VW Golf MK2 '91 - 2.0 16v ABF REBUILD + MK1 Cabrio - tsekk

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
Kasutaja avatar
tsekk
Huviline
Postitusi: 341
Liitunud: 11 Veebr 2008, 20:29
Auto: MK2 16v ABF + MK1 Cabrio, Passat B5, MB W211
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 16 korda

VW Golf II '91 - 2.0 16v ABF - tsekk - REBUILD

Lugemata postitus Postitas tsekk » 20 Veebr 2019, 21:47

Alustame siis uuesti...
► Näita Spoilerit
Kes tänasid kasutajat tsekk selle postituse eest:
crister

Kasutaja avatar
tsekk
Huviline
Postitusi: 341
Liitunud: 11 Veebr 2008, 20:29
Auto: MK2 16v ABF + MK1 Cabrio, Passat B5, MB W211
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 16 korda

VW Golf MK2 '91 - 2.0 16v ABF - tsekk - REBUILD

Lugemata postitus Postitas tsekk » 12 Dets 2019, 16:14

Tere jälle…

Eelmisest postitusest möödas varsti pea aasta – pole olnud seda tuhinat, et siin seda teemat uuendada. Kuid proovin seda viga parandada ja tagant järele vahepealse kirja panna ja lisada mõningat pildi materiali - mingitel hetkedel panin tähele, et polegi järjest pildistanud, aga enamjaolt ikka miskit klõpsitud.

Viimased paar pilti mis siia lisatud, on tehtud 2019 alguses, kui sai see auto uuesti juppideks laiali kistud – väljast võis paljudele tunduda eemalt vaates, et pole midagi hullu, paar rooste mulli siin-seal ja üldpilt enamvähem. Kuid tegelikult, kui sai põhjalikumalt urgitsema hakatud, et mis toimub taga koopanurkades, poolraami nurkades, tagapaneeli seesmise serva all jms… siis see oli suht nutune vaatepilt. See oli selge, et keretööd, mis sai tehtud 2008 alguses, polnud kõige põhjalikumad. Eks vahepeal sai teda siit-sealt värvitud ja keevitatud ka ja kestis see kõik pea oma 11aastat. Hakates nüüd suuremalt oma väsimuse märke näitama, tundsin ma, et nüüd aitab! Ennem ma selle autoga ei sõida, kui kõik on uuesti ülekäidud ja paremini! Mingu kasvõi mitu aastat – rahulikult – rõõmuga.

Kohati käisid mõtted peast läbi, et äkki leiaks üldse paremas seisus kere, aga ei, see oleks minu silmis alla andmine ja auto hinge maha müümine. Ja ega neil kõigil kuskil need samad tüüpvead ja keevitada anyway vaja igaühte kuskilt… suuremal või vähesemal määral.

Auto sai seisma pandud 2018 sügisel ja esimene urgitsemine tagapõhja all sai siis tehtud, et selgusele jõuda mis seal täpsemalt toimub (piltidel suvaline krunt ajutiselt peale lastud haljamatele kohtadele, kuniks asi käsile sai võetud):
► Näita Spoilerit
Ja nüüd siis eelmise postituse kahe pildi jätkuks, jätkame siis samast pildi seeriast. Kui auto oli enamvähem paljaks roogitud ja piltidel viidatud mõned nukramad kohad. Akna servad, ei arvanud, et sealt nii suur rebase kirme vastu vaatab – niiskus seal tagumiste külje akende tihendite all korralikult oma elu elanud ja nagu enne mainitud, et see esimene eeltöö 11 aastat tagasi oli nagu ta oli. Eks auto vahepeal seisis lageda taeva all ka rohkem kui oleks pidanud. Eest akna serva auguga olin kursis – sealt see vesi salongi tuligi aegajalt. Lisaks veel juhi jalge alune, läbivat pole, aga see rooste ennast suht sisse ussitanud sinna, et mõistlikum uus detail panna. Tankimis augu ümbrus väljast polnud väga viga üldse – seest pigem selline kahtlane. Kütusepaagi kinnitus koopa sees seinal oli ka omadega läbi, nagu kõigil, aga ma otsustasin, et kuna aastaid on paak ainult vitstega kinni olnud, siis sai see osa seal koopast siledaks tehtud. Vitsad hoiavad piisavalt pluss osa paagi tankimis osast toetub sinna tankimis augu servale ka. Vanad paagi vitsad läksid liivapritsi algul aga nendes ikkagi liiga suur roosteuss sees ja tellisin uued Klokkeri vitsad. Ja nipet näpet väikseid kohti põhjas leidis siit – sealt, kuid ei midagi hullu.

Asjad mis tahtsid suuremat nikerdamist olidki siis:
1) Tagapaneel (Klokkerholm)
2) Tagapoolraamid (Oma looming)
3) Taga koopanurgad (Klokkerholm)
4) Juhi jalgealune (Klokkerholm)
5) Esimese akna alumine serv/paneel (Klokkerholm)
6) Tagumiste küljeakende alumised servad (Doonor autolt lõigatud tükid)
7) Tankimis augu ümbrus (Klokkerholm)
8 ) Taga koopa topelt pleki kinni keevitamine (Madalduse tõttu koopa serv maha lõigatud – seetõttu oli seal kaks lahtist plekki, mis tuli kinni lasta et sopp vahele ei pääseks)

Ja varuosade poole pealt keredetaile mida uusi vaja:
1) Juhiuks (olemas)
2) Juhitiib (olemas)
3) Kapott (olemas) – tegelikult vanal pole ka häda, taastamis kõlbulik, lauge mölk sees, aga sain uue ja korralikuma teiste detailidega kauba peale
4) Tagaluuk (OTSIN) – kellel on korraliku detaili, pakkuge, rõhutan, korralikku!
5) Esininaraam (OTSIN) – praegune suht laines b-osa banaan

Igastahes eelneva jutu peale pilte, viimased pildid, kui auto juba keevitaja juures ja tagant lahti lõigatud ja alustatud aretamisega:
► Näita Spoilerit
Esimene suurem keevitus tehtud, tuli auto koju tagasi. Kui kuskil praos või raskesti puhastatavas kohas võis leida kerget rooste kirmet vms, siis sai aretatud kodustes tingimustes liivaprits – et ikka maksimaalselt igaltpoolt võimalikult puhtaks saaks.Vahepeal oli tunne, nagu liivakastis mängiks :D omajagu koristamist suruõhu ja tolmuimejaga - aga kõik liiva sai igaltpooltkätte pärast. Omakorda kõik roostekrobelised pinnad sai lihv kettaga õhemaks/maha lihvitud, et seda ussi/krobelisust sisse ei jääks kuskile – nii palju kui võimalik. Ja üldiselt terve põhja tehase originaal kerekitt/kunagi lastud osaline kivikaitse… see kõik harjadega üle/maha lastud. Igalt poolt polnud mõtet halja metallini puhastada. Jäi see tehase kitt osaliselt peale. Lihtsalt pärast veel lahustiga üle pestud. Edasi osaliselt kerge kiht happe krunti ja selle peale tavaline krunt. Pilte.. viimase pildi peal sõidab auto jälle hoiugaraasi, et paari kuupärast 2019kevadel jätkata:
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
Viimati muutis tsekk, 28 Mär 2022, 09:17, muudetud 3 korda kokku.

Kasutaja avatar
tsekk
Huviline
Postitusi: 341
Liitunud: 11 Veebr 2008, 20:29
Auto: MK2 16v ABF + MK1 Cabrio, Passat B5, MB W211
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 16 korda

VW Golf MK2 '91 - 2.0 16v ABF - tsekk - REBUILD

Lugemata postitus Postitas tsekk » 12 Dets 2019, 16:16

Vahepeal leidsin endale puna-mustad originaal GTi tagatuled, olid veidi tuhmid aga peale poleerimist, nagu uued:
► Näita Spoilerit
Veel parem leid rohelise triibuga MK3 GTi Edition Recarod, nagu valatud mu rohelisse MK2te, üllatav leid, siiani imestan. Väga heas seisukorras pealekauba. Esimene pesu sai kerge tehtud, suurem tolm/plekid maha. Praegustel MK3 Recarodel mul sisemine jalg sissepoole keevitatud, et MK2le sobiks. Ilmselt vahetan põhjad ringi ja lähevad praegused mis sees olid müüki.
► Näita Spoilerit

