VW Golf 3 GTI 1.8T - Mattias

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
GolfTech
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 20 Nov 2018, 23:08
Auto: Golf mk2
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Golf 3 GTI 1.8T - Mattias

Lugemata postitus Postitas GolfTech » 17 Juun 2020, 13:13

Mattias kirjutas:
30 Mai 2020, 20:10
Johhaidii, siia teemasse on küll juba ämblikuvõrke liiga palju tekkinud..
Õnneks autoga pole kaugeltki nii mahajäetud lugu.
Selle vahepealse ajaga on nii mõndagi juhtunud ja tehtud. Eelmise suve lõpus sai mootorile üsna põhjalik remont tehtud - kaas käis tegemises, alumine ots samuti laiali ja kõiksugu osad said vahetatud.Sain lõpuks ometi kolbidega tegeleda ja ikka kõiki asju näppida. Järgnes talv, mil tuli läbimurre seadistatava ajuga, mida olin juba eelmise aasta algusest vaikselt tudeerinud ja koostanud. Jõululaupäeval läks auto ka juba selle ajuga käima. Kui nüüd kevadel auto talvekorterist välja aetud sai, siis läks tänaval seadistamine ja selle maailma avastamine lõbusalt käima. Tänaseks hetkeks on seade selline, et liigub kenasti omal jõul ja põhiasjad on enamvähem paika saanud. Dünosse tahaks ka minna, et nüüd siis sellest tehnikast ikkagi veidi rohkem välja võtta, kui originaalaju chipiga annab. Selgelt ma kõike seda seadistamise asja ei oska, niiet tuleb kellegi kogenumaga jutule saada, kes vast mu seade üle vaatab ja sealt paremaks edasi teeks.
Aju ise aga on täielik DIY - Arduino mega peal jooksev Speeduino. Kuna seadistamine käib TunerStudioga, siis megasquirti-meestele peaks olema väga kodune. Üsna loogiline soft on küll.
Kui huvi on ja netist otsida,ning lugeda viitsib, siis polnud väga keerukas ülesanne isegi minusugusele elektroonikavõhikule. Kaabelduse tegemine oli isegi kergem, kui nüüd selle asja korralikult töötama saamine.
Pilt
Salongi tuli muidugi juurde elutähtis segukell lairiba lambdaga ja proovisin ka 3D printimisega kätt ning tegin õlirõhunäidukule oma "pesa" keskkonsooli. Hetkel on veel asi põrandal laiali, kuna üks anomaalia vajab lahendamist, aga varsti ehk saab karbi sisse ja jääb kindalaeka alla elutsema. Pikemas plaanis viiks asja ikkagi õue oma kohale tagasi, aga seda siis kui seade hea ja õppetunnid on saadud. Olen juba ka trükkplaadi valmis disaininud, mis orig ajukarpi istub aga 99 korda mõõda ja 1 kord lõika.
Tere! Antud ettevõtmine küll väga huvitav. Palju antud aju lahendus umbes maksma läks ja kust tellisisid selle? Millise komplekti ostsid üldse, komplekteerisid aju ise kokku või siis korraga valmis aju?
Jõudu ja jaksu!
GolfTech

Kasutaja avatar
Mattias
EVWK juhatus
Postitusi: 686
Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 47 korda
Kontakt:

VW Golf 3 GTI 1.8T - Mattias

Lugemata postitus Postitas Mattias » 18 Juun 2020, 07:51

Panin asja ise kokku, kuna nii on tunduvalt soodsam ja huvitavam ka. Mul on 0.4.3c trükkplaat ja selle jubinad tellisin digikey'st.Juurde veel arduino hiinamaalt ja lisamoodul vändaanduri signaali lugemise jaoks. Jämedalt tuli koos wideband lambda komplektiga sinna 400€ tuuri.
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.

Kasutaja avatar
Mattias
EVWK juhatus
Postitusi: 686
Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 47 korda
Kontakt:

