Jahutusvedeliku temp. n?idu osuti on koguaeg nullis ...suvel on paar korda nullist 5 mm ?lesse l?inud.Kui osuti on siiski liikunud ,siis viga peaks olema t?en?oliselt 4 pistikuga anduris ???
Algselt postitas: erik
Mul sama problem, aga n?itab pidevalt sinna 70kraadi kanti v?i v?hem.. Ummikus seistes v?i paarutades l?heb pika peale 90 kraadini, aga nii kui rahulikult edasi s?ita langeb j?lle peaaegu nulli..
kuule sul l?hnab k?ll too probleem termostaadi vahetusvajaduse j?rgi !
n??d tekkis mul tobe k?simus !???Milline on vr6-l temp andur mis reguleerib kella armatuuris. Seal ees in kaks t?kki...?ks kollane 4 otsaha ja punane 2 otsaga.2 otsaga pidi ventilaatori t??le panema ja 4 otsaga kella liigutama.Need kaks mul vahetatud n??d. Kell ei liigu (alles pani p?hja ja alla - osuto kinni kleepinud pole ) ?kki kuskil veel andur ???
Selgus,et M-Tech abistas mind siis avastasime , et kuskil juhtme ahelas katkestus...spido oli minul ok ja andur ise ka...peab aint katkestuse ?lesse otsima
mul ka sarnane probleem, seier tavaliselt ?le 70 ei t?use, harva 80 alla (suvel ?kilisel l?idul). ometi mootor l?heb korralikult tuliseks k?ega proovides. termostaadi v?tsin v?lja, proovisin teda pliidi peal vees kuumutada, avanes nimitemperatuuril, seega korras. siis j??b variant, kas asi spidos v on andur l?bi. seega k?simus millele vastust ei saanud: kus see andur asub (n?iteks 1.6 55kw g3-l)? kas see on see jubin mis karteri k?ljes asub?
teadmiseks minu spido korras...ei ole k?l joode ega muud probleemi signaal kadus enne spidokassse j?udmist ?ra siiani tegelen selle asjaga andur ja spido kontrollitud need ok