VW GOLF IV Kliimapump

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Kasutaja avatar
Jonx65
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 06 Sept 2016, 18:07
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

VW GOLF IV Kliimapump

Lugemata postitus Postitas Jonx65 » 10 Juul 2021, 12:05

Otsin oma Golfile uut kllimapumpa. Praegu peal oleva mittetöötava pumba kood on: 1J0 820 803 k.
Kas keegi oskab öelda, mida see täht K võiks tähendada, sest antud mudelile sobiksid justkui ka teistsuguse koodi lõpuga variandid. Autoks Vw Golf 4 Variant, 1.9 tdi 74kw

romeoD
Klubiline
Postitusi: 930
Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
Auto: VW golf TDI
Asukoht: Valga
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 31 korda

VW GOLF IV Kliimapump

Lugemata postitus Postitas romeoD » 10 Juul 2021, 21:48

Vanemal versioonil oli kandiline pistik, muud midagi. A neid annab ymber tõsta. Kindel, et pump otsas, mitte magnetsidur?
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.

Kasutaja avatar
Jonx65
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 06 Sept 2016, 18:07
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

VW GOLF IV Kliimapump

Lugemata postitus Postitas Jonx65 » 11 Juul 2021, 16:45

Täpselt ei oskagi hinnata, remonditöökojas arvati et pump. Süsteem sai täidetud, kuid külma ei puhu. Lekkeid pole.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

VW GOLF IV Kliimapump

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 11 Juul 2021, 22:35

Kas ventikas hakkab käima kui kliima järgi lülitada? Kas pumba rihmaratta sisemine osa käib ringi?

Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 39 korda

VW GOLF IV Kliimapump

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola » 12 Juul 2021, 05:56

Jonx65 kirjutas:
11 Juul 2021, 16:45
Täpselt ei oskagi hinnata, remonditöökojas arvati et pump. Süsteem sai täidetud, kuid külma ei puhu. Lekkeid pole.
Heas remonditöökojas käid siis. Kas see "arvati" oli mõni eksperthinnang? Kui peale pumba vahetust selgub, et mõni kaitse on läbi tegelikult, siis kindlasti "arvavad", et juhtub ikka.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

VW GOLF IV Kliimapump

Lugemata postitus Postitas dellu » 12 Juul 2021, 16:07

romeoD kirjutas:
10 Juul 2021, 21:48
Vanemal versioonil oli kandiline pistik, muud midagi. A neid annab ymber tõsta. Kindel, et pump otsas, mitte magnetsidur?
Päris nii ikka pole. Diislitest rääkides PD mootoril ja kõrgsurvepumbaga mootoril on erinev pump. Torude nurgad on teised, mis sisse lähevad ja ei vägista kuidagi paika ka neid. PD-l vs Kõrgsurvepump on detailide järjekord veidi teine (genekas, rv pump jne, sellest ka torude asetus).
Nii et PD diisli mootori pumpa otsi, ehk siis 74, 85, 96 või 110kw (ARL).
Mul peaks ka kasutatud pump pakkuda olema PD pealt, aga saan lõpliku kinnituse nädalavahetusel anda.
Kes tänasid kasutajat dellu selle postituse eest:
Jonx65
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
Jonx65
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 06 Sept 2016, 18:07
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

VW GOLF IV Kliimapump

Lugemata postitus Postitas Jonx65 » 12 Juul 2021, 20:01

Kaitsmed ja kõik muu on muidugi kontrollitud.

Vasta

Mine “Elektroonika”