VW Multivan 2.0 132 kW 4Motion- 2012- neo-cortex
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 33
- Liitunud: 09 Okt 2011, 13:41
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Multivan 2.0 132 kW 4Motion- 2012- neo-cortex
Tervitus.
Kuna enda Passat Ecofuel ei saanud maagaasiseadme kontrollist läbi, siis tekkis vajadus uue sõiduki järele. Kuna peres kolm last, siis oli plaan võtta masin, milles kõik koos istumine oleks valutum kui Passatis. Silma jäid Chrysler Pacifica ja Lancia Grand Voyager. Muidu kõik ilus ja tore, aga painama jäi mõte, et need autod pole ei üks ega teine. Nad on suuremad kui endine auto, aga samas bussi ruumikust neil pole. Seega jäigi ainsaks variandiks buss.
V klass jäi veidi kalliks ja valikusse jäi Multivan. Kuna ostuga oli üsna kiire, siis jäi mõttest ostuni ehk 3-4 päeva. Mõte oli, et buss võiks olla long kerega, nelik ja võimalikult lisaderohke.
Pakuti mitmeid busse, kuid seda õiget polnud. Millel oli mootori remont tehtud, olid lühikese kerega. Pika kerega pakutud bussid olid vähema varustuse või remontimata mootoriga. Sain põgusalt uuritud ja 2.0 132 kW mootor pole just kõigi lemmik. Üsna probleemirohke. Sai paar tk välja vaadatud ja oli plaan neid vaatama minna. Viimasel hetkel pakuti messengeri kaudu veel ühte. Musta värvi, nelik, automaat, t5.1 ja long. Lisaks veel mootori kapremont. Sobis nagu rusikas silmaauku. Suur boonus oli see, et bussi remonditi kogu aeg ühes ja samas kohas kus töötab mu sõber. Seega kõik tehtud tööd olid ka päriselt tehtud. Andis palju julgust juurde.
Autost siis niipalju, et lisaks eelpool mainitule on lisades veel alcantara sisu, webasto, elektriline küljeuks, püsikiiruse hoidja.
Küljes olid külje -ja esiraud. Kaasa anti tagumised rauad ka. All olid uued Hankook naastud ja kaasa anti 18" OZ Racingu veljed.
Viimased tehtud tööd olid rihmavahetus, poolteljed, kardan, egr jahuti, kettad/klotsid, mõlemad akud, webasto aju remont.
Masinal veel heliisilatsioon tehtud ja muusikat vähe järgi aidatud.
Sai pikk jutt. Lisan mõned pildid ka.
Kuna enda Passat Ecofuel ei saanud maagaasiseadme kontrollist läbi, siis tekkis vajadus uue sõiduki järele. Kuna peres kolm last, siis oli plaan võtta masin, milles kõik koos istumine oleks valutum kui Passatis. Silma jäid Chrysler Pacifica ja Lancia Grand Voyager. Muidu kõik ilus ja tore, aga painama jäi mõte, et need autod pole ei üks ega teine. Nad on suuremad kui endine auto, aga samas bussi ruumikust neil pole. Seega jäigi ainsaks variandiks buss.
V klass jäi veidi kalliks ja valikusse jäi Multivan. Kuna ostuga oli üsna kiire, siis jäi mõttest ostuni ehk 3-4 päeva. Mõte oli, et buss võiks olla long kerega, nelik ja võimalikult lisaderohke.
Pakuti mitmeid busse, kuid seda õiget polnud. Millel oli mootori remont tehtud, olid lühikese kerega. Pika kerega pakutud bussid olid vähema varustuse või remontimata mootoriga. Sain põgusalt uuritud ja 2.0 132 kW mootor pole just kõigi lemmik. Üsna probleemirohke. Sai paar tk välja vaadatud ja oli plaan neid vaatama minna. Viimasel hetkel pakuti messengeri kaudu veel ühte. Musta värvi, nelik, automaat, t5.1 ja long. Lisaks veel mootori kapremont. Sobis nagu rusikas silmaauku. Suur boonus oli see, et bussi remonditi kogu aeg ühes ja samas kohas kus töötab mu sõber. Seega kõik tehtud tööd olid ka päriselt tehtud. Andis palju julgust juurde.
Autost siis niipalju, et lisaks eelpool mainitule on lisades veel alcantara sisu, webasto, elektriline küljeuks, püsikiiruse hoidja.
Küljes olid külje -ja esiraud. Kaasa anti tagumised rauad ka. All olid uued Hankook naastud ja kaasa anti 18" OZ Racingu veljed.
Viimased tehtud tööd olid rihmavahetus, poolteljed, kardan, egr jahuti, kettad/klotsid, mõlemad akud, webasto aju remont.
Masinal veel heliisilatsioon tehtud ja muusikat vähe järgi aidatud.
Sai pikk jutt. Lisan mõned pildid ka.
Viimati muutis neo-cortex, 09 Jaan 2024, 10:12, muudetud 1 kord kokku.
- Pulku
- Klubiline
- Postitusi: 904
- Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
- Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 164 korda
- Tänatud: 80 korda
VW Multivan 2.0 - 2012- neo-cortex
Ise ajasin pikka aega taga Grand Voyageri ning just 3.6L bensukat ja ideaalis Platinum varustusega. Kõik, mis vähegi sobinuks olid, kas avariilised (padjad lahti käinud) või siis uppunud isendid. Ühel hetkel loobusin otsimisest.
Aga muretuid kilomeetreid soetatud perevaguniga
Aga muretuid kilomeetreid soetatud perevaguniga
VW Multivan 2.0 - 2012- neo-cortex
VW Routani polnud saada?Pulku kirjutas: ↑07 Jaan 2024, 20:00Ise ajasin pikka aega taga Grand Voyageri ning just 3.6L bensukat ja ideaalis Platinum varustusega. Kõik, mis vähegi sobinuks olid, kas avariilised (padjad lahti käinud) või siis uppunud isendid. Ühel hetkel loobusin otsimisest.
Aga muretuid kilomeetreid soetatud perevaguniga
- Pulku
- Klubiline
- Postitusi: 904
- Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
- Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 164 korda
- Tänatud: 80 korda
VW Multivan 2.0 - 2012- neo-cortex
Mäletamistmööda ei olnudkiil kirjutas: ↑08 Jaan 2024, 09:28VW Routani polnud saada?Pulku kirjutas: ↑07 Jaan 2024, 20:00Ise ajasin pikka aega taga Grand Voyageri ning just 3.6L bensukat ja ideaalis Platinum varustusega. Kõik, mis vähegi sobinuks olid, kas avariilised (padjad lahti käinud) või siis uppunud isendid. Ühel hetkel loobusin otsimisest.
Aga muretuid kilomeetreid soetatud perevaguniga
-
- Huviline
- Postitusi: 33
- Liitunud: 09 Okt 2011, 13:41
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Multivan 2.0 - 2012- neo-cortex
Mõte oli ka lagi alcantaraga katta, kuna vana lagi on veidi elu näinud...määrdunud ja mõnest kohast katki. Tellisin rulli alcantarat ka. Ühe hooga teeks ka mõned plastikdetailid kleebitava kilega üle.
Tekkisid mõned küsimused ka.
Tunnen puudust nii mõnestki lisast, mis vanal autol olid. Enim esiklaasi soojendusest.
Kas mõni targem siin saaks selle paigaldusega hakkama ?
Plaan praegused veljed välja vahetada. Kuigi autoga sain kaasa originaal OZ Racingu 18" veljed, siis aus olles pole nad päris minu maitse. Huvipakkuvad veljed on diameetriga 20". Esimesed on 9" laiad, tagumised 10. ET esimestel velgedel 30, tagumistel 40. On kellelgi taoline kombo? Kuidas sellised all istuks ? Pole koopast liiga väljas ega koopas liiga sees?
Viimati muutis neo-cortex, 09 Jaan 2024, 10:17, muudetud 4 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 821
- Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 121 korda
VW Multivan 2.0 132 kW 4Motion- 2012- neo-cortex
Rehvide sobivuse kohalt vaata praeguse velgeed ja rehvide mõõdud ja siis pane uus olukord WillTheyFit -i ja mõõda kuhu siis tuleb. Kõige lihtsam nii proovida.
Viimati muutis tofetome, 09 Jaan 2024, 11:27, muudetud 1 kord kokku.
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 21 Mai 2012, 14:00
- Telefon: 5031096
- Asukoht: Pealinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
VW Multivan 2.0 132 kW 4Motion- 2012- neo-cortex
Esiklaasisoojendus - kas su autol eelsoojendit ei ole?
Minu meelest hulka praktilisem asi ja lõppkokkuvõtteks ilmselt hinnaerinevus a-la Webasto vs esiklaasisoojendus väga suur ei tulegi.
Minu meelest hulka praktilisem asi ja lõppkokkuvõtteks ilmselt hinnaerinevus a-la Webasto vs esiklaasisoojendus väga suur ei tulegi.
xc60
-
- Huviline
- Postitusi: 33
- Liitunud: 09 Okt 2011, 13:41
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Multivan 2.0 132 kW 4Motion- 2012- neo-cortex
Webasto on ikka olemas jah. Aga no ikkagi tahaks esiklaasisoojendust
Kerge plaan oleks ka midagi vahele lisada, et saaks telefoniga webastot juhtida. Mälu vb petab, aga oli ehk mingi telestart komplekt kunagi müügil?
Igatahes, on keegi omal tavalise webasto ümber teinud telefoniga juhitavaks ?
Tehasest ei ole vb jah, aga olen lugenud, et vastavad esiklaasid on olemas. Ilmselt siis tuleb lisada relee ja lüliti.
Kerge plaan oleks ka midagi vahele lisada, et saaks telefoniga webastot juhtida. Mälu vb petab, aga oli ehk mingi telestart komplekt kunagi müügil?
Igatahes, on keegi omal tavalise webasto ümber teinud telefoniga juhitavaks ?
Tehasest ei ole vb jah, aga olen lugenud, et vastavad esiklaasid on olemas. Ilmselt siis tuleb lisada relee ja lüliti.
Viimati muutis neo-cortex, 09 Jaan 2024, 13:51, muudetud 1 kord kokku.
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2057
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Multivan 2.0 132 kW 4Motion- 2012- neo-cortex
Esiklaasid on vahetatavad aga autos eksisteerib selline asi nagu energiabilanss. Kui tahate teha "relee ja lülitit", siis klaasisooja kasutamisel auto ei tea, et selline märgatav tarbija on sabas, ning kui teised suured tarbijad on ka sabas, võib see probleeme valmistada süsteemide töös.
T6-s juhib vastavat esiklaasisooja releed auto BCM, mis T5.1 ja T6 vahel on erinev.
T6-s juhib vastavat esiklaasisooja releed auto BCM, mis T5.1 ja T6 vahel on erinev.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1739
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 403 korda
- Tänatud: 198 korda
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
VW Multivan 2.0 132 kW 4Motion- 2012- neo-cortex
ThermoConnect moodul ilmselt kõige 1:1 lahendus.
Kui tahta ka tagasisidet näha on vaja kaasasolevat juhtmestiku veidi modida, kuid ei midagi hullu.
Omakorda muidugi, et T5 pole klaasisoojale nuppu.
Kui tahta ka tagasisidet näha on vaja kaasasolevat juhtmestiku veidi modida, kuid ei midagi hullu.
Samas Yeti-d millel pole Climatronicut kasutavad ka mingit relee+nupp lahendust.siLc kirjutas: ↑09 Jaan 2024, 15:22Esiklaasid on vahetatavad aga autos eksisteerib selline asi nagu energiabilanss. Kui tahate teha "relee ja lülitit", siis klaasisooja kasutamisel auto ei tea, et selline märgatav tarbija on sabas, ning kui teised suured tarbijad on ka sabas, võib see probleeme valmistada süsteemide töös.
T6-s juhib vastavat esiklaasisooja releed auto BCM, mis T5.1 ja T6 vahel on erinev.
Omakorda muidugi, et T5 pole klaasisoojale nuppu.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus