VW Corrado 1.8T '91 - ompracing
Moderaator: etnies858
- ompracing
- Klubiline
- Postitusi: 976
- Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
- Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion, Golf mk4 2.8 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI , US Jetta mk5 1.9TDi , VW LT 35
- Asukoht: TLN/Viimsi
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 73 korda
VW Corrado 1.8T '91 - ompracing
ABS pr?gikasti !!!!
Viimati muutis pppp, 18 Juun 2012, 16:24, muudetud 2 korda kokku.
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
-
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: 3x G4, 1x Arosa
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 37 korda
- Kontakt:
Ma ei n?e ka m?tet sellele elektrilise pumbaga ABS-il.
Kena kaaluv?idu saab selle kolaka eemaldamisega ja asja ka tunduvalt t??kindlamaks.
Kena kaaluv?idu saab selle kolaka eemaldamisega ja asja ka tunduvalt t??kindlamaks.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 455
- Liitunud: 30 Okt 2003, 12:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
see esialgu hea k?ll. olemas ka g60 mootor hilisemaks f??nitamiseks. hea ehitada kui on s?itev auto ja teine mootor lahtiselt. aga algul vaja masin kiirelt liikuma saada ja hiljem saab siis teise mootorisse rahasid laduda kui muu vajalik valmis autol.
Rehvitööd http://www.badnet.ee/hinnakiri.jpg
Tel:58258300
Tel:58258300
sten, muide corre tehti ka 2.0 85kw moooritega nii et pole see k?ige lahjemOriginally posted by SEN
Enamus arvavad, et see kindlasti lahja valik kuna corrado valikust kilovatiliselt lahjeim. Isiklikult kasks viimast autot valinud just selle mootori p?rast
kena auto, soovin edu ja et saaksid masina ikka varsti veerema
minu töö ongi teiste õpetamine
-
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: 3x G4, 1x Arosa
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 37 korda
- Kontakt:
Taavi hakaku n??d t??d rabama ja raha teenima, et saaks selle j?uetu 100kw mootori sealt vahelt ?ra ;D
Telliks juba korralikud kolvid-kepsud teisele mootorile ?ra.
Telliks juba korralikud kolvid-kepsud teisele mootorile ?ra.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
-
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: 3x G4, 1x Arosa
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 37 korda
- Kontakt:
No kui endal ajusid peas pole, siis peab minu karjumise ?ra taluma ;D
Isegi ilgelt kaua l?ks t?na selle mootori peales?ttimisega aga see oli tingitud valest mootori eemaldamise ideoloogiast.
Polnud just k?ige kenam, et ?leni pasase ja mullase/liivase k?igukasti k?ljest olid eemaldatud poolteljeflantsid ning spidomeetriandur/tross.
Igasugune si** ja muld ei ole just kasti tervisele kasulikud ja ?ldiselt keeratakse poolteljed poltidest lahti mitte ei eelmadata flantse,
kuna tegelikult eeldab flantside eemaldamine ka automaatselt uute flantsi stopperite kasutamist.
K?iguvalitsa v?ll oli ka ?ra m?danenud p?ris korralikult (ja keevitatud), ka kasti seest poolt mis oli suhtkoht ?llatus, kuna kastis k?ib ?li sees.
Tingitud ilmselt sellest, et valitsa simmerit pole keegi kunagi vahetanud.
M?nus emulsioon vaatas ka kastist vastu, seega tuleb kast v?hemalt 3x l?bi pesta t?iss?nt ?liga, lootes, et v?ga palju liiva kasti laagrite vahele pole sattunud.
Hea oli, et meil oli G60 kast k?rvalt v?tta, et kahest kastist ?ks komplektne kokku saada.
Mootori t?? tuleb ka veel ?le kontrollida, kuna sisselase on seest veidi liivane, sest filtrikarp l?ks peale avariid pilbasteks.
Samuti ei ole sisselaskekollektori ?lemise ja alumise poolega muud teha kui vanarauda saata (puruks on).
?likorgist ka t?kk v?ljas. Tuleb loota, et klapikambrikaas on terve ja plokikaas samuti.
P?hilootus on see, et mootor seest liiva pole saanud.
K?vem pesu tuleb kapotiall ka korda saata, kuna k?ik on nii pasane, et s?da l?heb pahaks.
M?nele v?ib-olla see ei loe aga sitahunnikus ikka autot ei ehitata.
Kes kohal viibisid siis arvake ?ra mitu korda SeltsiMees OHMON suutis oma HYPERTUUNING kandelambist jagu saada.
Terve garaa?i esine on kilde t?is, ise p?herdas veel kildude sees, loodan et talle meeldis.
Isegi ilgelt kaua l?ks t?na selle mootori peales?ttimisega aga see oli tingitud valest mootori eemaldamise ideoloogiast.
Polnud just k?ige kenam, et ?leni pasase ja mullase/liivase k?igukasti k?ljest olid eemaldatud poolteljeflantsid ning spidomeetriandur/tross.
Igasugune si** ja muld ei ole just kasti tervisele kasulikud ja ?ldiselt keeratakse poolteljed poltidest lahti mitte ei eelmadata flantse,
kuna tegelikult eeldab flantside eemaldamine ka automaatselt uute flantsi stopperite kasutamist.
K?iguvalitsa v?ll oli ka ?ra m?danenud p?ris korralikult (ja keevitatud), ka kasti seest poolt mis oli suhtkoht ?llatus, kuna kastis k?ib ?li sees.
Tingitud ilmselt sellest, et valitsa simmerit pole keegi kunagi vahetanud.
M?nus emulsioon vaatas ka kastist vastu, seega tuleb kast v?hemalt 3x l?bi pesta t?iss?nt ?liga, lootes, et v?ga palju liiva kasti laagrite vahele pole sattunud.
Hea oli, et meil oli G60 kast k?rvalt v?tta, et kahest kastist ?ks komplektne kokku saada.
Mootori t?? tuleb ka veel ?le kontrollida, kuna sisselase on seest veidi liivane, sest filtrikarp l?ks peale avariid pilbasteks.
Samuti ei ole sisselaskekollektori ?lemise ja alumise poolega muud teha kui vanarauda saata (puruks on).
?likorgist ka t?kk v?ljas. Tuleb loota, et klapikambrikaas on terve ja plokikaas samuti.
P?hilootus on see, et mootor seest liiva pole saanud.
K?vem pesu tuleb kapotiall ka korda saata, kuna k?ik on nii pasane, et s?da l?heb pahaks.
M?nele v?ib-olla see ei loe aga sitahunnikus ikka autot ei ehitata.
Kes kohal viibisid siis arvake ?ra mitu korda SeltsiMees OHMON suutis oma HYPERTUUNING kandelambist jagu saada.
Terve garaa?i esine on kilde t?is, ise p?herdas veel kildude sees, loodan et talle meeldis.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
-
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: 3x G4, 1x Arosa
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 37 korda
- Kontakt:
Sina t?mblesid, et tahad autot k?hku s?itma saada.
Kottpimedas on muidugi k?ige ?igem kapotialust pesta.
Dohc-il ?nneks sisselase ees pool ja seal on tulem??ri ja mootori vahel piisavalt ruumi, et survekas vahele susada.
Ma ?tlesin sulle juba enne, et selle kandelambi v?id endale sisse istuda ja m??da garaa?i helendavana ringi joosta.
Aga pauk oli p?ris hea mis ?hest pirnist tuli
Kottpimedas on muidugi k?ige ?igem kapotialust pesta.
Dohc-il ?nneks sisselase ees pool ja seal on tulem??ri ja mootori vahel piisavalt ruumi, et survekas vahele susada.
Ma ?tlesin sulle juba enne, et selle kandelambi v?id endale sisse istuda ja m??da garaa?i helendavana ringi joosta.
Aga pauk oli p?ris hea mis ?hest pirnist tuli
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
-
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: 3x G4, 1x Arosa
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 37 korda
- Kontakt:
;D
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 493
- Liitunud: 23 Jaan 2005, 02:24
- Auto: VAG
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
Originally posted by pikksilmMeenutab ?ht teist autoehitajate paari;DAlgselt postitas: G2rry
Irw...peret?li meestel
(?ks osapool on sama)
---
Aga j?udu siis auto ehitamisel Ehk saab Mihkli vana auto ka kunagi kiireks. ?ra siis maha m?? enne kui asi valmis. Kivi M-Techi kapsaaeda
EDIT: S?nastasin viisakamalt
[Edited on 20-11-2007 by fD-]
-
- Huviline
- Postitusi: 455
- Liitunud: 30 Okt 2003, 12:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
t?na siis midagi suurt ?ra ei teinud aga sisselaske kolle sai korralik sebitud ja tutikad tihendid sinna ning vana maha keeratud. rooliv?imu torustik ?hendatud ja terve ?likork leitud. muidugi uus kandelamp kah ostetud ;D n??d siis klapikambrikaanetihend osta ja ?ra vahetada. igast augud kinni toppida ja autole kapotiall suurem pesu teha. siis saab hakata asju kokku laduma.
Rehvitööd http://www.badnet.ee/hinnakiri.jpg
Tel:58258300
Tel:58258300
-
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: 3x G4, 1x Arosa
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 37 korda
- Kontakt:
Juba vaikselt edeneb.
T?na tegi Taavi ikka suure v?ljamineku normaalse kandelambi tarvis.
Ja enn?e t?na ei pidanudki enam kilde koristama. ;D
[Muudetud: 21-11-2007 M-Tech]
T?na tegi Taavi ikka suure v?ljamineku normaalse kandelambi tarvis.
Ja enn?e t?na ei pidanudki enam kilde koristama. ;D
[Muudetud: 21-11-2007 M-Tech]
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 518
- Liitunud: 12 Veebr 2006, 12:52
- Auto: VW Transporter TDI, VW Amarok
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
milleks korrata Domaini juttu?
Pukseerimishaagise rent http://pukseerimishaagis.webs.com/
Puksiirabi Tartus https://www.facebook.com/Treilamees/
Puksiirabi Tartus https://www.facebook.com/Treilamees/
-
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: 3x G4, 1x Arosa
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 37 korda
- Kontakt:
Ma lihtsalt ?ritan t?psustada Taavi juttu ja kiita teda ?ldise arengu puhul ;D
Tegelikult kui sa vaatad tekkisid need postid ?heaaegselt ja ma ei viitsinud enam enda oma ?ra kustutada.
Aga h?sti, killin osa teksti ?ra.
Foorumis on IMO suht hea pidada auto kohta n?. p?evikut ja hiljem lugeda millal midagi tehtud sai.
Taavi kirjutab lihtsalt kohati suht umbm??raselt aga mulle meeldib t?psus.
Tegelikult kui sa vaatad tekkisid need postid ?heaaegselt ja ma ei viitsinud enam enda oma ?ra kustutada.
Aga h?sti, killin osa teksti ?ra.
Foorumis on IMO suht hea pidada auto kohta n?. p?evikut ja hiljem lugeda millal midagi tehtud sai.
Taavi kirjutab lihtsalt kohati suht umbm??raselt aga mulle meeldib t?psus.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee