VW Passat B1 1.6 1980 - madisx
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 124
- Liitunud: 03 Dets 2009, 21:31
- Skype: madisx
- Auto: Passat B1, Passat B5.5
- Asukoht: Sudiste/Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
VW Passat B1 1.6 1980 - madisx
Minul olnud ta juba mõnda aega, nüüd aga mõtlesin et võiks ka siia teema teha.
Soetatud sai ta ca 3 aastat tagasi, siis oli ta aga suhteliselt kehvas olukorras - eelkõige mootori poolelt. Originaalmootor oli vahetatud 1.6D vastu, aga ka sellel oli juba probleeme ülekuumenemisega. Ja ega ka kere tal suurem asi polnud.
Pärast aastakest seismist/vaikset nokitsemist sai suuremad keretööd ära tehtud ja tulemus oli päris normaalne. Mootori probleemid aga jäid, seega pikemaid sõite ette võtta ei olnud eriti julgust. 2009 sügisel sai ka uus(kasutatud) plokikaas soetatud, millega need mured said ka lõpu, aga talvistel teedel ei raatsi sellega sõita praegu. Seisab kuivas kohas ja ootab ilusamaid ilmasid.
Samas tundub ta üsna haruldane olevat. Täpsemalt siis 2 ukseline, täissuure pagasnikuluugiga ja kandiliste esituledega. Enamik selle aja 2-ukselisi on väikese luugiga, mis algab tagaklaasi alt.
Täpsemad tehnilised andmed:
Mootor: 1.6 55kw
Käigukast: 4-ne manuaal
Uksi: 2(+1)
Keretüüp: luukpära
Väljalaskeaasta: 1980
Eestis alates: juuli 1992
Soetatud sai ta ca 3 aastat tagasi, siis oli ta aga suhteliselt kehvas olukorras - eelkõige mootori poolelt. Originaalmootor oli vahetatud 1.6D vastu, aga ka sellel oli juba probleeme ülekuumenemisega. Ja ega ka kere tal suurem asi polnud.
Pärast aastakest seismist/vaikset nokitsemist sai suuremad keretööd ära tehtud ja tulemus oli päris normaalne. Mootori probleemid aga jäid, seega pikemaid sõite ette võtta ei olnud eriti julgust. 2009 sügisel sai ka uus(kasutatud) plokikaas soetatud, millega need mured said ka lõpu, aga talvistel teedel ei raatsi sellega sõita praegu. Seisab kuivas kohas ja ootab ilusamaid ilmasid.
Samas tundub ta üsna haruldane olevat. Täpsemalt siis 2 ukseline, täissuure pagasnikuluugiga ja kandiliste esituledega. Enamik selle aja 2-ukselisi on väikese luugiga, mis algab tagaklaasi alt.
Täpsemad tehnilised andmed:
Mootor: 1.6 55kw
Käigukast: 4-ne manuaal
Uksi: 2(+1)
Keretüüp: luukpära
Väljalaskeaasta: 1980
Eestis alates: juuli 1992
Viimati muutis madisx, 20 Aug 2011, 23:00, muudetud 4 korda kokku.
- vredestein
- Veteran
- Postitusi: 1301
- Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
- Telefon: 5045339
- Auto: Derby Mk1 1980
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 72 korda
-
- Klubiline
- Postitusi: 2201
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Bora
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 144 korda
Väga äge masin, mida väga harva näha.
PS. Piltide lisamisest kohustuslikku juttu. Hetkel tegemist suurte piltidega, mis surutud 800x600 sisse. Kogu piltide maht sul hetkel pea 15 mega.
PS. Piltide lisamisest kohustuslikku juttu. Hetkel tegemist suurte piltidega, mis surutud 800x600 sisse. Kogu piltide maht sul hetkel pea 15 mega.
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
No siis oled valedes kohtades liigelnud Peaksid rohkem Tähtvere ekstreemparki külastama või hoopisiki mingisuguse kõrgkooli ühikasse kolimamadisx kirjutas:pppp kirjutas: Selline pre-facelift liikus eelmisel aastal Tartus ringi. Vast liigub sellelgi aastal, kindlustus on asjal igal juhul tehtud...
Ise päris palju Tartus, aga pole näinud seda liiklemas.
