VW Golf 2 1.6D 40kw swap to 1.8 102 kw kr 1989 - martvl

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
t6nis3
Huviline
Postitusi: 2570
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

VW Golf 2 1.6D 40kw swap to 1.8 102 kw kr 1989 - martvl

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 08 Dets 2023, 19:55

Uus tagapiduri regulaator viska kohe välja. Otse torud pane.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7840
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 179 korda

VW Golf 2 1.6D 40kw swap to 1.8 102 kw kr 1989 - martvl

Lugemata postitus Postitas GTI » 11 Dets 2023, 09:12

t6nis3 kirjutas:
08 Dets 2023, 19:55
Uus tagapiduri regulaator viska kohe välja. Otse torud pane.
Ära soovita palun inimestele rumalusi - saad omale eluohtlikult käituva auto (talvisel libedal on igal pidurdusel tagasild plokkis). Eriti kui uued regulaatorid maksavad suurusjärk kolmkümmend raha.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2570
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

VW Golf 2 1.6D 40kw swap to 1.8 102 kw kr 1989 - martvl

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 11 Dets 2023, 14:23

Lauri. Saan sinu soovitusest väga hästi aru. Kuid tehasest on G3,ele ka ju valikuliselt paigaltatud taga piduri regulaatoreid,G2est.rääkimatta. Kõik sõltus mootori võimsusest. Ise kasutan Ventot ,ilma A B S.süsteemita ja trummel piduritega .Töösilindrid panin 17mm. asemele 19mm.(passat). Tehasega ei vaidle,kuid kui on foorumis kasutaja kes jagab TEHNIKAT,siis olen kindel,et minu jutt ei läinud pimeda silmadesse.Ventost sai 47 KW.asemel T D i. 70 K W. Taga pidurid (trumlid) jäid samaks. Siit see taga pidurite regulaatori jutt. Ülevaataja ohhetab. Mida pekki. Pole enne näinud selliseid Taga pidureid. Ei ,,saba,, ei liputa ,kui libedaga pidurdan.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7840
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 179 korda

VW Golf 2 1.6D 40kw swap to 1.8 102 kw kr 1989 - martvl

Lugemata postitus Postitas GTI » 11 Dets 2023, 14:56

Pidurdusjõudu hinnatakse ülevaatusel suhtena konkreetsest koormusest (kaalust) sillale - igati loogiline. Kui mõni ülevaataja kukub kiitma ilma regulaatorita tagasilla üleloomulikku pidurdusjõudu siis see vend tuleks päevapealt lahti lasta kuna ta ei tea mida ta tegelikult mõõdab ning oma rumalusest annab rohelise tule teeohtlikule autole. Regulaatorite väljaviskamine on mitte ebasoovitav, vaid ka keelatud tegevus kuna pidurite ümberehitus on tehnonõuete järgi keelatud (siia alla läheb ka suuremate pid.silindrite paigaldus Ventole) ning sellised autod ei tohiks ülevaatust läbida.
Varuosakataloogid annavad nii G2 kui G3 kõigile regulaatorid, et sõltunud siin midagi ei mootori võimsusest ega näiteks ka abs olemasolust. See et kuliibinid on neid aegade jooksul vahelt välja visanud on tingitud sellest, et uuena kui neid OE varuosana müüdi olid need ropult kallid ning keegi ei täinud küsitavat summat välja käia. Praegu on seis õnneks parem ning tootjaid rohkem ja hinnad alla tulnud.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

tegelane5
Huviline
Postitusi: 172
Liitunud: 28 Dets 2005, 22:56
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 10 korda

