Mis pikem/j?igem vedru sobib G1 (cabrio) kerele?

Küsimused, probleemid ja arutelud plekitöödest vilkuvate täringuteni.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
overkill
Huviline
Postitusi: 352
Liitunud: 21 Mär 2006, 12:14
Telefon: 56677167
Skype: mtoomik
Auto: Golf Cabriolet, E39 530d
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Mis pikem/j?igem vedru sobib G1 (cabrio) kerele?

Lugemata postitus Postitas overkill » 10 Veebr 2008, 17:14

No m?tlesin ja otsisin ja ei ole ikka veel kindel kas l?ks ?igesse kohta - vast l?ks.

Mure siis selline et oleks vaja mk1 cabrio tagumist otsa ?les poole saada sellep?rast et rehv k?ib koopa??re vastu kui keegi taga istub ja esiots on k?rgem kui taguots (?ldse hea ei n?e v?lja nii minuarust). Velgi vahetada ei taha. ?kki keegi on omal mk1 golfi k?rgemaks ajanud tagant ja oskab soovitada m?nda aparaati millelt saaks vedrusid. Olen midagi sapaka vedrudest lugenud kuskil. (968?)

Igasugu hea n?u teretulnud.
Viimati muutis argo, 11 Mär 2012, 07:02, muudetud 1 kord kokku.
"Don't touch my monkey"

lonestarr
Huviline
Postitusi: 152
Liitunud: 04 Juun 2007, 13:35
Telefon: 58380283
Auto: Skoda Octavia 1.8TSI 4x4 2014
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas lonestarr » 10 Veebr 2008, 21:42

kui tagaots maas ja esi ots k?rgel siis esiots madalamaks:D, aga tegelt katsu leida selliseid kummi ribasid mis vedrude keerdude vahele k?ivad. minu doonorautol g3 gti-l on nad t?itsa olemas seal vahel. need ei lase vedrul nii palju kokku vajuda aga samas kumma annab j?rgi ja ikka vedutab

clabens
Huviline
Postitusi: 154
Liitunud: 22 Aug 2006, 19:45
Auto: Leon FR,Golf 1 Cabrio Sportline
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

Lugemata postitus Postitas clabens » 10 Veebr 2008, 22:28

Ise olen golf 2-le taha paigaldanud 968 vedrud millel sai paar keerdu maha l?igatud...

overkill
Huviline
Postitusi: 352
Liitunud: 21 Mär 2006, 12:14
Telefon: 56677167
Skype: mtoomik
Auto: Golf Cabriolet, E39 530d
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas overkill » 14 Veebr 2008, 20:54

probleem selles ongi et eest on asi ilus - st rehvi ja koopa??re vahe on terve koopa ulatuses ?hesuurune, kui sinna madaldus panna siis oleks ratas koopas mis mulle kah j?lle ei meeldi.

Selle 968 vedru juurde - kas mk1 ja mk2 vedrud on ?he j?medused? Seda selle p?rast et mulle tundub see mis mul cabrio taga on ikka suhteliselt naljavedru - nagu vedruvoodi k?ljest v?etud peenike ja armetu. Kui jah siis oleks variant olemas ju ja ma uuriks sel teemal juba vastavatest kohtadest edasi et kust saada.
"Don't touch my monkey"

clabens
Huviline
Postitusi: 154
Liitunud: 22 Aug 2006, 19:45
Auto: Leon FR,Golf 1 Cabrio Sportline
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

Lugemata postitus Postitas clabens » 20 Veebr 2008, 15:54

g2 tagavedru on ka samamoodi nagu pastakavedru:D

[Muudetud: 20-2-2008 clabens]

ranx
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 02 Jaan 2005, 15:56
Auto: Allroad ,Touareg
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas ranx » 20 Veebr 2008, 22:14

V?ta taga amortide alumised vedrukausid maha ja pane sinna puksid alla ca 3-5cm nii k?ige lihtsam ,liiga palju ei saa ,amordi k?ik ei v?imalda

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas T6nis2 » 30 Aug 2008, 18:10

Et j?tta samaks vedrustuse d?naamika (amort,vedru omavahel s?braks)oleks soovitus keevitada amordi alumisele kinnitus punktile uus k?rgus.Ehk siis silla talale lisa kronsa.Niisama ei lobise. Hulk Golfe nii tehtud.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas T6nis2 » 30 Aug 2008, 19:33

Vaheta siis tavaliste vastu.Ja muu tehnika k?ib ikkagi kere ja mootoriga koos.Ei anna t?na mingit pikkust,laiust. ?kki j?lle mingi t?hikargaja.

Vasta

Mine “Kere & Sisu”