K?igepealt alusta sellest mis aasta ja mis mootoriga auto sul on mis marki ja jne.
Kangile lisaks on vaja ilmselt ka juhtmekimpu ja muu oleneb juba margist ja mootorist
Kang ja selle otsa k?iv pistik, mille taha ?hendab elektrik ise juhtmed (tuleb tunduvalt odavam). Ja VAG-COM, millega aktiveeeritakse sul cruise. Kui sul on trossiga gaasipedaal, siis nii lihtne see asi ei ole, kui on mingi TDI mootor, siis on raudselt lihtne.
juhe on 500.- pistik eraldi ostes 150.- +juhet m?ni meeter, kui elektriku tund ka juurde liita ja kui veel elektrikul skeemi ka ei juhtu lauasahtlis kohe olema siis vast enam suurt vahet ei tulegi, kui pead veel esinduse elektriku teenust kasutama siis ei tea kas saadki selle rahaga hakkama.
Ise vaikselt olen tegelenud sellega. Ka skeemid on olemas nii passatitele kui golf 4-le.
Kui aga lepid vanema t??bi nupuasetusega kangiga siis saab selle forsist ju k?igest 500.- eest + juhe.
K?ik see jutt kehtib Golf4/Boradest ja passatitest 96-05 millel on elektrigaas
Kuulge noored. Niipalju kui mina olen aru saanud p??seb ainult uuema diisli puhul kangi lisamisega ja juhtme vedamisega pistikuni.
Bensuka puhul tuleb panna vakumagregatuur. Ja trossiga kaasi kasutati ka golf 2l kus olid kruiis t?itsa olemas seega saab ka sinu autole panna lihtsalt kallim on. Sest sina on vaja lisa andureid ilmselt ja muud mudru.
kui gaas on trossiga siis loomulikult saab sinna samuti panna aga sellisel juhul ei ole asjal enam m?tet kuna summa l?heb liiga k?rgeks selle lisa eest.
kas ?99 aasta TDi mootoriga passatil (81kw mootor, kuid aju on 94kw) on gaas elektriline v?i trossiga ning kui originaal p?sikiiruse kang on olemas, siis kui keerukas on ?hendada p?sikiiruse hoidjat? saaks tartus keegi hakkama sellega?