks peaaegu puhtalt läbi. Noriti ainult külgmiste suundade pärast kuna olevat liiga valged ning parem esituli näitab liiga alla. Tavaliselt ülevaataja reguleerib paika, aga mulle väitis sellel on liiga keeruline. Eelnevalt postitatud väärt nõuanded mida mootoriga ette võtta olen võtnud arvesse ja ilmselt jääb teostamine pigem kevadesse. Talvel siis otsin juppe ja kevadel hakkan tegelema asjaga.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7846
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 158 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Lisatulega variandil on esitules H1 pirn mida on väga kerge viltu või valesti pessa panna - vaata kas pirn on õieti laternas. Pildi peal on parempoolne valgusvihk natuke kummaline. Kui on kõrgusregul.-ga tuli siis võib ka selle mootor olla vigane.GolfGT kirjutas: ↑16 Nov 2023, 00:39 Täna sai autol ülevaatus ära tehtud ja endalegi üllatuseks läks peaaegu puhtalt läbi. Noriti ainult külgmiste suundade pärast kuna olevat liiga valged ning parem esituli näitab liiga alla. Tavaliselt ülevaataja reguleerib paika, aga mulle väitis sellel on liiga keeruline.
Viimati muutis GTI, 16 Nov 2023, 09:26, muudetud 1 kord kokku.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 21 Juul 2023, 20:16
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Kui armatuurist tulede kõrgust kruttida, siis mõlemad tuled liiguvad üles alla. Eks ma vaatan selle pirni üle kas on viltu pandud.GTI kirjutas: ↑16 Nov 2023, 09:25Lisatulega variandil on esitules H1 pirn mida on väga kerge viltu või valesti pessa panna - vaata kas pirn on õieti laternas. Pildi peal on parempoolne valgusvihk natuke kummaline. Kui on kõrgusregul.-ga tuli siis võib ka selle mootor olla vigane.GolfGT kirjutas: ↑16 Nov 2023, 00:39 Täna sai autol ülevaatus ära tehtud ja endalegi üllatuseks läks peaaegu puhtalt läbi. Noriti ainult külgmiste suundade pärast kuna olevat liiga valged ning parem esituli näitab liiga alla. Tavaliselt ülevaataja reguleerib paika, aga mulle väitis sellel on liiga keeruline.
Eile sai küünlad ära vahetatud. Jube mustad olid kõik küünlad ja mõni küünal haises bensu järgi rohkem kui teine.
Vana Uus
Mida peaksin uurima kui käivitub alles 3-ndast korrast ja tühikäigul vahepeal sureb välja? Jube jama kui hommikul panen auto sooja ja jooksen tuppa tagasi ning tagasitulles on auto välja surnud ja hakka uuesti soojendama. Lisaks aegajalt järsku kiirendades poob hetkeks kinni. Kütusepump? Õhk kütusesüsteemis? Midagi muud?
Soojaks ka salong ei lähe. Mingit supiauru puhub aga ei midagi erilist. Lisaks ei saavuta mootor töötemperatuuri. Läheb kuni 80c. Vahel olen isegi näinud 90c. Termostaat? Temperatuuri andur? Uus termostaat olemas ja ootab vahetust.
Mis nali on kütusenäidikuga? Kurve võttes kütuseseier langeb peaaegu nulli. Vist just paremale keerates. Ja pidurdades tuleb tagasi õige näidu juurde. Ehk siis ainult kohapeal seistes saan õige näidu teada. Sõites paneb seier ühele ja teisele poole.
Tänud ette juba ära vastuste eest!
- kaupo51
- Huviline
- Postitusi: 198
- Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
- Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 25 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Kui juba termostaat olemas on, siis vaheta ära, äkki aitab ja mootor saavutab kiiresti töötemperatuuri. Siis selgub, kas salong läheb soojaks või ei lähe. Sellest salongi soojaks minemisest (õigemini mitteminemisest) on siin foorumis teemasid olnud ja tihti aitab salongi radiaatori vahetus. Ühes teemas arutati isegi ribide arvu OE ja odaval B osa radiaatoril.
-
- Veteran
- Postitusi: 3384
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 712 korda
- Tänatud: 97 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Karpa või pritse? Kui karpa, siis alusta vaakum voolikutest.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Moderaator
- Postitusi: 7846
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 158 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
G3 1.8 karpaga polegi ette sattunud, siiani kõik monopritsed olnud. See kütusenäidiku teema koos väljasuremisega võib olla sellest, et kütusepump on paagis põhja küljest lahti. Vahest murrab juba voolikuid ja võtab sealt ka lisaõhku.
Salongi jaheduse üks põhjuseid võib olla ka sooja-külmaõhu klapilt porolooni lahkumine (foorumis varem ka käsitletud) - järele jääb aukudega plekk, mis kuidagi sooja ei suuna. Tõde selgub paraku salongiradika vahetuse käigus, kuna ligi sellele klapile ei saa. Mootori temp. peab muidugi korras olema, vaheta termostaat hakatuseks ära.
Salongi jaheduse üks põhjuseid võib olla ka sooja-külmaõhu klapilt porolooni lahkumine (foorumis varem ka käsitletud) - järele jääb aukudega plekk, mis kuidagi sooja ei suuna. Tõde selgub paraku salongiradika vahetuse käigus, kuna ligi sellele klapile ei saa. Mootori temp. peab muidugi korras olema, vaheta termostaat hakatuseks ära.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 2576
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Sooja,külma salongi suunavast klapist kirjeldasin juba 2008. Lauril ehk arhiivis on neid tekste uuesti näidata. Ikkagi arvuti mees.(Positiivne Moderaator).
-
- Huviline
- Postitusi: 172
- Liitunud: 18 Aug 2015, 09:08
- Auto: Golf MK6 1.6TDi '13 // Golf MK5 1.9 TDi '04 // Golf MK3 Cabrio 1.8i '94
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 6 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Kui teemaalgataja on kirjutanud, et mootor töötempi ei saavuta, siis sellest Sinu mainitud klapist veel vara rääkida.
Teemaomanikule - kõigepealt vaheta termostaat, tosool ja veepump, kui ikka jama, siis terendab ees t6nise mainitud klapi remont, mille käigus oleks mõistlik ka uus salongiradikas panna. Klapil on tõenäoliselt tehase poroloon mööda õhukanaleid atmosfääri juba irdunud - sinna on vaja uus sarnane asi liimida. Klapi veale viitavad poroloonitükid vendiavades.
Karl
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 21 Juul 2023, 20:16
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Siis on asi selge milles viga. Üks päev mõtlesingi et miks seal vendiavades mingid poroloonitükid vedelevad.
Tänud kõigile vastajatele. Palju asju mida üle vaadata ja kontrollida/vahetada. Jõuan ehk mingi aeg õe juurde maale garaaži ja siis saab suuremaid töid ette võtta aeg ajalt.