Volkswagen Golf Mk5 GTI 2004 - Kriks | Rajapäevaprojekt
Moderaator: etnies858
Volkswagen Golf Mk5 GTI 2004 - Kriks | Rajapäevaprojekt
Tervist VW foorumi rahvas,
Peale pikka kaalumist soetasin umbes kuu tagasi omale lõpuks ühe GTI, mis võib olla on ka siit foorumist läbi käinud aga see loodetavasti nüüd täpsemalt siin selgub. Manuaalkastiga ja masinat on juba pisut järele ka aidatud ehk remapitud väidetavalt umbes 195kw peale. Lisaks on juba all ka Eibachi madaldusvedrud aga seeriat ei oska paraku öelda. Samuti R32 väljalase, mis nüüd loodetavasti ei saa ülevaatusel takistuseks. Plaanis suvel ikka ka korraks sellega Audrus ära käia aga üldisemalt plaanis lihtsalt regulaarselt hoolitseda ning hoida heas korras. Paari aasta pärast vajab see masin juba ka ilmselt keretöid aga olen sellega juba arvestanud. Kui kellelgi infot selle masina ajaloo kohta, siis võite julgelt seda jagada. Lisaks kui kellelgi on head töökoda või inimest soovitada, kelle kätte masinat aeg-ajalt usaldada (Tallinn või lähiümbrus), siis võite samuti infot jagada. Pisut siin olen ikka juba vaadanud ka rajakasutuseks sobivaid kergvelgi ja ka rehve. Seega ka nende kohta võib mulle pakkumisi teha kui juhuslikult kellelgi enda projektist on kõrvale jäänud. Üldsegist siia teemasse võivad inimesed üldse välja käia ka oma ideid ja nägemust, et mida masinaga järgmiseks teha kui valmistuda rajapäevadeks aga madala eelarvega. See oleks hea baasinfoks kõigile, kellel kunagi midagi sarnast plaanis on olnud. Muidugi viited sarnastele projektidele foorumis on samuti oodatud, sest paraku ei ole olnud aega siin veel niisama lehitseda. Kui kellelgi on huvi, et kuidas plaanis projekti rahastada (see ilmselt kõigil põhiprobleemiks), siis töötan veebiarenduse valdkonnas ning minuga võib võtta ka ühendust niisama konsultatsiooniks. - Seega edu,motti ja ressurssi kõigile, et hoolitseda siin oma silmarõõmude eest!
Peale pikka kaalumist soetasin umbes kuu tagasi omale lõpuks ühe GTI, mis võib olla on ka siit foorumist läbi käinud aga see loodetavasti nüüd täpsemalt siin selgub. Manuaalkastiga ja masinat on juba pisut järele ka aidatud ehk remapitud väidetavalt umbes 195kw peale. Lisaks on juba all ka Eibachi madaldusvedrud aga seeriat ei oska paraku öelda. Samuti R32 väljalase, mis nüüd loodetavasti ei saa ülevaatusel takistuseks. Plaanis suvel ikka ka korraks sellega Audrus ära käia aga üldisemalt plaanis lihtsalt regulaarselt hoolitseda ning hoida heas korras. Paari aasta pärast vajab see masin juba ka ilmselt keretöid aga olen sellega juba arvestanud. Kui kellelgi infot selle masina ajaloo kohta, siis võite julgelt seda jagada. Lisaks kui kellelgi on head töökoda või inimest soovitada, kelle kätte masinat aeg-ajalt usaldada (Tallinn või lähiümbrus), siis võite samuti infot jagada. Pisut siin olen ikka juba vaadanud ka rajakasutuseks sobivaid kergvelgi ja ka rehve. Seega ka nende kohta võib mulle pakkumisi teha kui juhuslikult kellelgi enda projektist on kõrvale jäänud. Üldsegist siia teemasse võivad inimesed üldse välja käia ka oma ideid ja nägemust, et mida masinaga järgmiseks teha kui valmistuda rajapäevadeks aga madala eelarvega. See oleks hea baasinfoks kõigile, kellel kunagi midagi sarnast plaanis on olnud. Muidugi viited sarnastele projektidele foorumis on samuti oodatud, sest paraku ei ole olnud aega siin veel niisama lehitseda. Kui kellelgi on huvi, et kuidas plaanis projekti rahastada (see ilmselt kõigil põhiprobleemiks), siis töötan veebiarenduse valdkonnas ning minuga võib võtta ka ühendust niisama konsultatsiooniks. - Seega edu,motti ja ressurssi kõigile, et hoolitseda siin oma silmarõõmude eest!
Viimati muutis Kriks, 01 Mär 2024, 08:55, muudetud 11 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 406
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 58 korda
- Tänatud: 62 korda
Volkswagen Golf Mk5 GTI 2004 - Kriks | Rajapäevaprojekt
Kui otsid häid kergvelgi, siis soovitan vaadata nt Audi originaal sepistatud velgede suunas:
8T0601025B
https://rrr.lt/en/search?q=8T0601025B&_ ... Ni4wLjAuMA..
Kaalub 9kg ehk umbes 2kg vähem kui GTI originaal.
