Tere,
Kolasin oma probleemiga mööda välismaa foorumeid ja vist tean, mis mulle mäkra mängib- temp. andur. Mootoriks on 1.8T.
Nimelt maanteel või vähe ühtlasemat otsa sõites viskab temp. näidik ennast nulli tagasi ja siis jälle norm-asendisse...ja siis jälle nulli.
Algul mõtlesin, et äkki on konditsioneer nõnda lähedal, et teeb selle anduri töö raskeks, kuid nüüd kui puhus 19C autos, tegi ta jälle seda pulli.
Siit foorumist leidsin ka selle anduri asukoha, kuid see vahetamine on selline arvamuste hunnik- Üks ütleb, et lasku ma kogu tosool välja ja miskid voolikud lahti. Teine aga seda, et kui käpa ligi saad, võta pistik lahti ja mürtsti uus sisse.
Nüüd siit aga küsimus: Kuidas see vahetamine õieti käib ja kas keegi oskab volksuklubist mulle natuke abiks olla selle vahetamisega? Asun ise Tallinnas.
Ikka lootma jäädes ja head soovides.
J.
VW passat b5.5 1.8T temp. näidiku probleem
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
- Nirgid
- Klubiline
- Postitusi: 769
- Liitunud: 09 Apr 2012, 08:04
- Auto: VW Passat Variant Bluemotion 2.0 TDI 110 kW 2016
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: VW passat b5.5 1.8T temp. näidiku probleem
kui on samas kohas kui 1.6 siis pole miskit kuntsti tee endale tee vabaks,minul oli vaja õhufiltrisse minev voolik küljest ära võtta ja juba paistiski andur soovitav on seda teha külma mootoriga ja ei voola tosooli välja,ühendad pistiku lahti tõmbad splindi välja ja ongi sul põhimõtteliselt andur käes tahab kindlasti natuke kangutamist kuna ta ikka suht kõvasti kinni
Tervitades Annika ja Mart
-
- Huviline
- Postitusi: 691
- Liitunud: 27 Okt 2012, 21:09
- Auto: Golf III 1.6 / Golf IV 1.9
- Asukoht: Tallinn/Tartu
Re: VW passat b5.5 1.8T temp. näidiku probleem
Mul on Golf 4 sama jama - diagnostika kaabel annab veaks:
1 Fault Found:
01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
Peaks enne talve ära vahetada...
1 Fault Found:
01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
Peaks enne talve ära vahetada...
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7869
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: VW passat b5.5 1.8T temp. näidiku probleem
Miks mitte kohe? See andur ei maksa suurt midagi ja ohu korral saad reageerida. Vahetus ei tohiks ka eriline teadus olla. Omal vahetasin anduri ja kui on kiired näpud saab jahutusvedeliku kulu ka miinimuminu viia. Kindlasti teha seda tööd külma mootoriga ja mitte paisupaagilt punni maha keerata. Uut andurit pannes veenduda, et vana tihend on oma pesast ära, või kui on seal, siis näppudega ära tõmmata.
Minu vedeliku kadu oli ehk 0.5L.
Minu vedeliku kadu oli ehk 0.5L.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: VW passat b5.5 1.8T temp. näidiku probleem
Vana välja. uus sisse ja korras. Mitte midagi muud pole vaja puutuda, Pärast muidugi pistik tagasi panna.