Polo Mk3 6N1 999cc küsimusi

Küsimused, probleemid ja arutelud plekitöödest vilkuvate täringuteni.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
rainerkaane
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 25 Apr 2023, 00:19
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Polo Mk3 6N1 999cc küsimusi

Lugemata postitus Postitas rainerkaane » 03 Mai 2023, 11:15

Tere,

Elustan sammhaval asendusautoks üht 1.0L 1999 a 4/5-ukselist Polo´t (august - 6N1) - juba kannatab sõita ja täitsa vahva väike "klots" on - linnaautona hea ja tänaseks juba "noor klassika" :)

Nüüd olen jõudnud raadioni ja tahaks tema Blaupunkt San Remo normaalselt toimima saada. Tal on kaks antennikaablit (üks antenn/kaabel väljub katuselt tagaosas). Keskkonsoolitaguses rägastikus hästi aru ei saa, kuhu kumb läheb ja testriga ei saa ka adekvaatset tulemust, katuseantenni juhtme otsast "küsides" (vbl on kaabel ka ära mädanenud)...

Küsimus - kas neil oligi 2 antennikaablit ja kuhu läheb teine ?

Tänud,
R
Viimati muutis rainerkaane, 16 Mai 2023, 22:02, muudetud 2 korda kokku.

twist
Huviline
Postitusi: 297
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 47 korda

K: Polo 6N1 antennikaablid

Lugemata postitus Postitas twist » 03 Mai 2023, 12:39

Kahtlen, et seal tehasest kaks kaablit on. Vähemalt minu 6N1 ei olnud.
Tõenäolisem variant on et see katuseantenn on juba ammu katki ja mõni eelmine omanik on selle asenduseks nt aknale kleebitava antenni paigaldanud ning mõni järgmine omanik kõik peale kaabli eemaldanud.
Osta/telli suavalisest autokaupade poest omale uus antenn koos kaabliga. Müüakse sisuliselt samasuguseid nagu originaal ja maksavad midagi 10€ kanti.

rainerkaane
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 25 Apr 2023, 00:19
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

K: Polo 6N1 antennikaablid

Lugemata postitus Postitas rainerkaane » 03 Mai 2023, 12:50

Ahsoo... tänud selgitamast (Y)
Viimati muutis rainerkaane, 03 Mai 2023, 19:18, muudetud 1 kord kokku.

tegelane5
Huviline
Postitusi: 153
Liitunud: 28 Dets 2005, 22:56
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 10 korda

K: Polo 6N1 antennikaablid

Lugemata postitus Postitas tegelane5 » 04 Mai 2023, 12:19

Ning kõike pommikindlam on võtta ilma võimendita varrega antenn-vbolla on natuke kehvema vastuvõtuga kui hästi toimiv võimendiga variant. Kuid pole see eest mingit muret toite või muu jamaga. Polol vist on sama antenn nagu Golf4jal ning Automaailmas on selle stock antennile väga sarnane versioon olemas.

rainerkaane
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 25 Apr 2023, 00:19
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

K: Polo 6N1 antennikaablid

Lugemata postitus Postitas rainerkaane » 04 Mai 2023, 16:23

OK

Leidsin isegi ka polstripaneelide näppimise vihjeid -

Kas keegi on üritanud ( ning kas ka edukalt?) niimoodi antenni kaablit vahetada , et vana väljasikutamisega tõmmata kohe uus kaabel sisse ( ma mõtlen - kohe raadiost antennini kaabel välja vahetada) - risk on korralik - katsetada saab seda vaid üks kord :D
Viimati muutis rainerkaane, 04 Mai 2023, 16:24, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5268
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 58 korda
Tänatud: 64 korda

K: Polo 6N1 antennikaablid

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 04 Mai 2023, 16:32

Jookseb tal antennikaabel ikka üle lae? Näiteks Passatil tuleb mööda C piilarit alla ja jookseb põhjamati alt. Ilmselt vana juhtmega läbi tõmbamine ei õnnestu, kuna on vahepealt klambritega kinni pandud (Golfil ja Passatil vähemalt on).

rainerkaane
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 25 Apr 2023, 00:19
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

K: Polo 6N1 antennikaablid

Lugemata postitus Postitas rainerkaane » 04 Mai 2023, 20:36

Jah, seda arvan mina ka (klambrid) :(

Jookseb vist küll ( lae ja polstri vahelt )
Viimati muutis rainerkaane, 04 Mai 2023, 20:37, muudetud 1 kord kokku.

rainerkaane
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 25 Apr 2023, 00:19
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Polo Mk3 6N1 999cc küsimusi

Lugemata postitus Postitas rainerkaane » 16 Mai 2023, 22:12

Tere,

auto tasapisi muudkui elustub edasi ja miski tema "noore klassiku" spartaminimalismis mulle täitsa meeldib, ütlen ausalt. Mulle meeldib, et ta on kerge, et ta 1.0 , et on särtsakas ja lihtne ja lühike jne. Nunnu linnaklots. Antennindusega on pilt ees ja siht silmel, aga nüüd tekkis huvitav tähelepanek. Süübisin armatuuri ja kellade valgustusse. Nüüd kõik töötab ja on ka reguleeritav ( Dim<=>Bright ), aga on üks veidrus . Nimelt - kui Blaupunkt on "Off" (paneel lahti ühendatud) , toimib kõik loogiliselt, kuid kui stereo on järel, siis on kellad (näidikute blokk) alati maksimumvalgustuses ja Dim-Bright ratasreostaat regullib kõike muud, v.a. kelladeblokk ( mis on "bright" ehk max ). Kas see on normaalne või on külasepad kuidagi stereo külge mingi "otse-plussi" vedanud?

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5123
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 57 korda
Tänatud: 538 korda

Polo Mk3 6N1 999cc küsimusi

Lugemata postitus Postitas jussike » 16 Mai 2023, 22:24

Küla sepad on ilmselt lihtsalt kärtsti maki ja auto juhtmestiku omavahel ära ühendanud, veendumata, mis juhe mida teeb.
Arvatavasti on maki taga olevas pistikus antenni toide ja armatuuri valgustus omavahel vahetuses. Tavaliselt peenike hall sinise triibuga auto poolt valgutus ja maki poolt sinine või sinine valge triibuga.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Vasta

Mine “Kere & Sisu”