VW Golf II 2.0 85kw - 1989, MK1 cabrio 1.8 72kw - 1990 - Petzo
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 819
- Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
- Telefon: 55596240
- Auto: Golf II
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 32 korda
VW Golf II 2.0 85kw - 1989, MK1 cabrio 1.8 72kw - 1990 - Petzo
Vanaema ostis mõni aasta tagasi omale tööl käimiseks sellise masina, nüüd on pensionil ja sain siis tasuta selle auto omale. Auto on selga saanud uue värvi ja Sillad on vägagi heas seisus. Ainuke viga on arvatavasti transpordiga(Saksast) tekkinud mõlgid kolmel rattakoopal. Õnneks ei paista väga silma. Suuri plaane autoga pole Isegi toonklaasi vast ei pane, vähemalt niikaua kui see värv peale jääb. Veljed ja kilbid peaks vaid üle värvima ja vasaku tuleklaasi ära vahetama, natuke tuhm on.
Nüüdseks on tagaklaasil ja stangel kleepsutuuningut tehtud, aga see ei ole jääv.
Nüüdseks on tagaklaasil ja stangel kleepsutuuningut tehtud, aga see ei ole jääv.
Viimati muutis Petzo, 21 Juul 2018, 12:43, muudetud 3 korda kokku.
Rait.
-
- Huviline
- Postitusi: 819
- Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
- Telefon: 55596240
- Auto: Golf II
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 32 korda
Re: VW Golf II 1,3 - 1989 - Petzo
Natuke on tagumine ots madalam tõesti, aga see mind ei häiri ja vedrustus iseenesest normaalne. Velje peale praegu ei mõtle, las olla rahulik vanakool.
Rait.
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5175
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
Re: VW Golf II 1,3 - 1989 - Petzo
Õige suhtumine,rohkem siledaid, ilusaid ja tavaamordiga vanakoolePetzo kirjutas:Natuke on tagumine ots madalam tõesti, aga see mind ei häiri ja vedrustus iseenesest normaalne. Velje peale praegu ei mõtle, las olla rahulik vanakool.
Tulega saab aidata vast acar.ee maksab u 6-7 euri pluss saatmine
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Huviline
- Postitusi: 819
- Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
- Telefon: 55596240
- Auto: Golf II
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 32 korda
Re: VW Golf II 1,3 - 1989 - Petzo
Tegin siis ka ükspäev kuumapuhuriga liistud ja stanged üle.
Täna siis pestud ja vahatatud
Paar algajate poolt tehtud pildikest ka.
Täna siis pestud ja vahatatud
Paar algajate poolt tehtud pildikest ka.
Rait.
-
- Huviline
- Postitusi: 819
- Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
- Telefon: 55596240
- Auto: Golf II
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 32 korda
Re: VW Golf II 1,3 - 1989 - Petzo
Vahepeal siis niipalju muutusi, et ühel toredal hommikul Pärnusse sõites kooles sidur suht lõplikult ära. Õnneks sai Raunexist kohe uus sidur tellitud ja juba järgmine päev oli sidur olemas. Nädala lõpus siis Kuidagi suutsin Haapsalusse tagasi sõita ja siis sidurit vahetama. Mingil põhjusel otsustasin sidurit vahetada maas mitte kanalil. Tõstsin siis kahvliga nina üles ja viskasin 3 euroalust külgede alla. Kokku koos õllepauside ja ligi kahetunnise seisakuga põhjusel, et ei olnud vastavat võtit (Mis tegelikult olemas oli) läks siduri vahetusele 10 tundi. Esimene kord miskit sellist teha või üldse näha. Tellisin Acarist omale uued esituleklaasid ja mustad esisuunad ka, mis paar päeva tagasi külge sai topitud, samuti uued pirnid Philips X-treme power. Ülevaatusel avastati (Oli juba varem kuulda, aga ei viitsinud tegelda), et enne viimast pütti toru suht mäda, see sai ilusti ära keevitatud, aga tagasi pannes jäi kinnitus kuidagi kehvasti, laseb sealt vahelt kergelt läbi. Esimesed ja tagumine juhipoolne rattalaager ka uued. Väike hirm on, et kaane tihend laseb läbi või muud taolist. Pikk jutt sai, aga lühidalt öeldud mis vahepeal teinud. Auto sain juuni alguses, läbi sõitnud ligikaudu 9k km, siiani teeäärde pole jätnud.
Rait.
-
- Huviline
- Postitusi: 819
- Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
- Telefon: 55596240
- Auto: Golf II
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 32 korda
Re: VW Golf II 1,3 - 1989 - Petzo
Pole pikalt midagi kirjutanud.
Talvel vaevlesin suure kütusekulu käes. Soojadega mure lahenes, ilmselt oli tegu sellega, et tihti sai suhteliselt külma mootoriga sõidetud
Eile said esivedrud -2 keerdu metabo madaldust, loodame, et amordid nüüd mõned kuud vastu peavad kuni coilid kannatab osta.
Vahetatud on mõned tihendid ja filtrid, genekarihm ning lisatud ette pukseerimiskonksu külge michelini mehikese sugulane.
Sai ka natuke kätt harjutatud.
Nagu näha siis pildid viimase lumega tehtud, värskemaid pole saada.
Talvel vaevlesin suure kütusekulu käes. Soojadega mure lahenes, ilmselt oli tegu sellega, et tihti sai suhteliselt külma mootoriga sõidetud
Eile said esivedrud -2 keerdu metabo madaldust, loodame, et amordid nüüd mõned kuud vastu peavad kuni coilid kannatab osta.
Vahetatud on mõned tihendid ja filtrid, genekarihm ning lisatud ette pukseerimiskonksu külge michelini mehikese sugulane.
Sai ka natuke kätt harjutatud.
Nagu näha siis pildid viimase lumega tehtud, värskemaid pole saada.
Viimati muutis Petzo, 24 Mai 2012, 18:50, muudetud 1 kord kokku.
Rait.
-
- Huviline
- Postitusi: 819
- Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
- Telefon: 55596240
- Auto: Golf II
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 32 korda
Re: VW Golf II 1,3 - 1989 - Petzo
Autol nüüd siis uued küünlad, juhtmed, jagajakaas, rootor, õli ja veel mõni asi.
Lae värvisin koos kõige sinna kuuluvaga mustaks. jäi isegi suhteliselt hea, kuigi ilusat pilti sellest ei saanud.
Täna panin klubikleepsu ja Viitna kruiisi kleepsu ka peale, klubikaardile lähen lähipäevil järgi.
Michelini mees mis mul ees pukseerimiskonksu küljes oli varastati "valgus kõnnib kadriorus" ürituse ajal ära, õnneks oli uus võtta. Kui keegi peaks kuskil sarnast mehikest märkama võib julgelt teada anda.
Lae värvisin koos kõige sinna kuuluvaga mustaks. jäi isegi suhteliselt hea, kuigi ilusat pilti sellest ei saanud.
Täna panin klubikleepsu ja Viitna kruiisi kleepsu ka peale, klubikaardile lähen lähipäevil järgi.
Michelini mees mis mul ees pukseerimiskonksu küljes oli varastati "valgus kõnnib kadriorus" ürituse ajal ära, õnneks oli uus võtta. Kui keegi peaks kuskil sarnast mehikest märkama võib julgelt teada anda.
Rait.
- Max
- Veteran
- Postitusi: 1188
- Liitunud: 22 Juun 2005, 22:04
- Telefon: 58022214
- Auto: VeeDub
- Asukoht: Jõhvi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Golf II 1.3 - 1989 - Petzo
See Miššelini mehike sinna ei sobii minuarust - see pigem rekkameeste teema.
Aga noh... peaasi, et endale hea vaadata.
+ Metabo madaldus ei ole üldse bro!
Aga noh... peaasi, et endale hea vaadata.
+ Metabo madaldus ei ole üldse bro!
-
- Huviline
- Postitusi: 819
- Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
- Telefon: 55596240
- Auto: Golf II
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 32 korda
Re: VW Golf II 1.3 - 1989 - Petzo
Metabo madaldus sai tehtud kuna tagumine ots oli madalamal ja kui inimesed ka veel peal oli eriti rõve. lihtsaim variant oli metabo.
Rait.
-
- Huviline
- Postitusi: 1085
- Liitunud: 23 Okt 2009, 22:18
- Telefon: +37253585562
- Auto: VW Corrado VR6, Opel Omega V6
- Asukoht: Jõgeva
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Golf II 1.3 - 1989 - Petzo
Täitsa kena pill, kui saaks ainult metabo-st lahti ja veljed alla. (Mul oleks pakkuda velgi, kui huvi. )
Aga ei, palju edu sulle, siin potentsiaali on kõvasti.
Aga ei, palju edu sulle, siin potentsiaali on kõvasti.
Petzo: "Täpsustan: kuskil pole nii vigast golfi. :D"
-
- Huviline
- Postitusi: 819
- Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
- Telefon: 55596240
- Auto: Golf II
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 32 korda
Re: VW Golf II 1.3 - 1989 - Petzo
Talve jooksul plaanis vähe juppe osta ja kevadel kõik ära teha, velge tahaks laia plekki, samas võibolla lähevad ATS CUPid. Pane mulle pakkumine pm-i.
Rait.
-
- Huviline
- Postitusi: 819
- Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
- Telefon: 55596240
- Auto: Golf II
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 32 korda
Re: VW Golf II 1.3 - 1989 - Petzo
Niih, täna sain siis hakkama. Hommikul käisin autost läbi, et paar tööl vaja minevat asja võtta ja panin padavai trolliga tööle. Õhtul tagasi tulles avastasin, et võtit pole taskus. Auto juurde jõudes oli üllatus veel suurem kui avastasin, et juhiuks oli lukust lahti, ei tea mis hommikul peas toimus. Homme vaatan töö juures ringi vähe ja siis forssi uue lukukomplekti järgi. Vahepeal pole nagu suurt miskit teinud. Michelini mehe võtsin ära, salongi radika vahetasin ära ja tahhomeetriga spido panin külge. Ükspäev aretasin omale peeglisoojendused külge. Muidu toimib hästi, aga takistid said poes otsa ja kõiki kohti ei tee soojaks, järgmine nv saab ehk lõplikult korda.
Viimati muutis Petzo, 07 Jaan 2013, 17:13, muudetud 1 kord kokku.
Rait.
-
- Huviline
- Postitusi: 738
- Liitunud: 22 Sept 2008, 23:08
- Telefon: 57819932
- Auto: VW Golf 2 ´91
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Golf II 1.3 - 1989 - Petzo
Kena masin ja vahva peeglisoojendus, mõtlesin enda eelmisele Golfile ka niimoodi teha, aga ei suutnud end kätte võtta :/
Kui panid tahhokaga spidoploki, siis lihtsalt iseenesest hakkabki pöördeid ka kohe näitama? Ma mõtlen, et kas siis tehase poolt kõik juhtmed justkui olemas ja toimivad, aga lihtsalt polnud varem tahhokat?
Kui panid tahhokaga spidoploki, siis lihtsalt iseenesest hakkabki pöördeid ka kohe näitama? Ma mõtlen, et kas siis tehase poolt kõik juhtmed justkui olemas ja toimivad, aga lihtsalt polnud varem tahhokat?
Kaku
My VW must be broken - the "chechk engine" light is off.
My VW must be broken - the "chechk engine" light is off.
-
- Huviline
- Postitusi: 819
- Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
- Telefon: 55596240
- Auto: Golf II
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 32 korda
Re: VW Golf II 1.3 - 1989 - Petzo
Näetsa, peaaegu aasta on viimasest postitusest möödas. Egas suurt midagi muutunud pole võrreldes varasema ajaga. Seoses sellega, et võtme ära kaotasin sai võetud forsist viimane olemasolev ukselukk. Kuna mul juhiuks oli lahti siis võtsin luku küljest ja läksin tuppa lukukeelte järgi uut võtit vorpima. Usu või ära usu, aga auto lukud juba üle aasta isetehtud võtmega kinni ja lahti käinud.
Muutustest siis veel see, et golfil nüüd veljed ka all.
Ükskord jättis golf mind teeäärde, plokikaanetihend otustas, at talle aitab jamast. Sai uus tihend pandud, aga kaant ei lihvinud, kuna oli vaja kähku sõitma saada. Õnneks on mul üks kuradima hea sõber, kes mul tihendi ära vahetas, samal ajal kui ma Vormsi saarel suve nautisin.
Nüüd oma laiskusest seisab golf seal kus seisis pikka aega mu buss. Ahjaa, enne ülevaatust sai uus tagurpidi käigu lüliti pandud, pidurid korda tehtud ja lõpuks peale kahte aastat vahetasin valged suunatulepirnid kollaste vastu.
Jah, auto hakkab ilma modifitseerimata kohe kiirust lugema. Selliste pööretega sõidan mina neljarealisel teel.
2x40kw golfi pardal
Äkki aitab see vidin aastatega kadunud jõu tagasi saada ja mine sa tea, ehk annab lisagi.
Peab hakkama tihedamini postitama, et kirjed nii pikad ei oleks, siis keegi ehk viitsiks lugeda ka.
Muutustest siis veel see, et golfil nüüd veljed ka all.
Ükskord jättis golf mind teeäärde, plokikaanetihend otustas, at talle aitab jamast. Sai uus tihend pandud, aga kaant ei lihvinud, kuna oli vaja kähku sõitma saada. Õnneks on mul üks kuradima hea sõber, kes mul tihendi ära vahetas, samal ajal kui ma Vormsi saarel suve nautisin.
Nüüd oma laiskusest seisab golf seal kus seisis pikka aega mu buss. Ahjaa, enne ülevaatust sai uus tagurpidi käigu lüliti pandud, pidurid korda tehtud ja lõpuks peale kahte aastat vahetasin valged suunatulepirnid kollaste vastu.
Jah, auto hakkab ilma modifitseerimata kohe kiirust lugema. Selliste pööretega sõidan mina neljarealisel teel.
2x40kw golfi pardal
Äkki aitab see vidin aastatega kadunud jõu tagasi saada ja mine sa tea, ehk annab lisagi.
Peab hakkama tihedamini postitama, et kirjed nii pikad ei oleks, siis keegi ehk viitsiks lugeda ka.
Rait.
-
- Huviline
- Postitusi: 738
- Liitunud: 22 Sept 2008, 23:08
- Telefon: 57819932
- Auto: VW Golf 2 ´91
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Golf II 1.3 - 1989 - Petzo
Aga räägi nendest peeglisoojendustest veits lähemalt ikkagi
Mis takistusega takistid, kuidas ja kuhu juhtmed jne
Mis takistusega takistid, kuidas ja kuhu juhtmed jne
Kaku
My VW must be broken - the "chechk engine" light is off.
My VW must be broken - the "chechk engine" light is off.
-
- Huviline
- Postitusi: 819
- Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
- Telefon: 55596240
- Auto: Golf II
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 32 korda
Re: VW Golf II 1.3 - 1989 - Petzo
Nagu piltidelt näha siis neli takistit ja ühendatud rööbiti. Takistid kleepisin sinna keskmise ringi sisse. Juhted vedasin tagaklaasisoojenduse alla. Takistid ostsin oomipoest, kuid andmeid praegu öelda ei oska. DIY alafoorumis peaks olema b5 passati peeglisoojenduse teema kus on viide audiklubisse, sealt saab takistite andmed ja lisainfot.
/ http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=77&t=32564
/ http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=77&t=32564
Viimati muutis Petzo, 29 Jaan 2014, 18:37, muudetud 1 kord kokku.