Kasutaja avatar
tsekk
Huviline
Postitusi: 341
Liitunud: 11 Veebr 2008, 20:29
Auto: MK2 16v ABF + MK1 Cabrio, Passat B5, MB W211
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 16 korda

VW Golf MK2 '91 - 2.0 16v ABF - tsekk - REBUILD

Lugemata postitus Postitas tsekk » 12 Dets 2019, 16:24

Kevade / suve poole jätkus vaikselt. Küttepaak ära puhastatud seest väljast. Tagasild käinud alla/alt ära, et autot liigutada kanalipeal – kanal pole just kõige suurem, et korraga tervele põhjale ligi pääseda. Aga vahepeal viisin silla liivapritsi ja siis pulbervärvi ja läksid uued puksid. Taga silla kinnitused olid väga tugevad – lihtsalt tuli põhjalikult roostest ära puhastada. Ja alustasin tunneli ja keskelt poolt põhjaga samamoodi nagu eelnevas postituses kirjas + salongist sama teema ja salongis igaltpoolt eemaldatud/kuumutatud lahti vana pigimatt ja muu soga. Trummel pidurid ajutiselt otsa visatud, et ratta alla saaks – ärge muretsege need lendavad sealt suure kaarega prügikasti! Ahjaa vahepeal käis auto uuesti keevituses. Juhijalge alune, nipetnäpet auke põhjas, tõste punni põhjad eest uued ja nipetnäpet paarist kohast koopa ja akna serva parandatud. Pikka juttu pole, pilte nii palju kui vaheapeal klõpsitud sai, põhjast osad pildid puudu kui juba augud kinni said keevitatud:
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
Edasine suvi – sügis. Kui kõik oli kenasti keevitatud ja krundi all, hakkas pintseldamine. Pragudesse ja kitsustesse läks SOLi kerehermeetik, tuubist püstoliga pressituna. Mujale, kus suuremad keevis liited/punktid APP paksem hermets/kitt pintsliga ja õhemat Hagmansi enamusele põhjale. Need kõik said erineval ajal omaette kuivada omajagu. Väljaspool kerel sai keevitus punkti vahed tinaga täidetud. Ja lõpuks põhjale läks Raptor, kerevärviga segatult – korralik kiht. Eest lansekad, lanseka alused lasen ka kivikaitsest puhtaks ja teen nagu mujalt lõpetades Raptoriga. Ja moto ruumis paar viga parandada ja kui ma juba nii kaugel olen siis tõstan korraks mootori ka maha ja teen mootoriruumi ka uuesti üle. Seda kõike järgnevates postitustes.
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
Viimati muutis tsekk, 12 Dets 2019, 23:57, muudetud 4 korda kokku.

Kert33Gtr
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

VW Golf MK2 '91 - 2.0 16v ABF - tsekk - REBUILD

Lugemata postitus Postitas Kert33Gtr » 12 Dets 2019, 18:28

Väga uhke build!
Kes tänasid kasutajat Kert33Gtr selle postituse eest:
tsekk
Borbet veljed FaceBookis
Borbet veljevalikuga saab tutvuda http://www.phoenixwheels.eu (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn

Kert33Gtr
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

VW Golf MK2 '91 - 2.0 16v ABF - tsekk - REBUILD

Lugemata postitus Postitas Kert33Gtr » 13 Dets 2019, 09:36

Kuidas sa kere tinaga jootmise korraldasid (mis tina, kuidas aluspinda töötlesid ja kust materjalid võtsid)? Kas põletiga või suure kolviga? Kas plekk lainetama kuuma tõttu ei hakanud?

Kert
Borbet veljed FaceBookis
Borbet veljevalikuga saab tutvuda http://www.phoenixwheels.eu (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn

Kasutaja avatar
tsekk
Huviline
Postitusi: 341
Liitunud: 11 Veebr 2008, 20:29
Auto: MK2 16v ABF + MK1 Cabrio, Passat B5, MB W211
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 16 korda

