Ma pisut parandan. VIN on 17 kohaline, aga see selleks. Vanasti müüdi varuosi üldse paberkataloogi järgi ja saadi ka hakkama. Vaja oli teada auto väljalaskeaastat, mootori kubatuuri, võimsust. Selle järgi hakkasid otsima. Kui andis mitu varianti, siis vaadati näiteks varuosa mõõtmeid ja teisi tehnilisi parameetreid. Ka varuosa pilt oli tihti abiks. Samuti on olemas tänagi selline programm nagu TecDoc (ei ole VIN põhine) , mida varuosade müügiga tegelevad inimesed kasutavad.jussike kirjutas: ↑13 Mär 2024, 21:36Kui lugeda ei oska või loetust aru ei saa, pole mina küll süüdi.
Vin koodi järgi nii vanale masinale juppe ei saa tellida, pead ise täpselt teadma mida vajad.
Ahjaa VIN kood tähendab auto kere numbrit, mis on 16 kohaline tähtede ja numbrite kombionatsioon, millest programmid loevad välja margi, mudeli, tootmis riigi ja aasta ja mitmes see liinilt maha sõites oli.
Kas nüüd said aru?
VW Golf mk3 Variant 1.9 TDI - DLorents
Moderaator: etnies858
- kaupo51
- Huviline
- Postitusi: 198
- Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
- Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 25 korda
VW Golf mk3 Variant 1.9 TDI
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 510 korda
VW Golf mk3 Variant 1.9 TDI - DLorents
Vanasti kui varuosal oli paar, heal juhul kolm varianti võisid selle koodi tõesti kasvõi perfokaardilt leida.
Proovi sa tänapäeval autol ilma vinnita midagi tellida.
Milline pamper on õige? Jah leiab ka ilma vinnita üleesse, aga kui mul on vaja nt 40-50 erinevat varuosa ritta vaja panna, siis läheks selleks ilmselt kena päev raisku, hetkel panen selliseid pakkumisi ca 5-10 minutiga kokku.
Proovi sa tänapäeval autol ilma vinnita midagi tellida.
Milline pamper on õige? Jah leiab ka ilma vinnita üleesse, aga kui mul on vaja nt 40-50 erinevat varuosa ritta vaja panna, siis läheks selleks ilmselt kena päev raisku, hetkel panen selliseid pakkumisi ca 5-10 minutiga kokku.
Viimati muutis jussike, 15 Mär 2024, 23:31, muudetud 2 korda kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7867
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 170 korda
- Kontakt:
VW Golf mk3 Variant 1.9 TDI - DLorents
Ma proovin rahulikuks jääda sga seda buumeri juttu raske lugeda. Võtke nüüd kataloog ja valige õige mootoriaju uuemale masinale. Seal on 30 koodi ja 0 indikatsiooni, mis millele.
Aju korpuse peal olev kood ka igakord ei aita sest pole see kood millega tellida vaja.
Aju korpuse peal olev kood ka igakord ei aita sest pole see kood millega tellida vaja.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 510 korda
VW Golf mk3 Variant 1.9 TDI - DLorents
Lisaks kipuvad ajude koodid pidevalt muutuma, kuna neid parendatakse ja uuendatakse pidevalt.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- volksusees1
- Huviline
- Postitusi: 78
- Liitunud: 10 Juun 2023, 22:56
- Asukoht: eu
VW Golf mk3 Variant 1.9 TDI - DLorents
lammarist on kettaid vaja või esindusest? vaja ju aind teada mis aasta, kas abs peab ka olema jne ja saab kohe koodi kätte
- kaupo51
- Huviline
- Postitusi: 198
- Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
- Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 25 korda
VW Golf mk3 Variant 1.9 TDI - DLorents
Ma ei võrdleks piduriketaste tellimist Golf kolmele mootoriaju tellimisega uuemale masinale. Tuletan meelde, et DLorenz läks esindusse ketaste kohta uurima. Selge see, et esinduses on harjunud inimesed VIN alusel elektroonilistest kataloogidest uuematele autodele asju otsima. Ilmselt otsib need vajalikud kettad välja pigem mõni vana kooli varuosamees, kes on võimeline lähenema asjale ilma auto VIN koodita ja omab ka praktilist kogemust.
