Golf 4 tdi 99 a elektriprobleemid.

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
pets556
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 12 Juul 2021, 21:51
Telefon: 58312767
Auto: T4
Asukoht: paldiski
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Golf 4 tdi 99 a elektriprobleemid.

Lugemata postitus Postitas pets556 » 27 Apr 2022, 19:37

Tere! kindlasti soovitatakse pöörduda mõne elektriku poole aga küsin nõu ka siit.
Golfiga sõites lõi aku tule põlema ,kuna peatuda polnud trassil võimalik süttis umbes viie min.pärast ka ABS tuluke.Kui leidsin tasku ,seiskasin mootori ja heitsin pilgu kapoti alla ,et kas kõik rihmad ja juhtmed ikka peal.Peale käivitamist rohkem tuled ei süttinud ja jõudsin ilusti koju .Hommikul aga käivitus halvasti ,süttis ABS ,Turvapadi ,mootori õlitase ja hüüumärk. Jätsin auto seisma ,õli normis ja käivitudes aku kotis /tühi .Peale täku andmist läksid sõites umbes 10 min pärast jälle tulukesed põlema ja auto läks nn.avariireziimi ,jõud kadus jne. Laadisin akulaadijaga aku täis ja sõitsin umbes 1km. hommikuks oli aku jälle kotis ,aku viga ei saa olla kuna vahetasin akud teise autoga ja toimib .imekombel kadus ka golfil see anomaalia ära
Viimati muutis GTI, 30 Apr 2022, 09:29, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: pealkiri

Alhambra
Huviline
Postitusi: 591
Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
Auto: Seat alhambra
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 33 korda

Golf 4 tdi 99 a

Lugemata postitus Postitas Alhambra » 27 Apr 2022, 19:51

Oli endal taoline jama. Puhkuse ajal keset südasuve ja päike lõõskas nii, et armatuuris esialgu ei pannud tähele midagi.Kuni auto hakkas pudistama vaikselt ja täiesti juhuslikult olime küla keskuses ja sama töökoja ette lükkasime viimased meetrid juba seisva mootori ja tühja akuga.
Kuna kodust kaugel ja tööriistu autos polnud, siis tellisin mandrilt uue geneka kiiresti ja terve saare ainukeses garaskas järgmine päev seda vahetama hakates selgus, et aku peal olevas kaitsme "karbikeses" oli üks kaitse maha põlenud mingil põhjusel ja peale selle midagi viga polnudki.
Sai esimese hädaga juhtme jupp asemele ja kodus vahetasin välja kogu selle karbi. Oli kõrvalt ka juba natuke sulanud.
Sümptomid pole küll samad, aga igaksjuhuks vaata kõik võimalikud ühendused enne üle, kui midagi tellima hakkad

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5339
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 606 korda

Golf 4 tdi 99 a

Lugemata postitus Postitas jussike » 27 Apr 2022, 20:10

Vaata aku peal olevad kaitsme karbi ühendused üle, eriti just need juhtme otsa klemmid. Ilmselt on need vanadusest hakanud ühendust kaotama. Kuna sa juhtmeid näppisid, siis liigutasid ka seda karbikest ja ühendus paranes, kuid ilmselt tekib see anomaalia, sul varsti uuesti.
Ka mootri külge mineva massjuhtme kinnituse kontrollimine ei teeks paha.
Viimati muutis jussike, 28 Apr 2022, 10:58, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Golf 4 tdi 99 a

Lugemata postitus Postitas dellu » 28 Apr 2022, 09:06

No samas esimese asjana võiks ikka ka aku laadimise ära mõõta. Kui multimeeter käepärast, siis see peale. Kui keegi kaabliga läheduses, siis ka sealt näeb ära.
igasugu tulukeste tekkimine on ikkagi puuduva laadimise teema. Kui teise autoga akud ära vahetasid, siis praegu ongi kõik hästi, kuniks see ka tühjaks saab ja sama probleem jälle tagasi. Muidugi jah ei tasu välistada ka eeltoodud probleem.
Olen ise ka "elektriautoga" Inglismaalt tulnud ja kui ABS/Veojõukontroll põlema hakkas oli teada, et lähima 30-40km jooksul peab uue aku peale viskama. Mul oli muidugi diiselauto ja seal ilmselt seda voolu vähem vaja.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

pets556
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 12 Juul 2021, 21:51
Telefon: 58312767
Auto: T4
Asukoht: paldiski
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Golf 4 tdi 99 a

