VW Golf mk3 Variant 1.9 TDI - DLorents

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Kasutaja avatar
DLorents
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 09 Mär 2024, 20:46
Auto: Golf 3 Variant 1.9 TDI
Asukoht: Ida-Viru
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 3 korda

VW Golf mk3 Variant 1.9 TDI - DLorents

Lugemata postitus Postitas DLorents » 09 Mär 2024, 22:42

Pilt
Tere!
Sai siis soetatud endale selline silmarõõm. Eelmine omanik on mulle teadaolevalt klubi liige, auto on teile kindlasti tuttav, mina alles liitusin ja see minu esimene postitus. Ma pole ammu nii palju rõõmu tundnud autoga sõites, kui peale ostu koju sõitsin, Pärnust Ida-Virumaale.
Mootoriks on 1.9 TDI, 1Z, chipitud, suht lõbus oli. Autosi on olnud palju, uusi, vanu, võimsaid, aga kõige rohkem igatsesin enda Golf 2 GTI, mille sai kogemata puruks sõidetud millalgi seal 1997-98 aasta kanti. Nii ma selle ostsin. Meeldivad need vanad ja kandilised.
Autoga on tehtud meeletu hulk tööd, aga plaanin jätkata.
Pidurid on nõrk koht, ees kettad, taga trummel. Mulle teadaolevalt taha saaks panna kettad, selleks tuleks panna alla GTI sild. Kui kellegil on kogemusi, nõuandeid, vajalikke juppe, kirjutage, igasugune abi teretulnud. Kas ette on võimalik panna suuremad pidurikettad, või siis äkki on olemas võimsamad supportid?
Salongi poole pealt sooviks esimesed istmed välja vahetada. Hetkel on sellised tüüpilised vanemat tüüpi istmed, tahapoole kaardus, mina soovin istmeid, mis oleksid kas sirged või siis ettepoole kaardus. Ei pea olema Recaro, peaasi et meenutaks korvistmeid, ettepoole kaardus, kindlasti külje toega. Jällegi igasugu info teretulnud, mark, mudel, kontaktid. Teate head polsterdajat, samuti jagage kontakti, rooli tahan kah polsterdada, must nahk oranzi kandiga.
Välimuse pealt, hetkel all 17 tolli 195/40, meeletult ilus, aga jubedalt ebapraktiline. Talveks kindlasti lähevad 15 tolli alla, aga võib-olla vahetan 17 välja, panen 16, pisut kõrgema rehviga, sest praegu rehv on liiga kõva. Aga suvi on ees, äkki harjun.
Helisummutus on plaanis, jällegi, kust matte ostate, kas antud autol on mingi eripära, kust müra sisse surub?
Käigukang vist eriti ei erine Golf kahest, kõik pea sama, kuul, vedru, kangid ja plastikust kuluosad, sellega (loodan) saan hakkama, kangi käigu pikkust saab tal kah lühemaks teha. Leidsin mingi tüübi USAst, kes toodab valgusfiltreid armatuuri jaoks, et teha rohelisest taustavalgustusest punane. LINK On keegi kokku puutunud, on keegi kasutanud? Kas keegi teab, mis materjalist neid valgusfiltreid tehakse, sest tegelt tahaks saada/teha kogu valgustus oranziks. Või on kellegil kogemusi valgustuse vahetusega leedide vastu? Joota ma oskan, seda et LED vajab takistit, samuti kursis, aga infot ikka vaja. Kui kellegil on pakkuda odavalt spidoka blokki, võib olla vigane, peaasi et tulukesed põleksid, ma ostaks eksperimenteerimise eesmärgiga. Samuti ostaks sama eesmärgiga salongi õhupuhuri valgustuse osa, et see samuti oranziks teha.
Lisaks jagage nippe/kogemusi, kuidas olete teinud jalgade valgustuse, kuhu Golf kolmel paigaldate topsihiodjaid, milliseid.
Hetkel rohkemat ei oskagi kirjutada.
Viimati muutis etnies858, 14 Mär 2024, 16:53, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: pealkiri
Kes tänasid kasutajat DLorents selle postituse eest:
Pets115MustVälkpppp