-
- Huviline
- Postitusi: 2576
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
VW Golf mk3 Variant 1.9 TDI - DLorents
Mehed,liiga dramaatiliseks tekitate G3ele. varuosa tellimist. Ütled poes G3. T D i. Kui on originaalist ümber ehitus,siis jah ei päästa vin. kood. Siis ütled ketta mõõdud,läbimõõt `ja paksus ja nelja poldiga. ABS.ei puutu kettale,selleks on flants. Mainisin ju,et ainult ketta vahetus tavaketta vastu ventileeritav eeldab ka muid sellele kettale sobivaid detaile. Jussike,arust ajast. Vin kood on unustatud. Ütle ainult auto NUMBER. Jussike. Kere tööd sobisid sinule paremini. Järjekordne LOLL jutt jussikeselt(kuhu 7 sõpra kadusid).Magnus. Valige õige kood uuemale masinale,ütlesid sina. Ei ole olemas õiget,või valet koodi mootori ajus. On koodid ,mis kestavad vaatamatta auto aasta arvust.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 510 korda
VW Golf mk3 Variant 1.9 TDI - DLorents
Nii tark oledki, et reg numbri järgi saab juppe? Tavakodanikule võibki nii tunduda, aga mitte ükski varuosaprogramm ei tee sul auto numbri peale piiksugi. Paljudel programmidel on lihtsalt liidesed, mis teevad kohalikku MNT-sse auto numbri sisestamisel vin päringu ja selle alusel läheb asi edasi. Mis siis saab kui pole Eesti number?
Ma tõsiselt tahaks teada kes k.u.r.a.t sa oled, et sa nii "kursis" oled minu tegemistega. Mina tean vanast ajast ainult ühte Tõnist, kes oli ka veidi uhuu, kuid nii segast ei pildinud, aga see oli jehoova usku ja sel polnud isegi televiisorit kodus, vaevalt tal arvutitki on.
Ma tõsiselt tahaks teada kes k.u.r.a.t sa oled, et sa nii "kursis" oled minu tegemistega. Mina tean vanast ajast ainult ühte Tõnist, kes oli ka veidi uhuu, kuid nii segast ei pildinud, aga see oli jehoova usku ja sel polnud isegi televiisorit kodus, vaevalt tal arvutitki on.
Viimati muutis jussike, 15 Mär 2024, 20:01, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Veteran
- Postitusi: 707
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:25
- Auto: Golf Mk2 1.6TD '91 & Transporter 2,5TDI 03a. Transporter Kombi 2,5TDI 01a.
- Asukoht: Lõunamaa
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 5 korda
VW Golf mk3 Variant 1.9 TDI
Üks huviline just võttis minukäest mõlemad täiskomplektsed esimesed käändmikud 280mm piduritega et need 84a. Jettale külge panna. Golf3 vr6 peaksid vist olemagi juba need suured pidurid 280mm. Mingil vanema aastakäiguga Vw 4x100 auguvalemiga on ka suuremaid tagapidureid?kaupo51 kirjutas: ↑09 Mär 2024, 22:51 Kuidas see ütlus nüüd oli. Auto puhul tunned kaks korda rõõmu- üks kord kui ostad auto ja teine kord kui müüd selle auto ära. Neid Golf 3 omanikke siin vist väga palju ei käi, aga nagu ma aru olen saanud, siis t6nis3 peaks Golf 3 alal üks suuremaid asjatundjaid olema. Pidurite vahetamisest. Kui legaalne see asi on kui ise teha? Ikkagi seotud auto turvalisusega ja palju neid pidureid muuta tohib? Mis Tehnoülevaatus Transpordiamet asjast arvab?
