VW Passat b5.5 variant vr5 20v 4motion `01 crisp

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
crisp
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 03 Mär 2003, 22:17
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 4 korda

VW Passat b5.5 variant vr5 20v 4motion `01 crisp

Lugemata postitus Postitas crisp »

Tere

Jagan ka teiega ühe passati päästmise lugu. Teema sai minu jaoks alguse novembris 2023 kui fb gruppi tuli müügile teema peategelane. Käisin toona masinat ka vaatamas, aga minust ta tookord sinna jäi. Vahepeal olid jõulud ja aastavahetus. Jaanuari teises pooles avastasin, et midagi on ikka puudu. Võtsin uuesti müüjaga ühendust ja oh imet pill alles ja samas seisus mis ta novembris oli. Otsus tehtud, siis seekord sai teekond Raplasse ette võetud plaaniga masin ära tuua. Nagu iga autoga mis juba peaaegu varuosadeks on läinud ei sisaldanud auto ost rattaid, ühte esistange võre ja salongis keskmisi puhurireste. Kui rest ja võre olid teisejärguline probleem, siis rataste puudumine muutus teemaks, kuna kaasa võetud r15 veljed muutusid kohapeal täiesti kasutuks. Selgus, et need sinna alla ei mahu. Õnneks oli müüjal jooks r16 talverattaid mida oli nõus laenama. Rattad all, paberid korras ja kindlustus tehtud alustasime tagasiteed. Kuna lihtsad lahendused on liiga lihtsad, siis tagasisõit toimus köie otsas. Köievedu oli võrdlemisi sündmuste vaene, kui välja jätta kaasa arusaamatust täis pilk kui pilli hoovi veeretasin. Miks köie otsas te küsite. Vastus lihtne, vedu puudus. Breiku najal sai mootori küll kuidagi tööle meelitada, aga kõik käigud olid "tühjad".

Järgmine päev sai eemaldatud kõik lisa immod, mis olid kunagi paigaldatud kui need autod veel raha maksid ja keegi neid ka ärandada soovis. Lisaks sai üle vaadatud vaakumi süsteem ja paar suuremat leket avastatud. Need paigatud, sai breiku vaba käivitust proovida. 3a vana bensiin paagis, aga ikkagi käratas mootori mühakas tööle. Sai kiirelt diagnoositud, et milles veopuudumis häda võib seisneda. Kõik märgid näitasid käigukasti eemaldamise vajaduse poole. Eelnevalt sai ka sõpradega arutatud mis keegi arvab. Pinnale jäi 3 ideed:

1. ketas täitsa otsas
2. k.kasti sisendvõll pooleks
3. siduri ketta südamik katki

Kast eemaldatud. Ja võitjaks osutus nr 3 (mida ma ka arvasin) ketta südamik oli katki läinud.

Kuid sellega vead ei lõppe. Kuna masin oli ca 3a selle vea pärast seisnud siis on lisandunud ka hulga muid muresid:

tagatuled ei põle
puhur ei puhu
kojamehed ei tööta
esiklaas katki
ccm paistis olevat uppunud
summuti katki

Kindlasti lisandub siia asju mis seismisest tingitud

Heast küljest paistab, et keegi on sinna külge pannud esiõõtsa komplekti, roolilatt särab nagu uus ja ka pidurid on väga värske olemisega.

Kui keegi on lugemisega niikaugele jõudnud ja küsib, et miks see kõik, siis vastus on lihtne. Ega ma isegi tea. Vast mingi romantika quattro 4 veo süsteemi ja vagi 5 silindrilise mootori kooslusest.

Kuna viimasest foorumi teemast on tükk aega möödas, siis pildi teemal pean natuke vaatama kuhu neid tänapäeval kannatab üles panna.

Mingi ettekujutuse saab oksjoni piltidest mille lingi mulle müüja jagas.

https://www.osta.ee/48h-volkswagen-pass ... 47109.html

Eks üritan teid siin kursis hoida mida on vaja, et üks 400k sõitnud ja 3a seisnud vw taas üv ja sõidukõlbulikuks teha.

Kristjan
GIII GTi

Sellel teemal on 7 vastust

Vastuste nägemiseks peate olema registreeritud liige ja sisse logitud.


Registreeru Logi sisse
 
Vasta

Mine “Huviliste autod”