Dpf rõhuandurid sulasid üles, abi varuosadega vaja
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 18
- Liitunud: 14 Apr 2012, 22:32
- Auto: Transporter T5, 1.9 TDI 75 kw
- Asukoht:
Dpf rõhuandurid sulasid üles, abi varuosadega vaja
Sharan II dpf rõhuandurid sulasid ülesse. Google andmeil VW puhul üsna tavaline viga?
Millest selline viga üldse tekib?
Andurid tellisin ära aga palun abi sobilike pistikute / kaablite tellimisega. Mõni link varuosade poodi oleks super
Millest selline viga üldse tekib?
Andurid tellisin ära aga palun abi sobilike pistikute / kaablite tellimisega. Mõni link varuosade poodi oleks super
-
- Huviline
- Postitusi: 643
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 27 korda
Dpf rõhuandurid sulasid üles, abi varuosadega vaja
Välismaistes foorumites paljud väidavad, et asi on juhtunud peale rihmavahetust. Ei saanud täpselt aru põhjusest, aga vist siis läheb katki/mõrasse midagi ja kuum heitgaas jookseb läbi sealt..
Ise pole kohanud, aga huvitav teema, jälgin!
Ise pole kohanud, aga huvitav teema, jälgin!
-
- Huviline
- Postitusi: 18
- Liitunud: 14 Apr 2012, 22:32
- Auto: Transporter T5, 1.9 TDI 75 kw
- Asukoht:
Dpf rõhuandurid sulasid üles, abi varuosadega vaja
rihmavahetus jääb 5 aasta taha läbisõidul 160000 km, hetkel ees 290000
Ainuke viga enne seda oli silinder 2 eelsüüteküünal:
4985 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11)
P0672 00 [237] - Electrical Fault
MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 289513 km
Küünla takistus oli 220 ohmi ja see sai uue vastu vahetatud ning tundus nagu kõik korras.
10 km peale küünla vahetust kadus jõud, eelsüüteküünla tuli läks vilkuma, ja mootorituli põlema
Vigadeks
4 Faults Found:
21469 - Unknown Error Code
P086E 00 [032] - -
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 289806 km
Date: 2091.14.31
Time: 18:13:38
Engine speed: 1373.00 /min
Normed load value: 16.9 %
Vehicle speed: 34 km/h
Coolant temperature: 91 °C
Intake air temperature: 70 °C
Ambient air pressure: 990 mbar
Voltage terminal 30: 14.580 V
Unlearning counter according OBD: 40
Neutral position sensor: current transmission angle: -30.00 °
Neutral position sensor: adapted transmission angle: -1.25 °
Transmission neutral position sensor: adaptation status-Bits 0-7: 56
Transmission neutral position sensor voltage: 0 mV
Neutral position sensor: upper adaptation value: 2890 mV
Neutral position sensor: lower adaptation value: 1370 mV
Engaged gear: raw signal-Bits 0-7: 3
4123 - Sensor Reference Voltage A
P0641 00 [032] - Open Circuit
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 289806 km
Date: 2091.14.31
Time: 18:13:38
Engine speed: 1393.00 /min
Normed load value: 44.7 %
Vehicle speed: 34 km/h
Coolant temperature: 91 °C
Intake air temperature: 70 °C
Ambient air pressure: 990 mbar
Voltage terminal 30: 14.620 V
Unlearning counter according OBD: 40
Turbocharger 1 turbine inlet: temp. sensor 1 bank 1: raw value: 526.3 °C
Turbocharger 1 turbine outlet: temp. sensor 1 bank 1: raw value: 421.2 °C
Particle filt.inlet temp.sens.1 bank 1: raw value: 619.1 °C
Particle filter outlet temp.sens.1 bank 1: raw value: 487.1 °C
Exh. gas recirc.temp. sens. 2 bank 1: raw value: 2222.0 °C
Shut-off timer: last engine shut-off time: 212 s
5253 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor
P2452 00 [039] - Elect. Malfunction
Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 3
Mileage: 289806 km
Date: 2091.14.31
Time: 18:11:03
Engine speed: 986.50 /min
Normed load value: 52.9 %
Vehicle speed: 0 km/h
Coolant temperature: 90 °C
Intake air temperature: 62 °C
Ambient air pressure: 990 mbar
Voltage terminal 30: 14.620 V
Unlearning counter according OBD: 40
Particle filter: air pressure sensor 1 bank 1: raw value: 1031 hPa
Particl.filt.: different.press.sensor 1 bank 1: adaptat. value: 1065 hPa
Par.fil: diff.pr.sens.1 bank 1: offset: -6 hPa
Particl.filt.: differential pressur.sensor 1 bank 1: dyn.offset: -34 hPa
Extern.temp.sens.1 bank 1: raw value: 1.5 °C
Particle filter: soot mass measured: -10.30 g
Particle filter: soot mass calculated: 15.70 g
10092 - Unknown Error Code
P086D 00 [032] - -
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 289806 km
Date: 2091.14.31
Time: 18:13:38
Engine speed: 1373.00 /min
Normed load value: 16.9 %
Vehicle speed: 34 km/h
Coolant temperature: 91 °C
Intake air temperature: 70 °C
Ambient air pressure: 990 mbar
Voltage terminal 30: 14.580 V
Unlearning counter according OBD: 40
Neutral position sensor: current transmission angle: -30.00 °