Transportteenused! Treileri ning autoveokonna rent - 56950650
- DLorents
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 09 Mär 2024, 20:46
- Auto: Golf 3 Variant 1.9 TDI
- Asukoht: Ida-Viru
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 3 korda
VW Golf mk3 Variant 1.9 TDI - DLorents
Panen lingi siia, äkki kellegile veel vaja. Tagasild, ketaspidur, kogu kupatus koos koodidega. LINK
P.S. Tegelt võiks foorumile teha mudelipõhised jooniste postitused, kus moder tõstaks jooniste lingid esimesse postitusse.
P.S. Tegelt võiks foorumile teha mudelipõhised jooniste postitused, kus moder tõstaks jooniste lingid esimesse postitusse.
- kaupo51
- Huviline
- Postitusi: 198
- Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
- Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 25 korda
VW Golf mk3 Variant 1.9 TDI - DLorents
Paar sõna veel hobiauto pidamisest. Mul on sellega kogemust umbes 20 aastat. Üks üle 40 aasta vanune MB. Esindusse seda remontima minna ei tasu. Mõnda juppi võid esindusest tellida, kui mujalt ei saa. Pead leidma usaldusväärse töökoja, lisaks veel mõni erategijast meistrimees. Näiteks MB puhul Lesven, nemad tunnevad ka vanemate MB-de hingeelu. Kui vaja karbussi regullida, siis selleks on jälle eraldi mees, kes seda asja tunneb. Mingeid asju tasub isegi varuks osta, mina näiteks olen ostnud õhufiltreid, nende tootmise minu autole on nii mõnigi tootja juba lõpetanud. Kui oskad mingeid asju auto juures ise teha, siis see tuleb ainult kasuks. Mulle endale meeldivad originaalseisukorras olevad hobiautod, sest neile on lihtsam kataloogidest varuosi leida. Sinu Golfi puhul läheb selles suhtes "asi huvitavaks", sest autot on "tuunitud" ja sa pead ise täpsemalt teadma, milline on õige jupp auto külge. Kataloog margi järgi õiget juppi ei pruugi sel juhul anda. Sellised mõtted siis.
- DLorents
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 09 Mär 2024, 20:46
- Auto: Golf 3 Variant 1.9 TDI
- Asukoht: Ida-Viru
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 3 korda
VW Golf mk3 Variant 1.9 TDI - DLorents
Mulle meeldib ise teha, algas kõik ühest imepisikesest arvutist, mis filtreeris internetti, et tappa reklaam juba eos, sellest kasvas välja 17U serverikapp, maja ehitasin, otsast lõpuni oma kätega, sellega läks vähe halvasti kahjuks, eks müüs maha 320 000 € eest, mina ei saanud midagi, nüüd siis hakkan autosi ehitama...
Arusaadav et lihtsalt kalla ja talla selliste autodega ei saa. Eile tegin esimese omakäelise remondi autole, vahetasin esitulede pirnid ära, seoses sellega meenus, et viimati sai ise autot remonditud umbes samal ajal, kui see auto välja lasti. irw. Mul on töökoda kah võtta, väga asjalikke poistega, aga ise tahaks kah teha, hetkel teen sisustust korda ja vaikseks, kägiseb kõik päris hullult, summuti tagus vastu sillatala, enam ei tao, järgmiseks õlid, filtrid, pidurid. Hetke mure on, et käsipiduri tuli elab oma elu, vilgub/hõõgub/põleb olenemata käsipiduri asendist, lüliti on korras, peab edasi kaevama. probleem on selles, et auto on kokku laotud mitmest erinevast ja eelmine omanik kah kõike ei mäleta. Originaali taga ei aja, pigem mind ärritab, et maanteamet ei luba kaasajastada valgustust. Kellele on paha sellest, et numbrimärk on ilusti valgustatud? Aga ei, ei tohi.
