- 20200719_111113.jpg (243.42 KiB) Vaadatud 6423 korda
Vw Santana gx5 1984 . Vana arm ei roosteta - HardiGTI
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 489
- Liitunud: 07 Nov 2007, 22:01
- Telefon: 58005904
- Auto: Jeep Commander
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Vw Santana gx5 1984 . Vana arm ei roosteta - HardiGTI
Lisaks selle avastasin,et santala on konditsioneer. Aga pump ja kliimaradikas puudu. Armatuuri all on kõik olema, see auk kõrvalistuja poolel on keegi teinud termostaadi jaoks. Et vb külmetas kunagi liigs palju vms. Igastshes mingi aretus seal on. Ags halb lugu on selles et armstuuris kliimaploki lülitite raam on igalpoolt täitsa katki. Natuke liimisim ja lappisin aga hea ta pole.
-
- Huviline
- Postitusi: 489
- Liitunud: 07 Nov 2007, 22:01
- Telefon: 58005904
- Auto: Jeep Commander
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Vw Santana gx5 1984 . Vana arm ei roosteta - HardiGTI
No nii, lõpuks sain ülevaatuse tehtud. Esimese hooga läbi ei saanud, kuna tagumine parem pidur ei vastanud normidele. Nimelt oli piduri töösilinder kinni jäänud. Panin uue sisse, kuna vana oli roostes ja vahetasin pidurivedeliku ka ära.
Kuid nimelt rõõmsa meelega koju sõites otsustas santana hambad näidata ja suri kodus maja ees välja. Kütusepumba kaitset loobib välja, nokeradasin tükk aega , kui korraks sain käima ja ära parkida aga ikka loobib kaitset välja. Võimalik et relee jukerdaba aga pole kindel..... ei tahaks uskuda,et pump ise õhtal. Võtsin pumbal juhtmed küljest ja siis ikka viska kaitsme katki... huvitav huvitav...,
Kuid nimelt rõõmsa meelega koju sõites otsustas santana hambad näidata ja suri kodus maja ees välja. Kütusepumba kaitset loobib välja, nokeradasin tükk aega , kui korraks sain käima ja ära parkida aga ikka loobib kaitset välja. Võimalik et relee jukerdaba aga pole kindel..... ei tahaks uskuda,et pump ise õhtal. Võtsin pumbal juhtmed küljest ja siis ikka viska kaitsme katki... huvitav huvitav...,
-
- Huviline
- Postitusi: 489
- Liitunud: 07 Nov 2007, 22:01
- Telefon: 58005904
- Auto: Jeep Commander
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Vw Santana gx5 1984 . Vana arm ei roosteta - HardiGTI
Vahepeal lasin esiklaais ära vahetada, kuna uus oli täitsa normaalse hinnaga, vana klaasi olid päris mõraline ja tulevikus oleks ikka pidanud ära vahetama. Siiamaani mootor töötab ilusti, üks eelmise omaniku veetud juhe läks massi, sellepärast ka kütsepumba kaitset läbi loopis.
Hetkel hullult häirb,et katuseluugist tuleb vett läbi, paras nuhtlus ikka kui õiget tihendit ei ole...
Hetkel hullult häirb,et katuseluugist tuleb vett läbi, paras nuhtlus ikka kui õiget tihendit ei ole...
-
- Huviline
- Postitusi: 489
- Liitunud: 07 Nov 2007, 22:01
- Telefon: 58005904
- Auto: Jeep Commander
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Vw Santana gx5 1984 . Vana arm ei roosteta - HardiGTI
Haloweeni nädalavahetusel sõitsin autoga ära maale katuse alla, nüüd saab natuke aega rahus katuse all puhata. Plaanis on talvehooajal nokitsesa asjade kallal, mis väga häirisid, alustades katuseluugi tihendist, kuni käivitus probleemini.
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
Vw Santana gx5 1984 . Vana arm ei roosteta - HardiGTI
Ilma tihendita peaks ka originaal luuk kenasti toimima, ilmselt on väljuvad kanalid umbes mis muud.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
-
- Moderaator
- Postitusi: 7840
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 178 korda
Vw Santana gx5 1984 . Vana arm ei roosteta - HardiGTI
Just - orig. luugi tihend on lihtsalt pilu täiteks ning ei pea see mingit vett, vaata luugi äravoolud üle.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 489
- Liitunud: 07 Nov 2007, 22:01
- Telefon: 58005904
- Auto: Jeep Commander
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Vw Santana gx5 1984 . Vana arm ei roosteta - HardiGTI
Pigem küsiks nõu, kuidas saab, mõistliku jõuga, juhiukse hingede tiftid ära vahetada ? Ettepanekuid, ided ? Kogemusim?