Kunagi liikles sellise kerega passatski ka Elva kandis a värvilt beezikas kollane nagu see b1 pikap. Igatahes hoidke neid üli kihvte autosid ikka elus ( neid võib juba vist tõesti pidada kolmandaks sambaks, kui uipuu hes konditsioonis ). Edu ja jõudu
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Huviline
- Postitusi: 439
- Liitunud: 12 Juun 2006, 23:12
- Asukoht: Ida-Virumaa - Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Oi kus mulle meeldivad Volkarite Mk1-d. Tõesti vägev pill. Jõhvis nägin paar aastat tagasi samasugust kaheukselist luukpära, värviks oli punane. Võitis minu pilke küll. Äkki keegi Jõhvi kohalikest teab isegi masinast midagi?
Kunagi ammu-ammu ühel sõbral oli ka lühikest aega selline, aga oli vist neljaukseline, värviks roheline.
Edu masinaga!
Kunagi ammu-ammu ühel sõbral oli ka lühikest aega selline, aga oli vist neljaukseline, värviks roheline.
Edu masinaga!
Jetta '80, Accord Aerodeck '89, Civic '98, 318iS '93, 328i '98, Passat '95
-
- Huviline
- Postitusi: 124
- Liitunud: 03 Dets 2009, 21:31
- Skype: madisx
- Auto: Passat B1, Passat B5.5
- Asukoht: Sudiste/Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
b1 pikap? ma ei ole kunagi ühtegi kastiga b1 näinudtito kirjutas:No siis oled valedes kohtades liigelnud Peaksid rohkem Tähtvere ekstreemparki külastama või hoopisiki mingisuguse kõrgkooli ühikasse kolimamadisx kirjutas:pppp kirjutas: Selline pre-facelift liikus eelmisel aastal Tartus ringi. Vast liigub sellelgi aastal, kindlustus on asjal igal juhul tehtud...
Ise päris palju Tartus, aga pole näinud seda liiklemas.
Kunagi liikles sellise kerega passatski ka Elva kandis a värvilt beezikas kollane nagu see b1 pikap. Igatahes hoidke neid üli kihvte autosid ikka elus ( neid võib juba vist tõesti pidada kolmandaks sambaks, kui uipuu hes konditsioonis ). Edu ja jõudu
minujaoks pikap = pickup
Aga kui sa mõtlesid a22t universaal B1-te siis saan aru mis värvi sa umbes mõtled, olen näinud 4 ukselist taolist värvi luukpära.
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
Ma vanakooli mees, vaz 2102 oli pikap Pidasin silmas tõesti universaali, hr. a22t omamadisx kirjutas:
b1 pikap? ma ei ole kunagi ühtegi kastiga b1 näinud
minujaoks pikap = pickup
Aga kui sa mõtlesid a22t universaal B1-te siis saan aru mis värvi sa umbes mõtled, olen näinud 4 ukselist taolist värvi luukpära.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Huviline
- Postitusi: 124
- Liitunud: 03 Dets 2009, 21:31
- Skype: madisx
- Auto: Passat B1, Passat B5.5
- Asukoht: Sudiste/Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: VW Passat B1 1.5D 1980 - madisx
Nii, täna sai siis Passatile valuvelgesid alla proovitud.
Kui 175/65 R13-ga on tagant ots juba päris kõrge siis 185/65R14 on juba asi ikka VÄGA kõrge.
Esiots on samas suhteliselt ok.
Väike telefoniga tehtud pilt kah juurde.
e: lisaks autol nüüd all uued kettad/klotsid ees
Kui 175/65 R13-ga on tagant ots juba päris kõrge siis 185/65R14 on juba asi ikka VÄGA kõrge.
Esiots on samas suhteliselt ok.
Väike telefoniga tehtud pilt kah juurde.
e: lisaks autol nüüd all uued kettad/klotsid ees
Viimati muutis madisx, 23 Apr 2010, 22:25, muudetud 1 kord kokku.
Passat B1 '80 && Passat B5.5 '03 && Suzuki GSF 600 '04
-
- Huviline
- Postitusi: 128
- Liitunud: 29 Juun 2008, 21:35
- Telefon: 58377007
- Auto: Ford Focus
- Asukoht: Tallinn/Õismäe
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Passat B1 1.5D 1980 - madisx
Mõnusalt stiilne masin,nägin täna ühte samasugust tumerohelist (tallinnas siis)
BMW mehed vaatavad tänaval naisi,Volkswageni mehed aga Volkswagen´eid.
