K: G4 ukse lammutamine?
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
- argo
- Foorumi arendaja
- Postitusi: 2647
- Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 78 korda
- Tänatud: 50 korda
K: G4 ukse lammutamine?
Mure selles, et tahan ustesse heliisolatsiooni panna, aga ei oska kuidagi G4 esimest ust laiali võtta. Polstrid jne ei ole probleem, aga seda alumist katet mis poltidega kinni..vot see ei tule ära. Ei julge nagu suvaliselt ka kiskuda, pärast annavad veel el.aknad vms saba
On kellegil äkki pakkuda mingit joonist, või siis lahti seletada, kuidas see asi täpselt käib? Otsisin ka ise, aga ei leia kuskilt mingit pilti vms.
On kellegil äkki pakkuda mingit joonist, või siis lahti seletada, kuidas see asi täpselt käib? Otsisin ka ise, aga ei leia kuskilt mingit pilti vms.
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: K: G4 ukse lammutamine?
ma oskan sind nii palju aidata , et kasuta otsingut..sest siin foorumis on üks väga hea link üleval.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3327
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 75 korda
- Tänatud: 54 korda
- Kontakt:
Re: K: G4 ukse lammutamine?
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?961163" onclick="window.open(this.href);return false;
Abi võib olla ka Passati ukse piltidest kuna analoogia on suur:
http://www.taligentx.com/passat/mainten ... mechanism/" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
Abi võib olla ka Passati ukse piltidest kuna analoogia on suur:
http://www.taligentx.com/passat/mainten ... mechanism/" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
Viimati muutis HawkHill, 07 Jaan 2012, 02:39, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1127
- Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
- Auto: g4 variant `05
- Asukoht: Saaremaa
- Tänanud: 1 kord
Re: K: G4 ukse lammutamine?
Klaas tuleb enne ära võtta. Välimise läepideme tross lahti lasta. Ukselukk tuleb koos selle plaadiga ära st see ka lahti lasta.
Eemaldatuna peaks asi nii välja nägema
Eemaldatuna peaks asi nii välja nägema
Viimati muutis Wizard, 07 Jaan 2012, 08:23, muudetud 2 korda kokku.
Br.
- argo
- Foorumi arendaja
- Postitusi: 2647
- Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 78 korda
- Tänatud: 50 korda
Re: K: G4 ukse lammutamine?
Suured tänud asjalike vastuste eest! Veel üks küsimus, kas tagumistel ustel tuleb ka klaas välja võtta?
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Re: K: G4 ukse lammutamine?
Esimeste ustega on märksa lihtsam, seal lased need klaasi kinnitused natuke järgi (ära täitsa välja keera) ja lükka klaas üles tihendite vahele. Püsib seal täitsa edukalt. Mina küll mingeid ukselinke ega asju lahti ei keeranud. Selle nupu lükkasin lihtsalt kummi läbiviigust läbi ja avamise trossi ka.
Tagusmiste akendega on juba asi keerulisem. Seal on klaasis ümar auk sees ja seal üks suurem ja teine väiksem tihvt. Mina ei saanudki aru kuidas nad päris täpselt peaks välja käima. Varuosaautol tagusin haamri ja torniga välja. Teisel autol ei hakanud üldse näppima, kuigi oleks tahtnud kahe akna vahelised postid ringi tõsta. Kui keegi oskab juhendada kuidas nad inimlikult välja käivad, siis võiks ju ette võtta mingi hetk.
Tagusmiste akendega on juba asi keerulisem. Seal on klaasis ümar auk sees ja seal üks suurem ja teine väiksem tihvt. Mina ei saanudki aru kuidas nad päris täpselt peaks välja käima. Varuosaautol tagusin haamri ja torniga välja. Teisel autol ei hakanud üldse näppima, kuigi oleks tahtnud kahe akna vahelised postid ringi tõsta. Kui keegi oskab juhendada kuidas nad inimlikult välja käivad, siis võiks ju ette võtta mingi hetk.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: K: G4 ukse lammutamine?
Sa mõtled neid poste?
Siin õpetus tagaukse kohta : http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... -insert%29" onclick="window.open(this.href);return false;
Siin õpetus tagaukse kohta : http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... -insert%29" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis VWM, 07 Jaan 2012, 12:14, muudetud 1 kord kokku.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Re: K: G4 ukse lammutamine?
Tegelt ma mõtlesin küll nende valgete plasttihvtide eemaldamist klaasi august. Aga tegelik teema on jah need samad roostes detailid. Kui neid eraldi vahetada saab, siis mul polegi ju vaja kogu posti maha kiskuda ja võib täitsa mõelda selle töö peale. Varuosaautol tuli see post ühes tükis ja seega arvasin et pean ka vahetama ühes tükis.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: K: G4 ukse lammutamine?
ülduhul need tagumiste uste klaaside postid kah ise roostetevad koos selle eraldi ära käiva junniga...vähemalt minu masinal nii oli nii et tuli kogu post ära vahetada....vahetamiseks ust laiali ega klaasi küljest kiskuma ei pidanud(ainult polstri eemaldus oli vajalik kui õigesti mäletan)...veidi jebimist oli aga vahetatud sai ja muidugi kui tegu toonklaasidega siis peab olema ettevaatlik et kilet ära ei kriibi kui posti välja sikutad ja tagasi paned.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- argo
- Foorumi arendaja
- Postitusi: 2647
- Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 78 korda
- Tänatud: 50 korda
Re: K: G4 ukse lammutamine?
Kuidas ingli [VW Bot: "Keel korda!"] moodi see klaasi tihvit seal välja käib? On keegi tagumisi uksi lammutanud? Igatepidi proovisin, aga no mitte ei tule. Ei tule tihvti ümbert see plastikkalmber ka nii palju eemale, et tihvt koos klaasiga üles välja tuleks(minu arusaama järgi nii peakski ta lahti tulema/käima).dellu kirjutas:Esimeste ustega on märksa lihtsam, seal lased need klaasi kinnitused natuke järgi (ära täitsa välja keera) ja lükka klaas üles tihendite vahele. Püsib seal täitsa edukalt. Mina küll mingeid ukselinke ega asju lahti ei keeranud. Selle nupu lükkasin lihtsalt kummi läbiviigust läbi ja avamise trossi ka.
Tagusmiste akendega on juba asi keerulisem. Seal on klaasis ümar auk sees ja seal üks suurem ja teine väiksem tihvt. Mina ei saanudki aru kuidas nad päris täpselt peaks välja käima. Varuosaautol tagusin haamri ja torniga välja. Teisel autol ei hakanud üldse näppima, kuigi oleks tahtnud kahe akna vahelised postid ringi tõsta. Kui keegi oskab juhendada kuidas nad inimlikult välja käivad, siis võiks ju ette võtta mingi hetk.
Oskab keegi äkki mingi hea õpetuse anda?
Dellu, esimese kõrvalistuja poolse ukse tegingi nii, et jätsin klaasi üles, igaks juhuks panin maalriteibiga kinni ka ja väga edukalt sai nii. Lihtsalt nende tihendite välja koukimist ei olnud .
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3327
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 75 korda
- Tänatud: 54 korda
- Kontakt:
Re: K: G4 ukse lammutamine?
Minu mäletamist mööda peaks see tihvt koosnema kahest osast ja neist sisemine tuleb lihtsalt välja lüüa suurema seest.
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
Viimati muutis HawkHill, 12 Jaan 2012, 23:05, muudetud 2 korda kokku.
- argo
- Foorumi arendaja
- Postitusi: 2647
- Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 78 korda
- Tänatud: 50 korda
Re: K: G4 ukse lammutamine?
Ok tänud, homme proovin uuesti.HawkHill kirjutas:Minu mäletamist mööda peakse see tihvt koosnema kahest osast ja neist sisemine tuleb lihtsalt välja lüüa suurema seest.
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Re: K: G4 ukse lammutamine?
jah 2-osaline küll jah. Ma enda doonorautol peksin ka välja, aga suht raskelt tuli ja ma poleks kindel, et pärast tagasi ka saab, rääkimata selle pärast üles leidmisest (noh muidugi siis saab juba pleki eest ka).
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3327
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 75 korda
- Tänatud: 54 korda
- Kontakt:
Re: K: G4 ukse lammutamine?
See tihvt kukubki tavaliselt ukse sisse ja sealt saab selle välja koukida aga jah, selle tagasipanek oli ikka paras jamamine. Eelmine külm talv polnud mul uksega kusagil ise tegelda ja üks remondimees ajas tagasipannes selle tihvti kogemata ukse sisse, kuhu see jäigi ja ma ka ei osanud selles probleemi näha, kui pani uue tihvti asemele. Nüüd aga klõbiseb see vana tihvt ukse sees iga bassilöögiga. Niiet igaljuhul tuleb kõik ülearune ukse seest välja koukida.
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
Viimati muutis HawkHill, 19 Apr 2012, 22:48, muudetud 1 kord kokku.
- argo
- Foorumi arendaja
- Postitusi: 2647
- Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 78 korda
- Tänatud: 50 korda
Re: K: G4 ukse lammutamine?
