Golf MK2 CE2 + ABF + OBD2 probleem
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 289
- Liitunud: 12 Apr 2004, 14:14
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
Golf MK2 CE2 + ABF + OBD2 probleem
Probleem OBD2 diagnistika töölesaamisega.
Tegu 91a. Golf II mudeliga, millel on ABF mootor koos orginaal aju ja juhtmestikuga. Soovisin OBD2 mootoriaju vigade vaatamiseks tööle saada, kuid siiani tulutult.
Kas olen õigesti aru saanud, et mootoriaju vigade vaatamiseks on vaja ainult toidet ja k-line juhet ajust?
Kas OBD2 pistikul - on pin4, + pin16 ja k-line 7?
Toitega on asi selge. K-line on valge/hall ja ühendatud ajust tuleva valge/hall juhtmega. Kollane juhe ei ole kasutusel!
Kui kaabli OBD2 pistikusse panen, siis ei lähe ka kaabli peal olev märguandetuli põlema ja VCDS ütleb, et auto pole kaabliga ühendatud.
Kas kellelgi on mõtteid, mis valesti on või kuidas OBD2 tööle saan?
EDIT: ABF doonor oli koos OBD2, kust sain juhtmestiku. Ajul immot ei ole.
Terv,
Martti
Tegu 91a. Golf II mudeliga, millel on ABF mootor koos orginaal aju ja juhtmestikuga. Soovisin OBD2 mootoriaju vigade vaatamiseks tööle saada, kuid siiani tulutult.
Kas olen õigesti aru saanud, et mootoriaju vigade vaatamiseks on vaja ainult toidet ja k-line juhet ajust?
Kas OBD2 pistikul - on pin4, + pin16 ja k-line 7?
Toitega on asi selge. K-line on valge/hall ja ühendatud ajust tuleva valge/hall juhtmega. Kollane juhe ei ole kasutusel!
Kui kaabli OBD2 pistikusse panen, siis ei lähe ka kaabli peal olev märguandetuli põlema ja VCDS ütleb, et auto pole kaabliga ühendatud.
Kas kellelgi on mõtteid, mis valesti on või kuidas OBD2 tööle saan?
EDIT: ABF doonor oli koos OBD2, kust sain juhtmestiku. Ajul immot ei ole.
Terv,
Martti
Viimati muutis Martti, 01 Mai 2020, 22:26, muudetud 2 korda kokku.
Jooge piima!
- Corra
- Huviline
- Postitusi: 967
- Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
- Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Golf MK2 CE2 + ABF + OBD2 probleem
Kas seal mitte massi juhet ka vaja pole.
Edit: Minu paha, ei märganud, et sul kirjas juba. Mõistlik oleks aju pinnide asetus ja diagramm leida, sealt saab vaadata mis obd jaoks on mõeldud.
Edit: Minu paha, ei märganud, et sul kirjas juba. Mõistlik oleks aju pinnide asetus ja diagramm leida, sealt saab vaadata mis obd jaoks on mõeldud.
Viimati muutis Corra, 13 Jaan 2020, 00:25, muudetud 1 kord kokku.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5296
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
Golf MK2 CE2 + ABF + OBD2 probleem
Kui kaabli peal tuli ei hakka mitte juba ainult toitega põlema? Ehk siis esimese asjana voltmeetriga üle mõõta, et pin4 ja pin 16 vahel ikka reaalselt 12v olemas oleks.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 75 korda
- Kontakt:
Golf MK2 CE2 + ABF + OBD2 probleem
16/4 ja 16/5 on massid. 16/16 on jah pidev vool. 16/1 peaks olema süüde.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 289
- Liitunud: 12 Apr 2004, 14:14
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
Golf MK2 CE2 + ABF + OBD2 probleem
Kas olen õigesti aru saanud, et tööks on sisuliselt vaja kolme juhet: toide vastavalt pin4 ja pin16 ja k-line otse ajust pin 7. Kui need on olemas, siis võib probleem olla pistikus või kaablis.
Kui OBD2 pistikul on 12v toide olemas, siis kas see peaks panema diagnostikapistiku märguandetule põlema olenemata sellest, kas ülejäänud juhtmed on pistikus õigesti või üldse ühendamata? Kui VCDS ütleb, et juhe pole autoga ühendatud ja pistiku peal tuli ei põle, siis on toite probleem?
Kui OBD2 pistikul on 12v toide olemas, siis kas see peaks panema diagnostikapistiku märguandetule põlema olenemata sellest, kas ülejäänud juhtmed on pistikus õigesti või üldse ühendamata? Kui VCDS ütleb, et juhe pole autoga ühendatud ja pistiku peal tuli ei põle, siis on toite probleem?
Jooge piima!