VW Golf MK2 '91 - 2.0 16v ABF - tsekk - REBUILD

Lugemata postitus Postitas tsekk » 13 Dets 2019, 10:49

Kert33Gtr kirjutas:
13 Dets 2019, 09:36
Kuidas sa kere tinaga jootmise korraldasid (mis tina, kuidas aluspinda töötlesid ja kust materjalid võtsid)? Kas põletiga või suure kolviga? Kas plekk lainetama kuuma tõttu ei hakanud?
Keevitajal oli mingi järsem kuumapuhur selle tina sulatamiseks - ei hakanud lainetama. Aga aluspind relaka harjade / kärgkettaga võimalikult puhtaks. Tinakrunt haljale pinnale + tina laiali kuumutatult pragudesse ja pärast lihvkettaga siledaks. Materialid wyrthist, kui ei eksi siis oli see puhur tal ka wyrthist pärit aga pole kindel:
► Näita Spoilerit
Tankimis ava ümbrust tuleb veidi üle teha, parandada.
Viimati muutis tsekk, 13 Dets 2019, 14:12, muudetud 2 korda kokku.
Kes tänasid kasutajat tsekk selle postituse eest:
Kert33Gtr

Kasutaja avatar
tsekk
Huviline
Postitusi: 341
Liitunud: 11 Veebr 2008, 20:29
Auto: MK2 16v ABF + MK1 Cabrio, Passat B5, MB W211
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 16 korda

VW Golf MK2 '91 - 2.0 16v ABF - tsekk - REBUILD

Lugemata postitus Postitas tsekk » 13 Dets 2019, 14:28

Kaldume pistub teemast kõrvale hetkeks, peres üks Volkswagen veel. Suvel ikkagi oli isu mingi vanakoolikaga sõita. Sai papsi mk1 cabrio hoiu garaasist tolmu alt välja aetud ja ellu äratatud, paar aastat seisnud, pole tegeletud selle autoga. Kast jooksis nagu mahlakask. Sai mingi suvaline 020 alla visatud, täpsemalt CHB koodiga, kuna õigel hetkel ei raatsinud AUG kasti osta, jäin tollest ilma. Tulevikus nüüd plaan enda AUG ära lahata ja ehk saab taastada. Kastivahetuse aeg siis juba uus korv+ketas (Sachs) ning nipetnäpet hooldus, tagastange/kulm värvitud, number teibitud luugile ja võiski natuke suve nautida. Mõned pildid:
► Näita Spoilerit
Viimati muutis tsekk, 13 Dets 2019, 15:18, muudetud 3 korda kokku.
Kes tänasid kasutajat tsekk selle postituse eest:
etnies858

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2068
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 60 korda

VW Golf MK2 '91 - 2.0 16v ABF - tsekk - REBUILD

Lugemata postitus Postitas ryan » 13 Dets 2019, 15:52

Ikka väga sile pill on 8)
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Kert33Gtr
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

VW Golf MK2 '91 - 2.0 16v ABF - tsekk - REBUILD

Lugemata postitus Postitas Kert33Gtr » 13 Dets 2019, 17:45

Kas veljed on japan racing JP9? Esimesed 8x16 et25 ja taga 9x16 et 15?

See velg sobib hästi vanakoolikale.

Kert
Borbet veljed FaceBookis
Borbet veljevalikuga saab tutvuda http://www.phoenixwheels.eu (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn

Kasutaja avatar
tsekk
Huviline
Postitusi: 341
Liitunud: 11 Veebr 2008, 20:29
Auto: MK2 16v ABF + MK1 Cabrio, Passat B5, MB W211
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 16 korda

VW Golf MK2 '91 - 2.0 16v ABF - tsekk - REBUILD

Lugemata postitus Postitas tsekk » 13 Dets 2019, 18:53

Kert33Gtr kirjutas:
13 Dets 2019, 17:45
Kas veljed on japan racing JP9? Esimesed 8x16 et25 ja taga 9x16 et 15?

See velg sobib hästi vanakoolikale.
Dare DR-RS Staggered 16x8et25 & 16x9et15, möödud need jep. Veljed mu rohelise alt.