VW Golf 3 GTI 1.8T - Mattias

Lugemata postitus Postitas Mattias » 08 Nov 2020, 17:06

Pilt

2020 hooaeg läbi. Oli tavalisest isegi pikem, sest seni on auto juba oktoobris puhkama läinud aga see aasta vähe teised olud ja juhtumised.
Kevadel sain siis oma unistuse teoks, et ise seadistada ja õppida.Selle tulemusi sai nautida ja parandada suve jooksul omajagu. Sel suvel on auto all ja kallal oldud tavalisest rohkem, ning mootor käis lausa 2 korda maas. Esimene kord seetõttu, et lasin juba niigi väsinud hiina turbo launchcontrolliga mängides veel rohkem logisema ja oluliselt kergem on moto maha võtta,et seda jurakat seal tagaküljel vahetada. Sai siis uuega edasi puhutud ja lõpuks ka korraldatud kohtumine targema kutiga, kes seadistuse üle vaataks ja paremaks teeks. Just sellel õnnetul aga huvitaval 20. augusti päeval lõppes õlipump ja seeläbi hekseldas moto kahe kepsu saaled suht täitsa ära ja oligi plokiosa prügi..
Ega's midagi, juba järgmine nv läksin sõbraga kuskile jõgevamaale üht B5.5'te doonoriks tegema. Oli suhteliselt kõva riskiga ettevõtmine, sest ma polnud 100% kindel, et sealt plokiosa mulle sobib, kuid õnneks oli kõik vajalik identne, kui asi laiali võetud sai. Teine riskikoht oli mootori mitte ringi käimine, kuid kuna hind oli väga soodne, siis läksin loterii peale välja ja õnneks võitsin.Kuna auto oli seisnud mõnda aega ja keegi võttis kunagi küünlad maha, siis lihtsalt kittis tahm õhuniiskusega ühe kolvi piisavalt kinni, et ringi ei käinud. Lahti võttes aitas õnneks paar kergemat kopsu vastu kolbi ja oligi korras. Plokk ja asjad said pesu, ning peale hoonimist ladusin asja uuesti kokku.Ühtlasi õnnestus saada ka 165kw mootori kolvid, mis tõid veidi surveastet alla ja peaks ehk rohkem matsu kannatama. Korra olid mõttes ka miskid odavamad sepiskepsud, kuid ajaga oli kitsas ja läksid oem pulgad sisse, mis mul terveks jäid ja teisest komplektist kaasa tulid. Doonormootori asjad olid paraku nõrgemad, niiet selles mõttes on need algusaastate 20-klapilised ikka head asjad - tugevama sisuga, ning parema hingamisega, kuna kaane sisselaske kanalid on korralikult suuremad.
Kokku läks oma poolteist kuud, et auto jälle sõitev oleks, kuna paljude asjade osas tuli oodata. Üldiselt saab omale pähe patsutada ja tundub, et suudan moto/auto kokku panna nii, et asi ka kenasti töötab :).
Täna talvituma pannes on sissesõit tehtud ja tegin ka omale to-do listi, mida talvel tahaks üle vaadata.Ehk jagub finantsi ka välimuse jaoks.
Kindel plaan on see, et ära jäänud dünotamine tuleb kevadel ja siis peaks see aparaat tunduvalt nobedam saama, kui hetkel.
Viimati muutis Mattias, 21 Aug 2021, 17:19, muudetud 4 korda kokku.
Kes tänasid kasutajat Mattias selle postituse eest:
GTItitoCarlozMermo
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.

Kasutaja avatar
Mattias
EVWK juhatus
Postitusi: 686
Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 47 korda
Kontakt:

VW Golf 3 GTI 1.8T - Mattias

Lugemata postitus Postitas Mattias » 21 Aug 2021, 17:38

Vaikselt hakkab ka läbi saama '21 aasta suvi, ning saab muljeid ja pilte siia paigutada.
Talvel käisin läbi tekitatud to-do nimekirja ja sai ka ühtlasi taas veljevärviga vempu visatud. Mootori ja tehnika osas on mõningased remondid toimunud ja lõpuks sai ka pikalt kiusanud kotermann leitud, ning nüüd umbestäpselt aasta hiljem, kui esimest korda seadistamas käisime ning mootori ära lõhkusin, on dynopäeva võimalus reaalselt tulekul. Loodan lähemal ajal kuskil ära käia ja kena tabeli sealt kaasa tuua.
Kevadel nokitsesin ka "lahedate vidinate" osakonnas, ning ehitasin infoekraani, mis mulle ajust olulisemat infot kuvab. Kapoti all elavad nüüd "uue tüübi" punased süütepoolid, 460cc pihustid ja HKS replica vile.
Kuna senine kleepsulahendus ei olnud enam päris see mis kunagi toimis, siis tegin veidi mõttetööd ja photoshoppi, ning sai valmis uus kleepsulahendus, mis on rohkem üks tervik ja värvilahendus jäi ka komplektsem. Ja veljele sai ka üks vigur tehtud, et oleks vähe rohkem "välismaa".
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Kes tänasid kasutajat Mattias selle postituse eest:
argoMustVälketnies858Aht0CarlozMermowoody
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.

Mermo
Huviline
Postitusi: 957
Liitunud: 05 Veebr 2013, 00:20
Auto: 2
Asukoht:
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 11 korda

VW Golf 3 GTI 1.8T - Mattias

Lugemata postitus Postitas Mermo » 26 Aug 2021, 14:33

väga hea veljevärvilahendus!

