VW Golf II 2.8 VR6 - 1984 - OliverJ

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
OliverJ
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
Auto: Golf 2 VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

Re: VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ

Lugemata postitus Postitas OliverJ » 21 Juul 2016, 16:31

kazzukaz kirjutas:Raiskum, kui ilus ikka.. Mis tiivakaared need sellised on? Ja kus küljeliistud panid? :D
Need tiivakaared olid golfil 1984-88 aastatel, kui puudusid laiad liistud ustel, olid kitsad.
Kaotasin ära keretööde käigus :D

OliverJ
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
Auto: Golf 2 VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

Re: VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ

Lugemata postitus Postitas OliverJ » 30 Okt 2016, 11:25

Tänasest masin talveunes, masin puhtaks küüritud ja ootab kevadet.
Plaanid talvel:
Salongisoendus tuleb maha võtta ja siibrid sees ära taastada
Veljed on juba alt võetud ja need korda teha
Pisemaid töid on kindlasti veel :)

Samuti hoian silmi lahti, otsin endale VR6 doonorit (golf 3 ), et seal võtta nii sillad kui tehnika :)
Viimati muutis OliverJ, 30 Okt 2016, 11:25, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
intzu
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 6 korda

Re: VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ

Lugemata postitus Postitas intzu » 01 Nov 2016, 12:25

Kobe pill, aga mis need veljed väärt oleks? Endal samad all ja tahaks lahti saada, kuid ei oska neile hinda anda...
Elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega

OliverJ
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
Auto: Golf 2 VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

Re: VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ

Lugemata postitus Postitas OliverJ » 01 Nov 2016, 12:43

intzu kirjutas:Kobe pill, aga mis need veljed väärt oleks? Endal samad all ja tahaks lahti saada, kuid ei oska neile hinda anda...
Sõltub seisukorrast ja õnnest samuti, mina leidsin enda omad kunagi kuldsest börsist 60.- euri jooks :D
Aga välismaa lehtedel olen näinud 400 euriseid kmpl. , mis on tehtud korda

OliverJ
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
Auto: Golf 2 VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

Re: VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ

Lugemata postitus Postitas OliverJ » 30 Mär 2017, 23:00

Kevad lähenemas ning niipalju siis uut, et veljed saavad varsti poleeritud ning rant näeb juba päris hea välja :)
Enne sõitmist lähevad vahetusse mõned mootoritihendid ning ka teen hoolduse ära.
Talvega kahju niipalju, et kuskilt on hiir saanud salongi ja minu esiistmeid natukene närinud, ei riiva väga silma, kuid samas istmed on rikutud

OliverJ
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
Auto: Golf 2 VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

Re: VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ

Lugemata postitus Postitas OliverJ » 30 Juun 2017, 13:14

Auto nüüdseks juba teedel liikvel- ülevaatusega oli kerge tõrge, ei meeldinud see aasta neile minu veljed ja rehvimõõt, ikkagi originaalist erinev :D

Nende velgede tegemise eest võlgnen tänud Fred Mölsile, kes suutis nendest midagi sellist välja võluda, poleeritud rant andis ikka väga palju sellele veljele juurde :)
Pilt
Veljed auto all :
Pilt
Pagasnik nägi kuidagi mannetu välja, korrastasin teda natukene ning lisasin ka ühe "vaesemehe kondeka" . Pagasniku matt on ainult räbal, sinna oleks midagi uut vaja
Pilt
Auto ise :
Pilt
Pilt

Kriisa
Huviline
Postitusi: 328
Liitunud: 31 Mai 2010, 13:42
Auto: Golf 7.5
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 8 korda

Re: VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ

Lugemata postitus Postitas Kriisa » 30 Juun 2017, 14:23

nüüd paistab, et tahab veidi flantsi ka ikka, siis istuks juba päris kenasti!
SOUTHERN STANCE "Sellega kõik algab ja lõpeb. Kes asja teisiti näeb on reetur."