Kasutaja avatar
kaupo51
Huviline
Postitusi: 192
Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 24 korda

VW Golf mk3 Variant 1.9 TDI

Lugemata postitus Postitas kaupo51 » 09 Mär 2024, 22:51

Kuidas see ütlus nüüd oli. Auto puhul tunned kaks korda rõõmu- üks kord kui ostad auto ja teine kord kui müüd selle auto ära. Neid Golf 3 omanikke siin vist väga palju ei käi, aga nagu ma aru olen saanud, siis t6nis3 peaks Golf 3 alal üks suuremaid asjatundjaid olema. Pidurite vahetamisest. Kui legaalne see asi on kui ise teha? Ikkagi seotud auto turvalisusega ja palju neid pidureid muuta tohib? Mis Tehnoülevaatus Transpordiamet asjast arvab?
Viimati muutis kaupo51, 09 Mär 2024, 22:53, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat kaupo51 selle postituse eest:
DLorents

zephys
Huviline
Postitusi: 200
Liitunud: 28 Juun 2011, 14:13
Telefon: 5555üheksa6üks4
Skype: el.mumm
Auto: B6 1.4tsi r-line 2010 tornado red
Asukoht: Eesti
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 21 korda

VW Golf mk3 Variant 1.9 TDI

Lugemata postitus Postitas zephys » 09 Mär 2024, 22:59

Äge värviline putukas. Ma ise kogusin ka ennast selle sama auto ostuks kunagi suvel ja sügisel, aga kuidagi ei suutnud lõpuni otsustada, kas on mul seda ikka päriselt vaja))
Edu autoga!
Kes tänasid kasutajat zephys selle postituse eest:
DLorents
Passat B6 r-line 1.4 tsi ecofuel 🍅IG @el.mumm

Maahärra
Veteran
Postitusi: 1207
Liitunud: 23 Juun 2006, 13:49
Telefon: 56494520 - helista kui tunned tungivat vajadust
Auto: VW Passat 1.9 TD 55 kw 1992 Kia 2021
Asukoht: Eesti,
Tänanud: 105 korda
Tänatud: 54 korda
Kontakt:

VW Golf mk3 Variant 1.9 TDI

Lugemata postitus Postitas Maahärra » 10 Mär 2024, 08:31

Häid polsterdajaid üle Eesti jätkub.
Proovi õnne kasutajaga @võsavormel või @Evens .

Edit. Tore näha, et foorumisse tekib vanemaid autosid ja nende huvilisi.
Üritan jälgida teemat
Viimati muutis Maahärra, 10 Mär 2024, 08:33, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat Maahärra selle postituse eest:
DLorents

Carloz
Huviline
Postitusi: 170
Liitunud: 18 Aug 2015, 09:08
Auto: Golf MK5 1.9 TDi // Golf MK3 Cabrio 1.8i
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 6 korda

VW Golf mk3 Variant 1.9 TDI

Lugemata postitus Postitas Carloz » 10 Mär 2024, 09:50

kaupo51 kirjutas:
09 Mär 2024, 22:51
Kuidas see ütlus nüüd oli. Auto puhul tunned kaks korda rõõmu- üks kord kui ostad auto ja teine kord kui müüd selle auto ära. Neid Golf 3 omanikke siin vist väga palju ei käi, aga nagu ma aru olen saanud, siis t6nis3 peaks Golf 3 alal üks suuremaid asjatundjaid olema. Pidurite vahetamisest. Kui legaalne see asi on kui ise teha? Ikkagi seotud auto turvalisusega ja palju neid pidureid muuta tohib? Mis Tehnoülevaatus Transpordiamet asjast arvab?
T6nis3 jutuga on kord nii, et sellest aru saamine eeldab kindlasti Eesti keeleteadlase haridustaset.

Kui kasutada pidurite uuendamisel ketaspiduriga G3 jubinaid, ei ole ülevaatusel kellegil midagi kobiseda.

