B7 Passati salongiventi anomaalia

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

psssst
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 23 Okt 2024, 10:01
Asukoht: Jõhvi

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas psssst »

Hei
Oleks vaja abi B7 Passati salongiventika probleemiga.
Suvel hakkas salongivent vaheldumisi töötama, iga x sek tagant jäi paariks sekundiks seisma ning mida aeg edasi seda madalamates astmetes toimis (nt alguses oli 4. astmes korras, siis 3. astmes, siis 2. astmes kuni ka 1. astmes läks korra käima ja jäi kohe seisma). Samuti vahepeal tundus, et kliimaplokis valitud astmest sõltumata töötas ventikas vaiksemini/kõvemini kui peaks. Mõni päev jällegi toimis korralikult. Varasemalt sai vahetatud salongiventikas ise (vahetus ei olnud selle probleemiga seotud) ning probleemi tekkides kliimasiil, see aga midagi ei muutnud. Elektriku sõnul on auto aju vigane ja annab katkendlikku signaali, täpsemalt hetkel ei mäleta mis signaal kust kuhu. Lõpuks kui remonti jõudsin oli viga iseenesest kadunud.

Paar kuud oli kõik ok, aga nüüd jälle salongivent sisuliselt üldse ei toimi. Lisaks veel vahepeal ACmax nupule vajutades lülitab selle nupu tule kohe välja ja samaaegselt vilgutab korra siseõhu nupu tuld. Samuti vahemikus tühikäik - ~2000rpm on kuulda, et salongivent undab pööretega samas taktis, aga seda ka ainult aegajalt.

Kliimaploki reset pole aidanud; viga esineb sõltumata mis temp/kiirus/sätted kliimaplokilt valitud on.

On keegi sarnase probleemiga kokku puutunud?

Harrikald
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 26 Okt 2017, 19:10
Telefon: 56471110
Auto: passat
Asukoht:
Tänanud: 1 kord

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas Harrikald »

Nagu oleks kuskilt juhtmed läbi hõõrutud

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2133
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 149 korda

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas siLc »

VW kliimaautomaatikal pole sellist asja, et salongiventilaatori iga kiiruse jaoks on eraldi juhe ventilaatorisse.

Salongiventilaatori küljes on kiiruseregulaator. Kui eemaldate kunde jalgade kohal oleva katte, võite seda juba näha. Forsis uue B-osa tüki hind 53-65€.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7976
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 190 korda
Kontakt:

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas R36 »

Kas tegu on climatic või climatronic versiooniga?
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2816
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 37 korda

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

R36. Seleta lahti climatik (pole sellist varjanti küll kohanud) ja climatroonik. K asenda C.

psssst
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 23 Okt 2024, 10:01
Asukoht: Jõhvi

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas psssst »

siLc kirjutas: 23 Okt 2024, 11:55 VW kliimaautomaatikal pole sellist asja, et salongiventilaatori iga kiiruse jaoks on eraldi juhe ventilaatorisse.

Salongiventilaatori küljes on kiiruseregulaator. Kui eemaldate kunde jalgade kohal oleva katte, võite seda juba näha. Forsis uue B-osa tüki hind 53-65€.
See saigi tookord vahetatud töökojas nr 1 ning midagi sellest ei muutunud, seejärel nende elektrik vaatas asja üle ja ütles, et aju on vigane. Töökotta nr 2 jõudes oli viga juba kadunud ja seal rohkem ei tegeletud sellega.
R36 kirjutas: 23 Okt 2024, 13:20 Kas tegu on climatic või climatronic versiooniga?
Climatronic vist? 3 rullikut (esi- ja tagaklaasisoendus; auto ja off; ACmax ja AC) + siis sync jne nupud

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2133
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 149 korda

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas siLc »

Kas väidet "aju on vigane" ka näiteks mõne diagnostika/veakoodide väljavõttega toetati?

Kuna "aju" ehk kliimapaneeli ennast ei ole raske vahetada, tüüpiliselt ei vaja arvutiga seadistamist ja kasutatud paneelide hinnad pole ülemäära kirved. Seda eeldusel, et Teie B7'el ei ole elektrilist esiklaasisooja või webastot. Samuti ei pea panema täpselt sama varuosakoodi suffiksiga paneeli - suffiks võib olla erinev. Vaadake vaid, et kõik nupud oleksid samad.

psssst
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 23 Okt 2024, 10:01
Asukoht: Jõhvi

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas psssst »

siLc kirjutas: 23 Okt 2024, 15:57 Kas väidet "aju on vigane" ka näiteks mõne diagnostika/veakoodide väljavõttega toetati?