Õnneks ei kontrollita, kuidas sa lahendad pidurdamise, on sul seal originaalmõõdus kettad, või sul seal suuremad kettad, minu jaoks ohutus on esimesel kohal, auto peab pidurdama tõhusalt. Varuks ostmist kaalun ka ise, VW Classicus hetkel spidoka plokk müüa, 53 €, uus, peaks vist soetama, eks veel miskit.
Arusaadav et lihtsalt kalla ja talla selliste autodega ei saa. Eile tegin esimese omakäelise remondi autole, vahetasin esitulede pirnid ära, seoses sellega meenus, et viimati sai ise autot remonditud umbes samal ajal, kui see auto välja lasti. irw. Mul on töökoda kah võtta, väga asjalikke poistega, aga ise tahaks kah teha, hetkel teen sisustust korda ja vaikseks, kägiseb kõik päris hullult, summuti tagus vastu sillatala, enam ei tao, järgmiseks õlid, filtrid, pidurid. Hetke mure on, et käsipiduri tuli elab oma elu, vilgub/hõõgub/põleb olenemata käsipiduri asendist, lüliti on korras, peab edasi kaevama. probleem on selles, et auto on kokku laotud mitmest erinevast ja eelmine omanik kah kõike ei mäleta. Originaali taga ei aja, pigem mind ärritab, et maanteamet ei luba kaasajastada valgustust. Kellele on paha sellest, et numbrimärk on ilusti valgustatud? Aga ei, ei tohi.
Õnneks ei kontrollita, kuidas sa lahendad pidurdamise, on sul seal originaalmõõdus kettad, või sul seal suuremad kettad, minu jaoks ohutus on esimesel kohal, auto peab pidurdama tõhusalt. Varuks ostmist kaalun ka ise, VW Classicus hetkel spidoka plokk müüa, 53 €, uus, peaks vist soetama, eks veel miskit.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 510 korda
VW Golf mk3 Variant 1.9 TDI - DLorents
Kässari tule hõõgumises võid vist süüdistada piduri vedeliku taset. Vala juurde, äkki kaob ära.
Kuskilt kulka tagant ajusopist välgatas just, nagu oleks selles probreem olnud, aga pead ei anna.
Classikus võib varuosa hind olla isegi söödav, kuid eraisiku jaoks on saatmiskulud üle mõistuse.
Kuskilt kulka tagant ajusopist välgatas just, nagu oleks selles probreem olnud, aga pead ei anna.
Classikus võib varuosa hind olla isegi söödav, kuid eraisiku jaoks on saatmiskulud üle mõistuse.
Viimati muutis jussike, 15 Mär 2024, 23:38, muudetud 2 korda kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Veteran
- Postitusi: 1207
- Liitunud: 23 Juun 2006, 13:49
- Telefon: 56494520 - helista kui tunned tungivat vajadust
- Auto: VW Passat 1.9 TD 55 kw 1992 Kia 2021
- Asukoht: Eesti,
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 53 korda
- Kontakt:
VW Golf mk3 Variant 1.9 TDI - DLorents
Üks õudsamaid asju mida ise autode juures tehakse on tagumise numbrimärgi LED valgustus.
See on minu arvamus.
See on minu arvamus.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7846
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 158 korda
VW Golf mk3 Variant 1.9 TDI - DLorents
Võid panna numbrimärki valgustama led-pirni kui suudad leida vastava märgistusega numbritule valgusti. Vahest mõni järelturu tootja juba teeb G3-le selliseid, ei tea.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 2576
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
VW Golf mk3 Variant 1.9 TDI - DLorents
Led pirni kasuks pidi rääkima fakt,et kuna pirn on külm,ei soodusta ta tagaluugi pirni ümbruse korrosiooni. Samas,miks ametnikud vastu on. Lume kleepumisel ei sula lambikesed puhtaks. Number jääb pimedusse. Jussike. Minu Ventol sama häiriv ,,jama,,.Vilgub kuidas ise tahab. Esimene asi oligi piduri õli taseme kontroll. Kõik korras. Lõin käega. Ü V. läbitud dets. Aga pidureid kiitis ,,taevani,, kuna arvestas ka auto vanust. Kevva. G3. vr6 on ju ratta valem viis 5 polti rattale ja ketas 280mm. Vanemaid,mida silmas pead ei tea. Kevva. Oled ise auto lammutaja.Sinult saaks ju palju tehnilist informatsiooni mis ei ole mitte teemas,et mina arvan. Tänud,et lugesite minu arvamist foorumis.