OliverJ
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
Auto: Golf 2 VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

Re: VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ

Lugemata postitus Postitas OliverJ » 30 Juun 2017, 15:15

Kriisa kirjutas:nüüd paistab, et tahab veidi flantsi ka ikka, siis istuks juba päris kenasti!
10mm saaks panna, rohkem mitte, siis hakkab kindlasti juba koopasse käima :D
ET nendel velgedel 20 ja praegu on ilma flantsita

seeem
Huviline
Postitusi: 77
Liitunud: 12 Jaan 2017, 21:15
Auto: Passat, T3
Asukoht: Põlva
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ

Lugemata postitus Postitas seeem » 30 Juun 2017, 19:56

Mis mõõdus rehvid velgedel? Muidu sile masin sul, vähemalt piltidel :D
(ätt)_siimh

OliverJ
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
Auto: Golf 2 VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

Re: VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ

Lugemata postitus Postitas OliverJ » 01 Juul 2017, 11:00

seeem kirjutas:Mis mõõdus rehvid velgedel? Muidu sile masin sul, vähemalt piltidel :D
Rehvid on 195/45/15
Enamvähem sile jaa- 5 aastat tagasi värvitud , kõrvaltvaataja kohe vigu ei märka, aga kuna ma ise tegin, siis mulle jääb silma :D

OliverJ
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
Auto: Golf 2 VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

Re: VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ

Lugemata postitus Postitas OliverJ » 14 Okt 2017, 16:13

Masin siis edukalt mööda teed vuranud- viimasel ajal hakkas veepump häält tegema ning vahetasin ära nii veepumba, termostaadi ning jahutusvedeliku.
Hammasrihma pingutusrullik nägi ka kahtlane välja- see läks ka uus, hammasrihm ise nägi vägagi korralik välja ning see jäi vana.

Mõned sügisesed klõpsud ka :
Pilt

Pilt
Pilt
Pilt

Pilt

Masinaga palju plaane, hetkel jääb ajanappuse tõttu tulevikku ning rahaline resurss vajab ka täiendamist.
Kerega plaan ikkagi ülevärv ja seekord spetsialistidel- auto on minu käes olnud juba 9. eluaastast saadik ning tahan seda sälitada ning hoida ka enda käes edaspidi.
Mootori ja veermikuga plaan tulla uuema aja golfidele järgi tulevikus- hetkel ei tea kas selleks võiks olla VR6 või 1.8 T.
Mõtteid on palju, kuid hetkel mõteteks nad jäävadki, vaikselt teen nii kuis jõuan

OliverJ
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
Auto: Golf 2 VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ

Lugemata postitus Postitas OliverJ » 01 Mai 2018, 14:27

Ilmad on vahepeal ilusaks läinud ning masin ka talveunest üleval.
Hooaja alguses sai tavapärane hooldus ära tehtud- filtrid, õlid ning vahetatud ka spidomeetri tross.
Generaator lõpetas ka lepingu esimesel sõidunädalal, seega see ka asendatud.
Alla läksid ka flantsid nii ette kui ka taha- 13mm ette ja 15 mm taha. Tõi velge koopas väljapoole ning auto ilme muutus ikka märgatavalt.
Pilt

Plaan osta uued B-varuosa kitsad stanged- eesmisel on algusest peale mõra sees ning häirib-. Kunagi forsis Jurmola leti taga pakkus ning kroomribadega, seega see värskendaks autot silmmärgatavalt.

OliverJ
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
Auto: Golf 2 VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ

Lugemata postitus Postitas OliverJ » 21 Nov 2020, 17:52

Aega palju mööda läinud, kuid auto endiselt alles, sõidan suviti palju aega on ja pigem on nädalavahetuse auto.
Vahepeal lisatud ette "angel eyes" stiilis esituled ning muus osas autol suuri muutusid toimunud pole.
IMG_20200903_201047.jpg
IMG_20200903_201047.jpg (216.68 KiB) Vaadatud 5786 korda
IMG_20200903_201124.jpg
IMG_20200903_201124.jpg (210.24 KiB) Vaadatud 5786 korda
IMG_20200903_201153.jpg
IMG_20200903_201153.jpg (277.78 KiB) Vaadatud 5786 korda
Igapäevaselt liiklen juba teist aastat CC-ga, olen margile truuks jäänud ning olen väga rahul antud autoga, tegu Carat mudeliga, mis on seest natukene erinev ning üldiselt olen autoga väga rahul.
IMG_20201121_132611.jpg
IMG_20201121_132611.jpg (373.28 KiB) Vaadatud 5786 korda
Sai toodud doonoriks Golfile Vr6, tegu siis Sharani mootoriga, mis on pandud Golfile vahele. Käigukast ka Sharani oma, seega poolteljed vajavad ümber tegemist.
IMG_20200908_214220.jpg
IMG_20200908_214220.jpg (178.57 KiB) Vaadatud 5786 korda
IMG_20200909_220649.jpg
IMG_20200909_220649.jpg (189.99 KiB) Vaadatud 5786 korda
Üritan ka tegemistest pilte teha ning neid siia ülesse panna. Kõik teadmised ja näpunäited swapi puhul on teretulnud :)