Karl
Viimati muutis Carloz, 10 Mär 2024, 10:10, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat Carloz selle postituse eest:
DLorents

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3375
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 811 korda
Tänatud: 131 korda

VW Golf mk3 Variant 1.9 TDI

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 10 Mär 2024, 11:17

GTI teab ka palju Golf 3 kohta. :)
Väga paljud teavad, aga masinad ise on muutunud haruldaseks.
Kes tänasid kasutajat MustVälk selle postituse eest:
DLorents
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

GTI
Moderaator
Postitusi: 7840
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 179 korda

VW Golf mk3 Variant 1.9 TDI

Lugemata postitus Postitas GTI » 10 Mär 2024, 11:56

G3 piduridetaile kasutades on suurimad vr6 syncro esikettad-suppordid. Kui sul on plus-veermik e. 5-poldiga rattakinnitus siis peaksid need bolt-on külge minema. Tagasild sama teema - esiveolise ketastega sild peaks uks-ühele külge minema. Variandi kerega pole eriti kursis aga usun et silla kinnituse poolt seal erinevusi pole. Muidugi võid ka G4 juppide poole kiigata (seal suuremate ketaste valik), selleteemalisi ümberehitusi peaks foorumis ka varem kajastatud olema. Siiani pole kuulnud et kellelgi ülevaatusega probleeme oleks kui viisakalt tehtud swap - ei suuda nemad ka tuvastada kas sul tehasest pandud suppordid küljes või mitte.
Kui sel on 02A kast all, siis sel on erinevalt G2-st trossidega käiguvahetus - kapoti alt on käiguvahetustorn ja trossid näha. Enda omale ostsin netist B&M Short Shifter kiti, maksis miskit alla $200. Seda saab ka ise ehitada kui näidis ees, lõikamise-keevitamise vaev. Saab lühema ja konkreetsema käiguvahetuse. Niisama toki salongist lühemaks tegemine - maitseasi..
Valgustuse ledide peale ümbertegemisel on see küsimus mida sellega soovitakse saavutada. Erinevalt oem hõõgniitidega valgustusest, mis hajub kenasti laiali on ledide valgus punktvalgus e. konkreetne ja terav ning valgusheleduse üleminekud liiga teravad ja silmale häirivad (e. siiani pole kohanud lahendust mis oleks samaväärne tehase omale). Kuidas led dimmerdamisele allub peab samuti katsetama. Ainult värvi muutmiseks tuleks pirnidele värvilised mütsid pähe tõmmata ja spidoblokist rohelised ribad eemaldada.
Kes tänasid kasutajat GTI selle postituse eest:
DLorents
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Alhambra
Huviline
Postitusi: 596
Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
Auto: Seat alhambra
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 34 korda

VW Golf mk3 Variant 1.9 TDI

Lugemata postitus Postitas Alhambra » 10 Mär 2024, 12:30

Lihtsam/odavam ilmselt stock pidurid korda teha ja las ta olla. Seda olematut jõudu pidurdab ilmselt piisavalt.
Vaevalt sellega kuskil rajal käima hakkad, või mitte legaalseid kiiruseid väga tihti harrastama :) Aga lahe kuubik ja huvitav värv ;)
Viimati muutis Alhambra, 10 Mär 2024, 12:31, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
DLorents
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 09 Mär 2024, 20:46
Auto: Golf 3 Variant 1.9 TDI
Asukoht: Ida-Viru
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 3 korda

