Norm ja max nupud

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Strand
Huviline
Postitusi: 336
Liitunud: 30 Apr 2006, 15:36
Auto: VW Passat B6 4motion 2.0TDI
Asukoht: Kuressaare
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Norm ja max nupud

Lugemata postitus Postitas Strand » 15 Mai 2006, 21:06

Siit siis ka k?simus: Mis kasu nendest on? Konditsioneeri autos pole...


Tervitades,
TM

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5358
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 609 korda

Lugemata postitus Postitas jussike » 15 Mai 2006, 21:08

?he pealt saad normaalseks keerata, teise pealt maksimaalseks, nii lihtne see ongi:P
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Strand
Huviline
Postitusi: 336
Liitunud: 30 Apr 2006, 15:36
Auto: VW Passat B6 4motion 2.0TDI
Asukoht: Kuressaare
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Strand » 15 Mai 2006, 21:10

Aga mille normaalseks ja maksimaalseks? Konditsioneeri mida pole?

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5358
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 609 korda

Lugemata postitus Postitas jussike » 15 Mai 2006, 21:16

Sul n?htavasti thermotronik peal, mida v?iks nimetada vaesemehe kliimaks. ?ritab hoida mingit temperatuuri salongis, kuigi suvel ta seda teha ei saa, et siis talvel peaks nagu t??tama, st hoiab sul siis s?ltumatult v?lis tempist toas konstantse tempi.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Strand
Huviline
Postitusi: 336
Liitunud: 30 Apr 2006, 15:36
Auto: VW Passat B6 4motion 2.0TDI
Asukoht: Kuressaare
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Strand » 15 Mai 2006, 21:21

Et ?hes?naga kui max peal, siis ?ritab hoida kui norm siis puhub n?nda kuidas tahab kui nii ?elda.

OT: Aga kas mingit inglisekeelset kasutusjuhedit v?i
tutvustust ple Golf3 kohta, saksakeelsest j?le raske aru saada, lihtsal enese harimiseks kasutada.


[Muudetud: 15-5-2006 Strand]

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5358
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 609 korda

Lugemata postitus Postitas jussike » 15 Mai 2006, 21:25

Surfa netis, kuskil kindlasti on. Reaalset paber kandjal vihikut v?id vist k?ll ainult kuskilt inglismaalt osida, siiani n?ind ainult saksa keelseid.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5358
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 609 korda

Lugemata postitus Postitas jussike » 15 Mai 2006, 21:28

Algselt postitas: Strand
Et ?hes?naga kui max peal, siis ?ritab hoida kui norm siis puhub n?nda kuidas tahab kui nii ?elda.



[Muudetud: 15-5-2006 Strand]

Kui max, siis puhub t?iega kuuma, kuni rohkem ei tule (lagi 92C). Norm ?ritab ikke toa temperatuuri saavutada ja seda hoida.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Strand
Huviline
Postitusi: 336
Liitunud: 30 Apr 2006, 15:36
Auto: VW Passat B6 4motion 2.0TDI
Asukoht: Kuressaare
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Strand » 15 Mai 2006, 21:31

Kahju et talve peale m?eldud, suve peale oleks parem

Martty
Huviline
Postitusi: 481
Liitunud: 15 Juul 2005, 22:11
Auto: Vw Passat Variant TDI 4motion b7, Vw Passat CC TDI, VW T5 Caravelle Long 2,5 TDI & Classic Mini Cooper
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 15 korda

Lugemata postitus Postitas Martty » 15 Mai 2006, 23:19

Mida inglit te siin ajate, mul ka sellised nupud ja mingit 92 C ei tule mul k?ll sealt, need ikka kondi nupud et kas kasutab keskmiselt v?i siis maksimaalset et toota k?lma ?hku.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5358
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 609 korda

Lugemata postitus Postitas jussike » 16 Mai 2006, 06:11

Algselt postitas: dunloper
Mida inglit te siin ajate, mul ka sellised nupud ja mingit 92 C ei tule mul k?ll sealt, need ikka kondi nupud et kas kasutab keskmiselt v?i siis maksimaalset et toota k?lma ?hku.
Nu, aga kui konti pole. 92C muidugist k?tte ei saa, kuid vee temp ju selliseks t?useb.
Minu v?ide t??tab juhul, kui inimesel on peal thermotronic, kui on tal midagi seal susserdatud siis ei kommentaari:D

[Muudetud: 16-5-2006 jussike]
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

uno
Veteran
Postitusi: 1556
Liitunud: 18 Veebr 2004, 10:45
Telefon: 53331514
Skype: venekt
Auto: Liiga palju autosid vist
Asukoht: Tallinn, Maardu, Viimsi
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas uno » 16 Mai 2006, 07:43

V?ibolla on see paneel lihtsalt nende nuppudega, v?ta lahti ja vaata, kas sinna l?litite taha ?ldse juhtmed jooksevad. Muidu on jah ainult kondiga masinatel need nupud.

Strand
Huviline
Postitusi: 336
Liitunud: 30 Apr 2006, 15:36
Auto: VW Passat B6 4motion 2.0TDI
Asukoht: Kuressaare
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Strand » 16 Mai 2006, 14:16

K?ivad nad lihtsalt ?ra v?i peab rohkelt keskkonsooli lammutama?

uno
Veteran
Postitusi: 1556
Liitunud: 18 Veebr 2004, 10:45
Telefon: 53331514
Skype: venekt
Auto: Liiga palju autosid vist
Asukoht: Tallinn, Maardu, Viimsi
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas uno » 16 Mai 2006, 14:52

t?mba pealmine paneel ?ra ja siis n?ed juba edasi,kust hargnema hakkab

Wizard
Huviline
Postitusi: 1127
Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
Auto: g4 variant `05
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Wizard » 18 Mai 2006, 18:53

Kas mitte konditsioneeriga autol ei ole nende nuppude asemel AC ja ?huringlus ?
Thermotrinicul peaks olema sooja/k?lma nupul ka kraadid peal, v?hemalt minu ventol on.

onusnooker
Huviline
Postitusi: 435
Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas onusnooker » 18 Mai 2006, 19:16

jah kondiga on t?esti ainult AC ja ?.ringlus

:D

Martty
Huviline
Postitusi: 481
Liitunud: 15 Juul 2005, 22:11
Auto: Vw Passat Variant TDI 4motion b7, Vw Passat CC TDI, VW T5 Caravelle Long 2,5 TDI & Classic Mini Cooper
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 15 korda

Lugemata postitus Postitas Martty » 18 Mai 2006, 22:12

Algselt postitas: onusnooker
jah kondiga on t?esti ainult AC ja ?.ringlus

:D

Et kas siis kondiga t?hendavad need norm ja max, ac-d ja ?huringlust. Mul on kont aga nupud on ikkagi norm ja max.

uno
Veteran
Postitusi: 1556
Liitunud: 18 Veebr 2004, 10:45
Telefon: 53331514
Skype: venekt
Auto: Liiga palju autosid vist
Asukoht: Tallinn, Maardu, Viimsi
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas uno » 19 Mai 2006, 07:51

Norm on ikkagi see, et l?litab mingiks ajaks kondi sisse ja siis v?lja. Max i peal ??rgab kont koguaeg. V?hemalt minu Passati oli nii


Uuematel VWdel on jah AC ja ?hucirkulatsioon seal. See siis aastast 93 ja ?lespoole

[Muudetud: 19-5-2006 uno]

Strand
Huviline
Postitusi: 336
Liitunud: 30 Apr 2006, 15:36
Auto: VW Passat B6 4motion 2.0TDI
Asukoht: Kuressaare
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Strand » 19 Mai 2006, 16:00

Tegemist siis t?esti konditsioneeri nuppudega. Sai siis k?rval olevad katted maha v?etud ja piilutud kas l?heb juhtmeid taha aga kahjuks oli see arusaamatu kas on v?i pole.

Sai t?lgitud natuke saksa keelt siis:
Drucktasten D Klimaanlage
Die Anlage kann durch Dr?cken der Taste 'norm' (Frischluftbetrieb) oder 'max' ( Umluftbetrieb) eingeschaltet werden. In der jeweils gedr?ckten Taste leuchtet dann eine Kontrolleuchte.

Ausschalten l?sst sich die Anlage durch nochmaliges Antippen der jeweils gedr?ckten Taste. Die Kontrolleuchte erlischt dann.

Push buttons D air-conditioning
The arrangement can be switched on by pressure of the key 'norm' (fresh air company) or 'max.' (air circulation company). Then in the key low-spirited in each case shines a pilot light.

The arrangement can be switched off by repeated tapping of the key low-spirited in each case. Then the pilot light goes out.


Kuna ma tulesid nendel nuppudel p?lema ei saa, j?reldan et pole ?hendatud. Aga miks on nad ?ldse seal siis?

uno
Veteran
Postitusi: 1556
Liitunud: 18 Veebr 2004, 10:45
Telefon: 53331514
Skype: venekt
Auto: Liiga palju autosid vist
Asukoht: Tallinn, Maardu, Viimsi
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas uno » 20 Mai 2006, 09:56

ju siis on vahetatud see nuppude plokk ja on v?etud sellise auto pealt, millel oli kont

Insomnia
Huviline
Postitusi: 172
Liitunud: 04 Apr 2005, 17:13
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Insomnia » 23 Apr 2007, 20:42

?hes?naga kui on thermotronic siis see t?hendab kont on peal???

yoya
Huviline
Postitusi: 71
Liitunud: 28 Juul 2006, 21:18
Asukoht: pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas yoya » 29 Apr 2007, 18:36

kas nendel nuppudel valgustus t??tab?
Kõrge sul IQ on?

biker
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 01 Juun 2007, 10:21
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas biker » 01 Juun 2007, 11:01

samamoodi tekkis k?simus et mida need kraadid seal thermo tronicu nupu juure t?hendavad. et kas siis t?esti suvel keerates 18C peale, jahutab see salongi temperatuuri 18 kraadi peale. sellest 28C saan veel aru, kuna mootorist saab seda kuuma ?hku k?llaga ja 28 kraadi salongi sisse ajada pole probleem kui mootor soe, aga kui suvel on 30 kraadi sooja, kas siis ta hoiab salongis temperatuuri 18 kraadi ???

Vasta

Mine “Elektroonika”