Sain siis tagumise ukse ka lahti ja kokku pannes ei olnud ka probleemi. Selle kolmnurga klaasi postiga oli väike nikerdamine, et tolle ülemise osa sisse saamine ukse külge.
Nüüd peab veel millagi uuesti juhiukse lahti võtma ja lukumehanismi laiali lammutama ning vaatama mis tollel mikrolülitil viga on, et ukse- ja salongituli ei põle(annab ainult -3V uksetulesse).
Aga suured tänud kõigile heade õpetussõnade eest!
Nüüd peab veel millagi uuesti juhiukse lahti võtma ja lukumehanismi laiali lammutama ning vaatama mis tollel mikrolülitil viga on, et ukse- ja salongituli ei põle(annab ainult -3V uksetulesse).
Aga suured tänud kõigile heade õpetussõnade eest!
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi
-
- Huviline
- Postitusi: 554
- Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
- Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
- Asukoht: Tln
- Tänatud: 1 kord
Re: K: G4 ukse lammutamine?
Nii, sai siis ka tagauks lahti lammutatud.
Selleks tuli maha võtta uksepolster, mida oskavad vast kõik kel pöial keset peopesa pole.
1: Aken täiesti alumisse asendisse
2: eemaldada akna alumine sisemine liist
3: keerata lahti akna siini poldid 2tk M6 (10 mm padrun)
4: eemaldada väike kolmnurk tihendiga millest ülevalpool juttu, seejärel eemaldada kogu aknasiin, tõmmates teda allapoole tuleb ülemine ots aknaraamist välja ning seejärel tõmbasin
sissepoole üles välja.
5: aken tõstesüsteemi küljest vabastada, selleks eemaldada must kummikate, sealt näeb topelt tihvte mis jäävad trossi taha.Ise kasutasin 5st kruvi mille keerasin õrnalt sisemise tihvti
sisse ning tõmbasin välja (polnud suurt jõudu vaja),suurema lükkasin teiselepoole läbi vasaraga õrnalt koputades. Trossi saab eest ära lükata.
6: võta aknaklaas uksest välja
7:Märgi trossi otsa asukoht välimises ukselingis ning tõmba ta väikese kruvikeerajaga välja.Kui trossi ots panna hiljem suvaliselt tagasi võib juhtuda et ei saa ust enam lahti.
Keera lahti ukseluku poldid 2tk(12 kant) ning sisemise katte poldid M6 (10 padrun) endal olid keermeliimiga nii kinni et üks mutikas tuli needist lahti ning hakkas
tühja käima. Võtsin kullinokad ning akudrelli ning hoides kullinokkadega poldipeast puurisin poldi otsa augu algul 3mm siis 0,5mm sammuga kuni 6mm välja mil sain poldipea kätte.
Teised poldid keerasin lahti lahti-kinni-lahti edasi-tagasi keerates kunanii hakkasid poldid kergemalt käima.
8: ajasin sõrakangi otsa sisemise katte ja ukse vahele ettevaatlikult ning kaltsu ukse ning sõrakangi vahele et värvi mitte kahjustada ning vaikselt surusin katte serva ukseküljest lahti.
Vaikselt tõmmateses kogu katte ukseküljest lahti.
9: Ise eemaldasin välimise ukselingi.Seda tehes tuleb tr
10: tõmba katet natukene välja siis auto esiotsa poole, tuleb koos ukselukuga.Mina juhtmeid ei võtnud lahti (va polstri küljest kõlari ning aknalüliti)
Sisemine paneel ongi käes aga juhtmeidpidi ukseküljes. Lukuga saab nüüd toimetada.
Minul oli tarvis eemaldada ukselingi kogu süsteem ning lootsin et klaasi eest ära võtma ei pea aga ukselingi sisemine osa ning ukselukk ei mahu välja kui aknasiin on ees.
Kokku käib vastupidises järjekorras ning midagi keerulist ei ole, läks kergemalt kui arvasin.
NB: Kokkupanekul suurem tihvt on paigas siis surudes kergelt akent allapoole paigaldasin kruviga sisemise tihvti ning kruvi laiemat poolt kasutades lükkasin sisemise tihvti lõpuni sisse.
Koguaeg aknale survet avaldades, muidu läheb suurem tihvt oma kohalt ära.
NB2: enne kui ukse kinni lööd proovi kas ukselukk toimib nii seest kui väljast! Muidu võib juhtuda et pärast ei saa ust lahti!
Selleks tuli maha võtta uksepolster, mida oskavad vast kõik kel pöial keset peopesa pole.