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 75 korda
- Kontakt:
Golf MK2 CE2 + ABF + OBD2 probleem
pin 4 ja pin 5 on mõlemad massid skeemi järgi! Mitu korda peab kirjutama . Tuluke peaks VCDSil tõesti ilma süüteta kaablit sisse lükates põlema minema jah.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 289
- Liitunud: 12 Apr 2004, 14:14
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
Golf MK2 CE2 + ABF + OBD2 probleem
Vabanda, kuid ma ei saa aru, mis see pin 5 siia puutub? See ei olnud Doonoril ühendatud ja pole ka praegu. Kas pean pin 5-le eraldi massi peale vedama?
Hetkel (ja ka doonoril oli nii) on kasutusel 3 pini: pin 4 - mass, pin 16 +12v ja pin 7 k-line.
Doonoril oli kasutusel ka pin 15, mis peaks olema siis l-line ja antud olukorras ei peaks tähtsust omama? Kas olen õigesti aru saanud?
Hetkel (ja ka doonoril oli nii) on kasutusel 3 pini: pin 4 - mass, pin 16 +12v ja pin 7 k-line.
Doonoril oli kasutusel ka pin 15, mis peaks olema siis l-line ja antud olukorras ei peaks tähtsust omama? Kas olen õigesti aru saanud?
Jooge piima!
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 75 korda
- Kontakt:
Golf MK2 CE2 + ABF + OBD2 probleem
ok no kui doonoril ei olnud, siis äkki ei ole. Vaatasin lihtsalt suvalist VAGi diagnostika pistiku skeemi ja seal oli nii 4 kui 5 massiks märgitud.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 289
- Liitunud: 12 Apr 2004, 14:14
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
Golf MK2 CE2 + ABF + OBD2 probleem
Võtaks korraks teema uuesti üles.
OBD-l 12v toide peal. Pin 4 ja 16 vahel ja proovisin ka pin 5 ja 16 varianti.
Huvitav on see, et kui kaabli pistikusse lükkan ja siis pistikust toidet mõõdan, siis jääb alles ca 5V ja kaabli peal tuli põlema ei lähe.
Kaabel ise terve, teise auto peal toimetab ilusti.
On kellelgi mõtteid, mis võib viga olla. Proovisin ka teisest kohast toidet võtta, kuid tulemust see ei andnud.
Terv,
Martti.
OBD-l 12v toide peal. Pin 4 ja 16 vahel ja proovisin ka pin 5 ja 16 varianti.
Huvitav on see, et kui kaabli pistikusse lükkan ja siis pistikust toidet mõõdan, siis jääb alles ca 5V ja kaabli peal tuli põlema ei lähe.
Kaabel ise terve, teise auto peal toimetab ilusti.
On kellelgi mõtteid, mis võib viga olla. Proovisin ka teisest kohast toidet võtta, kuid tulemust see ei andnud.
Terv,
Martti.
Jooge piima!
-
- Huviline
- Postitusi: 289
- Liitunud: 12 Apr 2004, 14:14
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
Golf MK2 CE2 + ABF + OBD2 probleem
ok, proovin järgi.
Kas ainult toiatega obd paneb kaablil tule põlema või kui ajuga ühendust ei ole, siis ka kaablil tuli põlema ei lähe?
Terv,
Martti
Kas ainult toiatega obd paneb kaablil tule põlema või kui ajuga ühendust ei ole, siis ka kaablil tuli põlema ei lähe?
Terv,
Martti
Jooge piima!
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5296
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 176
- Liitunud: 29 Mär 2016, 12:24
- Asukoht: Tartu ja selle ümbrus Jõgevani
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 7 korda
Golf MK2 CE2 + ABF + OBD2 probleem
Golf kahel peaks olema 2+2 pistik. Ja kui ongi OBD II , siis nendel pole ka mina ühelgi ühendust saanud.
Endal oli sellisteks puhkudeks eraldi nelja klemmiga juhe , mille värvide järgi pistsin siis OBD s samuti 16 vs 4 vs k liin vs L liin .
Endal oli sellisteks puhkudeks eraldi nelja klemmiga juhe , mille värvide järgi pistsin siis OBD s samuti 16 vs 4 vs k liin vs L liin .
Viimati muutis Rooma, 02 Mai 2020, 21:10, muudetud 1 kord kokku.
Originaal VCDS, Hex-can; KTS; OP - Com
Thinkdiag ...
Thinkdiag ...
-
- Huviline
- Postitusi: 289
- Liitunud: 12 Apr 2004, 14:14
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
Golf MK2 CE2 + ABF + OBD2 probleem
Võtan vahepeal soiku vajunud teema uuesti üles. Nimelt proovisin ka otse toite peale panna. Kui pistikust mõõta ilma diaknostikajuhtmeta, siis ilusti 12v pinge olemas. Nii kui deagnostikajuhtme sisse lükkan on pinge 5v. Sama juhe kõikide teiste autodega töötab.
Kas on ideid, mis tegemata jätan või valesti teen?
Kas on ideid, mis tegemata jätan või valesti teen?
Jooge piima!