https://et.wikipedia.org/wiki/Korrosioon
B8 Kliima / ees soe, taga külm
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
B8 Kliima / ees soe, taga külm
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 4
- Liitunud: 13 Jaan 2024, 15:16
- Auto: VW Passat Alltrack ‘18 2.0140kW
- Asukoht: Viimsi vald
- Tänatud: 5 korda
B8 Kliima / ees soe, taga külm
Tervist,
Olen sarnase murega silmitsi, kuid probleem ainult parema poolega. Tegemist usutavasti salongi radiaatori ummistusega. Mida rohkem paremale poole minna, seda jahedamaks läheb. Temperatuuril kuni -8 suudab isegi auto soojana hoida, kuid alla selle on juba külmkapp.
Esimese hooga vahetama hakates jõudsin nii kaugele, et radika leidsin, kuid uus radikas oli vale. Otsustasin siis, et katsun ta sealt kätte saada ning läbi loputada, kuid takistuseks sai torudest lahti ühendamine. Uus radikas on nüüdseks olemas ja plaan sama. Kas kellelgi siin kohal oleks soovitusi, nippe jagada, kuidas vahetus valutult tehtud saaks. Olen otsinud dr. Google’st ja Youtube’st aga paraku kõik tehtud videod on teist tüüpi radikale.
Abile lootma jäädes,
Lauri
Olen sarnase murega silmitsi, kuid probleem ainult parema poolega. Tegemist usutavasti salongi radiaatori ummistusega. Mida rohkem paremale poole minna, seda jahedamaks läheb. Temperatuuril kuni -8 suudab isegi auto soojana hoida, kuid alla selle on juba külmkapp.
Esimese hooga vahetama hakates jõudsin nii kaugele, et radika leidsin, kuid uus radikas oli vale. Otsustasin siis, et katsun ta sealt kätte saada ning läbi loputada, kuid takistuseks sai torudest lahti ühendamine. Uus radikas on nüüdseks olemas ja plaan sama. Kas kellelgi siin kohal oleks soovitusi, nippe jagada, kuidas vahetus valutult tehtud saaks. Olen otsinud dr. Google’st ja Youtube’st aga paraku kõik tehtud videod on teist tüüpi radikale.
Abile lootma jäädes,
Lauri
Viimati muutis LauriLR, 13 Jaan 2024, 15:30, muudetud 1 kord kokku.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5483
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 52 korda
- Tänatud: 537 korda
B8 Kliima / ees soe, taga külm
Tundub üsna lihtne olevat:
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7924
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 184 korda
- Kontakt:
B8 Kliima / ees soe, taga külm
Uued klambrid ja tihendid olemas?
Ilmselt saud valeo ja nüüd denso radika? - B8 on siiani ainult densot näinud.
Lõika torud vana radika küljest läbi ja tõmba välja. Need tihendid jäävad sinna kinni ja Erwin võib rääkida mida tahes . Ning siis kui radikas väljas saad keerutada torud lahti. Uus siis uute tihenditega ja mingi ptfe määrdega juba kokku.
Edit: hehe nägin et erwin ütleb ka et lõika läbi. Polegi vist seda varem näinud seal.
Ilmselt saud valeo ja nüüd denso radika? - B8 on siiani ainult densot näinud.
Lõika torud vana radika küljest läbi ja tõmba välja. Need tihendid jäävad sinna kinni ja Erwin võib rääkida mida tahes . Ning siis kui radikas väljas saad keerutada torud lahti. Uus siis uute tihenditega ja mingi ptfe määrdega juba kokku.
Edit: hehe nägin et erwin ütleb ka et lõika läbi. Polegi vist seda varem näinud seal.
Viimati muutis R36, 13 Jaan 2024, 21:35, muudetud 1 kord kokku.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Moderaator
- Postitusi: 7894
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 74 korda
- Tänatud: 161 korda
B8 Kliima / ees soe, taga külm
Kas need sinised torud 1 ja 11 (need ka alumiiniumist?) annavad tõesti niipalju liikuma et neid saab ühendada juba paikapandud radika külge?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 4
- Liitunud: 13 Jaan 2024, 15:16
- Auto: VW Passat Alltrack ‘18 2.0140kW
- Asukoht: Viimsi vald
- Tänatud: 5 korda
B8 Kliima / ees soe, taga külm
Tänud senise info eest.
Uued o-ring tihendid olemas, kuid klambreid pole ning lootsin vanadega hakkama saada.