8T0601025B
https://rrr.lt/en/search?q=8T0601025B&_ ... Ni4wLjAuMA..
Kaalub 9kg ehk umbes 2kg vähem kui GTI originaal.
-
- Klubiline
- Postitusi: 900
- Liitunud: 27 Veebr 2005, 21:02
- Auto: G1 Cabrio - Passat B7 -G5 GTI
- Asukoht: Tallinn-Viimsi-Keila
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 55 korda
Volkswagen Golf Mk5 GTI 2004 - Kriks | Rajapäevaprojekt
Edu projektiga.
PS: Suvel on GTI ga palju lõbusam kulgeda sellise tootega polnud ülevaatusel miskit probleemi
PS: Suvel on GTI ga palju lõbusam kulgeda sellise tootega polnud ülevaatusel miskit probleemi
Viimati muutis Rahapesukaru, 01 Mär 2024, 23:56, muudetud 1 kord kokku.
kui tõesti ON vaja minuga rääkida ja TÕESTI tahaks miskit tarka öelda siis tel: 56639927
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 899
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 198 korda
Volkswagen Golf Mk5 GTI 2004 - Kriks | Rajapäevaprojekt
Autec Wizzard kerge ja moodne.
Felgenoutlet conf
pidurid ja sellega seonduv tuleks ka alustuseks üle käia kui audrusse tahad minna, muidu üle 2-3 kiire ringi vast ei lase.
Felgenoutlet conf
pidurid ja sellega seonduv tuleks ka alustuseks üle käia kui audrusse tahad minna, muidu üle 2-3 kiire ringi vast ei lase.
Volkswagen Golf Mk5 GTI 2004 - Kriks | Rajapäevaprojekt
Just siin vaatan alustuseks juba mingeid sportlikumaid klotse ja tundub, et ikkagist miskised Brembod saaks endale hangitud juba terve ringi kuskil 100€ kanti. Juhuslikult on hetkel ka müüa terve ring tänavakõlbulikke poolslikke, mis on täpselt õiges mõõdus ja hetkel 50% soodukaga need alla 200€. Kahjuks kuu lõpp ja ei ole hetkel võimalik need siin varakult ära soetada aga hea ikkagist juba suveks hakata vaikselt planeerima.
https://www.bremboparts.com/europe/en/catalogue/pad/P_85_146X
https://www.auto24.ee/products/rehvid/accelera-651-sport-twi200/2343900/
https://www.bremboparts.com/europe/en/catalogue/pad/P_85_146X
https://www.auto24.ee/products/rehvid/accelera-651-sport-twi200/2343900/
Viimati muutis Kriks, 05 Mär 2024, 05:25, muudetud 1 kord kokku.
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 899
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 198 korda
Volkswagen Golf Mk5 GTI 2004 - Kriks | Rajapäevaprojekt
pidurivedelik ka, see läheb sul seal esimesena keema vast
-
- Klubiline
- Postitusi: 2202
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Bora
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 144 korda
Volkswagen Golf Mk5 GTI 2004 - Kriks | Rajapäevaprojekt
Minu nimekiri oleks:
- Mingid rajakõlbulikud rehvid (nankang ns-2r-d)
- piduriklotsid, pidurivoolikud, piduriõli - piduritele jahutus https://www.laptec-shop.de/shop/bremskomponenten/vw/
- vedrustus - mehisemad stabikad
- iste, mis kinni ka hoiab
-
- Huviline
- Postitusi: 406
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 58 korda
- Tänatud: 62 korda
Volkswagen Golf Mk5 GTI 2004 - Kriks | Rajapäevaprojekt
Need sportlikud Brembo klotsid unusta ära. See pole mingi rajapäeva klots. Vahe suvalise textar klotsiga on marginaalne ja lähevad samamoodi klaasiks nagu iga teine tänavaklots.
Esipiduritele vaata midagi Hawk toodangust. Need on kõige järsema bite-ga juba külmalt. Võid ka nt Endless, EBC, Ferodo Racing rajapäeva klotse vaadata.
Tagumistele piduritele pole mõtet algajana liialt kulutada. Veendu et silindrid liiguvad, pane uued kettad ja klotsid ning ongi juba hea. Taha võid suva ATE/Textar/TRW/Brembo klotsi panna.
Ja alustuseks võiks tagasillale jäigema stabika panna.
Esipiduritele vaata midagi Hawk toodangust. Need on kõige järsema bite-ga juba külmalt. Võid ka nt Endless, EBC, Ferodo Racing rajapäeva klotse vaadata.
Tagumistele piduritele pole mõtet algajana liialt kulutada. Veendu et silindrid liiguvad, pane uued kettad ja klotsid ning ongi juba hea. Taha võid suva ATE/Textar/TRW/Brembo klotsi panna.
Ja alustuseks võiks tagasillale jäigema stabika panna.
-
- Huviline
- Postitusi: 682
- Liitunud: 28 Nov 2009, 23:46
- Telefon: 56987433
- Auto: VW G6 Variant
- Asukoht: Viljandimaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Volkswagen Golf Mk5 GTI 2004 - Kriks | Rajapäevaprojekt
Uui rajasuunitlusega mk5.