OliverJ
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
Auto: Golf 2 VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ

Lugemata postitus Postitas OliverJ » 23 Dets 2021, 23:50

Kuna ajaga millal garaazi jõuab on nii nagu on, siis puhkuse ajal on seda kasutatud otstarbekalt- golfilt sai maha 1.8 mootor ning prooviks vahele tõstetud VR6. Sharani kastiga mahub vahele küll ja järgmiseks tõstab maha uuesti mootori ja vahetab ära sillatala ja paneb uue mootori jaoks vajalikud jupid külge (juhtmestik, siduri peasilinder, jne-jne)
20211223_182223.jpg
Hetkeseisuga jäi mootor ettepoole kaldu- väljamaa foorumid pajatavad ka sellest, et vaja tagumised mootoripadjad välja vahetada. Esimene tala sai otsitud VR6 passati oma, mis siis sobib G2-le üks-ühele ja asend jääb ka originaaliga sama

Auto jaoks on ka algatatud transpordiametis ümberehitus, ehk plaan on masin saada ametlikult arvele- eks näis kuidas sellega läheb.
Viimati muutis OliverJ, 24 Dets 2021, 00:21, muudetud 1 kord kokku.

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ

Lugemata postitus Postitas CD-R » 26 Dets 2021, 21:36

Kui projekt jõuab sinnamaani, et on vaja arki jaoks autot kaaluda, siis "tee" ta nii kergeks kui vähegi võimalik. Võimalik, et jääd muidu tagumisest istmest ilma. Tüütu ja väga kulukas on pärast seda kaalumist uuesti teha, ca 100 euri 5min kaalumise eest. Kerged veljed, heli ja igast üleliigne möll autost välja. See Sharani käigukast ilmselt pole ka kõige parem mõte juba kaalu pärast.

OliverJ
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
Auto: Golf 2 VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ

Lugemata postitus Postitas OliverJ » 26 Dets 2021, 23:08

Sellega võib jah pahasti minna, ongi plaan kergeks auto teha, ehk pääsen viiekohalisena läbi.
VR6 golfi või passati kasti on lihtsalt raske leida, muidu läheks vist seda teed jah

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ

Lugemata postitus Postitas Corra » 27 Dets 2021, 00:26

Ma võin kohe öelda, et lähed kaaluga lõhki. Ma juba enda swapiga olin piiripealse kaaluga, pluss 15kg ja oleks istekohast ilma jäänud. See maagiline piir oli vist 275kg kandevõime.

OliverJ
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
Auto: Golf 2 VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ

Lugemata postitus Postitas OliverJ » 27 Dets 2021, 11:07

See pole küll hea uudis, aga võtan teadmiseks 😄

Sa tegid siis ka swapi G2le ? Ega eriti ei tahaks loobuda tagumistest istmetest jah, võiks alles jääda.

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ

Lugemata postitus Postitas Corra » 27 Dets 2021, 17:15

Golf 2le panin peale jah. Ära unusta paremat poolraami õgvendada, et vr6 rihmaratas sul vastu käima ei hakkaks. Ideaalis vist peaks seal vähemalt 1cm vahe jääma, et kurvis vastu ei hakkaks käima.
Eks pärast sõitma saamist käi ülevaatuspunktis kaalumas, saad teada palju juurde võtsid ja palju pead maha võtma. ARK lisab sellele kaalule veel 75kg.

OliverJ
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
Auto: Golf 2 VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ

Lugemata postitus Postitas OliverJ » 27 Dets 2021, 21:56

Tänud !