Kuna olen juba korra üritanud neid lahti võtta siis tunduski keerulisem osa torude eraldamine. Liikus 2-3 mm ja see järel kõik. Kartsin kõige rohkem, et radikasse minevad torud, mis on täis alumiinium, hakkavad kiiluma. See pärast lootsin, et keegi on vast juba pidanud selle omal nahal järele proovima.
Aga siin juures liituksin veel kindluse mõttes GTI küsimusega, kas nad annavad tõesti nii palju liikuma?
Uued o-ring tihendid olemas, kuid klambreid pole ning lootsin vanadega hakkama saada.
Kuna olen juba korra üritanud neid lahti võtta siis tunduski keerulisem osa torude eraldamine. Liikus 2-3 mm ja see järel kõik. Kartsin kõige rohkem, et radikasse minevad torud, mis on täis alumiinium, hakkavad kiiluma. See pärast lootsin, et keegi on vast juba pidanud selle omal nahal järele proovima.
Aga siin juures liituksin veel kindluse mõttes GTI küsimusega, kas nad annavad tõesti nii palju liikuma?
-
- Huviline
- Postitusi: 607
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 35 korda
B8 Kliima / ees soe, taga külm
Kui niikuinii ära vahetad, siis urgitse ta sealt lihtsalt välja kuidagi nii, et vajalikud asjad katki ei lähe ja eks siis juba pilt selgem kuidas uus sisse tagasi timmida. Kuidagi neid ju ikka vahetatakse.
Kui keerline see ikka olla saab. Kirvega pole muidugi mõtet päris lõhkuma hakata,, aga hakka vaikselt harutama kuskilt otsast ja küll ta tuleb.
Kui keerline see ikka olla saab. Kirvega pole muidugi mõtet päris lõhkuma hakata,, aga hakka vaikselt harutama kuskilt otsast ja küll ta tuleb.
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 4
- Liitunud: 13 Jaan 2024, 15:16
- Auto: VW Passat Alltrack ‘18 2.0140kW
- Asukoht: Viimsi vald
- Tänatud: 5 korda
B8 Kliima / ees soe, taga külm
Nii.. võtsin asja täna õhtul käsile. Ja tehtud ta saigi. Torude eemaldamisel esimesel korral sai ikkagi probleemiks torude kinni jäämine nagu kirjeldas situatsiooni ka hooldus juhis.
Lõikasin torud märgitud kohtadest labi ning keerutasin nad sealt lahti. Pärast seda oli vaja eemaldada veel jaldagele õhku suunav plastik ning vana radikas oli käes. Uus läks paika ning varuosa kehvast kvaliteedist tingituna oli vaja ühte toru jõuga paika väänata, kuid esialgne ehmatus oli suurem, kui asi lõpuks väärt. Tihendid tegin määrdega kokku eelnevalt ning vanade klambritega ta kokku läks. Pärast koostamist kontrollisin lekete eest ja õnneks midagi säärast ei täheldanud.
Suursest uudishimust lõikasin ka vana radika lahti - pilt ei olnud ilus. Panen mõned pildid siia, et anda ülevaade asjast. Õnneks ei pea selle radika vahetamiseks tervet armatuuri enam lammutama.
Lõikasin torud märgitud kohtadest labi ning keerutasin nad sealt lahti. Pärast seda oli vaja eemaldada veel jaldagele õhku suunav plastik ning vana radikas oli käes. Uus läks paika ning varuosa kehvast kvaliteedist tingituna oli vaja ühte toru jõuga paika väänata, kuid esialgne ehmatus oli suurem, kui asi lõpuks väärt. Tihendid tegin määrdega kokku eelnevalt ning vanade klambritega ta kokku läks. Pärast koostamist kontrollisin lekete eest ja õnneks midagi säärast ei täheldanud.
Suursest uudishimust lõikasin ka vana radika lahti - pilt ei olnud ilus. Panen mõned pildid siia, et anda ülevaade asjast. Õnneks ei pea selle radika vahetamiseks tervet armatuuri enam lammutama.
-
- Huviline
- Postitusi: 1956
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 38 korda
B8 Kliima / ees soe, taga külm
See töö vist ei ole ise mässamist väärt? Kui mul eelmine aasta B8 salongiradikat vahetati, siis vist oli paar tundi tööaeg remonditöökoja poolt. Mul kahjuks selgus, et viga polnudki salongiradikas Nii et oli tühi töö. Ja vana radikat maha müüa ka ei saanud, kuna see tuleb ju ära retsida, et see kätte saada.