-
- Huviline
- Postitusi: 124
- Liitunud: 03 Dets 2009, 21:31
- Skype: madisx
- Auto: Passat B1, Passat B5.5
- Asukoht: Sudiste/Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: VW Passat B1 1.5D 1980 - madisx
Viljandi kogunemisel sai siis mõned uued pildid tehtud
Passat B1 '80 && Passat B5.5 '03 && Suzuki GSF 600 '04
-
- Huviline
- Postitusi: 124
- Liitunud: 03 Dets 2009, 21:31
- Skype: madisx
- Auto: Passat B1, Passat B5.5
- Asukoht: Sudiste/Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: VW Passat B1 1.5D 1980 - madisx
Sisu on alles korrastamises. Pagasiruumis kõik katted puudu jne. Lähiajal üritan vähe riidematerjali leida ja mõned katted ära teha, siis saab ka sisust pilte
Passat B1 '80 && Passat B5.5 '03 && Suzuki GSF 600 '04
-
- Huviline
- Postitusi: 459
- Liitunud: 16 Aug 2008, 13:18
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B1 1.5D 1980 - madisx
Ülimõnus vanakooli pill, ajad isu mul enda 76' polo korda teha
E: mis sul masinaga siis juhtus, ma ei saanudki kogunemisel aru, oled uurinud seda värki edasi?
E: mis sul masinaga siis juhtus, ma ei saanudki kogunemisel aru, oled uurinud seda värki edasi?
Viimati muutis Villu, 26 Apr 2010, 20:04, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 124
- Liitunud: 03 Dets 2009, 21:31
- Skype: madisx
- Auto: Passat B1, Passat B5.5
- Asukoht: Sudiste/Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: VW Passat B1 1.5D 1980 - madisx
täna tõstsin ülesse vaatasin, uurisin. Suure tõenäosusega tegu rattalaagriga, mis siis teatud kiirustel hakkas häälitsema. Samuti tuleb ära vahetada ka puksiring - õõtsapuksid kah otsakorral.
Viimati muutis madisx, 30 Apr 2010, 17:27, muudetud 2 korda kokku.
Passat B1 '80 && Passat B5.5 '03 && Suzuki GSF 600 '04
-
- Huviline
- Postitusi: 124
- Liitunud: 03 Dets 2009, 21:31
- Skype: madisx
- Auto: Passat B1, Passat B5.5
- Asukoht: Sudiste/Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: VW Passat B1 1.5D 1980 - madisx
Täna sai mingi pagassikate tehtud. Panen pildi lõpptulemusest kah
Praegu pole aega tegeleda enam, homme katsun külgedele kah riide peale saada, siis peaks juba vähe soliidsem olema.
Ja lõpptulemus:
Praegu pole aega tegeleda enam, homme katsun külgedele kah riide peale saada, siis peaks juba vähe soliidsem olema.
Ja lõpptulemus:
Viimati muutis madisx, 01 Mai 2010, 13:54, muudetud 1 kord kokku.
Passat B1 '80 && Passat B5.5 '03 && Suzuki GSF 600 '04
-
- Huviline
- Postitusi: 124
- Liitunud: 03 Dets 2009, 21:31
- Skype: madisx
- Auto: Passat B1, Passat B5.5
- Asukoht: Sudiste/Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: VW Passat B1 1.5D 1980 - madisx
Ajapuuduse tõttu autoga tegeleda on masin hetkel müügis.
Poolmuidu ära ei anna.
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=56&t=71077
Poolmuidu ära ei anna.
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=56&t=71077
Passat B1 '80 && Passat B5.5 '03 && Suzuki GSF 600 '04
-
- Huviline
- Postitusi: 411
- Liitunud: 10 Juun 2010, 07:43
- Telefon: 53038827
- Auto: Maaža
- Asukoht: Audru
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B1 1.5D 1980 - madisx
Ilgelt muhe vanakooli masin mm oleks endal rahakest ei mõtleks kah ültse aga loodame,et läheb headesse kätesse siis!!!!
Vanad volkarid ei sure never ever vaind lähevad ikka madalamaks