Neutral position sensor: adapted transmission angle: -1.25 °
Transmission neutral position sensor: adaptation status-Bits 0-7: 56
Transmission neutral position sensor voltage: 0 mV
Neutral position sensor: upper adaptation value: 2890 mV
Neutral position sensor: lower adaptation value: 1370 mV
Engaged gear: raw signal-Bits 0-7: 3
Ainukesena aktiivseks peale süüte väljalülitamist jäi:
5253 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor
P2452 00 [039] - Elect. Malfunction
Ja vahetuse hetkel siis avanes pilt ülal
Ainuke viga enne seda oli silinder 2 eelsüüteküünal:
4985 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11)
P0672 00 [237] - Electrical Fault
MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 289513 km
Küünla takistus oli 220 ohmi ja see sai uue vastu vahetatud ning tundus nagu kõik korras.
10 km peale küünla vahetust kadus jõud, eelsüüteküünla tuli läks vilkuma, ja mootorituli põlema
Vigadeks
4 Faults Found:
21469 - Unknown Error Code
P086E 00 [032] - -
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 289806 km
Date: 2091.14.31
Time: 18:13:38
Engine speed: 1373.00 /min
Normed load value: 16.9 %
Vehicle speed: 34 km/h
Coolant temperature: 91 °C
Intake air temperature: 70 °C
Ambient air pressure: 990 mbar
Voltage terminal 30: 14.580 V
Unlearning counter according OBD: 40
Neutral position sensor: current transmission angle: -30.00 °
Neutral position sensor: adapted transmission angle: -1.25 °
Transmission neutral position sensor: adaptation status-Bits 0-7: 56
Transmission neutral position sensor voltage: 0 mV
Neutral position sensor: upper adaptation value: 2890 mV
Neutral position sensor: lower adaptation value: 1370 mV
Engaged gear: raw signal-Bits 0-7: 3
4123 - Sensor Reference Voltage A
P0641 00 [032] - Open Circuit
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 289806 km
Date: 2091.14.31
Time: 18:13:38
Engine speed: 1393.00 /min
Normed load value: 44.7 %
Vehicle speed: 34 km/h
Coolant temperature: 91 °C
Intake air temperature: 70 °C
Ambient air pressure: 990 mbar
Voltage terminal 30: 14.620 V
Unlearning counter according OBD: 40
Turbocharger 1 turbine inlet: temp. sensor 1 bank 1: raw value: 526.3 °C
Turbocharger 1 turbine outlet: temp. sensor 1 bank 1: raw value: 421.2 °C
Particle filt.inlet temp.sens.1 bank 1: raw value: 619.1 °C
Particle filter outlet temp.sens.1 bank 1: raw value: 487.1 °C
Exh. gas recirc.temp. sens. 2 bank 1: raw value: 2222.0 °C
Shut-off timer: last engine shut-off time: 212 s
5253 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor
P2452 00 [039] - Elect. Malfunction
Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 3
Mileage: 289806 km
Date: 2091.14.31
Time: 18:11:03
Engine speed: 986.50 /min
Normed load value: 52.9 %
Vehicle speed: 0 km/h
Coolant temperature: 90 °C
Intake air temperature: 62 °C
Ambient air pressure: 990 mbar
Voltage terminal 30: 14.620 V
Unlearning counter according OBD: 40
Particle filter: air pressure sensor 1 bank 1: raw value: 1031 hPa
Particl.filt.: different.press.sensor 1 bank 1: adaptat. value: 1065 hPa
Par.fil: diff.pr.sens.1 bank 1: offset: -6 hPa
Particl.filt.: differential pressur.sensor 1 bank 1: dyn.offset: -34 hPa
Extern.temp.sens.1 bank 1: raw value: 1.5 °C
Particle filter: soot mass measured: -10.30 g
Particle filter: soot mass calculated: 15.70 g
10092 - Unknown Error Code
P086D 00 [032] - -
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 289806 km
Date: 2091.14.31
Time: 18:13:38
Engine speed: 1373.00 /min
Normed load value: 16.9 %
Vehicle speed: 34 km/h
Coolant temperature: 91 °C
Intake air temperature: 70 °C
Ambient air pressure: 990 mbar
Voltage terminal 30: 14.580 V
Unlearning counter according OBD: 40
Neutral position sensor: current transmission angle: -30.00 °
Neutral position sensor: adapted transmission angle: -1.25 °
Transmission neutral position sensor: adaptation status-Bits 0-7: 56
Transmission neutral position sensor voltage: 0 mV
Neutral position sensor: upper adaptation value: 2890 mV
Neutral position sensor: lower adaptation value: 1370 mV
Engaged gear: raw signal-Bits 0-7: 3
Ainukesena aktiivseks peale süüte väljalülitamist jäi:
5253 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor
P2452 00 [039] - Elect. Malfunction
Ja vahetuse hetkel siis avanes pilt ülal
-
- Huviline
- Postitusi: 643
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 27 korda
Dpf rõhuandurid sulasid üles, abi varuosadega vaja
Arvan, et ei peagi olema just rihmavahetus,vaid suvaline tegevus mootoriruumis. Liigutad midagi ja mõni vana plastikdetail murdub.