- birgo99
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 09 Juul 2012, 18:13
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 17 korda
B8 Kliima / ees soe, taga külm
Kas nüüd puhub kõrvalistujale ka sooja? St kas oli radiaatori viga või on ikkagi seguklappi servi surnud?LauriLR kirjutas: ↑17 Jaan 2024, 23:53 Nii.. võtsin asja täna õhtul käsile. Ja tehtud ta saigi. Torude eemaldamisel esimesel korral sai ikkagi probleemiks torude kinni jäämine nagu kirjeldas situatsiooni ka hooldus juhis.
Lõikasin torud märgitud kohtadest labi ning keerutasin nad sealt lahti. Pärast seda oli vaja eemaldada veel jaldagele õhku suunav plastik ning vana radikas oli käes. Uus läks paika ning varuosa kehvast kvaliteedist tingituna oli vaja ühte toru jõuga paika väänata, kuid esialgne ehmatus oli suurem, kui asi lõpuks väärt. Tihendid tegin määrdega kokku eelnevalt ning vanade klambritega ta kokku läks. Pärast koostamist kontrollisin lekete eest ja õnneks midagi säärast ei täheldanud.
Suursest uudishimust lõikasin ka vana radika lahti - pilt ei olnud ilus. Panen mõned pildid siia, et anda ülevaade asjast. Õnneks ei pea selle radika vahetamiseks tervet armatuuri enam lammutama.
IMG_0240.jpegIMG_0245.jpegIMG_0247.jpegIMG_0248.jpeg
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 4
- Liitunud: 13 Jaan 2024, 15:16
- Auto: VW Passat Alltrack ‘18 2.0140kW
- Asukoht: Viimsi vald
- Tänatud: 5 korda
B8 Kliima / ees soe, taga külm
@tobimarg
See töö ei ole üldse konti murdev. Youtube’is mõned sarnased videod olemas õpetuse tarbeks. Hea on, kui oleks suruõhk ja miski lõikur seade olemas. Mina kasutasin torude läbi nüsimisels DeWalti multitööriista. Ning kaks tundi on täitsa reaalne ajakulu.
@birgo99
Nüüd saab ka kaasreisija ilma jopeta sõita. Radikas oli nii parasjagu umbes, et väikese miinusega kannatas sõita ja ei saanud arugi, et midagi viga. Paraku juba -10 ja alla poole on pigem ebamugav.
Tänaksin siin kohal veelkord @jussike ja @R36 info eest!
See töö ei ole üldse konti murdev. Youtube’is mõned sarnased videod olemas õpetuse tarbeks. Hea on, kui oleks suruõhk ja miski lõikur seade olemas. Mina kasutasin torude läbi nüsimisels DeWalti multitööriista. Ning kaks tundi on täitsa reaalne ajakulu.
@birgo99
Nüüd saab ka kaasreisija ilma jopeta sõita. Radikas oli nii parasjagu umbes, et väikese miinusega kannatas sõita ja ei saanud arugi, et midagi viga. Paraku juba -10 ja alla poole on pigem ebamugav.
Tänaksin siin kohal veelkord @jussike ja @R36 info eest!
-
- Huviline
- Postitusi: 2776
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 36 korda
B8 Kliima / ees soe, taga külm
B8 salongi radiaator. Jääb arusaamatuks,kui auto on alles ,,poisike,, ,ja kasutatakse jahutus vedelikku garantii ajal siis kuidas selline ummistus ? Miks imestan. Vanadelt (ca.15,20 a.) vahetatud salongi radikaid lekke pärast. Mitte,et soojust ei tulnud. Need olid ümar torudega radiaatoris. Nüüd pilti vaadates on tegemist lapik torudega radiaatoris. Tehniliselt,mis siis. Küsimine. Kuidas on võimalik kvaliteetse jahutus vedeliku korral radiaatori torud ummistada.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7924
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 184 korda
- Kontakt:
B8 Kliima / ees soe, taga külm
Kõrgemad temperatuurid ajavad jahutusvedeliku hapuks. EGR jahuti jne... .
Lisaks Olerexist ostetud odavam mitte OE(konkreetselt vw logoga mitte originaal) jshutusvedelik jne... .
Lisaks Olerexist ostetud odavam mitte OE(konkreetselt vw logoga mitte originaal) jshutusvedelik jne... .