Kasutaja avatar
tsekk
Huviline
Postitusi: 341
Liitunud: 11 Veebr 2008, 20:29
Auto: MK2 16v ABF + MK1 Cabrio, Passat B5, MB W211
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 16 korda

VW Golf MK2 '91 - 2.0 16v ABF - tsekk - REBUILD

Lugemata postitus Postitas tsekk » 14 Dets 2019, 22:13

Teen mingil hetkel ostan teemad ka, aga lisan siia praegu ühe nimekirja asjadest mis mul puudu... ja kellel on pakkuda midagi või teab kedagi kellel varuosasi/doonoreid, saatke privaatsõnum. Osad asjad nimekirjas - andke lihtsalt nõu, kuidas lahendada või kus kohast tellida. Tänud ette :thumbup:

1) Tagaluuk (võimalikult korralikku vähese roostega detaili)
2) Esininaraam, Sirget A-Varuosa
3) Pehme armatuur, ilma aukude ja mõradetta
4) Originaal ukselingid heaseisukorras + süütelukk + võti/võtmed kellegi doonorilt (kaua võib neid b-linke osta ja saaks ühe vōtmega autosse ja auto käima )
5) Kaheukselise uksepolstreid - plastik põhjaga - musta riidega
6) Elektri akna tõstukid + juhtmestik või pakkuge alternatiiv lahendusi
7) Paisupaagiga suuremat custom järel toodetud radikat? linke kus kohast tellida. See mk1 paisupaagiga radikas jääb mul suvel palavaga tühikäigul ikka hätta
8 ) ABF-ile plekist karterit, praegune alukarter paar pauku saanud, punni juurest mõrane ja tilgub, alternatiive/sobivusi teistelt mootoritelt pelkist karteri näol?

Petzo
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
Telefon: 55596240
Auto: Golf II
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 32 korda

VW Golf MK2 '91 - 2.0 16v ABF - tsekk - REBUILD

Lugemata postitus Postitas Petzo » 15 Dets 2019, 10:40

7. Mingisugused bmw radiaatorid on reservuaari ja täpselt õige kõrgusega mk1/mk2 jaoks. Hetkel telefonis ei viitsi otsida, aga mingi suund olemas.
/veidi surfasin ikkagi:
Screenshot_20191215-110846_Google.jpg
Screenshot_20191215-110846_Google.jpg (86.2 KiB) Vaadatud 11477 korda
Viimati muutis Petzo, 15 Dets 2019, 11:09, muudetud 1 kord kokku.
Rait.

Kasutaja avatar
tsekk
Huviline
Postitusi: 341
Liitunud: 11 Veebr 2008, 20:29
Auto: MK2 16v ABF + MK1 Cabrio, Passat B5, MB W211
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 16 korda

VW Golf MK2 '91 - 2.0 16v ABF - tsekk - REBUILD

Lugemata postitus Postitas tsekk » 16 Dets 2019, 11:54

Petzo kirjutas:
15 Dets 2019, 10:40
7. Mingisugused bmw radiaatorid on reservuaari ja täpselt õige kõrgusega mk1/mk2 jaoks. Hetkel telefonis ei viitsi otsida, aga mingi suund olemas.
/veidi surfasin ikkagi:
Tänud. Tasub uurida. Aga keegi millegi sellisega kokku puutund? ainult ebay teema?
► Näita Spoilerit

Kasutaja avatar
tsekk
Huviline
Postitusi: 341
Liitunud: 11 Veebr 2008, 20:29
Auto: MK2 16v ABF + MK1 Cabrio, Passat B5, MB W211
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 16 korda