Rihmavahetuse kuldreegel on 5 aastat või lubatud läbisõit.Tehase lubatud 180tkm või mis iganes see on, Eestis pigem ei soovitata. Seega vaja rihm ka vahetada varsti.
Rihmavahetuse kuldreegel on 5 aastat või lubatud läbisõit.Tehase lubatud 180tkm või mis iganes see on, Eestis pigem ei soovitata. Seega vaja rihm ka vahetada varsti.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5457
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 52 korda
- Tänatud: 533 korda
Dpf rõhuandurid sulasid üles, abi varuosadega vaja
Pistiku koodiks 8K0973703
juhe klemmidega 0,5mm 000979025EA; 1mm 000979025EA
Kui mõnda esindust ei raatsi külastada, siis Forss aitab ikka
juhe klemmidega 0,5mm 000979025EA; 1mm 000979025EA
Kui mõnda esindust ei raatsi külastada, siis Forss aitab ikka
Viimati muutis jussike, 31 Okt 2023, 21:09, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 422
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 52 korda
- Tänatud: 58 korda
Dpf rõhuandurid sulasid üles, abi varuosadega vaja
Need andurikesed on juba 200k peal nii pudedad, et piisab juba puudutusest sinna vooliku pihta, et see andur ära laguneks.
Kui vaadata missuguse tulekindla koti sisse need peidetud on, siis küllap nägi Volkswagen juba prototüüpidel, et need ei pea vastu.
Kui vaadata missuguse tulekindla koti sisse need peidetud on, siis küllap nägi Volkswagen juba prototüüpidel, et need ei pea vastu.
-
- Huviline
- Postitusi: 18
- Liitunud: 14 Apr 2012, 22:32
- Auto: Transporter T5, 1.9 TDI 75 kw
- Asukoht:
Dpf rõhuandurid sulasid üles, abi varuosadega vaja
Tänud kaasamõtlejatele.
Tundub et pääsesin seekord 90 eur kuluga:
2x bosch andurid kokku 75 eur
2x pistikud koos juhtmetega kokku 13 eur (kood: EPDC-VW-004)
voolikud Hydroscandist 2 eur
tunnike puhastamist ja tinutamist
nüüd 500 km sõitnud ja vigasi tagasi pole tulnud.
Igaks juhuks kui kellelgi tulevikus sama viga tekib panen ka juhtmete järjestuse pildi:
Ülevalt alla:
Kollane-Hall
Pruun
Kollane-Pruun
Tundub et pääsesin seekord 90 eur kuluga:
2x bosch andurid kokku 75 eur
2x pistikud koos juhtmetega kokku 13 eur (kood: EPDC-VW-004)
voolikud Hydroscandist 2 eur
tunnike puhastamist ja tinutamist
nüüd 500 km sõitnud ja vigasi tagasi pole tulnud.
Igaks juhuks kui kellelgi tulevikus sama viga tekib panen ka juhtmete järjestuse pildi:
Ülevalt alla:
Kollane-Hall
Pruun
Kollane-Pruun
Viimati muutis q900761, 06 Nov 2023, 18:59, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 2709
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Dpf rõhuandurid sulasid üles, abi varuosadega vaja
Eks anduri (elekter sisu) kärrsas. Mingid kaitsed sell juhul pidid ka katkema. Räägi sellest ka.