Kasutaja avatar
Mattias
EVWK juhatus
Postitusi: 686
Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 47 korda
Kontakt:

VW Golf 3 GTI 1.8T - Mattias

Lugemata postitus Postitas Mattias » 29 Aug 2021, 20:14

Tänud :)
Täna sai siis kauaoodatud dynosess ära tehtud ja konkreetne teadmine olemas.
Pilt
136kw/~290nm 1.2Bar rõhuga rattast.
Umbes selliseid numbreid ma ka aimasin sealt tulevat, sest ega see K04 nüüd mingi eriline jõutegija pole ja tõenäoliselt on nüüd ka juba mitu asja mille ressurss saaks kohe otsa kui veel pingutama hakata.
Lõppseades tuli ka ca 30nm algsest juurde ja see on roolis tunda.
Huvitav(ja kulukas) kogemus aga oli lahe ja nüüd saab siis veel veidi paugutada ning taas talvekorterisse ära.
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2069
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 61 korda

VW Golf 3 GTI 1.8T - Mattias

Lugemata postitus Postitas ryan » 31 Aug 2021, 21:02

Nüüd on ilus lahendus, triip vers veljed, hea kombo! 8)
Kes tänasid kasutajat ryan selle postituse eest:
Mattias
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

romeoD
Klubiline
Postitusi: 930
Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
Auto: VW golf TDI
Asukoht: Valga
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 31 korda

VW Golf 3 GTI 1.8T - Mattias

Lugemata postitus Postitas romeoD » 11 Okt 2021, 18:16

Olen ise ka sellele speeduinole mõelnud, aga pole raatsinud veel osta. Veits nõme, et peale suuremat turbot, fmic ja suuremad pihustid ja siis dynos saada veidi rohkem kui tehasest välja veerenud 132kW versioon, millel neid pole...
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.

Kasutaja avatar
Mattias
EVWK juhatus
Postitusi: 686
Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 47 korda
Kontakt:

VW Golf 3 GTI 1.8T - Mattias

Lugemata postitus Postitas Mattias » 11 Okt 2021, 18:55

romeoD kirjutas:
11 Okt 2021, 18:16
Olen ise ka sellele speeduinole mõelnud, aga pole raatsinud veel osta. Veits nõme, et peale suuremat turbot, fmic ja suuremad pihustid ja siis dynos saada veidi rohkem kui tehasest välja veerenud 132kW versioon, millel neid pole...
Progeaju on kindlasti hea investeering,kui sul juba ehitatud ja aidatud mootor on. Olgu see siis DIY soodsam lahendus või brand'ikas 1000+ raha.
Muide, wheelsupracingu mehed on miski estecu nimelise asja teinud, mis on ka üsna rahakotisõbralik ja featuure ikka oli.
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.

romeoD
Klubiline
Postitusi: 930
Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
Auto: VW golf TDI
Asukoht: Valga
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 31 korda

VW Golf 3 GTI 1.8T - Mattias

Lugemata postitus Postitas romeoD » 11 Okt 2021, 20:17

Olen ka viimasel ajal mõtlema hakanud, et mis g4 gti mul niisama murul vedeleb, aitaks veidi järgi ja naudiks. Ise läksin k03s teed. Veits suurem downpipe ka. Enne alustaks rihmavahetusega. Koperdasin sellise asja otsa vahepeal.. päris paljulubavad numbrid.
Screenshot_20211004-122634.jpg
Screenshot_20211004-122634.jpg (73.48 KiB) Vaadatud 2646 korda
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.

Petzo
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
Telefon: 55596240
Auto: Golf II
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 32 korda

VW Golf 3 GTI 1.8T - Mattias

Lugemata postitus Postitas Petzo » 12 Okt 2021, 08:08

romeoD kirjutas:
11 Okt 2021, 20:17
Olen ka viimasel ajal mõtlema hakanud, et mis g4 gti mul niisama murul vedeleb, aitaks veidi järgi ja naudiks. Ise läksin k03s teed. Veits suurem downpipe ka. Enne alustaks rihmavahetusega. Koperdasin sellise asja otsa vahepeal.. päris paljulubavad numbrid.

Screenshot_20211004-122634.jpg
See info meil ju kõik foorumi teemas olemas ja tegu mootori jõu numbriga.
1.8 132kw tehasest on mootori jõu number.
Ning Mattiase 136kw on rattast, mis tähendab 150+kw mootorist.
Viimati muutis Petzo, 12 Okt 2021, 08:09, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat Petzo selle postituse eest:
romeoD
Rait.

Vasta

Mine “Huviliste autod”