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- volksusees1
- Huviline
- Postitusi: 114
- Liitunud: 10 Juun 2023, 22:56
- Asukoht: eu
- Tänatud: 2 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 2776
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 36 korda
B8 Kliima / ees soe, taga külm
Magnus. Mootoril ei olemas kõrgemaid temperatuuri. Selle eest hoolitseb termostaat. Jahutus vedelik läheb sisse teadmisega tosool.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5483
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 52 korda
- Tänatud: 537 korda
B8 Kliima / ees soe, taga külm
Sihukest sõna nagu tosool pole ametlikult eesti keeles olemas, see on vene keelsest dosol tuletatud värdsõna.
Eesti keeles on selle nimi jahutus vedelik, üks kõik mis keelest seda tõlgid.
Eesti keeles on selle nimi jahutus vedelik, üks kõik mis keelest seda tõlgid.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Veteran
- Postitusi: 1215
- Liitunud: 23 Juun 2006, 13:49
- Telefon: 56494520 - helista kui tunned tungivat vajadust
- Auto: VW Passat 1.9 TD 55 kw 1992 Kia 2021
- Asukoht: Eesti,
- Tänanud: 85 korda
- Tänatud: 56 korda
- Kontakt:
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5483
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 52 korda
- Tänatud: 537 korda
B8 Kliima / ees soe, taga külm
Saada sinna keele inspektsioon peale, ametlikult sellist sõna ei eksisteeri
Viimati muutis jussike, 02 Mär 2024, 21:24, muudetud 2 korda kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7924
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 184 korda
- Kontakt:
B8 Kliima / ees soe, taga külm
Ära rohkem peale võta.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 2776
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 36 korda
B8 Kliima / ees soe, taga külm
Mida ütlesin valesti ,kui tosool,antifriis,jahutus vedelik.? Magnus,siin foorumis on arutelu, tehniline jutt. Kui sina said (raske avarii),selles olid olid ju hoopis teine jutu kohapealt. See selleks. (Ära rohkem peale võta.). Magnus ,poiss. Kui oled neti mehike, siis saan,sain sinust arvatavasti aru. Kuid termostaat on ju TEHNILINE detail mootoris. Ja Eesti keeles. OOh. Pidin peale võtma. Nüüd edasi. Oh ei saa. Lugege teksti algust.
- Markus1700
- Klubiline
- Postitusi: 37
- Liitunud: 23 Sept 2022, 12:30
- Auto: Volkswagen Golf VII Variant
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 14 korda
B8 Kliima / ees soe, taga külm
Ma aitan sul eesti keele korrektuuri teha. Esiteks sõna "jahutusvedelik" kirjutatakse kokku, nad ei ole lahku läinud ja on ilusti koos. Tosool on idanaabrite standardi GOST 28084-89 järgne jahutusvedeliku nimetus. Sõna tosool kasutamine jahutusvedeliku asemel on nõuka ajast jäänud värdsõna. Müüdavad tosoolid ei vasta tänaste jahutusvedelikele tehnilistele nõuetele. Ühesõnaga jahutusvedelik on sisepõlemismootorites kasutatava jahutava vedeliku korrektne eestikeelne väljend.
Mis seda setet mõjutab, neid võimalikke variante on palju, nagu R36 ütles EGR. Saab küll, EGR läheb väga tuliseks. Siis kõrged temperatuurid võivad aga põhjustada jahutusvedeliku lisandite degradatsiooni ning soodustada setete moodustumist. Keeva mootoriga näinud, mis jahutusvedelikuga toimub- hiljem on tekkinud klimbilaadne ollus.
Mis seda setet mõjutab, neid võimalikke variante on palju, nagu R36 ütles EGR. Saab küll, EGR läheb väga tuliseks. Siis kõrged temperatuurid võivad aga põhjustada jahutusvedeliku lisandite degradatsiooni ning soodustada setete moodustumist. Keeva mootoriga näinud, mis jahutusvedelikuga toimub- hiljem on tekkinud klimbilaadne ollus.
-
- Huviline
- Postitusi: 2776
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 36 korda
B8 Kliima / ees soe, taga külm
Markus1700. Kui kirjutatakse sõna kokku,või pausiga,siis asja mõte jääb samaks. Jahutab ju mootorit. Jahutus vedelik. Ja EGR. Need ju nagu siga ja kägu. Ütlesin midagi valesti? Sete radiaatoris? EGR. ja mootori jahutus Kuidas need on omavahel seotud .