-
- Huviline
- Postitusi: 489
- Liitunud: 07 Nov 2007, 22:01
- Telefon: 58005904
- Auto: Jeep Commander
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Vw Santana gx5 1984 . Vana arm ei roosteta - HardiGTI
Tegin kerge õlivahetuse ka ära. Kuna autol üv ja kindlustus olemas' siis on plaanis linna garaazi tuua, et saaks pritsesüsteemi kontrollida.
Selleks aga vaja talverehvid ja veljed leida ...
Selleks aga vaja talverehvid ja veljed leida ...
-
- Huviline
- Postitusi: 489
- Liitunud: 07 Nov 2007, 22:01
- Telefon: 58005904
- Auto: Jeep Commander
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Vw Santana gx5 1984 . Vana arm ei roosteta - HardiGTI
Kõige parem on talverattaid alla keerata siis, kui temperatuur on -21°c . Kuna maantee oli kuiv, mitte soolamärg , leidsin, et nüüd on kõige parem aeg linna garaazi sõita. Plaanis on pihustid üle vaadata, kuna Santana tegi nüüd käivitamisel ühe paugu ja läks käima .
-
- Huviline
- Postitusi: 294
- Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
- Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 6 korda
Vw Santana gx5 1984 . Vana arm ei roosteta - HardiGTI
Tihvtid vahetatud? Lisaks tihvtidele võivad olla kulunud ka hinge osad. Ilmselt kõige parem oleks mingi tõmmitsasüsteem. Vanasti vahetasime aga nii, et lõikasime relakaga piki tihvti soone sisse hingedele, siis sai tihvti kergelt koputades kätte. Pärast keevitasime soone kinni. Hinge keskmine osa oli ka kulunud, puurisin augu suuremaks et pronkspuks sisse läheks ja nii saigi kokku pandud.
-
- Huviline
- Postitusi: 489
- Liitunud: 07 Nov 2007, 22:01
- Telefon: 58005904
- Auto: Jeep Commander
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Vw Santana gx5 1984 . Vana arm ei roosteta - HardiGTI
Tere taas,
Kontrollisn pihusteid ja selguls, et üle ühe tilkus läbi. Seega tellisin uued ja panin külge, nüüd mootor käivitub kohe paremin. Sellelel alal aitas facebooki grupp Bosch CIS wizards. Kellel sama mootor soovitan liituda , palju asjaliku infot ja abivalmis liikmed.
Ühtlasi tellisin ka uue katuseluugi tihendi. Täitsa kohe sobib.
Kontrollisn pihusteid ja selguls, et üle ühe tilkus läbi. Seega tellisin uued ja panin külge, nüüd mootor käivitub kohe paremin. Sellelel alal aitas facebooki grupp Bosch CIS wizards. Kellel sama mootor soovitan liituda , palju asjaliku infot ja abivalmis liikmed.
Ühtlasi tellisin ka uue katuseluugi tihendi. Täitsa kohe sobib.
-
- Huviline
- Postitusi: 489
- Liitunud: 07 Nov 2007, 22:01
- Telefon: 58005904
- Auto: Jeep Commander
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Vw Santana gx5 1984 . Vana arm ei roosteta - HardiGTI
Panen kirja mõned uuendused.
Hetkel käsil väike madaldus kuur. Taga otsa lasin vana hea vedru lõikamis meetodil madalamaks, nüüd on esisilla aeg. Esimesed amordid olid ka õli välja ajanud, nii et vahetan ka need ära. Kuna mulle meeldib katsetada ja natuke hallist massis erineda, siis hetkel on käsil ka velje proov.
Hetkel käsil väike madaldus kuur. Taga otsa lasin vana hea vedru lõikamis meetodil madalamaks, nüüd on esisilla aeg. Esimesed amordid olid ka õli välja ajanud, nii et vahetan ka need ära. Kuna mulle meeldib katsetada ja natuke hallist massis erineda, siis hetkel on käsil ka velje proov.
-
- Huviline
- Postitusi: 489
- Liitunud: 07 Nov 2007, 22:01
- Telefon: 58005904
- Auto: Jeep Commander
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Vw Santana gx5 1984 . Vana arm ei roosteta - HardiGTI
Kui hobi muutub haiguseks...
Nimelt juba ca aasta tagasi nägin ühte kuulutust, et Haapsalu kandis on 2x Santanad müüa. Mõtlesin , mis ma mõtlesin aga lõpuks võtsin julguse kokku ja tõin ikka ühe neist koju ära. Sisuliselt päästsin ühe isendi vanaraua hundi eest. Teine isend on kahjuks liiga mäda ja jäi minust sinna maha.
Kere tundub hetke seisuga täitsa päästetav. Aga on läbivaid auke nagu ikka 1984 aasta autole kohane. Igastahes panin aku peale, natuke eetrit, uus bena peale ja mootor töötab. Sõitsin 15 m, nii et liigub.
Plaanid. Tõin tegelikult varuosa doonoriks aga proovin ta hoopis üv kõlbuliseks saada ja siis mõtlen edasi. Äkki mõni hull soovib ära osta.
Rida 4 , bensiin , karpa. Muide tegemist on passat GL iga
Nimelt juba ca aasta tagasi nägin ühte kuulutust, et Haapsalu kandis on 2x Santanad müüa. Mõtlesin , mis ma mõtlesin aga lõpuks võtsin julguse kokku ja tõin ikka ühe neist koju ära. Sisuliselt päästsin ühe isendi vanaraua hundi eest. Teine isend on kahjuks liiga mäda ja jäi minust sinna maha.
Kere tundub hetke seisuga täitsa päästetav. Aga on läbivaid auke nagu ikka 1984 aasta autole kohane. Igastahes panin aku peale, natuke eetrit, uus bena peale ja mootor töötab. Sõitsin 15 m, nii et liigub.
Plaanid. Tõin tegelikult varuosa doonoriks aga proovin ta hoopis üv kõlbuliseks saada ja siis mõtlen edasi. Äkki mõni hull soovib ära osta.
Rida 4 , bensiin , karpa. Muide tegemist on passat GL iga
-
- Huviline
- Postitusi: 489
- Liitunud: 07 Nov 2007, 22:01
- Telefon: 58005904
- Auto: Jeep Commander
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Vw Santana gx5 1984 . Vana arm ei roosteta - HardiGTI
Aasta sai läbi Santana jaoks ja ülevaatust ei proovinudki teha uuesti, kuna põhja alt on lood päris hapud. Seega sõidab Santana ära oma korda ootama.
Õnneks sain vähemalt Vanakooli kogunemisel ära käia, mis sest et pidurivõimendi vaakum kott vms lekib aga ta sõitis vaatamata sellele hästi.
Vahepeal õnnestus ka ühed 16 tollised Bbsi replicad sebida, tunduvad põnevad. Kuna hind oli mõistlik, siis miks ka mitte vahelduseks midagi teistsugust proovida. Haters gonna hate, jah ma tean.
Plaane ma ei tee. Sest vahepeal võtan fookussese passati.
Aga ilmselgelt on vaja hakata keevitama....
Õnneks sain vähemalt Vanakooli kogunemisel ära käia, mis sest et pidurivõimendi vaakum kott vms lekib aga ta sõitis vaatamata sellele hästi.
Vahepeal õnnestus ka ühed 16 tollised Bbsi replicad sebida, tunduvad põnevad. Kuna hind oli mõistlik, siis miks ka mitte vahelduseks midagi teistsugust proovida. Haters gonna hate, jah ma tean.
Plaane ma ei tee. Sest vahepeal võtan fookussese passati.
Aga ilmselgelt on vaja hakata keevitama....
-
- Huviline
- Postitusi: 489
- Liitunud: 07 Nov 2007, 22:01
- Telefon: 58005904
- Auto: Jeep Commander
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Vw Santana gx5 1984 . Vana arm ei roosteta - HardiGTI
Vahepeal on masinad lihtsalt talvitanud, kuid vahepeal on mõtted liikunud velje vahetuse suunas. Teoorias on 13 tollised üle....
- Pets115
- EVWK juhatus
- Postitusi: 1136
- Liitunud: 03 Veebr 2011, 17:07
- Telefon: 56966151
- Auto: Volkswagen Passat B8 2.0 140kW R-Line Highline - 16 & Volkswagen Jetta CL 1,3 40kW -86
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 281 korda
- Tänatud: 101 korda
Vw Santana gx5 1984 . Vana arm ei roosteta - HardiGTI
See teine Santana vist minu endine ? Paremat pilti kahjuks alles pole. Mingi hetk nägin neid mõlemat müügis, aga see 369 kere oli juba mul nii läbi ja nüüd ta ikka väga pikki aastaid vedelenud ka. Kahju, et need autod unustuste hõlma vajuvad.HardiGTI kirjutas: ↑07 Juul 2021, 21:37Kui hobi muutub haiguseks...
Nimelt juba ca aasta tagasi nägin ühte kuulutust, et Haapsalu kandis on 2x Santanad müüa. Mõtlesin , mis ma mõtlesin aga lõpuks võtsin julguse kokku ja tõin ikka ühe neist koju ära. Sisuliselt päästsin ühe isendi vanaraua hundi eest. Teine isend on kahjuks liiga mäda ja jäi minust sinna maha.
Kere tundub hetke seisuga täitsa päästetav. Aga on läbivaid auke nagu ikka 1984 aasta autole kohane. Igastahes panin aku peale, natuke eetrit, uus bena peale ja mootor töötab. Sõitsin 15 m, nii et liigub.
Plaanid. Tõin tegelikult varuosa doonoriks aga proovin ta hoopis üv kõlbuliseks saada ja siis mõtlen edasi. Äkki mõni hull soovib ära osta.
Rida 4 , bensiin , karpa. Muide tegemist on passat GL iga
20210707_214550.jpg
"Kuigi ümbrus on sama, elab igaüks meist erinevas maailmas." Arthur Schopenhauer.
-
- Huviline
- Postitusi: 489
- Liitunud: 07 Nov 2007, 22:01
- Telefon: 58005904
- Auto: Jeep Commander
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Vw Santana gx5 1984 . Vana arm ei roosteta - HardiGTI
Teine oli VAE jah, tahtsin algul mõlemad ära tuua aga tõesti VAE kere oli ikka väga läbi, seega tõin KAE ära. Ma nüüd ei teagi, mis punasest sai, minust ta sinna maha jäi. Võibolla on alles veel..
- Audi100C2
- Klubiline
- Postitusi: 8
- Liitunud: 24 Veebr 2019, 09:33
- Auto: Audi 200 C2 5E 1981; Audi S4 2.2 1993; T3 Syncro Caravelle GL
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Vw Santana gx5 1984 . Vana arm ei roosteta - HardiGTI
See VAE punane sametist sisu oli juba iseenesest nii äge, et oleks selle peaaegu endale toonud hoovi peale. Õnneks sai tookord mõistus võitu, sest endal ka mitu keretööde ootel olevat asja ja no ei jaksa...
-
- Veteran
- Postitusi: 2245
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 16 korda
Vw Santana gx5 1984 . Vana arm ei roosteta - HardiGTI
MNT päring VAE-l märget "Registrist kustutatud kui lammutatud sõiduk" ei näita...
Huvitav, et KAE on registris kui Passat... Kõik märgid näitavad, et tegemist on Santanaga, aga mitte 1985 aasta algul koos B2 faceliftiga turule tulnud Passat sedaaniga.
Huvitav, et KAE on registris kui Passat... Kõik märgid näitavad, et tegemist on Santanaga, aga mitte 1985 aasta algul koos B2 faceliftiga turule tulnud Passat sedaaniga.
- Audi100C2
- Klubiline
- Postitusi: 8
- Liitunud: 24 Veebr 2019, 09:33
- Auto: Audi 200 C2 5E 1981; Audi S4 2.2 1993; T3 Syncro Caravelle GL
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Vw Santana gx5 1984 . Vana arm ei roosteta - HardiGTI
Eks ta sellesama omaniku käes ole. Ma tean kontakti, kui keegi ekstra huvitub. Vabandused teema solkimise pärast.
-
- Huviline
- Postitusi: 489
- Liitunud: 07 Nov 2007, 22:01
- Telefon: 58005904
- Auto: Jeep Commander
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Vw Santana gx5 1984 . Vana arm ei roosteta - HardiGTI
Hei !
Aeg on edasiläinud aga Santana on saanud omale ühe sõbra lisaks T3 näol. Hetkek läheb põhirõhk küll bussile, sest buss on väga palju postiiviseid emotsioone toonud. Aga ega ka santana pole unusatud, nimelt suvel sai korra linna toodud,et natuke tuulutada.
Aeg on edasiläinud aga Santana on saanud omale ühe sõbra lisaks T3 näol. Hetkek läheb põhirõhk küll bussile, sest buss on väga palju postiiviseid emotsioone toonud. Aga ega ka santana pole unusatud, nimelt suvel sai korra linna toodud,et natuke tuulutada.