VW Golf MK2 '91 - 2.0 16v ABF - tsekk - REBUILD

Lugemata postitus Postitas tsekk » 04 Veebr 2020, 16:03

Nonii, vahepeal oli puhkus, veidi edasi tehtud. Kunagi sai eest lansekad kivikaitse/mastiksiga kaetud ainult. Alustasingi uuesti lansekate puhtaks käiamisega, et teha kõik nii nagu eelnev põhi - osaliste kohtade peale happekrunt, epokrunt, hermeetikud, kitid ja raptor. Avastasin ikkagi paar kohta mis võiks üle teha: Juhi koobas/püstak kunagi juba keevitatud aga sealt nurgast serva urgitsema hakates piilus topelt pleki vahel kerge rebane, sai see lahti lõigatud ja see nurk uuesti keevitatud. Kunde koopas sillakinnituse juures oli ka pisike auk, mis tuli suure käiamisega ikkagi esile. Mootori ruumi poolepealt on terve juhi lanseka püstak siledaks pahteldatud suht, ja kunde püstak nagu originaal. Alguses nagu veidi häiris, et pole mõlemalt poolt sama. Aga, kui mootoriruum valmis, mootor peal siis kunde poolt pole nähagi seda osa püstakust. Ja kuna eesmärgiks on anyway võimalikult clean-look, siis see siledaks pahteldatud püstak juhipool teeb üldvaate veel cleanimaks ja seda on terve aeg näha. Pilte:
► Näita Spoilerit
Järgmiseks tõstsin mootori uuesti maha. Ja hakkasin mootori ruumi üle tegema, et saaks parem, kui eelminekord. Otseselt kuskilt roostet esile polnud tulnud, kui ainult tulemüüri veerenni topelt pleki vahelt mõned mullid. Süda ei andnud rahu nokkisin selle topelt pleki võimalikult irvakile, lasin harjade/ketaste ja lõpuks liivaga selle prao nii puhtaks, kui võimalik. Vahele hape ja kerehermeetik ja tagusin kinni tagsasi. Lõpus tuli peale ka ühtlane hermetsi joon – tunduvalt väiksem kui tehasest, kuid vähemalt hoiab isoleeritud selle ühenduse – tundub õigem, kui täitsa ilma hermeetikuta – ilma niiskus poeb kergelt vahele igalepoole. Teiseks juhilanseka alumine serv ei paistnud kuskilt roostet esmapilgul, aga kindluse mõttes tagusin sealt ühe prao lahti ja kaheplekivahel uss sees, sai terves pikkuses see serv uus tehtud, nüüd enam pole topelt plekki ega roostet… kundepoolt piilusin ka, aga sealt paistis ilus. Kunde silla kinnituse juures oli ka paar pehmemat kohta – mis eelminekord nii põhjaliku tähelepanu ei saanud, kui oleks võinud. Lõikasin need lahti ja uued lapid peale, kui juba üks koht suuremalt lahti lõigatud oli, nägi täpselt kütuse torustiku tunnelitee põhja alust lasneka sees, urgitsesin sealt ka rooste kirme maha kuidagi tuisates liivaga ja peenikeste harjastega – rooste surm – hape ja krundid peale. Pärast kunagi lisaks veel kõik need õõnsused paksu õli täis lasta. Hermeetikuid panin kindluse pärast mujale ka, kus olid suuremad pleki ühendus kohad, kuid minimaalselt. Noja eelmisest eeltööst oli paari kohapeale pahtli välja joonistanud parandasin igaltpoolt kergemaid kohti ja tegin alates haljast metallist uuesti. Eks piltidelt saab rohkem aru:
► Näita Spoilerit
Viimati muutis tsekk, 28 Mär 2022, 09:11, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
tsekk
Huviline
Postitusi: 341
Liitunud: 11 Veebr 2008, 20:29
Auto: MK2 16v ABF + MK1 Cabrio, Passat B5, MB W211
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 16 korda

VW Golf MK2 '91 - 2.0 16v ABF - tsekk - REBUILD

Lugemata postitus Postitas tsekk » 04 Veebr 2020, 16:04

Leidsin endale vahepeal 02J kasti, EBD koodiga, täpsemalt 1.8 20v Seat Leoni pealt koos 02J käiguvahetus trosside/kopsikuga. Parem käiguvahetus ja ülekanne. Pesin/leotasin kasti suuremast sopast puhtaks. Siis valmistasin ette soodapritsiks – katsin võimalikult kinni kõik kohad mis vaja. Pritsiga sai päris puhtaks, kuid lasin veel lisaks relaka ja suruõhu harjastega üle, siis pesin uuesti puhtaks ja hape + sama vw originaal hall mis eelmisele kastile. Eelmist kasti ei pritsind ja puhastanud nii põhjalikult, peaks olema tunduvalt paremini värvitud nüüd. Pilte:
► Näita Spoilerit
Seoses kasti/käiguvahetus kopsiku vahetusega: on kopsiku suurus ja kinnitused veidi teistmoodi kui 02A. Kuna mul nagunii eest lansekad jne raptoriga veel teha, siis läks hästi, et suutsin ikkagi väga viimasel hetkel 02J kasuks otsustada ja tegin oma juba värvitud tunnelit veidi umber selle tarbeks. Lõikasin maha originaal raami tunnelist ja lõikusin veidi kopsikut väiksemaks, et sa sinna mahuks – kaks auku tuli ka puurida. Eks piltidelt saab täpsemalt aru, tagumise käigu tarbeks igaksjuhuks tegin väikse süvendi ka juurde, mida tegelikult vb poleks vaja olnud, suht täpselt mahtus liikuma. Salongi keskonsooli vb peab pärast nipet näpet lõikama, et perfektselt peal istuks. Pilte:
► Näita Spoilerit