1: Aken täiesti alumisse asendisse
2: eemaldada akna alumine sisemine liist
3: keerata lahti akna siini poldid 2tk M6 (10 mm padrun)
4: eemaldada väike kolmnurk tihendiga millest ülevalpool juttu, seejärel eemaldada kogu aknasiin, tõmmates teda allapoole tuleb ülemine ots aknaraamist välja ning seejärel tõmbasin
sissepoole üles välja.
5: aken tõstesüsteemi küljest vabastada, selleks eemaldada must kummikate, sealt näeb topelt tihvte mis jäävad trossi taha.Ise kasutasin 5st kruvi mille keerasin õrnalt sisemise tihvti
sisse ning tõmbasin välja (polnud suurt jõudu vaja),suurema lükkasin teiselepoole läbi vasaraga õrnalt koputades. Trossi saab eest ära lükata.
6: võta aknaklaas uksest välja
7:Märgi trossi otsa asukoht välimises ukselingis ning tõmba ta väikese kruvikeerajaga välja.Kui trossi ots panna hiljem suvaliselt tagasi võib juhtuda et ei saa ust enam lahti.
Keera lahti ukseluku poldid 2tk(12 kant) ning sisemise katte poldid M6 (10 padrun) endal olid keermeliimiga nii kinni et üks mutikas tuli needist lahti ning hakkas
tühja käima. Võtsin kullinokad ning akudrelli ning hoides kullinokkadega poldipeast puurisin poldi otsa augu algul 3mm siis 0,5mm sammuga kuni 6mm välja mil sain poldipea kätte.
Teised poldid keerasin lahti lahti-kinni-lahti edasi-tagasi keerates kunanii hakkasid poldid kergemalt käima.
8: ajasin sõrakangi otsa sisemise katte ja ukse vahele ettevaatlikult ning kaltsu ukse ning sõrakangi vahele et värvi mitte kahjustada ning vaikselt surusin katte serva ukseküljest lahti.
Vaikselt tõmmateses kogu katte ukseküljest lahti.
9: Ise eemaldasin välimise ukselingi.Seda tehes tuleb tr
10: tõmba katet natukene välja siis auto esiotsa poole, tuleb koos ukselukuga.Mina juhtmeid ei võtnud lahti (va polstri küljest kõlari ning aknalüliti)
Sisemine paneel ongi käes aga juhtmeidpidi ukseküljes. Lukuga saab nüüd toimetada.
Minul oli tarvis eemaldada ukselingi kogu süsteem ning lootsin et klaasi eest ära võtma ei pea aga ukselingi sisemine osa ning ukselukk ei mahu välja kui aknasiin on ees.
Kokku käib vastupidises järjekorras ning midagi keerulist ei ole, läks kergemalt kui arvasin.
NB: Kokkupanekul suurem tihvt on paigas siis surudes kergelt akent allapoole paigaldasin kruviga sisemise tihvti ning kruvi laiemat poolt kasutades lükkasin sisemise tihvti lõpuni sisse.
Koguaeg aknale survet avaldades, muidu läheb suurem tihvt oma kohalt ära.
NB2: enne kui ukse kinni lööd proovi kas ukselukk toimib nii seest kui väljast! Muidu võib juhtuda et pärast ei saa ust lahti!
Lugupidamisega Riho
Rahulolu on peamine
Rahulolu on peamine
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5298
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 58 korda
Re: K: G4 ukse lammutamine?
Vabandan OT pärast aga kas 98a Passatil on tagumised klaasid samuti tihvtidega?
-
- Huviline
- Postitusi: 293
- Liitunud: 01 Veebr 2007, 22:49
- Auto: Ford Mondeo `17 ;Ford Transit `08;Kawasaki Z1000`14
- Asukoht: Pärnu
Re: K: G4 ukse lammutamine?
Kuidas ingel [VW Bot: "Keel korda!"] selle trossi(tagumise) lingi külge saab uuesti?
Viimati muutis bobo, 01 Mai 2012, 12:44, muudetud 1 kord kokku.
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: K: G4 ukse lammutamine?
hmm...ei ole ju midagi keerulist seal. Ise kakkusin eelmine nv mõlema dtagauste katted maha ja see trossi ära võtmine ja tagasi panek oli väga lihtne.
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?961163" onclick="window.open(this.href);return false; seal piltidel 20,21,22 on piltlikult näidatud kuis äravõtmine käib....ja tagasipanek lihtsalt vastupidine
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?961163" onclick="window.open(this.href);return false; seal piltidel 20,21,22 on piltlikult näidatud kuis äravõtmine käib....ja tagasipanek lihtsalt vastupidine
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /