kas selle kaabliga saab turvapatjade vooluahela taastada? kunagi lolli peaga kakkusin turvapadjapistiku lahti siis kui aku peal, nyyd veateade vist kuskil ajus see oleks vaja ?ra kusdutada.
tuli p?leb jah. kas keegi tallinnast saaks selle veakoodi ?ra kustutada. Kellel siin need kaablid ja softid on? Siit teemast lugesin, et yks kaabel r?ndas p?rnumaale.
Kas keegi on proovinud VAG-COM kaabliga vaadata G3/vento
live datat.
Pean siis silmas just non OBD pistikuga isendeid?
Kuna `93a G3 n?en aga oma `92a ventol ei n?e huvitaks lihtsalt miks nii.
Lugesin nagu k?ik l?bi, kuid ikka ei leidnud, kes Tartus aitaks. Nimelt vaja service teadaande ?ra kustutada. Nu tahab auto hooldusesse minna, a ise ei taha lasta ( sai ise ?ra tehtud ).
Algselt postitas: Wizard
Kas keegi on proovinud VAG-COM kaabliga vaadata G3/vento
live datat.
Pean siis silmas just non OBD pistikuga isendeid?
Kuna `93a G3 n?en aga oma `92a ventol ei n?e huvitaks lihtsalt miks nii.
Oleks Tartus abi vaja inimeselt kellel t??tav kaabel koos sofitga olemas, nimelt enda soft leiab kaabli ?lesse kuid mingeid vigasid kontrollides ei leia. Teiste autode peal kaabel t??tab ilusti koos sama softiga. Kuna mootor on t?stetud teise auto pealt, siis arvan et k?iki vajalikke andureid korralikuks mootori t??ks pole veel k?ljes ja sellest ka rikas segu. Sooviks siis teada saada mis vigu mootor hetkel n?itab. Kui kellegil aega siis v?iks garaazist l?bi h?pata n?dalavahetusel. Tegu AGU 1.8t mootoriga ning hetkel autoga s?ita ei ole v?imalik kuna ootan coile ja amordid puuduvad. T?nud.
tartus v?ib aidata teid Tartu Kutseharidus keskus, seal pole k?ll mitte vag s?steemi diagnostika, aga TEXA ja BOSCH diagnostika seadmed, mis sobivad ka teistele auto markidele...
kellegil suurem mure ja huvi, siis s?itke l?bi p?llu11 b, leppige kokku ja usun et tehakse ?ra...
Algselt postitas: Wizard
Kas keegi on proovinud VAG-COM kaabliga vaadata G3/vento
live datat.
Pean siis silmas just non OBD pistikuga isendeid?
Kuna `93a G3 n?en aga oma `92a ventol ei n?e huvitaks lihtsalt miks nii.
Mure:
Proovisin t?na ?petada 2000a. Bora`le v?tit aga ei lase millegi p?rast SAVE nupp ei muutu aktiivseks. N?itab, et ?petatud ?ks v?ti kui aga panen v??rtuseks 2 siis enam save muljuda ei saa.
46 - Central Convenience
Adaptation - 10
channel "01"
Oskab keegi midagi tarka ?elda selle asja kohta?
Kuidagi ei saa kusagil kasutada seda long coding`ut.
Selective output teste ka mitte.
Proovi kuni 4-ni v?lja. Kuni 4 peaks laskma. Olles m??ranud uue koguse, pead v?hemalt 1s hoidma unlock nuppu all.
Probleemid v?ivad programmi siseselt j??da kuid hilisemal kasutamisel v?ib hakata v?ti ja pult suhtlema autoga. Hiljuti sai ?he A6-ga sama asi l?bi tehtud, ei tahnud ka regada aga m?ne aja p?rat hakkas siiski t??le. Proovi
Mille on inimene kokkupannud, seda suudab inimene ka parandada
Oskab keegi ?elda, kas lamdat saab Vag-Comis reaalajas j?lgida sealt blockside alt (ma saan aru et seal on mingi oxygen vms mul koguaeg oli see muutumatu kas ta peaks koguaeg muutuma kui lambda [VW Bot: "Keel korda!"] korras?)
n?itab ta sul ikka volte seal? v?i mis nr ja ?hik seal sul olid? ma ei tea kuidas selle sedmega t?pselt on aga reaalajas peaks saama j?lgida k?ll lambdat. ja peaks muutuma ka.
N?eb a muutub ka reaalajas aga kiiremaks ja t?psemaks n?iduks tuleks kasutada Single Reading lahtrit see v?he kiirem.
Kui ma ei eksi siis oli mootori alt kanal 4
Ma ei tea ma muud ei leia kui "o2 active" kas see on lambda?
Vahepeal paneb ta ?le 1, enamasti on 1.
Nr4 kanali alt teda ei n?ita, auto on Golf 3 93' kahepistikuga diagnost.
mul on pira soft mingi crackiga ja s?bra k?est laenatud kolmanda j?rgu kaabel ja olen sellega k?ik probleemid lahendanud alates sellest et kellegil armatuuri saksakeelest inglisekeelde ja l?petades enda auto rooli nurga anduri parandamisega ja resettimisega...jookseb vahest kokku aga apole yhtegi krooni investeerint