b3 mfaga kellad
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
b3 mfaga kellad
Minu auto oli algselt 1,8l 79kw 1989a passat b3 see mootor sai asendatud 2l 85kw mootoriga samuti b3 1992 masina mootoriga 1992 aasta masina pealt sai võetud ka mootori juhtmestik peale vahetust hakkas mootor ilusti tõõle , proovisin siis külge ka 2,0 kellasid koos juhtmestikuga aga need tööle ei hakanud . Kuidas neid oleks võimalik tööle saada kellad on mfaga , ka need kellad mis mul enne peal olid olid mfaga ainult spidomeeter oli neil trossiga 2,0 on anduriga. Äkki on keegi teinud sellist mootorite vahetust ja oskab nõu anda
Viimati muutis erks25, 10 Mär 2011, 13:49, muudetud 1 kord kokku.
Re: b3 mfaga kellad
tõõle ei hakanud suuna tulede märgulambid vanadel kelladel oli üks märgu tuli all uutel üleval 2tükki samuti panid vigast andurid ja mfa. Spidokas ja tahokas toimivad
-
- Huviline
- Postitusi: 281
- Liitunud: 08 Sept 2010, 23:03
- Telefon: 53067590
- Auto: Vento TD
- Asukoht: Ida-Virumaa
-
- Huviline
- Postitusi: 839
- Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
- Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
- Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
- Tänatud: 6 korda
Re: b3 mfaga kellad
Julgen arvata, et suunad ei hakanud selle pärast tööle, et jäid ühendamata kaks juhet mis ei lähe koos spidojuhtmestikuga kaitsmeplokki?erks25 kirjutas:tõõle ei hakanud suuna tulede märgulambid vanadel kelladel oli üks märgu tuli all uutel üleval 2tükki samuti panid vigast andurid ja mfa. Spidokas ja tahokas toimivad
Aga defineeri andurite ja mfa vigast panemine?
Viimati muutis ivohi, 11 Mär 2011, 08:48, muudetud 1 kord kokku.
Re: b3 mfaga kellad
see juhe on tõesti ühendamatta kuna ma ei leidnud sellele vastust. Samuti on ühendamatta ka üks juhe mootori juhtmestikus kollast värvi sellele pole samuti vastust. Märgutuled panevad vigast niimodi et õlituli jääb vilkuma nagu puuduks õlisurve ja mfa ei näita enam küttekulu õieti ,välis temperatuur ka valetab
-
- Huviline
- Postitusi: 839
- Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
- Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
- Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
- Tänatud: 6 korda
Re: b3 mfaga kellad
Suunatulede juhtmetele peaksid vastused tulema kaitsmeploki A1(teine klemm) ja A2(neljas klemm) pistikutest. (Kui sa juba pole sellist lehte nagu Link leidnud veel, siis sealt päris hea vaadata kohe)erks25 kirjutas:see juhe on tõesti ühendamatta kuna ma ei leidnud sellele vastust. Samuti on ühendamatta ka üks juhe mootori juhtmestikus kollast värvi sellele pole samuti vastust. Märgutuled panevad vigast niimodi et õlituli jääb vilkuma nagu puuduks õlisurve ja mfa ei näita enam küttekulu õieti ,välis temperatuur ka valetab
Ja õlitule vilkumise seostaks otseselt selle kollase juhtmega mootori juhtmestikus, sest minu kahe nullisel käib üks kollane juhe õlisurve anduri otsa.
Mfa'ga seoses, oskaks soovitada, et vaata vaakumvoolikud üle, aga seda sa vast oled juba teinud.
Välistempi võib juba müsteeriumi alla kirjutada (kui just ei vahetanud andurit välja vms, või siis võiks proovida andurist otse spidoplokki vedada juhe, et välistada halbu ühendusi vahepeal).
Viimati muutis ivohi, 11 Mär 2011, 11:37, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Re: b3 mfaga kellad
Ma soetasin kunagi 91. aasta passatile tahhokga kellad, kuid vanema tüübi omad(suuantule märguanne all) ja ei hakkanud see kombo ka tööle. Kas oleks vaja midagi siis uuemal juhtmestikul ümber tõsta, et vana plokk tööle hakkaks? Ei töödanud tahhomeeter ja ükski märguande diood, kellale tuli vaid pilt ette ja kõik.
-
- Huviline
- Postitusi: 839
- Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
- Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
- Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
- Tänatud: 6 korda
Re: b3 mfaga kellad
Endal oli ka kunagi, kui vanema tüübi kellad panin sisse, siis ainult mõni üksik asi hakkas tööle. Tol ajal väga ei süvenenud sellesse.Boxerdaja kirjutas:Ma soetasin kunagi 91. aasta passatile tahhokga kellad, kuid vanema tüübi omad(suuantule märguanne all) ja ei hakkanud see kombo ka tööle. Kas oleks vaja midagi siis uuemal juhtmestikul ümber tõsta, et vana plokk tööle hakkaks? Ei töödanud tahhomeeter ja ükski märguande diood, kellale tuli vaid pilt ette ja kõik.
Nüüd just uurisin seda lehte Link natuke terasema pilguga ja paistab, et ühe juhtme ümber tõstmisest võib kasu olla.
T28/13 (Start/Run power) on vanemal ja uuemal plokil erinevast kohast võetud. Vanemal tuleb U1/04 ja uuemal U2/01.
Pead muidugi ei anna, aga kui on veel võimalik võid järgi proovida, täitsa huvitab.
Re: b3 mfaga kellad
selle juhtme ümber tõstmine andis tõesti tulemuse ,nüüd töötavad kõik asjad peale jahutus vedeliku märgu tule see hakkab mingi aja pärast lihtsalt vilkuma,ei oska nagu midagi ümber ka tõsta sest juhtmed tunduvad olevat õigete kohtade peal.
Re: b3 mfaga kellad
kas keegi oskab öelda kuhu tuleks ühendada rohelist värvi juhe kollase otsikuga mis tuleb mootori juhtmestikuga samast pundist ,aga vastus sellele puudub