VW Golf II G60 - otu
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 668
- Liitunud: 31 Mär 2011, 13:11
- Telefon: 55 80 321
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Golf II 1.3 - otu
ilmselgelt borbetid on level up, aga mulle meeldib plekk, aga mida ma ka tean
-
- Huviline
- Postitusi: 1313
- Liitunud: 14 Mär 2003, 11:15
- Telefon: 5260210
- Auto: Skoda Octavia VRS///Golf mkII Rallye G60 syncro
- Asukoht: Tallinn//Saku
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 48 korda
- Kontakt:
Re: VW Golf II 1.3 - otu
No jääme ootama sest G60 on pärois popiks saand juba
https://www.facebook.com/MotorUnioneEst/
Poleerimis, keraamika, autoremont jne pakkumised küsi minult
Poleerimis, keraamika, autoremont jne pakkumised küsi minult
Re: VW Golf II 1.3 - otu
Hakkab ka siis golf saama. Tundub et mootor käib ilusti. Vähemalt need 10km mis sõitnud olen. Vaja veel sumpsi teha, kuna praegu all ainult üks reso, ning ülejäänud toru. Väga vali on. Sild paika ja peakski alguseks olema. Panin ka buusti kella. Kuidas see käima peaks? Sest mul nii et kui gaasi anda, siis tõmbab täiega miinusesse, ning kui gaas lahti lasta, siis hüppab sinna 0,5 kanti. Ka see ei peaks olema vastupidi?
- Ristotu
- EVWK juhatus
- Postitusi: 643
- Liitunud: 28 Sept 2009, 08:19
- Telefon: 58151062
- Auto: VW Jetta G2, Audi Coupe typ85, Peugeot 406, VW G4, audi 100 avant, Lupo, Škoda Superb 2 FL
- Asukoht: Kose vald
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 69 korda
Re: VW Golf II 1.3 - otu
Veits peaks jah teistpidi olema, ehk siis kui tühikäigul, siis ikka toodab vaakumit ja kui gaasi anda, siis lõõb rõhu üles. Kuhu sa selle vaakumi täpsemalt ühendasid? Või äkki boosti kell sul kuidagi teistsugune
Lugupidamisega
Risto
Risto
-
- Huviline
- Postitusi: 466
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 21 korda
Re: VW Golf II 1.3 - otu
Kütuserõhuregulaatori vollale T kujulise liitega on vast kõige kindlam koht, mul oli ka polol segusiibri ühe teise otsa küljes alguses( mitte selle otsa millest aju mapi signaali saab, veel infoks, et see pidi ehk täpselt 1m pikk olema) ja seal näitas igast veidrusi, ainult põhjagaasiga näitas õigesti.
Re: VW Golf II G60 - otu
Sain ka nüüd lilla sõitma. Igast kõrvalisi helisid ja õlitule vilkumisi jne on kyllaga olnud. Sõidan nyyd nädalakese ja kui midagi üles ei ütle ega ära lagune, olen ka kruiisil kohal