Rait.
-
- Huviline
- Postitusi: 738
- Liitunud: 22 Sept 2008, 23:08
- Telefon: 57819932
- Auto: VW Golf 2 ´91
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Golf II 1.3 - 1989 - Petzo
Okei, endale ka seesama õpetus silma jäänud Selle su viidatud teema viimases postis on ka link, kus on kõik pildid näha, lihtsalt igaks juhuks, kui kellelgi märkamata jääbPetzo kirjutas:Nagu piltidelt näha siis neli takistit ja ühendatud rööbiti. Takistid kleepisin sinna keskmise ringi sisse. Juhted vedasin tagaklaasisoojenduse alla. Takistid ostsin oomipoest, kuid andmeid praegu öelda ei oska. DIY alafoorumis peaks olema b5 passati peeglisoojenduse teema kus on viide audiklubisse, sealt saab takistite andmed ja lisainfot.
/ http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=77&t=32564
Kaku
My VW must be broken - the "chechk engine" light is off.
My VW must be broken - the "chechk engine" light is off.
-
- Huviline
- Postitusi: 819
- Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
- Telefon: 55596240
- Auto: Golf II
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 32 korda
Re: VW Golf II 1.3 - 1989 - Petzo
Pea märkamutult on teema algusest ja auto omamisest ligi viis aastat saanud.
Viimati siis sai siis 2014 aastal 1.6l vabalthingav diisel, 1.9td turbo kolletega kapoti alla ja korraks sain masina käima isegi. Pump hakkas lekkima nagu mahlakask ja väga polnud motti autoga tegeleda ka.
Seisis siis mingi toreda aja kuni Eesti riik mind ajateenistusse kutsus. Selleks ajaks oli kindel, et järgmise aasta jooksul ma golfiga midagi ei tee ja sai auto vihma eest katuse alla lükatud.
Nüüd siis 2015 aastat keskpaigas vahetas ema töökohta ja talle oli vaja tööl käimiseks mingit autot. Kõige lihtsam viis oli sõbra garaazist 1.3 uuesti välja osida ja sellega asi uuesti liikuma panna. Saigi siis vajalikud jupid üles otsitud ja mootor tagasi.
Jõulude ajal sai sõbrannal külast käidud ja ta ütles, et viib oma b4 passati vanarauda. Tegelikkuses oli autol väga vähe vaja teha. et üks aasta veel ringi liikuda. Ostsin siis natuke kallimalt kui vanaraua raha eest omale passati.
Üks töökaaslane tahtis territooriumil natukene rallida ja passati ostuhinna eest lubasin ma tal seda teha. Tagasi tuli passat kortsus esiosaga ja elulooma temast enam ei saa (selleks hetkeks olin ma seda omanud umbes 5 tundi).
Eks siis pole muud kui passati pealt tuleb mootor golfile panna.
Paar aastat tagasi sai ostetud bussile mootoridoonoriks üks vento, millest ma omale sillad ja kkasti alles jätsin. Nüüd siis olen tegelenud esisilla taastamisega. Tagasillaga tuleb sama asi teha.
Sild peaks olema siis paar cm laiem kui golfi oma ja esimesed pidurid tulevad 256mm vent. ketastel.
Hetkel veereb golf 195/65/15 ratastel, mis annab cl lisa kõrguseks maapinnast 25cm.
Kokkuvõttes on plaanid järgmised:
2.0 85kw agg mootor .
Vento sillad/pidurid.
02A ASD koodiga käigukast trossiga sidurdama.
Coilid (Tellitud ebayst hinnaga 209€)
mk3 Gti edition sisu(Hoian silma peal, ajujahti pole veel korraldanud)
Ülevärv, värvus punane (99.9% kindel, et ükski koht keevitamist ei vaja. pahtel ja värv peale)
Ja no kui asi juba nii kaugele jõuab siis peab vist vähe blingima velje ka leidma.
Küsimused oleks järgmised:
ega passati mootorikäpad vist ei istu?
Praegune 1.3 pidurivõimendi uusi pidureid ära ei võimenda?
Passati pump golfi paaki ei istu?
Viimati siis sai siis 2014 aastal 1.6l vabalthingav diisel, 1.9td turbo kolletega kapoti alla ja korraks sain masina käima isegi. Pump hakkas lekkima nagu mahlakask ja väga polnud motti autoga tegeleda ka.
Seisis siis mingi toreda aja kuni Eesti riik mind ajateenistusse kutsus. Selleks ajaks oli kindel, et järgmise aasta jooksul ma golfiga midagi ei tee ja sai auto vihma eest katuse alla lükatud.
Nüüd siis 2015 aastat keskpaigas vahetas ema töökohta ja talle oli vaja tööl käimiseks mingit autot. Kõige lihtsam viis oli sõbra garaazist 1.3 uuesti välja osida ja sellega asi uuesti liikuma panna. Saigi siis vajalikud jupid üles otsitud ja mootor tagasi.
Jõulude ajal sai sõbrannal külast käidud ja ta ütles, et viib oma b4 passati vanarauda. Tegelikkuses oli autol väga vähe vaja teha. et üks aasta veel ringi liikuda. Ostsin siis natuke kallimalt kui vanaraua raha eest omale passati.
Üks töökaaslane tahtis territooriumil natukene rallida ja passati ostuhinna eest lubasin ma tal seda teha. Tagasi tuli passat kortsus esiosaga ja elulooma temast enam ei saa (selleks hetkeks olin ma seda omanud umbes 5 tundi).
Eks siis pole muud kui passati pealt tuleb mootor golfile panna.
Paar aastat tagasi sai ostetud bussile mootoridoonoriks üks vento, millest ma omale sillad ja kkasti alles jätsin. Nüüd siis olen tegelenud esisilla taastamisega. Tagasillaga tuleb sama asi teha.
Sild peaks olema siis paar cm laiem kui golfi oma ja esimesed pidurid tulevad 256mm vent. ketastel.
Hetkel veereb golf 195/65/15 ratastel, mis annab cl lisa kõrguseks maapinnast 25cm.
Kokkuvõttes on plaanid järgmised:
2.0 85kw agg mootor .
Vento sillad/pidurid.
02A ASD koodiga käigukast trossiga sidurdama.
Coilid (Tellitud ebayst hinnaga 209€)
mk3 Gti edition sisu(Hoian silma peal, ajujahti pole veel korraldanud)
Ülevärv, värvus punane (99.9% kindel, et ükski koht keevitamist ei vaja. pahtel ja värv peale)
Ja no kui asi juba nii kaugele jõuab siis peab vist vähe blingima velje ka leidma.
Küsimused oleks järgmised:
ega passati mootorikäpad vist ei istu?
Praegune 1.3 pidurivõimendi uusi pidureid ära ei võimenda?
Passati pump golfi paaki ei istu?
Rait.
-
- Huviline
- Postitusi: 819
- Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
- Telefon: 55596240
- Auto: Golf II
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 32 korda
Re: VW Golf II 1.3 - 1989 - Petzo
Uued tagasilla klotsid saabusid.
Sõber peaks varsti Jamesi uued kettad ka ära tooma.
Väike tiiser ka
Sõber peaks varsti Jamesi uued kettad ka ära tooma.
Väike tiiser ka
► Näita Spoilerit
Rait.
-
- Huviline
- Postitusi: 819
- Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
- Telefon: 55596240
- Auto: Golf II
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 32 korda
Re: VW Golf II 1.3 - 1989 - Petzo
Pean sind kurvastama. Mk2 pole mitte see auto millele õhkvedrustust paigaldada. (Kui just kommiraha eest ei anta või ise neid ei tooda.)
Täna jõuavad Coilid kohale, õhtul saab pildimaterjali ka ehk.
Täna jõuavad Coilid kohale, õhtul saab pildimaterjali ka ehk.
Rait.