VW Golf mk3 Variant 1.9 TDI

Lugemata postitus Postitas DLorents » 10 Mär 2024, 15:12

GTI kirjutas:
10 Mär 2024, 11:56
Kui sul on plus-veermik e. 5-poldiga rattakinnitus siis peaksid need bolt-on külge minema.
Ei ole, 4x100 kinnitus.
Kui sel on 02A kast all, siis sel on erinevalt G2-st trossidega käiguvahetus - kapoti alt on käiguvahetustorn ja trossid näha.
Piilun, vaatan, hetkel ei tea veel. Tänan info eest.
Niisama toki salongist lühemaks tegemine - maitseasi..
Ei-ei-ei, see polnud plaaniski, plaan on ülekande suhtarvu vähendada, ehk siis lühendada õlga. Keevitada oskan, võiks öelda et lausa meeldib, tegin endale niisama omatarbeks TiG serdi isegi, röntgen, toru, 45 kraadi liikumatu asend.
Kuidas led dimmerdamisele allub peab samuti katsetama.
Sellega on tegelt jube lihtne, suvaline esp32 ja paar rida koodi, microusb otsikuga 12v toiteblokk/laadija maksab 2 €https://www.aliexpress.com/item/32960694772.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.394.6f901802u2Viri, lisad veel paar rida koodi, saad dimmerdada telefonist. Kuna autos juba on armatuuri valgustuse tugevuse regulaator, siis variant on veel selline, et sealt andmed saata esp32 ja see omakorda dimmerdab, ainult et 12V muutuv takisti on liiga võimas, et 5V pealt adekvaatset infot edastada. Mõõtma peab, seal pole midagi erilist, lihtsalt muutuv takistus.
Hetke mõte on, et punane valguse filter ja pirnile kollane müts pähe, saab oranzi, punased tulukesed mis juba salongis on, neile samuti kollane filter juurde, peaks oranziks minema. Mis on eesmärk, ingel [VW Bot: "Keel korda!"] seda teab, ehitada endale auto, mis oleks ilus, mugav, lõbus.
Alhambra kirjutas:
10 Mär 2024, 12:30
Seda olematut jõudu pidurdab ilmselt piisavalt.
Mmmmm, hetkel on nii, et esimese või teise käiguga kuival asfaldil 195 laiad papud all, gaasi vajutada tuleb õrnalt, muidu veab papu ringi. Kolmandaga võib põhja vajutada, ainult et rooli peab kindlalt hoidma. Kolmas ja korra põhja tähendab koheselt 80+ km/h, kaalu ju pole autol. Maantel umbes sama käitumine, sajale lisab nelikümmend praktiliselt koheselt. Eks ma kunagi lähen teen düno talle, lihtsalt huvi pärast.

Kunagi aegadel ammustel, aastal 2000, Anu Saagim uhkustas Kroonikas, et ostis endale plasma teleri, oli vist 19 tolli ja maksis selle eest 185 000 krooni. Ma ostsin samal aastal endale poest oma esimese tutika, Seat Cordoba, 1.9 SDI, makstes selle eest 180 000 krooni. Auto jooksis kokku peale 27 000 km läbimist, ajaliselt see oli 6 kuud. Vandusin siis, et see mu elu esimene ja viimane diisel. Praktiliselt nii see ka oli, aga nüüd mul on kaks diislit, mõlemad 1.9 TDI, see apelsin ja mul on veel Opel Vivaro. Selle apelsiiniga on veel see nali, et plaanisin osta midagi a´la 2012-14, kuid ostsin hoopis 1993 aasta auto. Ja tead, meeldib. Diislilt poleks sellist minekut oodanud, aga eelmine omanik on ajuga tööd teinud.
Viimati muutis DLorents, 10 Mär 2024, 15:18, muudetud 2 korda kokku.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2570
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

VW Golf mk3 Variant 1.9 TDI

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 10 Mär 2024, 19:10

1993,kuni 1999 tehti universaal kerega.G3. Sinu G3el. on ees miskipärast Vento esi nina. See selleks. Pidurite kohapealt. Mingit silla ja tala vahetust pole vaja teha,kui soovid autole panna tava ketta asemele ventileeritavad kettad.4x4,muidugi poldi valemiga. Aga seisneb selles,et kohustuslik kooslus on ka piduri suppord, Supordit hoidev raam ka teine. Klotsid. Ja piduri klotse vajutav töö silinder. Kuna olen auto arst,siis tean, millest räägin. Viimane kägin foorumis oli kui julgesin mainida ,et taga piduritele panin G3.(mõõte ei ütle) taga silintritele Passat piduri töö silindrid. Tehke järeldus.
Kes tänasid kasutajat t6nis3 selle postituse eest:
DLorents

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2070
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 61 korda

VW Golf mk3 Variant 1.9 TDI

Lugemata postitus Postitas ryan » 10 Mär 2024, 21:44

...doktor t6nis on rääkinud :mrgreen:
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Kasutaja avatar
kaupo51
Huviline
Postitusi: 192
Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 24 korda

VW Golf mk3 Variant 1.9 TDI

Lugemata postitus Postitas kaupo51 » 10 Mär 2024, 22:57

ryan kirjutas:
10 Mär 2024, 21:44
...doktor t6nis on rääkinud :mrgreen:
Ma arvasin õigesti, et t6nis3 tunneb Golf 3 hingeelu. Kas just kõige paremini, aga TOP viies on ta Golf 3 tundmises kindlapeale :clap:

Kasutaja avatar
DLorents
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 09 Mär 2024, 20:46
Auto: Golf 3 Variant 1.9 TDI
Asukoht: Ida-Viru
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 3 korda

VW Golf mk3 Variant 1.9 TDI

Lugemata postitus Postitas DLorents » 11 Mär 2024, 19:36

t6nis3 kirjutas:
10 Mär 2024, 19:10
Pidurite kohapealt. Mingit silla ja tala vahetust pole vaja teha,kui soovid autole panna tava ketta asemele ventileeritavad kettad.
Ei, ma tahan panna trumlite asemele kettad. Autol ees on ketaspidurid, taga trumlid.
Aga seisneb selles,et kohustuslik kooslus on ka piduri suppord, Supordit hoidev raam ka teine. Klotsid. Ja piduri klotse vajutav töö silinder.
Arusaadav, plaanisingi kogu kompoti välja vahetada.

Teen esimesed kõigepealt, korra viskasin pilgu peale, ventileeritavad olid vist nagu, homme vaatan.
Viimati muutis DLorents, 11 Mär 2024, 19:47, muudetud 1 kord kokku.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2570
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

VW Golf mk3 Variant 1.9 TDI

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 13 Mär 2024, 19:39

1993 A. Ärge valesti minust tehniliselt valesti aru saage. Ei vaidle,kuid ütlen. 1993.universaal tuli mootoriga 1,9 T D. Kui nii,siis on ju ees kettad nn. tava. Taga trummel pidurid. 1994 A. tuli mootor märgiga 1 Z. 66 Kw. See on juba märgistusega 1,9 TDi. Jahutus radiaator tuli süsteemi sisse sisse laske ÕHKU. Intercooler.55 KW. tehti 66 Kw.

Kasutaja avatar
DLorents
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 09 Mär 2024, 20:46
Auto: Golf 3 Variant 1.9 TDI
Asukoht: Ida-Viru
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 3 korda

VW Golf mk3 Variant 1.9 TDI

Lugemata postitus Postitas DLorents » 13 Mär 2024, 20:12

t6nis3 kirjutas:
13 Mär 2024, 19:39
1993 A. Ärge valesti minust tehniliselt valesti aru saage. Ei vaidle,kuid ütlen. 1993.universaal tuli mootoriga 1,9 T D. Kui nii,siis on ju ees kettad nn. tava. Taga trummel pidurid. 1994 A. tuli mootor märgiga 1 Z. 66 Kw. See on juba märgistusega 1,9 TDi. Jahutus radiaator tuli süsteemi sisse sisse laske ÕHKU. Intercooler.55 KW. tehti 66 Kw.
Autot on väga tugevasti muudetud. Vento esinina, kapott, tiivad, tuled, bamper. Taga on muudetud luuki, hoopis teistsugune ukselink pandud.
Mootorit on muudetud, peal on 1Z, 1.9 TDi, aga keegi ei tea kui palju tal jõudu on. Millalgi lähen teen talle düno, lihtsalt teada saada. Edasi läheb päris mõnusalt. El.juhtmestik on 1997 aasta Golfi pealt, aga hetkel täpsemalt ei tea, tellisin võtme nuppudega, hakkan kesklukku tegema, ronin armaturi alla ja kui leian koodid karpide pealt, ehk õnnestub targemaks saada.
Ees on ventileeritavad kettad, pole aega saanud, et täpselt üle mõõta, on need 240 mm või 280, sadulad kah tunduvad kummaliselt suured. All on coil-overid, paras frankenstein. Summuti on otsevool, jäme toru taha välja ja üks paak. Puhtalt tunnetuse pealt, auto tahab saada rohkem õhku, seega õhupuhasti läheb vahetusse, karp minema, koonus asemele. Ma ei aja taga originaalsust, autot läksin vaatama välimuse pärast, tegin paar ringi ja ostsin ära, otsus, et ma selle ostan, oli tehtud juba enne seda, kui autot elusast peast nägin.
Käisin esinduses, kettad taha on tehtavad, vaja ainult MK3 GTI või mõne muu MK3 vin numbrit, millel on tehasest taga kettad, nende andmebaas ei võimalda muidu otsida, jube ketramine muidu. VR6 vin ei sobi, tal suuremad kettad, vaja 4x100 vin koodi, et taga oleksa tehasest ketaspidurid.