Ma olen natuke ringrajapoolega kokku puutunud, umbes 15 aastat, küll siis juba TCR klassi masinaga viimati kuid siiski.
Anna andeks aga kõik asjad mis sa välja tõid on lihtsalt natuke paremad tänavasõidu detailid…
Klotsid kas endless või meil viimasel akal kasutusel olevad fritechid(esimesed leiad Rada Autost, teised RSpartsist)
Kettad suht savi, aga pigem soonitud kui puuritud. Pidurivedelik on seni tegelikult parim Castrolil, aga kuna sa ei kavatse seda koguaeg vahetada siis võta Motul, kes algselt sõidavad kuumutavad 3-e ringiga suurest hirmust niikuinii pidurid üle.
Rehvid kas yokohama või nankang ar-1, neid leidub kasutatult palju, aga siis 17” velg. 18” veljele on üsna keeruline ja kallis rajarehvi leida.
Veljed, nii naljakas kui see ka pole siis võidusõidu veljed on siga odavad kuna need on kuluosad. Meie kasutame moteci velgesid enamjaolt kui ka JR-i sest need olid kõige kergemad, JRi eelis on see, et kui juhtub midagi siis kannatab veel keevitada, ehk üsna pehmed. Jäta meelde et velg on kuluosa, päriselt. Iga hooaeg läheb 2-3 jooksu meil vanarauda.
Pidurijahutuseks on tegelt olemas Eestis mehed kes neid teevad vastavalt autole ning annab päria palju juurde(jõujaam).
Tagapidurid peavad olema samad mis ees, kuna sa piduribalanssi ei muuda siis tagumised pidurid hakkavad oluliselt varem tööle kui nad on a’la stockid või selle laadsed ja kuna nad ei pidurda nii nagu vaja siis tegelt ajad nendega ka üpris palju vedelikku keema. See tegelikult on tulnud rallis välja kus esiveo mehed ei saanud aru miks auto lõpuks ei pidurda…
Istme puhul jää originaali juurde, aftermarket liigutatava seljatoega normaalset istet pole olemas… edasi on juba poolpuur ja korviste siis saad aru mis päriselt toimub.
Ma olen natuke ringrajapoolega kokku puutunud, umbes 15 aastat, küll siis juba TCR klassi masinaga viimati kuid siiski.
Anna andeks aga kõik asjad mis sa välja tõid on lihtsalt natuke paremad tänavasõidu detailid…
Klotsid kas endless või meil viimasel akal kasutusel olevad fritechid(esimesed leiad Rada Autost, teised RSpartsist)
Kettad suht savi, aga pigem soonitud kui puuritud. Pidurivedelik on seni tegelikult parim Castrolil, aga kuna sa ei kavatse seda koguaeg vahetada siis võta Motul, kes algselt sõidavad kuumutavad 3-e ringiga suurest hirmust niikuinii pidurid üle.
Rehvid kas yokohama või nankang ar-1, neid leidub kasutatult palju, aga siis 17” velg. 18” veljele on üsna keeruline ja kallis rajarehvi leida.
Veljed, nii naljakas kui see ka pole siis võidusõidu veljed on siga odavad kuna need on kuluosad. Meie kasutame moteci velgesid enamjaolt kui ka JR-i sest need olid kõige kergemad, JRi eelis on see, et kui juhtub midagi siis kannatab veel keevitada, ehk üsna pehmed. Jäta meelde et velg on kuluosa, päriselt. Iga hooaeg läheb 2-3 jooksu meil vanarauda.
Pidurijahutuseks on tegelt olemas Eestis mehed kes neid teevad vastavalt autole ning annab päria palju juurde(jõujaam).
Tagapidurid peavad olema samad mis ees, kuna sa piduribalanssi ei muuda siis tagumised pidurid hakkavad oluliselt varem tööle kui nad on a’la stockid või selle laadsed ja kuna nad ei pidurda nii nagu vaja siis tegelt ajad nendega ka üpris palju vedelikku keema. See tegelikult on tulnud rallis välja kus esiveo mehed ei saanud aru miks auto lõpuks ei pidurda…
Istme puhul jää originaali juurde, aftermarket liigutatava seljatoega normaalset istet pole olemas… edasi on juba poolpuur ja korviste siis saad aru mis päriselt toimub.
-
- Klubiline
- Postitusi: 900
- Liitunud: 27 Veebr 2005, 21:02
- Auto: G1 Cabrio - Passat B7 -G5 GTI
- Asukoht: Tallinn-Viimsi-Keila
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 55 korda
Volkswagen Golf Mk5 GTI 2004 - Kriks | Rajapäevaprojekt
pakkuda sellised Audi kerged valuveljed 6W0 601 025 AE. Veljed olid all golf 5 GTI l.
veljed ise sellised:
- Kes tänasid kasutajat Rahapesukaru selle postituse eest:
- twist
kui tõesti ON vaja minuga rääkida ja TÕESTI tahaks miskit tarka öelda siis tel: 56639927