G3, Spidoploki ja jahutusradika ventika seos ?

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
tmurk
Huviline
Postitusi: 104
Liitunud: 18 Veebr 2007, 20:10
Telefon: 5164837
Auto: VW touareg, T3 :1979,1981,.....1990, Corrado, Typ 4(412)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 2 korda

G3, Spidoploki ja jahutusradika ventika seos ?

Lugemata postitus Postitas tmurk » 17 Mär 2021, 17:59

Tere !

Probleem selline:
G3,1995, VR6, Syncro, peal originaal plokk, kergelt hallika taustaga, 240 km/h. kui asendada ilmselt vanematüübi?( must taust) omaga -260km/h, hakkab jama jahutuse temperatuurinäiduga-tõuseb 110 kraadini ja radika ventikas hakkab imelikult käituma,
nagu ei lülituks tööle siis kui peab.
kui panna originaal tagasi on jälle kõik korras.

golfimees
Huviline
Postitusi: 294
Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 6 korda

G3, Spidoploki ja jahutusradika ventika seos ?

Lugemata postitus Postitas golfimees » 18 Mär 2021, 18:28

Näidiku ja ventika vahel ei tohiks olla mingit seost, eraldi andurid neil. Ilmselt on midagi muudetud vahepeal ja vanem spidoplokk ei sobigi uuemale variandile. Tõenäoliselt näitab teine näidik lihtsalt kõrgemat temperatuuri kui tegelikult on. Arvutiga vaadates näed tegelikku temperatuuri, seda mis aju näeb. Termostaadi korpuses peaks olema 3 andurit. Üks näidikule, teine ajule ja kolmas ventikale. Loodan, et on miskit abi.

Vasta

Mine “Elektroonika”