Vw Golf mk3 cabriolet 1,8 66kw 1995.a - heixx14

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
Kasutaja avatar
heixx14
Huviline
Postitusi: 110
Liitunud: 31 Okt 2011, 07:01
Telefon: 56950249
Auto: Škoda Superb 2,0 tdi 125kw 4x4 2012.a , VW Golf 3 cabrio 1,8 66kw 1995.a
Asukoht: Viisu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Vw Golf mk3 cabriolet 1,8 66kw 1995.a - heixx14

Lugemata postitus Postitas heixx14 »

Ammu juba plaaninud teema teha, aga siiani plaaniks ta jäänud on :D
Auto minu käes olnud eelmise aasta märtsi lõpust, kui sai otsima hakatud nö suveautot.
Jäi silma üks punane, alles Saksast Eestisse tulnud Golf ja mõtlesin esialgu vaatama minna mida ta endast kujutab.
Varustust tehase poolt väga kaasa antud talle ei ole - 4x vänta ise pakett, vaheta ise käike jne. Ainus lisa mis väärib märkimist on esi istmesoendused (töökorras) :D
Müüja väitel katus 2019.a saksas vahetatud, selle tõendamiseks oli ka arve kaasas - katuse riie tundub visuaalselt juba värske.
25.03 sai teekond Tallinnasse ette võetud ja vaatamine lõppes sellega et pärast väikest "hinna painutamist" tuli auto koos minuga koju. :lol:
Esialgu tundus et pole vaja suurt midagi teha - üks tosooli kolmik lekkis tihendi vahelt ja mootor kohati natuke lonkas (pritsepea padi).
Koju sõitis ilma probleemideta (noh korra pidi jahutusvedelikku juurde panema) :D
20230325_145555.jpg
20230325_145545.jpg
20230325_180633.jpg
Sai koju jõudes esimesed asjad ära tellitud ja vaikselt nokitsema hakatud. Paar päeva auto minu käes olnud, otsustas starter otsad anda - sai ka see uus, ning kuna aku oli ka mitte just kõige parem siis sai ka see välja vahetatud.
20230406_173647.jpg
20230406_173632.jpg
Kuna mõlemas tules olid park tule pirnid läbi, mõtlesin et teen ka selle korda...noh plaan oli hea aga kahjuks ilmnes et mõlema esitule reflektorid olid purud ja kohe nii et tulede sees kinnitused ribadeks (???). Sai tellitud ka uued esituled, ning kuna rehvidki polnud kõige paremad enam, siis jooks uusi rehve.
20230405_211207.jpg
Kõik asjad korda saadud lootsin et nüüd ehk aeg ülevaatusele minna, et ega rohkem midagi viga olla ikka enam saa... saab... ülevaatusel ilmnes et keegi hea inimene on katalüsaatori seest ilusti tühjaks teinud :roll: läks unikas alla ja ennäe imet - lõpuks saab hakata kevadilmasid nautima :D
Esimesed sõidud tehtud, tundus et kõik toimib nii nagu soovin, sai hakata tegelema nö pisemate asjadega - antenni jala ümber tihend oli täiesti puru, helkurid ees stange sees purud (sai pandud tume komplekt koos udutuledega) ja nipet näpet veel.
20230615_120252.jpg
IMG-20230619-WA0001.jpg
Sai otsima hakatud ka sama värvi kapotti, kuna juba ostes oli aru saada et mingi väiksem "kõks" olnud ja kapott äärtest irvitas. Alguses arvasin et äkki lihtsalt paika timmimatta, aga proovides paika saada sai selgeks et on ikka kõver. 25.06 leidsin värvikoodi poolest klappiva (piltide järgi väga mitte) kapoti ja läksime sellele Tallinnasse järgi. Auto oli aastaid seisnud metsatuka all ja värv kohe üldse ei meenutanud minu auto oma :D aga kuna hind oli hea otsustasin selle riski võtta. Tõin ära ja hakkasin "värvi uuendust" tegema ja ca 3h hiljem, ennäe imet, ongi sama värvi kapott :D läks külge ja kadus see "lahtise kapoti" effekt lõpuks.
20230622_134637.jpg
IMG-20230624-WA0006.jpeg
Juuni lõpp, üks üpris palav päev sai sõpradega mõeldud et lähme Narva ja selle ümbrust uudistama. Viimane peatus ennem koju sõidu algust Narva kindluse juures kuulsin et mootori jahutusvent teeb väga veidrat häält. Kapott avades ja nähes kuidas tiivik "loperdab" oli peas ainult üks mõte...jõuaks sellega ainult koju ilma et see radikasse niidaks :D - jõudsime, ning üle järgmine päev sai ka see välja vahetatud.
Juulis sattus minu kätte üks mitte töötav halli taustaga spidoplokk, üks õhtu sai veidi nokitsetud ja tehtud siis minu töötavast ja teisest mitte töötavast üks toimiv halli taustaga kokku.
Ehkki oli juba ebaõnnestumisi reisidel omajagu olnud, aga soov suve nautida suurem, sai ette võetud Hiiumaa reis :D kõik sujus enam-vähem kuid viimasel päeval enne praamile minekut Kärdlas auto enam käima ei lähe - lihtsalt käiab tühja. 6 katse ja käib ilma probleemideta :roll: tänaseni teadmata mis too päev talle ei sobinud.
Mida rohkem sõitsime, seda imelikumaks muutus sidur - hakkas märgatavalt aina rohkem ülevalt pedaali lõpust võtma. Lootsin et peab ehk hooaja lõpuni vastu kuidagi. Augusti lõpus Pärnus kallakult stardis see juhtus...pööre tõuseb aga spidokas selle kõrval vaevu-vaevu - korras ja see juhtuski :D kiidusõnad muidugi Golfile kes kõige kiuste meid ikka ja jälle kogu aeg koju tagasi toob :clap: ajasin ta garaaži ja hooaeg oli minu jaoks lõppenud selleks korraks.
Möödunud laupäev (20.01) leidsin lõpuks tema jaoks aega ja sai hakatud käigukasti maha võtma, ketas ise enesest kõige jubedam pole, aga näha et sidur kuuma saanud mingil ajahetkel - siduri "pulga" mõlemad otsad samuti sinised ja terve siduri koda sellist rämedalt kleepuvat ollust täis (maha väga hästi ei tule sealt). Hetke seisuga siis tellitud terve siduri komplekt koos kõigega ja läheb vahetusse ka käigukasti õli.
Pikk jutt, kehv jutt aga selline on minu hetkene suveauto saaga :D võinuks muidugi kindlasti ka hullema otsa sattuda. Aga potentsiaali ma temas näen ja eks vanust ole tal juba ka et veidi hoolitsevat kätt soovida ;)
Viimati muutis heixx14, 19 Mär 2024, 19:51, muudetud 3 korda kokku.
UNBREAKABLE
...I hope

Sellel teemal on 4 vastust

Vastuste nägemiseks peate olema registreeritud liige ja sisse logitud.


Registreeru Logi sisse
 
Vasta

Mine “Huviliste autod”