Pilt
Viimati muutis DLorents, 13 Mär 2024, 20:18, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5352
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 609 korda

VW Golf mk3 Variant 1.9 TDI

Lugemata postitus Postitas jussike » 13 Mär 2024, 20:52

Võin kahjuks sind kurvastada, VW varuosa programm alla 2000a autodele vin koodi alusel täpseid varuosa vasteid ei paku, st näitab/pakub kõike, mis sellel hetkel antud mudelile toodeti.

Kõik milledel on mudeli ees roheline mullike, neile saab vin järgi varuosi, ilma mullita peab ise mõistatama:
image.png
Viimati muutis jussike, 13 Mär 2024, 21:39, muudetud 2 korda kokku.
Kes tänasid kasutajat jussike selle postituse eest:
DLorents
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2570
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

VW Golf mk3 Variant 1.9 TDI

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 13 Mär 2024, 21:14

Mis jutu,teksti sinupoolt asja tehnilise mõte oli.

Kasutaja avatar
DLorents
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 09 Mär 2024, 20:46
Auto: Golf 3 Variant 1.9 TDI
Asukoht: Ida-Viru
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 3 korda

VW Golf mk3 Variant 1.9 TDI

Lugemata postitus Postitas DLorents » 13 Mär 2024, 21:20

jussike kirjutas:
13 Mär 2024, 20:52
Kõik milledel on mudeli ees roheline mullike, neile saab vin järgi varuosi, ilma mullita peab ise mõistatama:
Jama. Selles mõttes, et pahasti siis.
Viimati muutis DLorents, 13 Mär 2024, 21:20, muudetud 1 kord kokku.

tofetome
Huviline
Postitusi: 821
Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 121 korda

VW Golf mk3 Variant 1.9 TDI

Lugemata postitus Postitas tofetome » 13 Mär 2024, 21:30

t6nis3 kirjutas:
13 Mär 2024, 21:14
Mis jutu,teksti sinupoolt asja tehnilise mõte oli.
Mis tehnilist sa taga ajad? Kirjutati ju, et ei saa vin koodi järgi varuosi.
Kes tänasid kasutajat tofetome selle postituse eest:
DLorents
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5352
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 609 korda

VW Golf mk3 Variant 1.9 TDI

Lugemata postitus Postitas jussike » 13 Mär 2024, 21:36

t6nis3 kirjutas:
13 Mär 2024, 21:14
Mis jutu,teksti sinupoolt asja tehnilise mõte oli.
Kui lugeda ei oska või loetust aru ei saa, pole mina küll süüdi.

Vin koodi järgi nii vanale masinale juppe ei saa tellida, pead ise täpselt teadma mida vajad.

Ahjaa VIN kood tähendab auto kere numbrit, mis on 16 kohaline tähtede ja numbrite kombionatsioon, millest programmid loevad välja margi, mudeli, tootmis riigi ja aasta ja mitmes see liinilt maha sõites oli, Leitav üldiselt vanematel stansituna, uuematel graveerituna ( ilmselt pole sa selliseid veel näinud, siis järelikult pole ka olemas) kapoti alt,vanematel mustalt andme kleebiselt kapoti alt, uuematel esiklaasi vasakust nurgast ja B piilarilt (jällegi kui pole näind, pole olemas) ja muidugi servise raamaatust ja tehnilisets passist

Kas nüüd said aru?
Viimati muutis jussike, 13 Mär 2024, 21:38, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

pppp
Veteran
Postitusi: 2245
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 64 korda
Tänatud: 16 korda

VW Golf mk3 Variant 1.9 TDI

Lugemata postitus Postitas pppp » 13 Mär 2024, 22:26

G3 VR6-l on taga täpselt samade mõõtmetega kettad (226 x 10 mm), lihtsalt 5 poldiavaga.
1Z mootor oli erinevatel andmetel saadaval 1993 aasta septembrist-oktoobrist. Kuna sel ajal toodetud masinate mudeliaasta oli juba niikuinii 1994, siis võime vast t6nis3 kirjutatu õigeks lugeda.

Võtsin kätte ja "ketrasin" veidi:
333 501 117 vasak rattavõll
333 501 118 parem rattavõll
191 501 159 2 tk. korgid rattavõllide ABS andurite avadesse (kui ABSi ei ole)
N 908 773 01 M10x32 poldid rattavõllide kinnitamiseks 4 tk. kummalegi poole (kui vanad ilma suurema vägivallata elusalt lahti tulevad, siis ma laseks need uuesti käiku)
321 501 119 A vedruseibid poltide alla (vt. eelmine rida)
191 615 611 D vasak pid. kaitseplekk
191 615 612 B parem pid. kaitseplekk
191 501 639 A katterõngas rattavõlli otsa (ilma ABS-ta) või 191 501 639 B (ABS-iga) - 2tk.
357 615 601 pidurketas 226x10 mm 4x100 - 2 tk.
191 598 625 rattalaagri komplekt 2 tk.
1H0 615 425 vasak pidurisadula kinnitusraam (nn. kelk)
1H0 615 426 sama paremal
+ sillatala pealsed piduritorud 645mm ja 770 mm
+ pidurisadulad (saab panna ka G4 alumiiniumist isendid, mille käsipidurimehhanismi loeti vanasti töökindlamaks) ja sinna juurde sobivad pidurivoolikud ja trossid.
Kes tänasid kasutajat pppp selle postituse eest:
GTIDLorents

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2570
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

VW Golf mk3 Variant 1.9 TDI

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 14 Mär 2024, 16:49

Jussike. Kus automaailmas sina elad? Istud sadulas,lips ees. Golf 3 ei ole vana auto varuosade kohalt mitte mingil juhul ,,vana,, ehk ka G2hele saab varuosi tellida. Sa jussike raiskad eetri aega minu pilkamisele,selle asemel,et uuendada oma arvuti tarkvara. Kui renoveerisin 1972 A. põrnikat C A. 15A.tagasi,siis polnud küll mingit probleemi tihendite,pukside saamisega. Jah,ei tea kas olid järele tehtud või originaalid. Omanik ostis.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5352
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 609 korda

VW Golf mk3 Variant 1.9 TDI - DLorents

Lugemata postitus Postitas jussike » 14 Mär 2024, 17:39

Jah kõike juppe saad tellida, kui tead mida tellida, aga programm lihtsalt ei aita sind, pead ise erinevate koodide seast õiged leidma.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2570
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

VW Golf mk3 Variant 1.9 TDI - DLorents

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 14 Mär 2024, 18:15

Varuosade koodid ju klapivad Autoga. Arvuti programm EI aita sind,kui on midagi ,,nihkes,, arvuti programmis. Lähen tellin. Ütlen detaili koodi. Jah,kui detailil koodi pole,siis jah. tee puust ja siniseks selgeks mida tahad. Aga sina jussike rõhutasid teadmisele,et NII vanale autole ei saa enam varu osi. G2. on vana. Kui vana ise oled? Vaja vast vana rauda viia. Anna andeks ,jutt ju tehnilises foorumis.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5352
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 609 korda

VW Golf mk3 Variant 1.9 TDI - DLorents

Lugemata postitus Postitas jussike » 14 Mär 2024, 18:57

Pole kuskil rõhutanud, et ei saa vanadele tellida. Lihtsalt Vin koodi alusel ei saa.
Kui nimekirjas on ühel tootel kümme erinevat varianti/koodi, kuidas sa sealt õige välja valid?
Vin koodi toetusel (üle 2000a autod) annab programm ise kümnest õige koodi. Ilma vin toetuseta (alla 2000a autod) peab ise kõva mees olema ja auto andmete järgi õige leidma. Kui aga need andmed on ka kellegi poolt muudetud, siis palju õnne.
Selles mõttes jah, vin kood kergendab vanakestele osi leidmast, kui on ligipääs auto varustus nimekirjale.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Vasta

Mine “Huviliste autod”