OliverJ
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
Auto: Golf 2 VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ

Lugemata postitus Postitas OliverJ » 08 Jaan 2022, 23:02

Eile ja täna sai siis nokitsetud:
B4 Passati VR6 pedaalid golfi ümber tõstetud- istuvad 1:1-le, G2 roolisammas kinnitub ilusti külge. All on ka G3 sillatala koos roolivõimuga, õõtsad siis G2 omad, samuti sisemised rooliotsad said uued ja välimised ka, kattekummid samuti roolilatile.
Pidurivõimendi läks ka B4 passati oma koos siis siduripumba kronsteiniga, samuti sai tehtud auk tulemüüri, et pumba varras pedaalide külge panna.

Sain ka G3 VR6 käigukasti, mis tegi elu lihtsamaks korduvalt- poolteljed ei vaja ümbertegemist ja ruumi kapoti all tunduvalt rohkem. Vana juhtmestik sai eemaldatud ja kapotialust ka natukene puhastatud. Läheb peale CE2 juhtmestik tervele autole, et endal elu lihtsamaks teha. Armatuur jääb sama aga spidoblokk ja kangid roolisamba küljes tulevad G3 omad.

Üritan teemat niipalju uuendada kui võimalik, plaan ikka kevadeks omal jõul liikuma saada.

Pilt
Pilt
PiltPilt

Villu
Huviline
Postitusi: 459
Liitunud: 16 Aug 2008, 13:18
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ

Lugemata postitus Postitas Villu » 10 Jaan 2022, 18:38

Corra kirjutas:
27 Dets 2021, 00:26
Ma võin kohe öelda, et lähed kaaluga lõhki. Ma juba enda swapiga olin piiripealse kaaluga, pluss 15kg ja oleks istekohast ilma jäänud. See maagiline piir oli vist 275kg kandevõime.
Ma ei oska nüüd kaalu võrrelda 2.8 & 3.2 vahel, aga enda mk2 sain arvele 5 kohalisena 3.2 VR6 mootoriga koos 5 istekohaga., sealjuures on ka mk3 5x100 suuremad pidurid.
Tõsijutt, et võimalikult kergeks tuleb ajada kõik. Enne kaalumist soovitan välja visata kõik mis jääb põrandavaibast allapoole.
Kaaluma minemisel peab ka kütusepaak olema 90% ulatuses (küll näidiku järgi) täidetud. 75kg lisavad juurde nö juhi näol.

Pilt
Pilt

Kasutaja avatar
TanelP
Huviline
Postitusi: 1341
Liitunud: 16 Apr 2012, 19:14
Auto: VW Caddy mk1 w/o engine, VW Käfer 1.2
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ

Lugemata postitus Postitas TanelP » 11 Jaan 2022, 19:16

Hei, väga sheff auto!

Lugesin su teemat ja sul võib kaaluga probleeme tulla täpselt nagu mul tuleb. Jagan linki ehk saad paar head näpunäidet juurde veel!

viewtopic.php?f=44&t=158487

Terv,
Tanel
you know you are doing something right when the haters come out.

OliverJ
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
Auto: Golf 2 VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ

Lugemata postitus Postitas OliverJ » 11 Jaan 2022, 19:51

Tänud !
Elame-näeme, hetkel ma usun, et saan normi piires läbi kui neid näpunäiteid järgida. Samas kui jääbki kahekohaliseks pole sellest ka hullu- ongi variant turvakaar taha teha polditav :D

OliverJ
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
Auto: Golf 2 VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ

Lugemata postitus Postitas OliverJ » 16 Apr 2022, 20:57

Eile siis sai kere peal esimest korda hääli kuulda- mootoril uued ketid ja kõik sinna kuuluv, uus sidurikomplekt ja coilpack, küünlad, küünlajuhtmed ja palju muud veel. Juhtmestikust sai kõik mittevajalik eemaldatud.

Käib ilusti ja jätkan juhtmestiku paigaldamisega ja jahutuse tegemisega.

Veovõllid olemas, aga nüüd vaja juppe sobitama hakkata, et jätta 4x100 auguvalem, teisi rumme ja rattalaagreid vaja, tulevad VR6 pidurid nii ette kui taha
20220416_170630.jpg
video-1650132470.mp4
(587.93 KiB) Allalaaditud 67 korda
Viimati muutis OliverJ, 10 Aug 2022, 11:04, muudetud 2 korda kokku.
Kes tänasid kasutajat OliverJ selle postituse eest:
ryan

Vasta

Mine “Huviliste autod”