Lugemata postitus Postitas pets556 » 28 Apr 2022, 17:55

Jap laadimine sai kontrollitud ,tühikäigul 14,millegagi,juhtmed paistavad ka normaalsed olevat,nüüd sai konsiiliumiga arutatud ,et äkki paneb geneka küljes see jullerdus mis patarei kujuga ümar näkku ja genekas jääbi ise voolu alla ja tõmbab aku kotti kui masin seisab .proovin hommikul mõõta geneka kaablite pealt kas on tarbimine.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5339
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 606 korda

Golf 4 tdi 99 a

Lugemata postitus Postitas jussike » 28 Apr 2022, 18:33

Võin mürki võtta, et juhtmed, mis suubuvad aku peal olevasse kaitsmekarpi ei ole sellise vanuse juures enam normaalsed. Katsu seda karpi peale mõningast aega (nt 15-20min, pane tarbijaid ka taha) peale käivitamist, kui on soe, siis alusta juhtme otste puhastamise ja üle jootmisega.

@Alhambra , sinu kaitsme läbi põlemine oligi põhjustatud eelpool mainitud põhjusel.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

pets556
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 12 Juul 2021, 21:51
Telefon: 58312767
Auto: T4
Asukoht: paldiski
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Golf 4 tdi 99 a

Lugemata postitus Postitas pets556 » 28 Apr 2022, 18:55

Oki proovin ,aga no see tarbija peab ikka korralikult neelama ,sest paari tunniga aku tühjaks nutsutada on kuidagi imelik ,eriti kui masin seisab ja teadaolevaid tarbijaid pole taha lükatud .

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5339
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 606 korda

Golf 4 tdi 99 a

Lugemata postitus Postitas jussike » 28 Apr 2022, 20:43

Järelikult ei olnud sul aku ikkagi korralikult laetud või on aku ikkagi tüma. Korras täis laetud aku paari tunnine tühjenemine peaks juba ilutulestikuga lõppema.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

romeoD
Klubiline
Postitusi: 930
Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
Auto: VW golf TDI
Asukoht: Valga
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 31 korda

Golf 4 tdi 99 a

Lugemata postitus Postitas romeoD » 29 Apr 2022, 10:27

Mul golfil voltmeeter pandud ja kui laadimine sõidu ajal tarbijatega alla 13,6V langes, hakkasin uurima, et mis jama on... Uus genekas sai paar aastat tagasi pandud, selle esialgu välistasin.. Häda oli sealsamas aku peal olevas kaitsmekarbis... juhe oli suht kuum ikka... Aga minu yhenduse kadu oli juhtme ja kaablikinga vahel. Aga jah, soojus näitab päris hästi, kus jama on.
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.

Alhambra
Huviline
Postitusi: 591
Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
Auto: Seat alhambra
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 33 korda

Golf 4 tdi 99 a

Lugemata postitus Postitas Alhambra » 29 Apr 2022, 10:40

Mul juhtmed tundusid täitsa korralikud ja peale selle karbikese midagi ei vahetanudki. Umbes aasta möödas ja siiani probleeme pole ja välja näeb nagu uus. Selles mõttes kuidagi naljakas anomaalia, et kõik justkui hea, aga midagi seal ajapikku sulama oli ajanud selle värgi seal

pets556
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 12 Juul 2021, 21:51
Telefon: 58312767
Auto: T4
Asukoht: paldiski
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Golf 4 tdi 99 a

Lugemata postitus Postitas pets556 » 29 Apr 2022, 17:29

Said need juhtmed seal akupeal olevas karbis kontrollitud ja puhastatud ,tolku ei midagi .Siis võtsime ampertangid ja hakkasime mõõtma seda plusskaablit mis kenekast tuleb ja akuni jõuab .Selgus et seal seisva mootoriga sellised amprrid taga et julm .Pakudi välja versioon et äkki on need nn.dioodid vagad ja kenekas tarbib ise kuidagi seismise ajal seda aku voolu ja kuna seal on tugev mähis siis pole näha ka suitsu ega muud sellist ,võimalik et kui käsi peale panna läheb kuumaks ,see jäi kahjuks veel proovimatta.

Kasutaja avatar
kaupo51
Huviline
Postitusi: 190
Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 23 korda

Golf 4 tdi 99 a

Lugemata postitus Postitas kaupo51 » 29 Apr 2022, 18:07

Mul on kunagi ühe Volvoga olnud kogemus, et aku "jooksis" läbi generaatori tühjaks. Aku klemmipinge oli suisa mingi 10,5 kui õigesti mäletan. Probleemi lahendas uus generaator. Kuna aku oli suhteliselt uus ja tegu oli sooja ajaga, siis aku sai täis laetud ja töötas sama auto peal edasi.

Vasta

Mine “Elektroonika”