-
- Veteran
- Postitusi: 2245
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 16 korda
VW Golf mk3 Variant 1.9 TDI
Syncrode 239x10mm on kõige suuremad 4x100 auguvalemiga, mis tehases taha pandi.
-
- Veteran
- Postitusi: 707
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:25
- Auto: Golf Mk2 1.6TD '91 & Transporter 2,5TDI 03a. Transporter Kombi 2,5TDI 01a.
- Asukoht: Lõunamaa
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 5 korda
VW Golf mk3 Variant 1.9 TDI - DLorents
Esimesed käändmikud leida 4x100 auguvalemiga 280mm pole probleem oli just mõte et kui ette suured panna et mis oleks reaalselt ka taha kõigesuurem mõõt ketas panna. Aga vastus nüüd olemas.t6nis3 kirjutas: ↑16 Mär 2024, 17:30 Led pirni kasuks pidi rääkima fakt,et kuna pirn on külm,ei soodusta ta tagaluugi pirni ümbruse korrosiooni. Samas,miks ametnikud vastu on. Lume kleepumisel ei sula lambikesed puhtaks. Number jääb pimedusse. Jussike. Minu Ventol sama häiriv ,,jama,,.Vilgub kuidas ise tahab. Esimene asi oligi piduri õli taseme kontroll. Kõik korras. Lõin käega. Ü V. läbitud dets. Aga pidureid kiitis ,,taevani,, kuna arvestas ka auto vanust. Kevva. G3. vr6 on ju ratta valem viis 5 polti rattale ja ketas 280mm. Vanemaid,mida silmas pead ei tea. Kevva. Oled ise auto lammutaja.Sinult saaks ju palju tehnilist informatsiooni mis ei ole mitte teemas,et mina arvan. Tänud,et lugesite minu arvamist foorumis.
Transportteenused! Treileri ning autoveokonna rent - 56950650
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 510 korda
VW Golf mk3 Variant 1.9 TDI - DLorents
Ok, panete kõige suuremad nii ette kui taha, aga need tuleb ju omavahel balanssi ka saada, et sul nt taga osa liiga vara pidurdama ei hakkaks, kuidas selle välja raalite, tavaline pidurdusjõu regulaator ei pruugi selle ülesandega ju hakkama saada.
Viimati muutis jussike, 19 Mär 2024, 00:05, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Klubiline
- Postitusi: 381
- Liitunud: 02 Dets 2010, 13:38
- Telefon: 53732492
- Auto: vw golf 3 1,9TDi 66kw aut. 95a oli aut.nüüd man. passat 1,9tdi
- Asukoht: karksi-nuia lilli küla
- Tänanud: 10 korda
VW Golf mk3 Variant 1.9 TDI - DLorents
Mina enda omal proovisin ette 280 ja taga sai tavaline ketas ei mäleta mõõtu oli äkki 225 ja piduri peasilinder ei saanud hakkama kuigi panin suurema kolviga ,vajus läbi ja ei saanud toimima seda komplekti.
"Elu kui selline on sugulisel teel leviv haigus mis ALATI lõppeb surmaga."
- DLorents
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 09 Mär 2024, 20:46
- Auto: Golf 3 Variant 1.9 TDI
- Asukoht: Ida-Viru
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 3 korda
VW Golf mk3 Variant 1.9 TDI - DLorents
Plaan on selline, et kui ehitada/vahetada, siis kogu kupatus vastavalt autolt. Üldse kõik, alates peasilindrist ja ABS-plokist kuni torudeni välja. Hetkel näib et nii hulluks minema ei pea, sest GTI mudelil kasutuses kõik samad plokid, mis mul peal, aga kõiki pole veel jõudnud kontrollida.
