Ma ei tea, kas asi on selles klaasis viskis, mis ära jõin, aga ma ei saanud sellest vastusest aru
B8 Kliima / ees soe, taga külm
Moderaatorid: etnies858, GTI, dellu, J.Aru
-
- Huviline
- Postitusi: 75
- Liitunud: 12 Mär 2012, 21:56
- Auto: vw passat 1.8 TSI 2012
- Asukoht: Tartu
B8 Kliima / ees soe, taga külm
Viimati muutis tsaar100, 23 Veebr 2023, 20:55, muudetud 1 kord kokku.
-
- Veteran
- Postitusi: 3384
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 712 korda
- Tänatud: 97 korda
B8 Kliima / ees soe, taga külm
Ära isegi näe vaeva. Me oleme aastaid üritanud ära arvata mida ta tarbinud on. Aga iga postitus on tal selline.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 303 korda
B8 Kliima / ees soe, taga külm
T6nis ma tõesti südamest soovisin, et normaalse jutuga ja selgitusega ma suudan su sealt koopast välja meelitada ja näidata, et maailm sinu ümber on värvilisem ja muru rohelisem, aga sa ikka räägid, et muru on värvitud. Okei. Ma loobun. Mis iganes asi Sind vaevab..jäägu ta nii. Tõsiseltvõetav sa kahjuks enam ei ole. G3me võid sisuliselt kuusakoski viia.
Ma seletan sellegipoolest sulle ära selle salongiradika põhimõtte kuidas ta saab minna soojaks ühelt poolt ja miks Magnuse munad on kuldsed ja siravad seal pakul nagu Kuningas Arturi muinasjutus olev mõõk mida keegi kivist välja tõmmata ei suuda. Rai..sk.
Mäletad ma mõne lause ütlesin, et me ühe radika saagisime pooleks eks? Laiupidi muide. Muidugi sa ei lugenud seda, sest lugemine eeldaks lõpuks ka mõistmist.
Panen pildi: Vaata pilti...Tõnis. Vaadake teised ka. Tead mis värk seal pildil on? Piide vahel olevad veetorud jooksevad sirgelt läbi ülevalt alla. Ja nad ei ole rohkem üksteisega seotud kui ülevalt ja alt täitekambri kaudu. Ühest otsast vesi sisse. Pumbatakse radikas täis jahutusvedelikku ja valgub ta läbi piide ja mitte S ega Z vaid sirgelt ning teisest otsast välja. Probleem seisneb selles, et sisend ja väljund on juhi poolel ja kaugem ots, ehk kunde pool radikast hakkab setet korjama ja ummistub üks pii rida haaval.
Pamm. ingli [VW Bot: "Keel korda!"]-Haldjad ja ükssarviku puuks. Kui Sa @t6nis3 nüüd ikka aru ei saa mis moodi saab kliima radikas ühelt poolt jahedamat puhuda ja teiselt poolt kuuma, siis kõik järgmised vastused mis ma kirjutan adresseerides Sind lasen oma Mandarini keelt oskaval sõbral tõlkida su jaoks sobivaks.
Vaata, et Toompeale hiljaks ei jää mu keelemees kes keelt ei mõista:)
Ma seletan sellegipoolest sulle ära selle salongiradika põhimõtte kuidas ta saab minna soojaks ühelt poolt ja miks Magnuse munad on kuldsed ja siravad seal pakul nagu Kuningas Arturi muinasjutus olev mõõk mida keegi kivist välja tõmmata ei suuda. Rai..sk.
Mäletad ma mõne lause ütlesin, et me ühe radika saagisime pooleks eks? Laiupidi muide. Muidugi sa ei lugenud seda, sest lugemine eeldaks lõpuks ka mõistmist.
Panen pildi: Vaata pilti...Tõnis. Vaadake teised ka. Tead mis värk seal pildil on? Piide vahel olevad veetorud jooksevad sirgelt läbi ülevalt alla. Ja nad ei ole rohkem üksteisega seotud kui ülevalt ja alt täitekambri kaudu. Ühest otsast vesi sisse. Pumbatakse radikas täis jahutusvedelikku ja valgub ta läbi piide ja mitte S ega Z vaid sirgelt ning teisest otsast välja. Probleem seisneb selles, et sisend ja väljund on juhi poolel ja kaugem ots, ehk kunde pool radikast hakkab setet korjama ja ummistub üks pii rida haaval.
Pamm. ingli [VW Bot: "Keel korda!"]-Haldjad ja ükssarviku puuks. Kui Sa @t6nis3 nüüd ikka aru ei saa mis moodi saab kliima radikas ühelt poolt jahedamat puhuda ja teiselt poolt kuuma, siis kõik järgmised vastused mis ma kirjutan adresseerides Sind lasen oma Mandarini keelt oskaval sõbral tõlkida su jaoks sobivaks.
Vaata, et Toompeale hiljaks ei jää mu keelemees kes keelt ei mõista:)
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 510 korda
B8 Kliima / ees soe, taga külm
Oot, aga kuhu munade seletus jäi?
Ideaalses maailmas ei tohiks ju tegelikult setet tekkida, järelikult on keegi hoolduse käigus kokku hoidnud/koonerdanud ja jahutus vedeliku vahetamata jätnud.
Ideaalses maailmas ei tohiks ju tegelikult setet tekkida, järelikult on keegi hoolduse käigus kokku hoidnud/koonerdanud ja jahutus vedeliku vahetamata jätnud.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 303 korda
B8 Kliima / ees soe, taga külm
Munade seletus seisnebki sirgete ja eraldiseisvate piide taga. Miks juletajse selliseid väiteid ette sööta. Kogemus plus tööpõhimõte millest saadakse aru.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7867
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 170 korda
- Kontakt:
B8 Kliima / ees soe, taga külm
Hooldus või mitte aga TPI sellekohta, et tootmisjäägid tehasest ummistavad ka ok pole .
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 2576
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
B8 Kliima / ees soe, taga külm
SanderS P S. Kui tahad mõnitada,mõnita,kuid ära aja lolli juttu oma radika ummistusest. Vaata tarkpea ka selle auto aastaarvu. Pandi sinna siis omalajal vesist pori ? Kui ikka jutt oli,ja pakuti ka,et vastav klapp ei avane. Vot siin on mõtteainet. Aga sinu tekst a,la Miks juletajse... No ei saa aru,tarkpea. Mõnitusega sa kaugele ei jõua. Juba puterdad.
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 303 korda
B8 Kliima / ees soe, taga külm
Mul ei ole puterdada midagi. Ühtlasi ei mõnita ma sind ka. Ma lihtsalt ei saa aru miks sa aru ei saa, et sa lolli juttu ajad? Selle auto aastaarv on täpselt see mida ma tean ja kordan veelkord, et see radikas LÄHEB UMBE. TPI ütleb, et tootmisjäägid ummistavad. Ma usun, et meie sitaks kvaliteetne dosoolisolk ka aitab kaasa sellele. Kahju, et mul pilti pole pooleks saetud radikast ja roosast settest mis sealt seest välja tuli.t6nis3 kirjutas: ↑24 Veebr 2023, 12:37 SanderS P S. Kui tahad mõnitada,mõnita,kuid ära aja lolli juttu oma radika ummistusest. Vaata tarkpea ka selle auto aastaarvu. Pandi sinna siis omalajal vesist pori ? Kui ikka jutt oli,ja pakuti ka,et vastav klapp ei avane. Vot siin on mõtteainet. Aga sinu tekst a,la Miks juletajse... No ei saa aru,tarkpea. Mõnitusega sa kaugele ei jõua. Juba puterdad.
Palun võta kokku ennast ja loe mõttega tekst läbi. Püsi oma G3-de juures, sest ma tõsimeeli usun, et sa seal valdkonnas oled tark. Tänapäeva autod nagu Jussike ütles ei ole sinu leib ja ma usun, et isegi kui sa väga püüad ei saa sa aru mis moodi see apastraat töötab. Pole mõtet käia hemorroidiga nina kurgu kõrva arstil.
EDIT: Tead ma põhimõtteliselt tahtsin seda pilti üles leida. Kui see sinu arust pole ummistunud radikas, siis mis veel on? Kes nüüd lolli juttu ajab?
Viimati muutis SanderSPS, 24 Veebr 2023, 15:32, muudetud 1 kord kokku.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
-
- Huviline
- Postitusi: 2576
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
B8 Kliima / ees soe, taga külm
Hea,sõbralik tekst sinult SanderSPS. Siiski ,ei saa aru,mõistus tõrgub,kuidas saab olla 2016 A. autol olla salongi radiaator umbes(millest),kui on kasutatud kõige kvaliteetsemat jahutus vedelikku. Kas on tegemist auto tootja poolne(ärge saage valesti aru,kuid pean oma arvamust ütlema,ostke rohkem.),oh juhtus kuid kõrvaldame. Salongi radiaatoril pole kunagi olnud probleemi,välja arvatud vanadus,1984.
- kraff
- Klubiline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
- Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 41 korda
B8 Kliima / ees soe, taga külm
Tehasest on jahutsvedeliku paisupaaki pandud vedelikust niiskust koguv kotite silikaatgraanulitega (MQB platvormi masinatel on vist miski aastani see kõikidel peal). Kui nüüd see kott vanadusest lõhki läheb ongi radikas ja vahest muudki umbes. Teemaalgataja võiks üle vaadata kas paisupaagil on vastav märge olemas ja siis tasuks juba uus paisupaak (ilma silikaatkotita) + G12Evo sisse panna.
Viimati muutis kraff, 13 Mär 2023, 07:45, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7846
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 158 korda
B8 Kliima / ees soe, taga külm
Ennevanasti sidus niiskust ja vett kokku sorts (tehnilist) piiritust aga veega lahustuvas keskkonnas see nipp vist ei toimi.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 303 korda
B8 Kliima / ees soe, taga külm
Kui sa uute autode töökindluses kahtled, siis on see absoluutselt õigustatud. Seda ei pea eraldi suruma. Uued autod ongi määratud kestma enamasti garantii lõpuni ning peale seda hakkab üks või teine tükk varem või hiljem loksuma. Sõltub kasutusest, sõltub hooldusest (mis on täna 30tkm), sõltub õhtustest keno loto pileti numbritest. Sinu väide, et vana auto on töökindlam on absoluutselt tõde jah, sest puudus ökotehnika. Head malmist plokid ja asjad tehti lihtsamalt. Üldse ei vaidle siin vastu. Küll, aga ma tahan öelda, et ma täna ilmselt ei usaldaks oma pere sinna vanasse Audi 80-sse või Golf 3-me. Nii lihtsalt on. Proovi oma pea nüüd ikkagi nagu tänapäevaste autode radiaatoriprobleemide ümber keerata ja aru saada. See pole esimene radikas mida ma näinud olen. Nii lihtsalt juhtub ja see väide, et maailma kõige kvaliteetsema ainega jäävad torud läikepuhtaks on ka vale. Ükskõik millisel autol sa sinna torusse vahid on ikka ladestunud seinte külge...ma isegi ei tea mis asi see on? Katlakivi?t6nis3 kirjutas: ↑12 Mär 2023, 19:48 Hea,sõbralik tekst sinult SanderSPS. Siiski ,ei saa aru,mõistus tõrgub,kuidas saab olla 2016 A. autol olla salongi radiaator umbes(millest),kui on kasutatud kõige kvaliteetsemat jahutus vedelikku. Kas on tegemist auto tootja poolne(ärge saage valesti aru,kuid pean oma arvamust ütlema,ostke rohkem.),oh juhtus kuid kõrvaldame. Salongi radiaatoril pole kunagi olnud probleemi,välja arvatud vanadus,1984.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
-
- Huviline
- Postitusi: 2576
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
B8 Kliima / ees soe, taga külm
Kannatust lugejad. Mõte radika ,,ummistusest,, on vaja lõpuni arutleda. Kui on umbes,siis kuidas põhjendada,et ainult ükspool on umbes? Veepump ju lööb kõikidesse torudesse võrtselt. Miks ei taheta seda klapi jagamise (ette,taha) riket tunnistada? NB.Katlakivi tekib ainult lubjarikka vee kasutamisest. Tosooli korral on see VÄLISTATUD.
-
- Huviline
- Postitusi: 2576
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
B8 Kliima / ees soe, taga külm
katlakivi tekib,kui kasutada lubjarikast vett,mis tosooli kasutuse korral on välistatud. Miks ei tunnistata,et ehk siiski tagumine klapp ei avane. Radiaatori torud saavad veepumbast ju võrtset läbijooksu.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7846
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 158 korda
B8 Kliima / ees soe, taga külm
Tosool on vesilahus ning tavalise vee kasutamisega on katlakivi suht garanteeritud. Kui paljud lahuse tootjad kasutavad destilleeritud vett jahutusvedeliku lahuse valmistamisel?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 510 korda
B8 Kliima / ees soe, taga külm
Joonis uskmatutele:
Kuna radikas on püstises asendis, siis sete hakkab auto seisma jäämisel alla vanni kogunema, tekitades seal miski hõljuva olluse.
Käivitades tekib ringvool, kuna sisse/välja otsad on ühes küljes, siis nende läheduses on vedeliku vool tugevam, kui teisel pool otsas ja ummistus nii lihtsatl ei teki. Taga otsas tõmmatakse hõljuv ollus ribidesse, aga läbi pumbata enam ei suuda ja nii see ummistus tekibki
Ajasin ennist natuke pada, aga, Sanderi jutu jätkuks:Kuna radikas on püstises asendis, siis sete hakkab auto seisma jäämisel alla vanni kogunema, tekitades seal miski hõljuva olluse.
Käivitades tekib ringvool, kuna sisse/välja otsad on ühes küljes, siis nende läheduses on vedeliku vool tugevam, kui teisel pool otsas ja ummistus nii lihtsatl ei teki. Taga otsas tõmmatakse hõljuv ollus ribidesse, aga läbi pumbata enam ei suuda ja nii see ummistus tekibki
Viimati muutis jussike, 13 Mär 2023, 18:58, muudetud 3 korda kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 303 korda
B8 Kliima / ees soe, taga külm
Siin on tegelt üks põhjendus veel juures. Radika torud nii sisse kui ka välja on ühes otsas üleval ja all. Juhi pool kui täpne olla. Seega kui nüüd surub pump tõesti nagu ta ka surub ja Tõnis ütleb ühtlaselt, siis taha otsa ehk kunde poole mite enam nii ühtlaselt, sest takistus ja füüsika ja tead küll.jussike kirjutas: ↑13 Mär 2023, 18:42 Joonis uskmatutele:
image.png
Kuna radikas on püsti ja tundub, et ribid on paralleerselt maaga (loe horisontaalselt), siis kuhu hakkab sete tekkima?
Vastus: alumistesse ribidesse, sest maa külgetõmbe jõu tõttu liiguvad kõik tahked osakesed ainult ühes suunas, kui muud jõud neid ei mõjuta - allapoole. Kui auto seisma jätta, siis ringlust pole ja sete saab ilusti vaikselt oma pesa radika alla ossa teha, just sinna, kust tagareale soojust jagatakse.