-
- Huviline
- Postitusi: 18
- Liitunud: 14 Apr 2012, 22:32
- Auto: Transporter T5, 1.9 TDI 75 kw
- Asukoht:
Dpf rõhuandurid sulasid üles, abi varuosadega vaja
Õnneks kaitsmeid ei läinud ja muid elektrikahjustusi ei tundu, et oleks tekkinud.
Erinevates õpetustes kirjas, et peale uute andurite vahetust tuleb teha uute dpf rõhuandurite adaptsioon aga minu auto puhul (2016 2.0tdi 110kw euro 6) vcds antud võimalust ei pakugi. Sama kirjutati ka skoda foorumis, et adaptsioon ühe anduriga versioonidel vaja teha.
Hetkel lihtsalt kustutasin vead mälust ja tagasi pole senini ükski tulnud.
Erinevates õpetustes kirjas, et peale uute andurite vahetust tuleb teha uute dpf rõhuandurite adaptsioon aga minu auto puhul (2016 2.0tdi 110kw euro 6) vcds antud võimalust ei pakugi. Sama kirjutati ka skoda foorumis, et adaptsioon ühe anduriga versioonidel vaja teha.
Hetkel lihtsalt kustutasin vead mälust ja tagasi pole senini ükski tulnud.
-
- Huviline
- Postitusi: 2709
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Dpf rõhuandurid sulasid üles, abi varuosadega vaja
Lihtsalt minu elektroonika küsimine on ju loogika. Juhtmed on ju põlenud,kärssanud. Lühis mähises. Nüüd otsid ka pistikud andurisse.
-
- Huviline
- Postitusi: 18
- Liitunud: 14 Apr 2012, 22:32
- Auto: Transporter T5, 1.9 TDI 75 kw
- Asukoht:
Dpf rõhuandurid sulasid üles, abi varuosadega vaja
Kui õigesti aru sain siis juhtmeteks can, mass ja 5v referents
Ja kui 5v massiga koos siis moodul peaks ise välja lülitama?
Võibolla kokku ei läinudki aga minu õnneks hetkel pääsesin kaitsme / lühise jamast
Ja kui 5v massiga koos siis moodul peaks ise välja lülitama?
Võibolla kokku ei läinudki aga minu õnneks hetkel pääsesin kaitsme / lühise jamast
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
Dpf rõhuandurid sulasid üles, abi varuosadega vaja
Kas ainult mulle tundub, et pealkiri on vähe eksitav?
Sulasid üles (peaks olema vist jäätunud ennem) vs sulasid ära. Lihtsalt väike tähelepanek.
Sulasid üles (peaks olema vist jäätunud ennem) vs sulasid ära. Lihtsalt väike tähelepanek.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
- volksusees1
- Huviline
- Postitusi: 109
- Liitunud: 10 Juun 2023, 22:56
- Asukoht: eu
- Tänatud: 1 kord
Dpf rõhuandurid sulasid üles, abi varuosadega vaja
rohkem nagu põlesid või kärssasid maha, aga erilist vahet vast pole ka kui pildi pealt juba näha kõik
-
- Veteran
- Postitusi: 3415
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 734 korda
- Tänatud: 99 korda
Dpf rõhuandurid sulasid üles, abi varuosadega vaja
Tehniliselt agregaat olek muutub. Siis pole vahet kas jääs või lihtsalt tahkest muutus vedelaks.JaanusVambola kirjutas: ↑18 Nov 2023, 10:01 Kas ainult mulle tundub, et pealkiri on vähe eksitav?
Sulasid üles (peaks olema vist jäätunud ennem) vs sulasid ära. Lihtsalt väike tähelepanek.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 18
- Liitunud: 14 Apr 2012, 22:32
- Auto: Transporter T5, 1.9 TDI 75 kw
- Asukoht:
Dpf rõhuandurid sulasid üles, abi varuosadega vaja
tehniliselt siiski sulasid.
Nagu eelpool kirjeldati muutub rõhuanduri plastik aastatega hapraks ja väiksemgi vibratsioon võib tekitada andurisse mõra.
Kui enne torustikus kuumade heitgaaside liikumist ei toimunud siis läbi mõra saab ~500 kraadine kuum gaas dpf filtrist liikuma ja sulatab kõik sulava enda ümbert. Pistikutest ja anduritest olid alles ainult sulanud klombid.
Nagu eelpool kirjeldati muutub rõhuanduri plastik aastatega hapraks ja väiksemgi vibratsioon võib tekitada andurisse mõra.
Kui enne torustikus kuumade heitgaaside liikumist ei toimunud siis läbi mõra saab ~500 kraadine kuum gaas dpf filtrist liikuma ja sulatab kõik sulava enda ümbert. Pistikutest ja anduritest olid alles ainult sulanud klombid.