T5 matkaautoks ümberehitamine

Küsimused, probleemid ja arutelud plekitöödest vilkuvate täringuteni.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
hanneshk
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 28 Sept 2011, 13:38
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

T5 matkaautoks ümberehitamine

Lugemata postitus Postitas hanneshk » 27 Okt 2019, 09:29

Kas kellelgi on kogemusi sisu ümberehitusega? Toorikuks on 2007 caravelle. Plaanis uus voodi, kapid, külmik, pliit ja palju panipaiku.
Ahjuks läheks midagi sellist - https://www.aliexpress.com/item/3304056 ... b201603_52

eavp
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 19 Okt 2019, 23:06
Asukoht: Tallinna ümbruses
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 9 korda

T5 matkaautoks ümberehitamine

Lugemata postitus Postitas eavp » 27 Okt 2019, 16:34

On kogemused aastate taguse 111kW T4 Caravelle long ümberehitusega. Ette California istmed, juhi istme taga salongis 5kW õhkvebasto, eest ülesse tõstetav katus koos telgi ja voodiga, taha said ka õhkvedrud.
Siis jäi asi soiku, sest tundus, et vana asja kuidagi legaalselt ümber ehitada ei saa. Paigaldamata jäi voodi (madrats oli reisidel hää küll) samuti ootasid oma järge 2001a T4 Multivan teise rea pöördistmed, koos originaal kinnitustega.

Momendil sama asi plaanis T5 Transporteri baasil, seekord aga tasa ja targu ning legaalselt. Toorik on 2010 a Transporter, long versioon, nelivedu, automaat, 132kW . N1 hetkel.

Hetkel tegu veel kaubikuga, mille originaal vaheseina asemel siinidel nihutatav terasraamil võrksein (põhimõtteliselt lõpmatuseni, ehk vajadusel tagaluugi alla välja). Peab ta muidugi olema kuskil teise istmerea taga, kui keegi ARK tehtud piltidelt hakkab järge ajama.

Samuti ametlikult lisaks paigaldatud teise rea 2 lisaistet kiirkinnitusega siinidele . Kokku on siine põrandal kolme istme jaoks. Võib jätta soovi korral keskele vahe laua jaoks või panna kõrvuti. Ametlikult 4 kohta, originaal 2 asemel.

Lisatud ka avatavad aknad külje lükanduksele ja juhi taha. Rohkem aknaid ei planeeri, tahapoole teist istmerida ühtegi juurde ei tule. Aknad on suured külmasillad, elamuautos ka ebavajalikud . Põrand ühes tükis Reimo kataloogist tellitud 10mm pikale kerele valmis lõigatud plaadist ja paigas, kõrvalistuja iste originaal Multivan keeratav iste, juhi iste samuti Multivan , aga eraldi lisatud vaheplaadiga keeramiseks. Nende keeramine on tulevikus vajalik voodi pikenduseks.
Lagi tuleb momendi plaaniga hetkel T6 küljest, millel 6 ümmargust madala disainiga sissepuhkeava ja plastist õhukanal paremas servas lae all salongis. Probleem selles, et minu versioonil pole originaalis taga soojendust ning 4 toru vedamine kliima ja soojenduse jaoks on üsna tülikas, veel keerulisem nende elektriosa ja juhtimine.

Olemas on ka pika kere originaal Caravelle lagi, aga see teeb salongi veel madalamaks.

Püüan seekord mööblist kaasa vedada ainult miinimumkomplekti, sest iga asi kaalub ja selle kaalu liigutamine ühest punktist teise võtab lisakütet. Olemas ka haagissuvila, kuksuslikuma ja pikema reisi jaoks võin ju ka seda vedada.

Seekord plaanin kogu mööbliosa kinnitada kolme paarissiini peale, mis kogu põranda ulatuses ja lahendada enamus asju 20x20mm (n.n. 3D printeri siin ) alumiiniumkarkassile ehitades.

Momendil maadlen samuti lisasoojendusega, aga püüan jääda originaali lähedaseks ja kasutada T6 õhksoojendust, kui leidub meistrimees, kes selle temperatuuri kaudu juhtima saab.
Gaasiga soojendust seekord panna ei taha jätan ta pigem suvilale sooja vett tegema. Gaasiga tuleb seekord loodetavasti ainult pliit.
OLD VWS` DON´T LEAK OIL
THEY MARK THEIR SPOT!

eavp
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 19 Okt 2019, 23:06
Asukoht: Tallinna ümbruses
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 9 korda

T5 matkaautoks ümberehitamine

Lugemata postitus Postitas eavp » 28 Jaan 2021, 12:02

hanneshk kirjutas:
27 Okt 2019, 09:29
Kas kellelgi on kogemusi sisu ümberehitusega? Toorikuks on 2007 caravelle. Plaanis uus voodi, kapid, külmik, pliit ja palju panipaiku.
Ahjuks läheks midagi sellist - https://www.aliexpress.com/item/3304056 ... b201603_52
Üle aasta edasi läinud, kaugel ehitusega oleme ?
OLD VWS` DON´T LEAK OIL
THEY MARK THEIR SPOT!

Vasta

Mine “Kere & Sisu”