Kuna "aju" ehk kliimapaneeli ennast ei ole raske vahetada, tüüpiliselt ei vaja arvutiga seadistamist ja kasutatud paneelide hinnad pole ülemäära kirved. Seda eeldusel, et Teie B7'el ei ole elektrilist esiklaasisooja või webastot. Samuti ei pea panema täpselt sama varuosakoodi suffiksiga paneeli - suffiks võib olla erinev. Vaadake vaid, et kõik nupud oleksid samad.
Kipun arvama, et seal mõeldi aju all ikkagi ECUt, mitte kliimaplokki, kuna ütlesid, et nemad sellise remondiga (aju parandusega) ei tegele ja soovitasid mujalt abi otsida.

Webastot ega esiklaasisoendust ei ole jah, ainult see auxillary heater on. Ilmselt mõistlik siis jah proovida teist kliimaplokki.

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2133
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 149 korda

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas siLc »

Mootoriaju ehk ECU ei osale salongiventilaatori kiiruse reguleerimisel.

Tehase Webastoga kliimaplokki on juba veidike keerulisem ja/või kallim leida. Esimene ettejuhtuv -> https://fendernet.ee/mod_shop_1c76fee94 ... laator_est

psssst
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 23 Okt 2024, 10:01
Asukoht: Jõhvi

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas psssst »

siLc kirjutas: 23 Okt 2024, 16:17 Mootoriaju ehk ECU ei osale salongiventilaatori kiiruse reguleerimisel.

Tehase Webastoga kliimaplokki on juba veidike keerulisem ja/või kallim leida. Esimene ettejuhtuv -> https://fendernet.ee/mod_shop_1c76fee94 ... laator_est
Seda minagi mõtlesin, et veidi ebaloogiline. Lisaks hiljuti kolm eri diagnostikut ja 3 auto puhul öelnud, et ECU vaja ära vahetada. Tegelikult olid pisivead.

Aitäh!

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2133
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 149 korda

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas siLc »

Ehk siis võiks ka võimalusel postitada diagnostika väljavõtteid, kui neid olete kaasa saand. Aitab meilgi saada ehk terviklikuma pildi mis autoga toimub. Vastasel juhul oletame vaid pinnapealse info baasil.

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1722
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 89 korda
Tänatud: 335 korda

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas SanderSPS »

Tuttav mure. B6 pasteedil tekitas seda väga konkreetset anomaaliat tagumine aku mis oli läbi ja mida katkise relee pärast ei laetud. Hakkas kliima täpselt sama jura tegema.

Ma nüüd enam ei mäleta, aga b7 enam kahte akut ei saanud. Ehk ma küsin. Millal viimati akut vahetasid?
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

Pulku
Klubiline
Postitusi: 956
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: Škoda Octavia 2.0TDI L&K 2018.a, Škoda Rapid 1.4TSI Sportline 2016.a
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 112 korda
Tänatud: 43 korda

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas Pulku »

Lisasoojendusega b7 pagassis juhipool olen täiesti akut näinud
.

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1722
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 89 korda
Tänatud: 335 korda

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas SanderSPS »

Küsimus on, kas siis ka kapoti all on?
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

PriitV
Klubiline
Postitusi: 313
Liitunud: 10 Mär 2016, 22:53
Auto: passat b8
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 54 korda

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas PriitV »

SanderSPS kirjutas: 24 Okt 2024, 12:23 Küsimus on, kas siis ka kapoti all on?
Jah
3.6 puhul ees pole

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1722
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 89 korda
Tänatud: 335 korda

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas SanderSPS »

Toetudes nüüd PriitV jutule, siis KUI sul on taga aku ja ees aku, siis pane laadija tagumisele akule peale ja vaata mis juhtub. Kui masin ellu ärkab, siis vaheta tagumine aku ära ja looda, et relee küpse pole.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

psssst
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 23 Okt 2024, 10:01
Asukoht: Jõhvi

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas psssst »

2 akut on küll jah, CNG Passat on.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2816
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 37 korda

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Ei saa aru aku probleemist. Kas on autol kaks.erinevat akut.Liites neid kokku,pluss ja plussiga ,saame ikka 12 V. Taga aku ja esi aku. Vool käib ju igatpidi eest taha kiiresti. Ei saa aru,kui küsitakse KUS aku asub. Generaator toidab ju mõlemaid akusi.Mida see relee siia aku teemasse puutub .

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7976
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 190 korda
Kontakt:

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas R36 »

t6nis3 kirjutas: 24 Okt 2024, 19:19 Ei saa aru aku probleemist. Kas on autol kaks.erinevat akut.Liites neid kokku,pluss ja plussiga ,saame ikka 12 V. Taga aku ja esi aku. Vool käib ju igatpidi eest taha kiiresti. Ei saa aru,kui küsitakse KUS aku asub. Generaator toidab ju mõlemaid akusi.Mida see relee siia aku teemasse puutub .
Antud juhul pole autol kahte akut aga kahe aku olemasolul töötab salongiventilaator teise aku pealt. Kui kaitse on katki siis ei laeta teist akut ja salongiventilaator ei tööta.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1722
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 89 korda
Tänatud: 335 korda

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas SanderSPS »

psssst kirjutas: 24 Okt 2024, 19:00 2 akut on küll jah, CNG Passat on.
Siis talita nii nagu ma ütlesin. Kõige odavam test.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7976
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 190 korda
Kontakt:

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas R36 »

SanderSPS kirjutas: 24 Okt 2024, 21:54
psssst kirjutas: 24 Okt 2024, 19:00 2 akut on küll jah, CNG Passat on.
Siis talita nii nagu ma ütlesin. Kõige odavam test.
Aga webastot pole?
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5599
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 53 korda
Tänatud: 568 korda

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas jussike »

Tead, paljud ei tea, mis neil auto küljes on. Alles eile käis taat, kes arvas, et tal peab olema soojendusega esiklaas, et viimati on vale klaas pandud. Nupp ju on. Kui nuppu näitas, siis tuli välja, et see oli hoopis webasto nupp, millest taat ei teadnud mitte midagi.
Ilmselt pole auto müüja pulti kaasa andnud, kuna ahi äkki nahkas...
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Pulku
Klubiline
Postitusi: 956
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: Škoda Octavia 2.0TDI L&K 2018.a, Škoda Rapid 1.4TSI Sportline 2016.a
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 112 korda
Tänatud: 43 korda

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas Pulku »

psssst kirjutas: 23 Okt 2024, 16:11
siLc kirjutas: 23 Okt 2024, 15:57 Kas väidet "aju on vigane" ka näiteks mõne diagnostika/veakoodide väljavõttega toetati?

Kuna "aju" ehk kliimapaneeli ennast ei ole raske vahetada, tüüpiliselt ei vaja arvutiga seadistamist ja kasutatud paneelide hinnad pole ülemäära kirved. Seda eeldusel, et Teie B7'el ei ole elektrilist esiklaasisooja või webastot. Samuti ei pea panema täpselt sama varuosakoodi suffiksiga paneeli - suffiks võib olla erinev. Vaadake vaid, et kõik nupud oleksid samad.
Kipun arvama, et seal mõeldi aju all ikkagi ECUt, mitte kliimaplokki, kuna ütlesid, et nemad sellise remondiga (aju parandusega) ei tegele ja soovitasid mujalt abi otsida.

Webastot ega esiklaasisoendust ei ole jah, ainult see auxillary heater on. Ilmselt mõistlik siis jah proovida teist kliimaplokki.
Kirjutab, et lisasoojendus olemas

psssst
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 23 Okt 2024, 10:01
Asukoht: Jõhvi

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas psssst »

R36 kirjutas: 24 Okt 2024, 22:22
SanderSPS kirjutas: 24 Okt 2024, 21:54
psssst kirjutas: 24 Okt 2024, 19:00 2 akut on küll jah, CNG Passat on.
Siis talita nii nagu ma ütlesin. Kõige odavam test.
Aga webastot pole?

Ei, Webastot mu teada ei ole.

Akulaadijaga ei ole veel proovinud, aga multimeetriga korra mõõtsin tagumise aku pinget:
Seisva mootoriga - 12.0V
Tühikäigul - ~12.2V, ca minuti jooksul pigem langes järjest ~11.8V peale.

Homme proovin akulaadijaga ka ja ka VCDSiga vaadata. Tänud kõigile abi eest

EDIT: Panin krokodega laetud aku tagumise aku külge ja hakkaski salongivent kohe tööle. Lahti ühendades jäi kohe seisma ka. Mis järgmiseks? Aku vanuses ma kindel pole. Kus see relee asub?

EDIT2: Tundub, et mingilmääral ikkagi tagumist akut laetakse, peale ~5km maanteesõitu hakkas vent tööle ja 12.9V akus. Üldiselt 90% sõitudest on mul linnas lühikesed otsad. Kui ventikas ei toimi, siis tühikäigul pinge kõigub üsna kiiresti (paari sek jooksul) 6.5-10.5 V vahel

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7976
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 190 korda
Kontakt:

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas R36 »

Vaata oma auto varustus üle.

Tagumine aku on webasto korral.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Vasta

Mine “Elektroonika”