Kasutaja avatar
tsekk
Huviline
Postitusi: 341
Liitunud: 11 Veebr 2008, 20:29
Auto: MK2 16v ABF + MK1 Cabrio, Passat B5, MB W211
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 16 korda

VW Golf MK2 '91 - 2.0 16v ABF - tsekk - REBUILD

Lugemata postitus Postitas tsekk » 04 Veebr 2020, 16:05

Ja siis oligi aeg seal maal, kui suurem osa eeltööst oli mootori ruumis järjekordselt tehtud. Hakkasin katma, et lõpetada viimanegi osa põhjast Raptoriga. Pilte:
► Näita Spoilerit
Üks suurem muutus veel. Kunagi oleks võinud ikkagi kohe mk3 silla kasuks otsustada, aga noh parem hilja, kui mitte kunagi :D Igastahes sain endale komplektse silla vr6 mk3 pealt. Nüüd saab lõpuks õiged mootori padjad ja juhitavus ka ehk parem, ei pea nii suuri flantse enam kasutama ees. Lammutasin silla laiali ja enamus silla detailid läksid liivapritsi + pulber värvi. Eelminekord lasin ise relakate ja harjadega ja suvalise musta pinnakaga üle. Nüüd sai ikka palju palju parem. Eelmise sillapealt oli näha, suht kooruv värv jne kõik õõnsused ei saanud puhtaks jne. Rooli lati puhastasin ainult relaka ja suruõhu harjadega ja värvisin pinnakaga mustaks, kõik sai nii värske, et ei sobind see kulunud latt sinna uuele sillale :D Ette sai nüüd suuremad 280mm pidurid ja supportid taastatud + punaseks võõbatud. Tagumised on mk4 alu suppordid. Ette said passat b3 g60 pealt 4x100 rummud ja kettad puuritud 4x100ks, õõtsa tagumised puksid said Audi TT omad. Igalepoole kõik uued varuosad kuhu võimalik. Esimesed coilid lammutasin ka laiali nagu tagumised ja puhastasin ära, e46 tolmukad mis sinna sisse aretasin, olid ennast kortsu tõmmanud, tegin seekord natuke teistmoodi ja lühemalt. Pikka juttu pole, pilte:
► Näita Spoilerit
Salongi poole pealt eemaldasin tulemüürist kõik vana pigimati ja liimi ja muu pasa mis seal kõik oli ja krunt + värv ilma lakita. Hiljem kogu ülejäänud salong ka roheliseks ja nähtavad kohad laki alla. Ja uus pigimatt jne, aga sinnani jõuame veidi hiljem.
► Näita Spoilerit
Viimati muutis tsekk, 04 Veebr 2020, 22:49, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
tsekk
Huviline
Postitusi: 341
Liitunud: 11 Veebr 2008, 20:29
Auto: MK2 16v ABF + MK1 Cabrio, Passat B5, MB W211
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 16 korda

VW Golf MK2 '91 - 2.0 16v ABF - tsekk - REBUILD

Lugemata postitus Postitas tsekk » 04 Veebr 2020, 16:06

Veel veidi viimistletud/vesilihvitud ja proovi värv tehtud. Pilte:
► Näita Spoilerit
Ja värvi alla mootori ruum lõpuks saigi. Sild alla ja jälle veerema. Seekord lendas natuke rohkem puru, kui eelminekord ja lakk läks ühest kohast jooksma – muidu rahul. Las taheneb veidi proovib vesilihvida ja välja poleerida uuel puhkusel. Või kui midagi kuskit välja joonistub saab ära parandada. Mootorit veel ennem tagasi peale ei tõsta. Teeb mujalt kere edasi seniks ja saab maas mootori veel ülelakkuda vahepeal. Paari pildi peal õõtsad/stabikas valelpool/tagurpidi :D see sai kohe ära parandatud ja lõpu piltidel juba õigesti. Praeguseks kõik, järgnevalt tagasi kere juurde.
► Näita Spoilerit
Viimati muutis tsekk, 09 Veebr 2021, 15:48, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5337
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 605 korda

