Niisiis on v?ike mure. Kui autoga s?ita, siis tuleb salongi ilusti sooja ?hku, aga nii kui auto seisma j?tad (t??tava mootoriga) siis hakkab puhuma k?lma. Ei aita ka nupu p?hja (k?ige kuumema) peale keeramine, ?hk mis tuleb on ikka k?lm. Autoks 90 passat. 1,8. Kui auto seisab, lekib kusagil tosooli, nii natukene. S?idu ajal ei leki.
Sorry kui teema valesse alafoorumisse läks.
Viimati muutis argo, 11 Mär 2012, 05:57, muudetud 1 kord kokku.
ingel [VW Bot: "Keel korda!"] seda jullakat olen juba 3 korda vahetanud. Aga ikka lekib... Ei tea kuidas seda jullakat nimetatakse, aga asub see kui vaadata, siis mootori bloki kaane juures. Selline plastik julla ja selle all on.
Midagi sellist jah. Vaatan homme valges t?psemalt j?rgi.
Nii vaatasin tosooli ja see oli praktiliselt alla miinimumi. Valasin tosooli juurde, ja n??d l?heb asi ilusti soojaks. Aga kui auto seisab nii ??p?eva vms hakkab tosooli v?lja ajama.
Tegin pildi. Pildil on punase ringiga tehtud v?imalik lekke asukoht. Ma n??d ei tea kas sinine jullast imbub v?i selle all olevast plastmassists jublaka vahelt. Seda olen vahetanud kolm korda ja ikka lekib.
ega sa seda liiga k?vasti kinni pole keeranud-nii et praod sisse tulevad. aga ?ldiselt on see ?ks n?rk koht vw?el. minu vanal passatil olid sellel praod sees, siis sai see junn vahetatud, siis l?ks see junn pauguga pooleks. t??p viga miks se junn tilgub on see et see keeratakse liiga k?vasti kinni.
kui tõesti ON vaja minuga rääkida ja TÕESTI tahaks miskit tarka öelda siis tel: 56639927
Tead, mul oli kunagi selline jebla, et ka ajas tosooli kuskilt v?lja aga ei leidnud kohta kust. Otsisin terve s?steemi l?bi aga ei miskit. Siis ajasin mootori kuumaks ja enn?e, ingli [VW Bot: "Keel korda!"] l?dvikus oli n?elasuurune auk ja mida suuremaks surve l?ks seda suuremaks l?ks ka auk. L?puks oli see juba sentimeetrine ja sealt ikka isuga tuli seda. Lihtsalt teadmiseks, mis v?ib veel olla:P
seesama ongi jah flants mis paljudele muret tekitanud.
ka t??koja mehed v?ivad asja puruks (k?veraks) v??nata.
asi maha v?tta ja inspekteerida olukorda, kas on hakkand tihendi alt mootori pool oksudeeruma (nagu minu masinal), v?i on flants ise r?bal.
ja jahutusvedelikul on selline komme jah et k?lmaga niriseb aga soojalt pole leket kuskil.(va. hr insomina auk)
Paistab, et ajab v?lja sealt flantsi ja mootori vahelt. Seal mingit tihendit ei peaks olema ? Peab vaatam, homme kisun maha vaatab, kas n?eh kusagil midagi.
Nii tegin ?he 100km otsa. Kui auto seisma j?tta, ja paisu paagilt kork maha keerata (surve v?lja lasta) siis ei leki flantsi vahelt mitte ?ks tilk. Aga jah selle jupi pean nii ehk naa ?ra vahetama.
mootori poolne tihendus pind on ilus? ei ole auke sisse oksudeerunud ?
isa passatil sai need augukesed kergelt silikoni t?is t?mmatud ja tihend ka ?rnald silikoniga ?le, saime pidama.
Kindlasti pinnad puhtax ja silikooniga m?lemad pooled kokku ja paar minutit kuivada. Siis alles kokku laduda..enda juures alati silikooniga tagasi, muidu ei kesta ?ldse...