VW Golf 2 1.6D 40kw swap to 1.8 102 kw kr 1989 - martvl

Lugemata postitus Postitas tegelane5 » 11 Dets 2023, 17:42

GTI kirjutas:
11 Dets 2023, 14:56
Pidurdusjõudu hinnatakse ülevaatusel suhtena konkreetsest koormusest (kaalust) sillale - igati loogiline. Kui mõni ülevaataja kukub kiitma ilma regulaatorita tagasilla üleloomulikku pidurdusjõudu siis see vend tuleks päevapealt lahti lasta kuna ta ei tea mida ta tegelikult mõõdab ning oma rumalusest annab rohelise tule teeohtlikule autole. Regulaatorite väljaviskamine on mitte ebasoovitav, vaid ka keelatud tegevus kuna pidurite ümberehitus on tehnonõuete järgi keelatud (siia alla läheb ka suuremate pid.silindrite paigaldus Ventole) ning sellised autod ei tohiks ülevaatust läbida.
Varuosakataloogid annavad nii G2 kui G3 kõigile regulaatorid, et sõltunud siin midagi ei mootori võimsusest ega näiteks ka abs olemasolust. See et kuliibinid on neid aegade jooksul vahelt välja visanud on tingitud sellest, et uuena kui neid OE varuosana müüdi olid need ropult kallid ning keegi ei täinud küsitavat summat välja käia. Praegu on seis õnneks parem ning tootjaid rohkem ja hinnad alla tulnud.
Audi 80 B3 51kW kõige lahjemate piduritega ei olnud vabriku poolt pidurisurve regulaatorit. Kuna sellel olid vasktorud siis piduritorudega polnud ilmselgelt midagi teha vaja olnud. Seega usun et ka G2 veel meeletuma 40 kWga võis tulla vabriku poolt ilma pidurisurve regulaatorita.
ETKA järgi ei saa aru kas regulaator käis kõigil või mitte kuna sillatalad on samad.

pppp
Veteran
Postitusi: 2245
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 64 korda
Tänatud: 16 korda

VW Golf 2 1.6D 40kw swap to 1.8 102 kw kr 1989 - martvl

Lugemata postitus Postitas pppp » 11 Dets 2023, 23:22

G2-dest tulid tehasest ilma pidurdusjõu regulaatorita need isendid, millel 7-tolline pidurivõimendi ja taga trummelpiduritel 14,29 mm läbimõõduga pidurisilindrid. Ehk siis valdav enamus 1,3-liitriseid, 1,6-liitriseid manuaalkastiga isendeid ja vabalthingavaid diisleid.
16V ja tagumiste ketaspidurite puhul ükski mõistusega inimene muidugi pidurdusjõu regulaatorit vahel välja ei viska.
Kes tänasid kasutajat pppp selle postituse eest:
GTI

GTI
Moderaator
Postitusi: 7840
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 179 korda

VW Golf 2 1.6D 40kw swap to 1.8 102 kw kr 1989 - martvl

Lugemata postitus Postitas GTI » 12 Dets 2023, 09:09

Tänud täpsustamast, varuosakataloogid näitavad millegipärast kõigile, koodid on küll erinevad.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2570
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

VW Golf 2 1.6D 40kw swap to 1.8 102 kw kr 1989 - martvl

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 13 Dets 2023, 19:37

Tänud ka vastamast taga pidurite kohapealt. Nüüd jutt Laurile. Ülevaataja kiitis,et erinevus ratastel on ainult,või ainult 2protsenti.Piduri klotsi tugevus trumlile on viis pluss. Ju jäi siis aparaadi näitu nähes see jõud lubatud piiridesse. Ei mingit ,,saba,, liputamist kaasa arvatud selle libedaga sõites. Muidugi,mida ei tehta on vanakooli õpetus libedaga(ilma A B S ita)sõita. P P P P. Peep Minu kooli auto tagasillas ei ole regulaatorit. Saab VABALT hakkama. Kogu tekst läheb foorumis olevale auto ehitajale. Ei Soovita mingil juhul mingit ,,lollust,, ,kuid minu masinal on nii tehtud. Tänavale sobiv. Ah jah. Teema algatajal ju niipalju ala pealkirju. Nüüd uuesti lugedes. Kui taha panna G2hele. ketaspidur ilma A B S ita,siis jah piduri regulaatoriga koos.

Vasta

Mine “Huviliste autod”