VW Golf MK2 '91 - 2.0 16v ABF - tsekk - REBUILD

Lugemata postitus Postitas jussike » 04 Veebr 2020, 16:16

Näed siis nüüd, rikkusid ilusa k.kasti ära, keerasid roostes peaga poldid otsakaanesse.
Kes tänasid kasutajat jussike selle postituse eest:
MustVälk
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
tsekk
Huviline
Postitusi: 341
Liitunud: 11 Veebr 2008, 20:29
Auto: MK2 16v ABF + MK1 Cabrio, Passat B5, MB W211
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 16 korda

VW Golf MK2 '91 - 2.0 16v ABF - tsekk - REBUILD

Lugemata postitus Postitas tsekk » 04 Veebr 2020, 16:26

jussike kirjutas:
04 Veebr 2020, 16:16
Näed siis nüüd, rikkusid ilusa k.kasti ära, keerasid roostes peaga poldid otsakaanesse.

:D kui sa tähelepanelikum oled, siis silla kinnitus poldid jms on ka vanad. Aga kast läheb veel korra lahti otsast, 5käik läheb ka vahetusse, jõuan neid polte ka siis vahetada.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5337
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 605 korda

VW Golf MK2 '91 - 2.0 16v ABF - tsekk - REBUILD

Lugemata postitus Postitas jussike » 04 Veebr 2020, 16:33

Olen näinud aastaid tagasi MK2 kapoti alust kunstiteost, kus kõik poldid ja detailid olid eraldi värvitud - poldid olid kuldsed, mootor h.sinine, kast hõbe, piduri detailid kollased, elekter punane, õhk t.sinine jne...
Ega sinu avatari piltki sellest maha ei jää.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1426
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

VW Golf MK2 '91 - 2.0 16v ABF - tsekk - REBUILD

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 04 Veebr 2020, 17:13

See teema paneb kahetsema, et oma Golfi kunagi müüsin. Väga tubli oled!
Kes tänasid kasutajat KuldarA selle postituse eest:
tsekk
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Kasutaja avatar
tsekk
Huviline
Postitusi: 341
Liitunud: 11 Veebr 2008, 20:29
Auto: MK2 16v ABF + MK1 Cabrio, Passat B5, MB W211
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 16 korda

VW Golf MK2 '91 - 2.0 16v ABF - tsekk - REBUILD

Lugemata postitus Postitas tsekk » 04 Veebr 2020, 23:16

► Näita Spoilerit
keegi teab, kus kohast ma esimesi piduriplekke leida võiks? kas tõesti ainult originaali?
jussike kirjutas:
04 Veebr 2020, 16:33
Olen näinud aastaid tagasi MK2 kapoti alust kunstiteost, kus kõik poldid ja detailid olid eraldi värvitud - poldid olid kuldsed, mootor h.sinine, kast hõbe, piduri detailid kollased, elekter punane, õhk t.sinine jne...
Ega sinu avatari piltki sellest maha ei jää.
eks ma üritan nähtavamal kohal olevad poldid ära värvida või tsinkida - mootoril samamoodi üle vaadata pealt poolt sellise pilguga.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5337
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 605 korda

VW Golf MK2 '91 - 2.0 16v ABF - tsekk - REBUILD

Lugemata postitus Postitas jussike » 04 Veebr 2020, 23:32

Kardan, et originaalis neid MK2 plekke enam ei saa.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
intzu
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 6 korda

VW Golf MK2 '91 - 2.0 16v ABF - tsekk - REBUILD

Lugemata postitus Postitas intzu » 05 Veebr 2020, 00:05

Vastasin privas, aga jätan siia ka märgi maha. Sul on plekid, mis sobivad 4x100 käändmikele (nt g60-d, Golf 2 GTI jne) ainult, millel 256mm ja 280mm ketas, nende kood on 357615311A. VR6-l ja G3 GTI-del (nii palju kui silma hakkas, 5x100 auguvalem) on 1992-1997 plekid koodiga 3A0615311 ja 3A0615312.
Viimati muutis intzu, 05 Veebr 2020, 00:09, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat intzu selle postituse eest:
tsekk
Elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega

Vasta

Mine “Huviliste autod”