Seega @jussike jutu ma kinnitaks ära, aga sõna horisontaalselt vahetaks Vertikaalse vastu ning nimetaks tekkivat olukorda kolesterooli tekkeks sõbrad.
Paigaldusasend: Nüüd kui vaadata kuidas ta auto suhtes on, siis kaugemasse otsa ei saagi midagi lõpuks jõuda kui ladestumine hakkab tagumist ehk kundepoolset otsa ummistama.
Viimati muutis SanderSPS, 13 Mär 2023, 18:56, muudetud 1 kord kokku.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 510 korda
B8 Kliima / ees soe, taga külm
Muutsin juba oma teksti, panin miski mingi muu auto järgi tarka, kus ribid olid horisontaalselt
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 2194
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
B8 Kliima / ees soe, taga külm
Mida te sellest kanast lendama õpetate ? Las mõni liik jääb ikka lennuvõimetuks
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 510 korda
B8 Kliima / ees soe, taga külm
Kui pikem hoorada anda, äkki võtab tuule alla....
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 303 korda
B8 Kliima / ees soe, taga külm
Ma ei tahaks ka päris alla anda. Saan aru küll, et ajab õigust taga ja uuem tehnika on üle mõistuse ufovärk, aga pilt ütleb rohkem kui 1000 sõna? No oli ummistuse pilt? Oli. Tekib ladestus? Tekib. On ribid püsti? On. Mida rohkemat me veel teha saame kui ainult loota...
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
-
- Huviline
- Postitusi: 2194
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
B8 Kliima / ees soe, taga külm
Tead, parmudelSanderSPS kirjutas: ↑13 Mär 2023, 19:06 Ma ei tahaks ka päris alla anda. Saan aru küll, et ajab õigust taga ja uuem tehnika on üle mõistuse ufovärk, aga pilt ütleb rohkem kui 1000 sõna? No oli ummistuse pilt? Oli. Tekib ladestus? Tekib. On ribid püsti? On. Mida rohkemat me veel teha saame kui ainult loota...
Oli ka lootus ära lennata, aga kui ikka kõrs takka aeti, kustus lootus. Võimalik, et ka siin on pulk juba
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
-
- Huviline
- Postitusi: 2576
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
B8 Kliima / ees soe, taga külm
Millest,millest salongi radiaator radiaator ummistub,tarkpead? Ikka vastust tarkpedelt ei tule,miilits. Ikka ei vastata,mis LADESTUS. Jõuravad ja mõnitavad. Muideks,need kaagutajad,pole ju lahendust pakkunud.(miilits). Esitasin veelkord küsimuse. Olgugi,et teemaalgataja oli keegi teine,kuid praegu on teema üleval,taga jalgadele ei tule sooja.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1746
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 315 korda
- Tänatud: 179 korda
B8 Kliima / ees soe, taga külm
Kuulge aitab sellest jauramisest!
Tõnisel üks maailmavaade, teil teine. Pole vaja igas teemas seda lahata
Tõnisel üks maailmavaade, teil teine. Pole vaja igas teemas seda lahata
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 303 korda
B8 Kliima / ees soe, taga külm
See, et taga jalgadele sooja ei tule on ikkagi mootori teema. Tuleb ära vahetada ja puhub jälle. Mis puudutab radikate ummistumist...juu pole siis nii kvaliteetne see tänapäevane dosool. Settib ja ummistub ja läheb katki see radikas.t6nis3 kirjutas: ↑16 Mär 2023, 17:19 Millest,millest salongi radiaator radiaator ummistub,tarkpead? Ikka vastust tarkpedelt ei tule,miilits. Ikka ei vastata,mis LADESTUS. Jõuravad ja mõnitavad. Muideks,need kaagutajad,pole ju lahendust pakkunud.(miilits). Esitasin veelkord küsimuse. Olgugi,et teemaalgataja oli keegi teine,kuid praegu on teema üleval,taga jalgadele ei tule sooja.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.