Probleemid G2 salongi soojendusega?

Küsimused, probleemid ja arutelud plekitöödest vilkuvate täringuteni.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
vicks
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 03 Nov 2007, 23:00
Asukoht: Tallinn

Probleemid G2 salongi soojendusega?

Lugemata postitus Postitas vicks »

G2 on auto ja ei taha h?sti sooja ?hku puhuda. puhur t??tab ja soojalt k?lmale ?mberl?litus ka. Praegu kannatab veel s?ita, aga kui ilmad k?lmemaks l?hevad, siis ega ikka klaasilt j??d ei sulataks k?ll. Kas need torud, mis salongi radikasse l?hevad peavad ikka korralikult vedelikku t?is olema, ma kontrollisin, tuli ainult mingi nire v?lja. Kas v?ib olla tegemist sellega et salongi radikas on ainult ?hku t?is ja sellest sihuke jama.Kui nii, siis kust selle ?hu sealt v?lja saaks? Kui pikemat maad s?ita, siis mida edasi, seda jahedamaks ?hk l?heb.
Viimati muutis argo, 12 Mär 2012, 23:09, muudetud 1 kord kokku.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7850
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Torud mis salongi radikasse l?hevad peavad loomulikult korralikult jahutusvedelikku t?is olema ja samuti kuumad kui sa tuba ikka soojaks tahad saada. Korras autol peab ?hk iseenesest v?lja tulema, v?id ajada ka nina kuhugi ?lesm?ge ja keskmisi p??rdeid hoides auto soojaks ajada et veepump j?uaks ikka vedelikku lliigutada.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

vicks
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 03 Nov 2007, 23:00
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas vicks »

Tere taas. Seda ?lest?stmise juttu olen korra mossega proovinud, proovin n??d siis ka. Keerasin just selle toru t??tava mootoriga lahti, mis peaks seda kuuma vett redikast v?lja juhtima, mitte muffigi ei toimunud. Ei tulnud sealt ei vedelat, ega polnud mingitki r?hu tunnetust, et seda vedelat kunagigi v?iks tulema hakata. Kas tal v?ib olla enne radikasse tulemist mingi termostaadi moodi asjandus, mis takistab lihtsalt jahutusvedeliku juurdevoolu.seal on mingi p?kste moodi asjandus(tagasivooluklapp ?kki?)kui selline seal on siis v?ib olla ei p??se sealt l?bi. Torud mis sal. radikasse l?hevad on suht jahedad, aga kui veidi pumbata l?dvikut siis l?hevad soemaks.

raudpats0
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 31 Okt 2006, 18:33
Asukoht: tartu

Lugemata postitus Postitas raudpats0 »

sul lihtsalt kraan kinni v?i radikavoolikud saasta t?is.mingeid klappe seal vahel ei ole ega ei tule

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5387
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Peetri
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 516 korda

Lugemata postitus Postitas jussike »

Oot, oot raudpats ?ra sa k?rgi ,et klappe pole, on ikka k?ll, hoopis kraani pole, mida kinni keerata. Kui auto on m?eldud kuskile soojale maale tarnimiseks on salongiradika ees mingid m?ttetud klapid, mis meie kliimas ennast ei ?igusta. Need tuleb lihtsalt na**i visata ja l?dvikud otse salongiradikasse ?hendada ja voila tuba nigu saun.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

vamps
Klubiline
Postitusi: 189
Liitunud: 30 Mai 2004, 20:26
Telefon: 51982593
Auto: ŠKO O3 / VW G7.5
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Tänanud: 13 korda

Lugemata postitus Postitas vamps »

?hildun Jussikese arvamusega.
Nimelt oli mu enda vanal golfil (G2 1.8l) sama probleem. Sain siis s?bra k?est n?u, et need jubinad, mis seal enne salongi radikat on ning on omavahel v?ikse voolikuga ?hendatud, tuleb lihtsalt vahelt ?ra v?tta ja otse ?hendada, st. et neeed salongiradika voolikud poleks omavahel ?hendatud.
Minul lahendas see probleemi edukalt ning ei pidanud autos enam k?lmetama.
psiiaaaooooo

vicks
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 03 Nov 2007, 23:00
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas vicks »

nonii, kiskusin need p?ksid sealt l?dviku k?ljest lahti ja oligi seal mingi klapp, mille lihtsalt l?bi puurisin ja siis oli veel mingi pisike voolik, mis sisse- v?lja l?dvikute vahel on, mingit sodi t?iesti t?is. Peale uuesti kokkupanekut on asjal hoopis teine jume. N??d peab vist alati ?lle ligi v?rma, kui s?itma l?hen, kuidas sa ikka saunas ilma ?lleta oled:D
T?nud k?igile vastajatele!

GTI
Moderaator
Postitusi: 7850
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

See klapp seal on levinud varasematel G2-l mis takistab kuuma jahutusvedeliku salongip??su kui soojendusradikas hakkab lekkima, hiljem muudetud sal. radika konstruktsiooni korral klappi enam vaja polnud.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

sigaelmar
Huviline
Postitusi: 269
Liitunud: 02 Dets 2003, 00:18
Asukoht: Ösel

Lugemata postitus Postitas sigaelmar »

Algselt postitas: GTI
See klapp seal on levinud varasematel G2-l mis takistab kuuma jahutusvedeliku salongip??su kui soojendusradikas hakkab lekkima, hiljem muudetud sal. radika konstruktsiooni korral klappi enam vaja polnud.
Kuidas ta aru saab, et radikas lekib? Ja mis sulgeb klapi lekke puhul? Ma ise olen arvanud siiani, et see klapp on selle jaoks, kui tekib vees?rki surve ja et see surve toas radikat l?hki ei l??ks....
Jooksik...

GTI
Moderaator
Postitusi: 7850
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

T?pselt ei tea aga kui torud on selle klapi kaudu ka omavahel ?hendatud siis ?kki r?hkude vahe kaudu? M?ni targem v?iks selle ?ra seletada.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Vasta

Mine “Kere & Sisu”