Algul läheb vahetusse olemasolev pidurisüsteem, kettad, klotsid, etc, ei ole saanud vahepeal tegeleda, buss nõudis tähelepanu, mul Vivaro 1.9 TDI ei tahtnud madalatel pööretel liikuda, päris korralikult sõi raha ja aega ära, aga nüüd on hea, kohe väga hea. Järgmine nädal plaanis Golf üles tõsta, kõik üle vaadata, siis hakkan plaane tegema. Esmalt vaja velje mõõt ära otsustada, ei ole väga kindel, et tahan jätta 17", vist läheb 16" alla ja siis sellest mõõdust hakkan ehitama silda ja pidureid.
Viimati muutis DLorents, 23 Mär 2024, 09:08, muudetud 1 kord kokku.
- DLorents
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 09 Mär 2024, 20:46
- Auto: Golf 3 Variant 1.9 TDI
- Asukoht: Ida-Viru
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 3 korda
VW Golf mk3 Variant 1.9 TDI
Pead silmas sellist LINK ?GTI kirjutas: ↑10 Mär 2024, 11:56
Kui sel on 02A kast all, siis sel on erinevalt G2-st trossidega käiguvahetus - kapoti alt on käiguvahetustorn ja trossid näha. Enda omale ostsin netist B&M Short Shifter kiti, maksis miskit alla $200. Seda saab ka ise ehitada kui näidis ees, lõikamise-keevitamise vaev. Saab lühema ja konkreetsema käiguvahetuse. Niisama toki salongist lühemaks tegemine - maitseasi..
UPD. Või sellist LINK
Viimati muutis DLorents, 30 Mär 2024, 22:12, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7846
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 158 korda
VW Golf mk3 Variant 1.9 TDI
https://rpower.be/en/product/shortened-gear-lever/DLorents kirjutas: ↑30 Mär 2024, 21:49Pead silmas sellist LINK ?GTI kirjutas: ↑10 Mär 2024, 11:56 Kui sel on 02A kast all, siis sel on erinevalt G2-st trossidega käiguvahetus - kapoti alt on käiguvahetustorn ja trossid näha. Enda omale ostsin netist B&M Short Shifter kiti, maksis miskit alla $200. Seda saab ka ise ehitada kui näidis ees, lõikamise-keevitamise vaev. Saab lühema ja konkreetsema käiguvahetuse. Niisama toki salongist lühemaks tegemine - maitseasi..
UPD. Või sellist LINK
See toode. Samas tundub et see hakkab poodide valikust välja minema - ilmselt liiga vana auto juba..
Kui kuskilt laojääkidest alega kätte saad oleks hästi.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- DLorents
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 09 Mär 2024, 20:46
- Auto: Golf 3 Variant 1.9 TDI
- Asukoht: Ida-Viru
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 3 korda
VW Golf mk3 Variant 1.9 TDI - DLorents
Küsimus teadjatele, Golf3 konditsioneeri seade, see osa, mis on mootoriruumis. Mul on võimalus saada doonor, aga see on bensukas. Mul on 1Z diisel mootor, doonoril on bensukas 1.6 AFT mootor.
Kas ma saan võtta konditsioneeri doonori pealt ja panna enda autole?
UPD. Mul on peal kogu kupatus, mis on konditsioneeril salongi poole pealt, kapoti all on torude otsad olemas, pean silmas neid torusi, mis salongi lähevad.
Kas ma saan võtta konditsioneeri doonori pealt ja panna enda autole?
UPD. Mul on peal kogu kupatus, mis on konditsioneeril salongi poole pealt, kapoti all on torude otsad olemas, pean silmas neid torusi, mis salongi lähevad.
Viimati muutis DLorents, 08 Apr 2024, 19:48, muudetud 2 korda kokku.