Golf 3-le GTI Spidomeeter

Küsimused, probleemid ja arutelud plekitöödest vilkuvate täringuteni.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

-TarMo-
Huviline
Postitusi: 313
Liitunud: 18 Veebr 2007, 20:18
Auto: VW Golf MK3
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Golf 3-le GTI Spidomeeter

Lugemata postitus Postitas -TarMo- » 10 Apr 2013, 22:17

rako kirjutas:1,9 TD ( 55kw ) tõesti ei oska MFA gamidagi peale hakata. Alates TDI ( 66kw ) on MFA toimiv.
E: Ja auto läheb 5000 rpm i peale välja?
Umbes 5000rpm jah, täpselt ei oska öelda ja ei saa hetkel kontrollida ka kuna auto ei liigu, aga seal kus on diisli piiraja, sinnani näitabki täpselt.
VW Golf mk3
Tegelen elektroonikaseadmete parandamisega ning elektritöödega. 56488725

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: Golf 3-le GTI Spidomeeter

Lugemata postitus Postitas rako » 11 Apr 2013, 09:06

Diisli max rpm siiski 4000+
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Golf 3-le GTI Spidomeeter

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 11 Apr 2013, 11:09

No aga kuidas siis saab teie meelest GTD 55kw TD spidokas olla tahhokaga ja seda saab ka seal vahetada! Neil peab olema kaabeldus teine aga ta ju ka näitab neid näite MFA puhul. Osadel on küll see vaakumvoolik lisaks ühendatud kelladesse ja teine ots jookseb piduri võimendi vaakumisse.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

Kasutaja avatar
MarkGabriel
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 13 Veebr 2011, 20:33
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Golf 3-le GTI Spidomeeter

Lugemata postitus Postitas MarkGabriel » 10 Mär 2021, 20:41

Tere
Metsikult aega möödas viimasest postitusest, aga tundub õige teema kus küsida. Silmapiiril olevaks autoks 1.6l bensukas (55kw). Hetkel pole peal MFAd, aga oleks soov saada.
Põhimõtteliselt olen aru saanud, et hankida MFA'ga kang, koos kaablitega. Kangist jooksevad siis juhtmed kellaplokki, õli- ja õhutemp. anduritesse ja... ajusse?
Kas 1.6l 1996 a Golf kolmel on üldse aju ja võimalik MFA lisada?
Loodan, et mõte rusaadav.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7833
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 176 korda

Golf 3-le GTI Spidomeeter

Lugemata postitus Postitas GTI » 11 Mär 2021, 08:24

Üks kaabel jookseb ka kaitsmebloki taha - ei mäleta enam kas näidikutest või kangist. Näidikute bloki kaabel tuleb ka teine panna. Aju pistikust tuleb vedada üks juhe kellablokki mis annab mfa-le signaali. Erinevatel mootoritel tuleb see erineva pin-i alt.
Kindlasti on 1,6-sel aju - see ju monopritse. Õli- ja välisõhu temp. kaablid jäid mul omal ajal vedamata kuna masin läks enne müüki aga kindlasti leidub selle swapi kohta ka netist infi - üsna standardne ümberehitus.
Kaabelduse leidmisega võib tekkida probleeme kuna doonoritena on G3 üsna väljasurnud, ehk leidub piiritagant e-kaubandusest kui otsida.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

tmurk
Huviline
Postitusi: 106
Liitunud: 18 Veebr 2007, 20:10
Telefon: 5164837
Auto: VW touareg, T3 :1979,1981,.....1990, Corrado, Typ 4(412)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 2 korda

Golf 3-le GTI Spidomeeter

Lugemata postitus Postitas tmurk » 11 Mär 2021, 09:53

Kui siis läks juba G3-e spidoplokkide teemaliseks aruteluks siis sogaks ka natuke vett.
Probleem selline:
G3,1995, VR6, Syncro, peal originaal plokk, kergelt hallika taustaga, 240 km/h. kui asendada ilmselt vanematüübi?( must taust) omaga-260km/h, hakkab jama jahutuse temperatuurinäiduga-tõuseb 110 kraadini ja radika ventikas hakkab imelikult käituma,
nagu ei lülituks tööle siis kui peab.
kui panna originaal tagasi on jälle kõik korras.
Viimati muutis tmurk, 12 Mär 2021, 08:47, muudetud 1 kord kokku.

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Golf 3-le GTI Spidomeeter

Lugemata postitus Postitas CD-R » 11 Mär 2021, 10:19

MarkGabriel kirjutas:
10 Mär 2021, 20:41
Tere
Metsikult aega möödas viimasest postitusest, aga tundub õige teema kus küsida. Silmapiiril olevaks autoks 1.6l bensukas (55kw). Hetkel pole peal MFAd, aga oleks soov saada.
Põhimõtteliselt olen aru saanud, et hankida MFA'ga kang, koos kaablitega. Kangist jooksevad siis juhtmed kellaplokki, õli- ja õhutemp. anduritesse ja... ajusse?
Kas 1.6l 1996 a Golf kolmel on üldse aju ja võimalik MFA lisada?
Loodan, et mõte rusaadav.
Kangi poolne juhtmestik vahetada, ilmselt ka spidoploki vaheline juhtmestik. Mootorijuhtmetikule tuleks siis juurde lisada välisõhutemp juhtmed ja õli temp, klemmid sisestad mootorijuhtmestiku pistikusse mis läheb kaitsmekarpi, ajuga seost ei ole. Seda kas kütusekulu näit tööle hakkab pole kindel, aga ülejäänu saab toimima.

Vasta

Mine “Kere & Sisu”